sobota 9. dubna 2016

Výhra od Dazzlicious - dekorativní kosmetika Rimmel

Přeji vám krásnou sobotu.

Už je to pár měsíců, co jsem vyhrála u Aničky z blogu Dazzlicious lak na nehty a lesk na rty od Rimmelu. Oboje už mám důkladně otestované a oboje pravidelně používám, proto je čas na sepsání recenze ☺

Lak na nehty z kolekce Rita Ora v odstínu 400 Tangerine Tent



Nevím, jestli jsem se o tom už na blogu zmiňovala - laky od Rimmelu patří k mým nejoblíbenějším. Vyhovuje mi jejich konzistence, širší praktický štěteček a většinou se mi líbí i téměř všechny nabízené odstíny. S výdrží jsem taktéž spokojená. Na mých nehtech vydrží přibližně 3 - 4 dny i bez podlaku a nadlaku. Od laků neočekávám a ani nechci týdenní výdrž, protože by mě jednoduše nebavilo mít týden stejnou barvu nehtů. Obvykle si nehty lakuji dvakrát týdně a takto mi to vyhovuje.


Odstín 400 Tangerine Tent je výrazná oranžovka bez červeného podtónu. Všimla jsem si, že u blogerek nejsou podobné odstíny příliš oblíbené, případně frčí hláška, že tyto barvy se hodí výhradně k opáleným rukám, ale s tím nesouhlasím. Jak můžete vidět, moje ruce rozhodně opálené nejsou a myslím si, že lak ani tak nevypadá vůbec špatně. Lak kryje velmi dobře už v jedné vrstvě. Já však většinou stejně aplikuji dvě, protože nemám ráda (ani lehce) prosvítající špičky nehtů pod lakem. Jak už jsem psala, širší štěteček mi vyhovuje, zdá se mi praktičtější než takové ty dlouhé a hubené.



S lakem jsem moc spokojená a jsem ráda, že ho doma mám. Tyto laky jsou aktuálně stále k sehnání například v Rossmannu.


Lesk na rty Oh my gloss! v odstínu 100 Love Bug



Asi jako většina žen, tak i já upřednostňuji rtěnky před lesky. Lesky mi vždycky přišly takové nepraktické. Lepí to, maže se to, nic to nevydrží. Doma mám lesků jen pár a většinou se jedná o dárky k nákupu nebo pozůstatky z dob minulých ☺ Lesk Oh my gloss! mě však hodně zaujal svou decentní růžovo-broskvovou barvou a také tím, že slibuje šestihodinovou výdrž.
Lesk příjemně elegantně voní. Co se týče nanášení produktu, tento houbičkový aplikátor mi naprosto vyhovuje. Jak vypadá lesk na mých rtech? Mrkněte na fotku.


Výsledný efekt se mi líbí, jen bych ocenila, kdyby lesk obsahoval méně stříbrných třpytek. Třpytky obecně v kosmetice nemusím a na rtech už vůbec ne. Barva jako taková je hezky jemná a decentní. K výrazným očím ideální.
Slibovanou šestihodinovou výdrž nemohu posoudit, protože se mi nikdy nestane, že bych během dne šest hodin nejedla, nepila a nemluvila. Při jídle lesk samozřejmě zmizí, na rtech zůstane jen pár třpytek.
Když si lesk nanesu ráno po snídani a dopoledne nic nejím, vydrží mi lesk na rtech v původním stavu až do oběda, tzn. přibližně tři hodiny. Lesk trochu lepí, asi jako většina lesků ☺ Když mám na rtech lesk, pro jistotu si vždy udělám culík nebo drdol, protože nemám ráda nalepené vlasy na rtech.

Lesk jsem viděla na Parfums.cz za 94 Kč. Mají jak tento odstín, tak i mnoho jiných.

Jsem ráda, že mám lesk doma, nosím ho teď poměrně často, ale i tak zůstanu spíše věrná rtěnkám.

Co vy a lesky na rty? Ano nebo ne?
A jaký je váš názor na oranžové, případně zelené, žluté... nehty? ☻ 

8 komentářů:

  1. Jsem moc ráda, že se ti produkty zalíbily! S názorem na lesk souhlasím, také mi vydrží přes dopoledne netknutý, pokud nějak moc nepiju :) Ale přesně, jak píšeš, pořád budu upřednostňovat rtěnky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, jsem za výhru moc ráda ;-) Já mám lesky tak nějak spojené s mládím a se školou a už bych se k nim asi nevrátila :-D Ale občas jako zpestření, proč ne :-)

      Vymazat
  2. Krásná výhra, gratuluji, Leni :)
    Tyto laky Rimmel jsou super, já si nedávno pořídila ze stejné kolekce jeden nude, což je celkem nevýrazná barva, ale mně se moc líbí.

    Novinky v drogériích

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :-) Já byla okukovat ty odstíny zrovna včera, určitě se dá vybrat ;-)

      Vymazat
  3. Pěkný článek :) laky od Rimmelu mám taky ráda, zrovna nedávno jsem si ve výprodeji koupila dva odstíny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, výprodeje jsou nejlepší ;-)

      Vymazat
  4. Pokud jde o laky, tak nelakuju - dokonce ani bezbarvě. Ale tenhle oranžový se mi kupodivu na fotce líbí, takže když se sladí s oblečením, tak to může být docela super.
    Většinou používám rtěnku. Lesky jendíky tomu, že jsem postupně získala dva - vždycky s nějakým časopisem. Takže to občas prostřídám, když už je mám. Až je vypotřebuju, tak ale asi nebudu mít potřebu koupit si další

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsem ráda, že tě lak zaujal :-) Já mám zase teď období, kdy si vůbec nelakuji nehty na nohách. A to jsem si je dřív lakovala neustále, i přes zimu. A teď vůbec :-D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.