sobota 2. dubna 2016

Můj nákup na e-shopu Prozdravi.cz (knížky, zdravé dobroty, čaje, ústní hygiena...)

Ahoj. Vítám vás u slíbeného článku o mém nákupu na e-shopu Prozdravi.cz. Původně jsem článek chtěla pojmout jako čistě informativní a rozbalovací, ale musela jsem změnit plány. Balíček mi sice přišel už minulý týden, ale chyběla mi v něm jedna věc z objednávky. Ihned jsem samozřejmě e-shop kontaktovala a chybějící produkt (čaj) mi tento týden doposlali.
Mezitím jsem už stihla něco málo vyzkoušet, takže vám rovnou mohu sdělit i své první dojmy.



Z tohoto e-shopu jsem objednávala už podruhé nebo potřetí. Nevím teď přesně, ale určitě to nebyl první nákup. Nedávno mi přišlo do e-mailu upozornění, že mám díky své předchozí objednávce nárok na slevu 69 Kč při nákupech na některém e-shopu společnosti Vivantis. Rozhodla jsem se pro e-shop Prozdravi.cz, protože moc ráda zkouším různé doplňky stravy a zdravé dobroty. Tentokrát jsem se chtěla podívat po nějakém dobrém čaji a přírodní zubní pastě. Nakonec jsem toho objednala trochu víc a celý nákup mě vyšel na 1709 Kč. Dopravu jsem měla zdarma.

Co jsem si tedy objednala? Pojďme se podívat. Pokud vás některá z věcí více zaujme, stačí kliknout na její název a dostanete se přímo na stránku e-shopu. Nikdo mi samozřejmě nezaplatil za propagaci, článek píši ze své vlastní vůle a všechny věci jsem si sama zaplatila (bohužel ☻☻).

Sušený rostlinný kokosový nápoj (61 Kč)



Jak už jsem psala, snažím se omezovat živočišné produkty, to znamená i mléko. Testuji různá rostlinná mléka, ale sušené jsem ještě neměla, proto jsem se rozhodla vyzkoušet toto kokosové. Dle návodu by se měly 2 polévkové lžíce prášku jednoduše rozmíchat s teplou či studenou vodou a tadá, rostlinné mléko je na světě. Zatím jsem ještě neměla příležitost ho vyzkoušet. Pokud mě zaujme, napíši vám o něm na Instagramu.

Bazalkové chipsy (52 Kč)



Bazalkové chipsy jsou veganská luštěninová křupavá pochoutka. Mně osobně moc chutnaly, jejich chuť mi připomínala smažené žampiony. Snědla jsem je za 2 dny ☺ Složení je velice jednoduché: hrachová mouka, sušená bazalka, slunečnicový olej a sůl. Víte, jak miluju brambůrky ☺ A tohle je jejich rozhodně o něco zdravější náhrada.


BIO Snídaňová směs Acai, jahoda, banán (192 Kč)



Chtěla jsem ochutnat něco ze superpotravin od známé značky Iswari a vybrala jsem si snídaňovou směs s pohankovou krupicí, naklíčenou pohankou a ovocem. Už jsem ji jednou měla k snídani a chutná mi. Jedná se o takový hrubší prášek, který se smíchá s mlékem (nejlépe samozřejmě rostlinným) nebo vodou a nechá se chvíli odstát. Lze přidat ještě třeba čerstvé ovoce nebo agávový sirup. Doporučuji směs smíchat s malým množstvím tekutiny. Já dala mléka přibližně hrnek a bylo to hrozně řídké. Výsledná kaše je nasládlá i bez přidaných sladidel a taková lehoučká. Není to jak ovesná kaše, kterou já osobně vůbec snídat nemůžu, jelikož po ní do půl hodiny zívám a šla bych si zpátky zase lehnout ☺ Myslím si, že tato snídaňová směs bude výborná klidně i s přidanými čerstvými jahodami a banánem a zkusím příště přidat i trošku medu.

Nahřívací polštářek dětský pro holčičku (59 Kč)



Růžový dětský polštářek je možná trochu infantilní, ale jelikož byl o hodně levnější než klasické nahřívací polštářky bez dětského potisku, objednala jsem si ho. Potah je z bavlny a uvnitř se nachází špaldové slupky a trocha levandule. Polštářek je možné nahřívat na topení, na sluníčku nebo v mikrovlnce. Budu ho používat na bolavý podbřišek při menstruaci a možná i na něco jiného, uvidíme ☺

Zdravý zubní kartáček Curanatura (75 Kč)



Na e-shopu jsou dostupné varianty Health - zdravá volba a Bamboo - zelená volba, kterou jsem zvolila já. Kartáček je 100% ekologicky nezávadný a biologicky rozložitelný. Kartáčky byly vyvinuté ve spolupráci s dentálním hygienikem. Kartáček jsem zatím nezkoušela, ale jen co dodělám ten, který teď používám, vrhnu se na tento. Na bambusové kartáčky jsem slyšela chválu i kritiku, tak jsem moc zvědavá, jak sednou mně.

Zubní pasta se šalvějí a zeleným jílem (199 Kč)



Pastu jsem si koupila proto, že jsem chtěla vyzkoušet zase nějakou přírodnější. Obsahuje šalvěj, gel ze zeleného jílu a mořskou sůl. Pasta hodně výrazně voní, trochu jako šalvějové bonbony a trochu po jílu. Konzistencí je to takové blátíčko. Zuby se mi s ní čistí ale dobře. Nemám ráda, když pasta ani trošku nepění a zuby si čistím v podstatě jen kartáčkem bez ničeho. Tato pasta vytváří při čištění takovou jako by emulzi. Zuby čistí dobře, zanechává přiměřeně svěží dech. Pasta by měla pomáhat proti vytváření zubního plaku a působit jako prevence proti zánětům v ústní dutině. Zatím jsem s ní spokojená, i když musím uznat, že oproti běžným zubním pastám z drogérie je to docela nezvyk.


Alexander Svijaš: Karma - život bez konfliktů (218 Kč), Karma - náprava chyb (219 Kč), Karma - řešení problémů (244 Kč)

Doreen Virtue: Zbavte se svých kil bolesti (253 Kč)



Zaujalo mě také několik knih od ruského spisovatele a psychologa Alexandera Svijaše o karmě a jedna kniha zaobírající se psychologií hubnutí od známé spisovatelky a terapeutky Doreen Virtue. 
Bohužel jsem zatím neměla čas se do knížek pořádně začíst, protože jsem si minulý týden půjčila v knihovně čtyři silné knížky, a až pak jsem zjistila, že i u nás ve vesnické knihovně zavedli pravidlo vrácení všech knih do jednoho měsíce - takže teď "musím" číst tyto knihy, abych je stihla vrátit do termínu. Na své nové knihy se ale moc těším a jsem ráda, že jsem si je koupila.

Čaj Šťavnatá malina (31 Kč)



Sypané čaje od značky Oxalis si pochvaluje moje oblíbená youtuberka Magical beauty, díky které jsem se rozhodla je vyzkoušet. Nemám se sypanými čaji z dřívějška dobrou zkušenost, ale dám jim ještě šanci. Tento čaj se skládá z pravého bílého čaje, pravého zeleného čaje, rozinek, červeného rybízu, aroma a malin. Přes pytlíček naprosto božsky šťavnatě voní ☺ Včera jsem ho poprvé pila a je výborný. Ovocný, jemný, skvěle uhasí žízeň. Doporučuji.


Čaj Jahoda - aloe (30 Kč)



Od značky Oxalis jsem si rovnou vzala ještě jeden čaj, a to tento jahodový s aloe. Skládá se z pravého bílého čaje, jablek, jahod, aroma, měsíčku a aroma aloe. Ještě jsem čaj nepila, ale taktéž voní úžasně a šťavnatě ☺

Tea tree olej (145 Kč)



100% přírodní antiseptický olej z čajovníku jsem si pořídila jednoduše proto, že si myslím, že něco takového mít doma se vždycky hodí. Olej je vhodný jako dezinfekce, dále pomáhá při aftech, oparech či kvasinkových onemocněních. Já ho chci určitě vyzkoušet na opary, které se mi občas dělají. Momentálně na ně používám konopné sérum, které je úžasné. Bohužel mi ale už dochází, proto chci zkusit zase něco jiného. Olej se nesmí používat neředěný, je třeba ho smíchat s alkoholem nebo s vodou.


To byl celý můj nákup ☺ V krabici jsem měla ještě nějaké prospekty a také kupon na slevu na příští nákup. Pokud pominu tu drobnou nepříjemnost s chybějícím a následně doposlaným produktem, byla jsem s nákupem spokojená. Přesto jednu malou výtku mám. Mám moc ráda, když na mě čeká v balíčku nějaké překvapení - třeba vzoreček, miniaturka nebo časopis. Působí to na mě osobnějším a příjemnějším dojmem, než když v krabici je "jenom" objednané zboží, faktura a letáky. Chápu, že velké e-shopy asi nebudou přikládat do každého balíčku ručně psaný vzkaz, ale cokoli drobného navíc zkrátka potěší - víte, jak to myslím ☺
Celkově mohu e-shop Prozdravi.cz doporučit. Vyhovuje mi velmi široký sortiment a zajímavé slevy a akce.

Zaujalo vás něco z mého nákupu? ☺

14 komentářů:

  1. Ten polštářek je roztomilý! Hned jsem se šla na webovky podívat, jestli třeba nemají i ledvinové a bederní pásy, které teď sháním, ale ten eshop je tak nepřehledný a takový podivně sestavený, že jsem tp po třech kliknutích, kdy na mě vyskočily naušnice, zase zavřela :D Máš můj obdiv, že se ti povedlo tam vůbec něco najít :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se taky moc nelíbí, dřív byl přehlednější a lépe udělaný. Ale dá se to :-) Vlevo nahoře pod nápisem PROZDRAVI.CZ je kolonka na vyhledávání. Tak tam napiš ledvinový pás nebo bederní pás a ono ti to najde výsledky. Já našla oboje ;-)

      Vymazat
    2. Děkuju za odpověď, jdu se odvážně pustit do hledání :)

      Vymazat
  2. Super článek, moc bych chtěla vyzkoušet bazalkové chipsy.


    Rimmel Wonder'Full Volume Colourist

    OdpovědětVymazat
  3. Láká mě úplně všechno, jen ty knihy moc ne, skoro nečtu a k tomuhle bych se asi nedokopala :D Dostala jsem chuť na ty chipsy a kokosový nápoj :D Klasické mléko moc nepiju, protože mi nechutná, ale kefír nebo jogurt si dám ráda, takže mě zajímá hlavně ta chuť kokosu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi to jasné, Janičko :-D Děkuji za komentář ;-)

      Vymazat
  4. Mě nejvíc zaujaly bazalkové chipsy.

    OdpovědětVymazat
  5. Tea tree olej je super, také ho mám vždy doma. A ten kartáček na zuby vypadá krásně.

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Jsou fakt výborné :-) Nejlepší mi zatím přijde asi ten bílý s malinami.

      Vymazat
  7. Ahoj, diky za tipy na nakupovani. ja kupuji hlavne na eshopu www.lekarnasporilov.cz , maji tam velky vyber caju, jinak diky za inspiraci. Petra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.