sobota 28. května 2016

Spotřebováno za květen 2016

Přeji vám příjemnou slunečnou sobotu a vítám vás u dalšího článku o spotřebované kosmetice. V květnu jsem ze své velké kosmetické sbírky odkrojila dvacetikusový dílek ☻ Měla jsem také jedno zajímavé odpoledne, kdy jsem si naplánovala a sepsala seznam kosmetiky, kterou chci spotřebovat do konce tohoto roku a pak i na začátku roku 2017. Blázen.


A se kterými dvaceti kosmetickými produkty jsem se tedy rozloučila v květnu?


VZOREČKY VŮNÍ


Avon -> Simple elements crisp forest EdT

Ve složení toaletní vody je borovice, bergamot, cypřiš nebo třeba březové lístky. Na některých webech jsem našla informaci, že se jedná o unisexovou vůni, jinde zase bylo uvedeno, že je to vůně čistě pánská - vyberte si ☺ Každopádně vzoreček jsem vypoužívala a vůně se mi celkem líbila. Spíš bych se (i s ohledem na složení) přikláněla k tomu, že je to toaletní voda pro muže. Nic konkrétního jsem z ní necítila, ale byla příjemná. 7/10.

Oriflame -> Northern Lights EdT

Ve složení je chladné bílé pižmo, květiny a ovoce. Podobné typy vůní nemám ráda, spíš dávám přednost vůním sladkým a hřejivým. Výdrž Northern Lights byla velmi slabá. 3/10.

Oriflame -> Life circle Sap EdT

Vůně byla hodně zvláštní. Nejdřív jsem si myslela, že je pánská, ale na internetu jsem dohledala, že je dámská ☺ Ve složení je například grapefruit, fialka, šalvěj nebo heřmánek. Vůně mi připadala taková až "lesní", nahořklá, prostě vážně zvláštní... 6/10.

Avon -> Only Imagine EdP

Ve složení této parfémované vody je zelené jablko, maliník, ostružiny, pivoňka nebo třeba mošus. Vůně je zařazena do ovocně-svěží kategorie. Byť obvykle upřednostňuji těžší parfémy, tato vůně se mi líbila. Byla taková veselá, svěží, ale zároveň i docela ženská. Výdrž je průměrná, určitě to není žádný držák. Stojí kolem tří stovek, což si myslím, že je na Avon fajn. Já si ji kupovat nebudu, ale hodnotím ji určitě pozitivně. 7,5/10.


Vzorek 58 a 39 nějakých no name vůní.


PÉČE O PLEŤ A TĚLO


Oriflame -> Hydratační krém Aqua rhytm s SPF 15

Recenze na krém byla vcelku pozitivní, ale musím říct, že jakmile jsem krém spotřebovala asi do dvou třetin, začal mě hodně štvát. Nejvíc mi na něm vadila jeho velice divná parfemace. Věnovala jsem ho tedy ségře, která ho párkrát použila a vrátila mi ho s tím, že jí taky smrdí ☻ Přitom prošlý nebyl... Krém jsem nakonec vypotřebovala na chodidla a i když nebyl špatný, kvůli té protivné parfemaci si ho už určitě nekoupím. 5/10.

Nivea Visage -> Výživná medová maska


O masce jsem psala v článcích o spotřebované kosmetice už několikrát. Mám ji ráda a když nevím, po čem sáhnout, koupím si právě tuto výživnou masku. Je moc příjemná, krásně voní, vyživuje a nijak nedráždí pleť. I když by se zbytky masky měly vmasírovat do pleti, já masku obvykle smývám, protože moje pleť má sklony k ucpávání pórů. Masku hodnotím určitě pozitivně a zase si ji koupím. 9/10.


Bione Cosmetics -> Medový krém pro celou rodinu s univerzálním použitím


Krém jsem používala na večerní mazání celého těla. Parfemace byla taková hodně oldschoolová, vyloženě mi nevadila, ale ani jsem z ní nebyla nadšená. Krém se dobře roztíral a poměrně rychle i vstřebával. Výživa pokožky byla dostačující. Ráda jsem krém vyzkoušela, ale podruhé ho už nekoupím. 6,5/10.

L´Oréal -> Triple Active Vyživující noční krém



Recenze. Krém byl příjemný. Hezky voněl, báječně pokožku vyživil a zklidnil. Pro mou smíšenou pleť byl ale až moc hutný. Leskla jsem se po něm a trošku ucpával póry. Celkově ho však hodnotím pozitivně. 7,5/10.

Yves Rocher -> Sérum Végétal Denní rozjasňující péče proti vráskám

Byl to hutný a celkem příjemný krém. Vzoreček mi vydržel na pár použití, takže víc ho nemůžu hodnotit.


VANA A SPRCHA


Bohemia Cosmetics -> Vánoční olejová lázeň s vůní jablka a skořice

Pěna mě moc příjemně překvapila. Nic jsem od ní neočekávala. Myslela jsem si, že to bude jen nějaký další no name produkt s umělou vůní, ale fakt mi vyhovovala. Pěna hezky voněla po sladkých jablkách, skořici jsem necítila. Krásně jako by změkčila vodu a vytvořila krásnou hebkou pěnu, která se na hladině vody i docela dlouho udržela. Nemám co vytknout, pěnu jsem používala moc ráda. 10/10.


Balea -> Sprchový gel Mango Mambo

Už je to celkem dlouho, co jsem nadšeně skupovala veškeré limitky od Baley, ale samozřejmě mám doma ještě nějaké zásoby zejména sprchových gelů. Tento mangový voněl spíš jako ovocné žvýkačky - vůně určitě nebyla jako opravdové mango. Jinak to byl takový drogérkový standard. Sprcháč dobře umyl, nijak extra nevysušoval, ale ani nehydratoval. Byla jsem s ním docela spokojená. 7/10.

Balea -> Olejový sprchový gel s marula olejem a mléčnými proteiny


Na tenhle sprcháč jsem se těšila a nakonec mě zklamal. Během sprchování byl moc příjemný. Krásně krémový a na pokožce vytvořil voňavou emulzi. Bohužel po sprchování jsem pokožku neměla vůbec vyživenou, naopak se mi zdálo, že je snad vysušenější než po umytí běžným sprcháčem. 5/10.

ODLIČOVÁNÍ A ČIŠTĚNÍ PLETI


Rival de Loop -> Pure skin Kosmetické náplasti

O čisticích páskách na nos jsem již několikrát psala. Kupuji si je opakovaně. Stojí pár korun a obstojně vytáhnou černé tečky. Trochu mi ale vadí, že v balení jsou pásky jenom tři. Uvítala bych jich aspoň deset, abych si nemusela furt dokola dokupovávat nová balení. 8/10.

Balea -> Odličovací ubrousky s třešňovou vůní



Toto bylo mé druhé a poslední balení ubrousků. Nebyly úplně špatné, ale i kdyby byly ještě v prodeji, už bych si je nekoupila. Moc mi nevyhovovala umělá parfemace a pokud bych ubrousky před odličováním nepokapala odličovačem, byly by pro mě poměrně dost suché - hlavně na odličování očního make-upu. 6/10.

Avon -> Ošetřující přípravek k odlíčení očních partií

Odličovač byl celkem příjemný, ale ničím mě úplně neohromil. Četla jsem na něj několik vyloženě nadšených recenzí, se kterými nemůžu stoprocentně souhlasit. K pozitivům řadím to, že odličovač je jemný, nenápadně voní, nedráždí pleť ani oči a stojí pár korunA co mi vadilo? Nejedná se o odličovač, na který bych se mohla spolehnout. Jemné líčení sice odlíčí bez problému, ale běda, když jsem měla více vrstev řasenky nebo třeba černou linku. Bylo potřeba pak obličej dočišťovat ještě několika dalšími přípravky a odlíčení zkrátka bylo zdlouhavé. Už bych si produkt nepořídila. 6,5/10. 

OSTATNÍ


Isana -> Deo spray Aloe vera

Sprej mě moc neoslnil. Na můj vkus dost výrazně voněl. Nejdřív se mi vůně líbila, ale jak už to tak bývá, brzy se mi převoněla. Celodenní ochrana a svěžest je nesmysl. Já jsem cítila, že už ta ochrana před pachem potu není stoprocentní tak po třech hodinách. Pokud bych měla fyzicky náročnější práci, určitě bych se musela přestříkávat aspoň třikrát denně. Plusem je, že deodorant neobsahuje alkohol a naopak ve složení je kokosový olej a extrakt z aloe vera. No, spotřebovala jsem ho, ale další určitě nepotřebuju. 5/10.

Argital -> Zubní pasta se šalvějí a zeleným jílem

Tato zajímavá zubní pasta mi vyhovovala. Chutnala docela zvláštně - ve srovnání s klasickými mentolovými pastami z drogérie to byla velká změna, ale na její chuť jsem si brzy zvykla a nevadila mi. Nemohu však říct, že bych z ní byla úplně nadšená, nebo že bych zaznamenala nějaký zázračný účinek. Pasta stojí momentálně ve slevě 199 Kč a za tuto cenu si ji už nekoupím. Pokud bych na ni narazila ve větší slevě a stála třeba stovku nebo pod stovku, zauvažovala bych. Takže pasta je fajn, ale za mě žádný zázrak. 7/10. 

Max Factor -> Miracle Touch

Make-up mě hodně zaujal. Připomíná mi můj oblíbený Whipped Creme od téže značky. Odstíny Natural 70 a Golden 75 na mě byly samozřejmě strašně tmavé, ale na internetu se dají sehnat i mnohem světlejší odstíny. Co mě zatím od nákupu odrazuje, je to, že make-up má v plném balení pouze 11,5 gramů. Cena se pohybuje kolem 200 - 300 Kč, což mi přijde na Max Factor v pořádku, ale 11,5 gramů je vážně málo. Co jsem tak četla v recenzích, většinou toto množství make-upu vydrží ženám na necelý měsíc používání. Tohle je pro mě docela zásadní nevýhoda, kvůli které zatím váhám s koupí produktu. Co se týče make-upu jako takového, tak má moc příjemnou našlehanou konzistenci, pro mě dostatečně kryje a líbí se mi výsledný efekt na obličeji. Hodnotím 8,5/10.

3 nejlepší produkty: Výživná medová maska (Nivea Visage), Vánoční olejová lázeň s vůní jablka a skořice (Bohemia Cosmetics), Make-up Miracle Touch (Max Factor)


Se spotřebou kosmetiky za měsíc květen jsem spokojená. Dopotřebovala jsem úplně vše, co jsem si naplánovala, takže paráda. Příští měsíc se zaměřím na spotřebu vlasové kosmetiky a vzorečků vůní.

Užijte si víkend ♥

12 komentářů:

  1. O plánu na spotřebování kosmetiky slyším poprvé, ale je to dobrý nápad :D Většinou si píšu spíš plán na nákup nových věcí. Hlavně u dekorativky by mi takový plán pomohl :D Nic z tvé vypotřebované kosmetiky jsem nevyzkoušela, zaujal mě medový krém od Bione Cosmetics, ale asi nevyzkouším, když jsi z něj nebyla tak nadšená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Já si myslím, že to není špatný nápad. Každý si píše wishlist, tak proč by nemohl být seznam plánované spotřeby :-D

      Vymazat
  2. Já spotřebě nechávám volný průběh, ani by mně nenapadlo plánovat a sepisovat, co chci vypotřebovat, prostě to mám tak, že až to dojde, tak to dojde:-D
    Ten odličovač od Avonu je příšerný, v první řadě mi vadí konzistence, jsem zvyklá na micelárky a prostě tekuté odličovače, neodličuje pořádně a mám po něm zamlžené vidění..ještě ho mám zbytek, ale asi ho vyhodím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, já to tak taky dlouho měla. Jenže pak jsem přišla na to, že spoustu věcí mám doma a prostě je nepoužívám. Různé vzorky, masky a tak. Tak si to napíšu a když vím, že to chci spotřebovat třeba do 2 měsíců, tak to opravdu používám. Ale samozřejmě ničím neplýtvám jen proto, abych to spotřebovala :-)
      Taky jsem si docela odvykla od odličovacích mlék :-)

      Vymazat
  3. Měla jsem jen ten mangový sprcháč a měla jsem ho ráda :) Hlavně v téhle parfemaci mi hodně vyhovoval deodorant, protože na mě voněl dost dlouho. V podstatě i celý den, i když samozřejmě míň intenzivně. Jinak Baleu skupuju neustále nadšeně, ale zas tak moc neřeším, jestli je to limitka nebo ne. Sprcháče, šampony a deodoranty mi nesmí doma chybět :) Ubrousky mám v grepové verzi a taky s nimi nejsem spokojená, navíc mám po nich na pleti takový divný pocit. To mi připomnělo, že se mi válí v kabelce a měla bych je už konečně po roce spotřebovat :D I když někdy byly fajn, třeba na rozmazanou řasenku nebo tak. Asi bych si taky měla tu spotřebu plánovat, taky tu mám pár kousků, kterých se furt nemůžu zbavit. Ale za květen se mi celkem dařilo, a protože na články nemám momentálně čas, bude asi pak velké spotřebováno D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten deodorant mám teď v práci, bohužel mě hrozně štve :-D Vůně je strašně výrazná a chemická. Ani mi nepřijde, že by e tomu sprcháči podobala.
      To bys teda měla spotřebovat :-D Na velké spotřebováno se jako vždy těším :-D

      Vymazat
  4. Já měla odličovací mléko od Avonu a vzpomínám si, že odličovalo hodně špatně a ještě mi dráždilo oči. Mrknu na ty pásky od Rival de Loop, protože ty od Baley mě prostě zklamaly. Taky si chci objednat černou masku z Aliexpress

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak koukám, že někdo to mléko miluje a někdo ho zas nesnáší :-D Četla jsem to u tebe o těch páskách, Veru. Zkus tyhle od RdL, jsou levnější než Balea, tak za vyzkoušení skoro nic nedáš.

      Vymazat
  5. Tak to je pekná nádielka spotrebovaných produktov. Vidim a čítam tu o Avon odličovači, asi som jedna z tých, čo ho ospevuju, pretože pre mna je naj. A som teda prekvapená, pretože mne bez problémov odlíči aj linku. Ale chápem, že každému sedí niečo iné a stačí aj trochu iný typ pokožky a produkt ti nemusí sedieť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak... Mně na oči celkově mléka moc nevyhovují, mám je radši na pleť.

      Vymazat
  6. ahoj pozývam ťa na giveaway ktorá sa koná na mojom blogu ;)

    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2016/05/vikend-za-nami-prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký den, děkuji za tipy. Zajímalo by mě, co říkáte na produkty odsud: http://www.misshashop.cz/? Máte s nimi zkušenosti? Děkuji.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.