sobota 23. dubna 2016

Recenze vlasové kosmetiky Sulsena - zázrak na problémy s lupy?

Když mi přišla nabídka na recenzi vlasové kosmetiky Sulsena, neváhala jsem a přijala ji. Jedná se totiž o kosmetiku, která by měla velice pomáhat při boji s lupy - což je pro mě už docela dlouho hodně aktuální téma. Víte, že jsem několikrát psala, že si novou kosmetiku sama už nekupuji a že se chci do budoucna zaměřit na přírodní kosmetiku, ale tohle jsem si fakt nemohla nechat ujít ☺

V balíčku jsem měla měla dva produkty - peeling a šampon v jednom a pečující přípravek proti lupům v pastě. Podrobné informace naleznete na webu proti-lupum.eu

Když jsem balíček rozbalila a  poprvé se podívala na obaly produktů, docela mě vyděsilo, že téměř všechen text je v azbuce. Čekala bych aspoň nějakou nálepku se základními údaji v češtině. Naštěstí na výše uvedeném webu je informací dostatek, takže to nebyl zas takový problém.


Šampon a peeling v jednom (219 Kč)




Šampon slibuje úbytek i těžko odstranitelných lupů již po prvním týdnu používání. Měl by se používat maximálně 3x týdně. 

Šampon má výrazně oranžovou barvu a obsahuje malé peelingové kuličky. Ty však při mytí hlavy téměř nevnímám. Určitě nefungují tak, že by nějak hrubě obrušovaly pokožku hlavy. Šampon docela dost pění a celkově mohu říct, že se chová téměř jako každý jiný šampon. Šampon nanesu, napěním, důkladně promasíruji pokožku hlavy a horní část vlasů a nechám ho 3 minuty působit. Vzhledem k poměrně malému množství produktu (150 ml) jsem se rozhodla, že ho budu používat pouze na pokožku hlavy a horní zhruba třetinu vlasů. Zbytek vlasů si myji jiným šamponem.



Doporučuji opravdu dodržovat dobu působení 3 minuty. Několikrát se mi totiž stalo, že jsem se začetla do knížky (jo, ve vaně ☺), nechala jsem ho působit déle a začala mě trošku pálit pokožka hlavy. Nebylo to nic extrémního a pálení okamžitě po smytí šamponu zmizelo, ale určitě jsem to chtěla zmínit, protože i to patří k upřímné recenzi.



Šampon se mi lépe smývá při koupání ve vaně. Když si šampon z vlasů smývám sprchováním v záklonu, často mi ve vlasech zůstávají peelingová zrníčka.

Vlasy si myji obvykle 2x týdně a během doby testování jsem na pokožku hlavy a vrchní část vlasů nepoužívala nic jiného - pouze tento šampon.

Po důkladném vymytí obou šamponů z vlasů jsem použila pečující přípravek proti lupům v pastě. 


Pasta proti lupům s obsahem 2% selenium disulfide (139 Kč)




I tento produkt má oranžovou barvu, ale ne tak ostrou jako šampon. Moc mi nevoní a přijde mi, že je pak cítit několik hodin i z vlasů. Říkala jsem si ale, že pokud pasta bude fungovat, holt to vydržím.



Pastu nanáším v poměrně hojném množství na pokožku hlavy a opět promasíruji. Poté je potřeba počkat 10-15 minut, než pasta odvede svoji práci. Já si většinou během čekání nanesu do vlasů masku, oholím si nohy a dočistím obličej po odličování a vyjde mi to tak akorát na těch 10-15 minut. Poté pastu velice důkladně vymyji z vlasů.



Pasta slibuje zklidnění pokožky hlavy, redukci svědění (což jsem chtěla) a samozřejmě i odstranění lupů. Nejlépe funguje při pravidelném používání v kombinaci s výše zmíněným šamponem. To mohu potvrdit. 

Co se týče účinku, tak já jsem spokojená. Zlepšení jsem zaznamenala po třetím umytí hlavy. Pokožka hlavy mě během používání šamponu a pasty proti lupům vůbec nesvědila, byla krásně zklidněná a nebyla zarudlá ani citlivá. Lupů jsem se také zbavila.

Vypoužívala jsem téměř celá balení obou produktů a pak jsem si řekla, že začnu zase používat svůj běžný (momentálně přírodní) šampon a kondicionér. Zajímalo mě, jestli bude efekt zklidnění vlasové pokožky a odstranění lupů trvalý, nebo si jednou umyji hlavu něčím jiným a problémy se vrátí. Už je to 3 týdny, co produkty Sulsena nepoužívám, a zatím jsem nezaznamenala žádné dramatické zhoršení stavu. Vlasy si myji stále stejně často, pokožka hlavy mě nesvědí, lupy nemám.

Celkově mohu šampon i pastu určitě doporučit a děkuji za poskytnutí produktů k recenzi. Na e-shopu můžete oba produkty zakoupit buď samostatně nebo v cenově výhodnější sadě.

4 komentáře:

  1. Já jsem ráda, že lupy nemám. Ale je paráda, že Ti Leni přípravky pomohly od svědění a lupů :)

    OdpovědětVymazat
  2. Lupy jsem také mívala, teď už ne, nějak mi vymizely samy. Pomáhal mi na ně myslím Nizoral a pak se mi nadobro ztratily. Doufám, že se už neobjeví...ta Tvoje recenze je zajímavá, ještě jsem takové šampony neviděla a i cena mi přijde super...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Luci :-) O Nizoralu jsem také slyšela.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.