středa 27. dubna 2016

Spotřebováno za duben 2016

Ahoj. Vítám vás u dalšího článku o spotřebované kosmetice - tentokrát za měsíc duben. Jak jsem psala už minule, spotřebu kosmetiky jsem si opět začala plánovat a rozhodla jsem se, že budu spotřebovávat každý měsíc 20 produktů. To se mi podařilo i tentokrát. 




PÉČE O TĚLO


Cien -> Tělové máslo Mango

Vím, že tělová másla z Lidlu jsou velmi oblíbená, ale mně toto mangové moc nevyhovovalo. Je mi jasné, že másla se vstřebávají podstatně pomaleji než třeba tělová mléka, ale tento produkt mi vytvořil na pokožce takový silikonový nevstřebatelný film, který mě rozčiloval. Máslo také nebylo tak výživné, jak jsem na základě všech těch pochvalných ohlasů čekala. Vůně se mi moc nelíbila, kokosové nebo kakaové máslo by mi určitě vonělo víc. Nicméně i tak jsem ráda, že jsem ho díky výhře v giveaway mohla vyzkoušet, jinak bych se k němu asi totiž nedostala. 6/10.

Sephora -> Hydratační tělové mléko s vůní karamelu

Tohle byl pro mě propadák. Mléko bylo velmi málo hydratační, avizovaná celodenní hydratace a komfort pokožky je nesmysl. Vůně mi nejdřív byla příjemná, ale pak začala být vlezlá. Jediné pozitivní bylo rychle vstřebávání mléka. Dodělala jsem ho, ale už nechci žádné mléko ze Sephory ani vidět. 2/10.

Body Basics -> Bohaté tělové mléko Čokoláda a pomeranč

O bohaté tělové mléko určitě nešlo. Naopak bylo velmi velmi řídké a hydratovalo pokožku hodně průměrně. Navzdory tomu jsem ho používala celkem ráda, protože se bleskově vstřebávalo a krásně vonělo. 7/10.

ÚSTNÍ HYGIENA



Herbadent -> Bylinná zubní pasta se ženšenem

Pastu jsem měla již podruhé. Poprvé jsem ji recenzovala v rámci výzvy od portálu Blogerky.cz, podruhé jsem ji měla v Glanc boxu. Už v recenzi jsem psala, že jsem musela pasty použít velké množství, abych měla po vyčištění pocit dokonalé čistoty. Používala jsem ji radši ráno, kdy zuby přece jen nejsou tak "znečištěné" jako večer. Chuťově byla moc dobrá a sladká. Asi bych si ji znovu nekoupila, protože pro pocit dokonale vyčištěných zubů potřebuji silnější kalibr. 5,5/10.


Spokar -> Dentální nit

Kupovala jsem ji kdysi v drogérii a už bych si ji podruhé nepořídila. Nebyla navoskovaná, takže se docela trhala a třepila. Několikrát se mi stalo, že se přetrhla a kus mi uvízl mezi stoličkami. 5/10.


KRÉMY NA RUCE



Avon -> Obnovující krém na ruce s marockým arganovým olejem

Krém byl příjemný. Krásně voněl, byl hutnější a ruce i chodidla obstojně vyživil. Navíc to krásné balení ☺ 7/10.

Dove -> Krém na ruce pro sametově jemnou, sjednocenou a zářící pokožku

Krém jsem měla v Glanc boxu - sama bych si ho určitě nekoupila, jelikož kosmetika Dove mi obvykle nesedí. Složení tohoto krému je hrozné, je to samý silikon a tomu taky odpovídá výsledný efekt. Krém jsem používala na ruce i chodidla a oboje jsem měla po namazání jako by naleštěné a až nepřirozeně jemné. Vím, že někdo tento efekt má rád, ale já vůbec. Dám přednost klidně mastnějšímu krému, který mi ruce i chodidla doopravdy (nejen na efekt) vyživí. Pozitivně hodnotím jemnou a čistou mýdlovou vůni krému. Jinak za mě tohle ne. 4/10.

VZOREČKY VŮNÍ



Od kamarádky jsem dostala vzorky vůní, které měla doma a nepoužívala je. Vůbec nevím, co je to za značku a za název vůně, protože na ampulce je jen číslo nebo vůbec nic. Tento měsíc jsem spotřebovala vzorečky vůní 90, 58 102. Nebudu ani k vůním nic psát, přijde mi to zbytečné. Uvádím je sem jen proto, abych si je mohla započítat do měsíční a pak roční statistiky ☺


Yves Rocher -> So Elixir Purple EdP

Jednalo se o navoněný papírek, ne vyloženě o vzorek vůně jako takové. Párkrát jsem si papírkem potřela krk a nakonec jsem ho dala do skříně mezi oblečení. Vůně mě moc nezaujala. Ve složení je například bělokvět, vetiver nebo bergamot. Typově mám tyto kompozice ráda, ale v So Elixir Purple je něco pro mě rušivého a jako by zatuchlého. Kdybych používala takovýto parfém, necítila bych se dobře. 3/10.


DEKORATIVNÍ KOSMETIKA




Revlon -> Make-up ColorStay pro smíšenou nebo mastnou pleť v odstínu 150 Buff

Make-up byl perfektní. Vyhovoval mi odstín, krytí, i to, že jsem se po nalíčení tímto make-upem nijak extrémně  neleskla. Kupovala jsem ho kdysi od kamarádky asi za 200 Kč, aktuální cena je více než o 100 Kč vyšší. Make-up jsem nejdřív používala výhradně tehdy, když jsem potřebovala vysoké krytí. Posledních pár měsíců jsem se s ním líčila i normálně do práce, případně jsem ho míchala s jinými make-upy, protože přece jen už jsem ho měla otevřený asi 2 roky a bála jsem se, aby se nezkazil. Make-up rozhodně mohu doporučit a určitě si ho ještě někdy pořídím. 9/10.

Vichy -> Dermablend Make-up 3D Correction

Odstín 25 Nude byl na mě tmavší, což mě ale nepřekvapilo. Po pravdě - čekala jsem větší hrůzu. Make-up se dobře přizpůsobil tónu mé pleti. Nanášel se trochu hůř, protože měl tužší konzistenci. Kryl dobře, ale že by se jednalo o nějakou super korekci, to bych netvrdila. I po zapudrování jsem měla po chvilce lesklý nos. Velké balení si určitě pořizovat nebudu. 4/10.


SEKCE VLASY



Nivea -> Kondicionér Color care & Protect


Kondicionér je určen na suché a poškozené vlasy, kterým by měl dodat zdravý vzhled. Byl to takový ten klasický silikonový kondicionér z drogérie. Pěkně voněl, vlasy se mi po něm dobře rozčesávaly. Zkrátka takový standard. 7/10.

L´Oréal Elseve -> Hedvábný olej na vlasy v krému

Recenze. Jediné pozitivní na tomto krému na vlasy je pěkné balení a úžasná luxusní vůně. Jinak mi vůbec nevyhovoval. Slibuje hebké, vitální a lesklé vlasy. Naopak moje vlasy byly po aplikaci tohoto produktu hrubé, matné, slepené a ještě sušší než normálně. Používala jsem ho do mokrých vlasů, do suchých vlasů, zkoušela jsem menší množství, větší množství, ale efekt byl stále stejný. Za mě tedy tohle absolutně NE. 2/10.


Urtekram -> Kondicionér Růže

Kondicionér mi vydržel přesně na jedno a půl použití, takže si ho netroufám moc hodnotit. Hodně mi voněl, byla to taková ta lehce babičkovská vůně růže. Jinak mi přišel jako normální kondicionér, z toho jednoho a půl použití mě úplně neohromil. Účinky u přírodní kosmetiky se ale obvykle projevují až po delším používání. Bodově hodnotit nebudu.

OSTATNÍ



La Roche-Posay -> Fyziologický deodorant


Tohle bylo moje druhé balení deodorantu. Byť mi téměř po všech stránkách vyhovoval, už si ho nepořídím - a to kvůli té jedné stránce, která mi nesedla. Je to vůně. Parfemace je taková zvláštní a štiplavá, prostě mi to vůbec nevoní. Pravda je, že během dne ji nijak extra necítím, ale ráno při aplikaci ano a prostě je to otravný. Spíš bych ocenila, kdyby byl deodorant bez vůně, než tohle... 7/10.


Babor -> Sprchový gel Lime Mandarin

Byť sprcháč voněl lehce osvěžovačově, vůně se mi celkem líbila. Byl světle zelený a příjemně hustý. Dobře se mi s ním mylo. Pokožku nevysušoval, lehce ji provoněl. 7/10.


MOJE -> Bio balzám na rty Arganový olej

O balzámu jsem psala tady. Docela mi vyhovoval. Za 30 Kč jde dle mého názoru o fajn produkt. Měl neutrální chuť i vůni, rty jsem měla při každodenním používání v pořádku. Na rozpraskané nebo hodně suché rty bych ale asi volila něco víc hojivého. 8/10.


Rival de Loop -> Kosmetické náplasti Pure Skin

Pásky na nos jsem vám ukazovala už několikrát. S těmi od Rival de Loop jsem spokojená, přesto mám o chlup radši pásky od Nivey, které se mi zdá, že vytahají nečistoty o něco lépe. Jsou ale také o hodně dražší. V balení čisticích pásků od Rival de Loop jsou tři kusy a stojí 30-40 Kč. Mimochodem, taky nechápete, proč jsou ty pásky tak strašně drahé? Ty od Nivey stojí přes 150 Kč, což mi přijde hrozné... 7,5/10.



Tak co tomu říkáte? ☻ Já myslím, že dobrý. Už teď mám naplánovanou spotřebu na další měsíc a věřím, že se mi bude i nadále dařit spotřebovávat své stále ještě obrovské nasyslené zásoby kosmetiky ☺ 

12 komentářů:

  1. Mě ta pasta Herbadent naopak super sedla. Na pasty jsem hodně háklivá, nesnáším pálivé a tahle byla naprosto skvělá.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, chápu, já ty hodně pálivé taky nemusím, vždycky mě z nich pálí jazyk :-D Tahle byla chuťově výborná, jen mi nepřišlo, že by ty zuby vyčistila tak, jak já chci...

      Vymazat
  2. Pěkná spotřeba :) Já už si spotřebu neplánuju, protože jsem pak měla tendence zbytečně plýtvat. Nic z tvých produktů jsem nezkoušela, jen z té arganové řady od Avonu mám masku na obličej a ta vůně je božská a sedne mi i účinky :) S tím Dove máš pravdu, taky mě moc neláká, když vidím to složení. Jen na antiperspiranty nedám dopustit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Jani :-) Chápu, já kolikrát improvizuju :-D Když vidím ke konci měsíce, že některou věc už prostě nedodělám, tak si vyberou jinou, abych těch 20 věcí i tak dala ;-)
      To je super, že ti maska vyhovuje, a ta vůně je vážně krásná ♥

      Vymazat
  3. Je super, že si to takhle plánuješ, já jsem poslední měsíce začala taky mnohem víc spotřebovávat a nakupovat fakt výjimečně, jen když už daný produkt dochází :). V tomto článku pro mě bylo spoustu užitečných hodnocení, protože skoro všechno pro mě jsou neznámé produkty

    OdpovědětVymazat
  4. No, dobrý, pokud budeš dál pokračovat tímto tempem, tak budou za pár měsíců zásoby pryč:-) Neměla jsem nic, ale ten krém s arganovým olejem na ruce od Avonu mně zaujal, ráda bych si ho objednala:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní spotřeba! Já se na článek také chystám :) chtěla bych také vyzkoušet nějaký make-up od Revlonu.

    OdpovědětVymazat
  6. To je pořádná spotřeba. Já toho nemám tolik abych musela povinně spotřebovávat.Tento měsím se mi věcí nenahromadilo tolik, takže nevím zda mám vůbec tvořit článek. Z tvých produktů jsem nezkoušela nic ale láká mě makeup od Revlonu takže až se k němu dostanu určitě si ho pořídím.

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, to je pěkná spotřebička! Já jsem měla to tělové máslo Cien v kokosové verzi a milovala jsem ho, ráda bych vyzkoušela právě ještě ty dvě ostatní vůně :)

    OdpovědětVymazat
  8. Spotřeba hezká, já jsem měla pocit, že nic nespotřebovávám, tak jsem si v poslední době začala zapisovat a nestačím se divit, většinou nemám míň než 15 kousků :)
    Jinak musím souhlasit s tím, že ta předražená goodness řada Dove je k ničemu.. Byla jsem nadšená, když jsem měla v podzimním dm boxu krém a hrozně jsem se na něj těšila, protože to všechny bloggerky moc chválily a na mě to bylo docela drahé a když na něj v březnu došla řada, tak jsem se modlila, aby už došel.. Sice krásně voněl, i pěkně hydratoval, ale strašně se to drolilo z pokožky, měla jsem drobečky krému naprosto všude! V oblečení, na stole, kde jsem se opírala rukama, na notebooku.. Prostě katastrofa.. :( Po té chvále jsem byla hodně zklamaná..

    OdpovědětVymazat
  9. 20 kousků, tak to je super :) já se většinou plácám kolem té 20. Hlavně se snažím konečně dopotřebovat hodně dlouho načlé produkty.

    OdpovědětVymazat
  10. také telové masielko by som aj vyskúšala,ale viem, že by som na neho zabudla a nechcelo by sa mi s ním natierať,takže obdivujem že si ho spotrebovala :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.