středa 11. května 2016

Mini nákup v Rossmannu

Ahoj. Dnešní článek vznikl naprosto spontánně. Momentálně nemám žádné články přednastavené a zkrátka čekám, až dostanu nápad a inspiraci něco napsat. To se mi stalo zrovna včera, když jsem odcházela z drogérie Rossmann. Pořídila jsem si tam pár věcí, které vám chci ukázat.

Do drogérie jsem šla cíleně pro tyto Inovativní bermudy Active Slimmer s vyšším pasem od Bellindy. Při pravidelném nošení by mělo dojít k úbytku přebytečných centimetrů, podpoře metabolismu a krevního oběhu. Bermudy stály 299 Kč. Na celý nákup jsem uplatňovala ještě slevu 10% na základě předložení kuponku ☺


Ke koupi stahovacích kraťasů mě nalákala kamarádka, která je vychvaluje až do nebe. Při pravidelném nošení skutečně zaznamenala úbytek centimetrů a pevnější a hladší pokožku. Prý se dokonce i díky těmto kraťasům dostala do formy po dvou těhotenstvích. 

Jsem k těmhle věcem docela skeptická a samozřejmě nevěřím, že budu nosit kraťasy a do pár měsíců budu mít bez cvičení velikost XS, ale nakonec jsem si řekla, že za vyzkoušení (skoro) nic nedám a koupila jsem si je. Vybrala jsem si velikost M. Možná jsem si ale měla vzít S, protože byť se to na první pohled nezdá, tak kraťasy se hodně natáhnou, a eMko je mi akorát. Pro stahující efekt by to chtělo asi to eSko.
Kraťasy jsou dostupné ve velikostech S, M a L. Pro hodně hubené slečny nebude ani jedna velikost vyhovující, normálním až oplácanějším postavám doporučuji S nebo M a silnějším postavám L. 

Dále jsem do košíku přihodila Chia kaše, na které jsem četla chválu na několika blozích.


Zrovna byly v akci a jedna kaše mě vyšla na 10,90 Kč. Láká mě hlavně ta borůvková, kterou jsem si vzala rovnou dvakrát, a ráda vyzkouším i brusinkovou s kešu oříšky. Směs se jednoduše zalije horkou vodou nebo mlékem, nechá pár minut odstát a je hotovo. Moc se na kaše těším a co nejdříve si je dopřeji k snídani.

Cestou k pokladně mě zaujaly ještě roztomilé plechové boxíky.


Nejdřív jsem si myslela, že to jsou prostě jen pěkné dekorativní plechovky. Po prozkoumání cenovky a spodní strany plechovek jsem přišla na to, že uvnitř každé se ukrývá ještě pět slipových vložek. Za 17,90 Kč/kus jsem neváhala a vzala jsem si rovnou tři. Krabičky jsou moc pěkné a intimky také využiji, takže nebylo co řešit.

Poslední věcí, kterou jsem si koupila, bylo šest minibalení pečujících kúr od Isany.



Oranžové balení obsahuje kúru pro suché a namáhané vlasy s olejem z meruňkových jader a panthenolem.
V růžové tubičce je expresní kúra Liquid silk pro nepoddajné vlasy bez lesku.
Kúra se jednoduše nanese na vlasy a po minutě opláchne.
Nečekám žádné zázraky, ale kúry moc ráda vyzkouším.
Jedna tubička vyšla na 4,90 Kč.

To je z mého včerejšího nákupu všechno ☺ I když měli v Rossmannu poměrně dost akcí a zajímavých slev, nic jiného jsem si nepořídila, ani mě to nelákalo si něco dalšího pořídit. Moje zásoby kosmetiky jsou totiž stále obrovské a nemizííí ☻☻

Jestli vás něco z mého mini nákupu zaujalo, budu moc ráda, když mi to napíšete do komentáře. Mějte krásný den ☺

14 komentářů:

  1. Ty kraťásky vypadají velmi zajímavě! A krabičky jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno to vypadá zajímavě, na hubnoucí efekt jsem zvědavá :) A jsem ráda, že už konečně vím, kam jít pro kaši :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna je mají v nějaké akci, ale píšou, že jen ve vybraných Rossmannech ;-)

      Vymazat
  3. Tak ty bermudy mě docela pobavily, moc nevěřím, že by to mohlo mít nějaký efekt, ale člověk nikdy neví :) Na ty chia kaše slyším v poslední době samé kladné ohlasy, tak je možná taky zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme :-D
      Borůvkovou kaši jsem měla dneska k snídani. Jako není špatná, ale že bych se do ní zamilovala, to se určitě říct nedá. Zkrátka normální kaše ;-) Oceňuju dobré složení a velké množství borůvek.

      Vymazat
  4. Souhlasím s tím že Rossman má teď pěkné slevy ale jelikož jsem si řekla že nepotřebuji tunu kosmetiky, moc sem nechodím. Momrntálně bych měla více investovat do oblečení :-D Každopádně Isana kůrám za 5 korun bych ani já neodolala. Plechové boxy se mi líbí a slip.vložky se taky využijí, takže skvělá koupě, já je tam vůbec dneska nezahlédla. Chia kaše jsem ještě neměla ale dle recenzí mě láká vyzkoušet. Stahovací kraťasy bych jistě také využila a jestli opravdu zpevní hýždě by mě zajímalo, určitě se těším až dáš vědět jestli jsi zaznamenala nějaký efekt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře děláš :-))) S tím oblečením to mám podobně. Jsem schopná nosit třeba měsíc v kuse stejnou kabelku, ale hlavně, že mám 20 šamponů :-D
      Jestli zaznamenám nějaký efekt, určitě se někde ještě o kraťasech zmíním ;-)

      Vymazat
  5. No jsem fakt zvědavá na ty bermudy, jestli pak podáš po delší době nějaké info :D :).
    Ty plechovy jsou parádní, kdybych je viděla já, taky bych je určitě koupila.
    Chia kaše mi více chutnala ta brusinková s kešu oříšky, tak přeju pěkný pochutnání :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam, ty chia kaše jsou moc dobré. Víc mi chutnala borůvková :)


    Soutěž o balíček Weleda

    OdpovědětVymazat
  7. Tú chia kašu by som veľmi rada skúsila :) Ak na ňu niekedy náhodou narazím, určite ju vezmem! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.