úterý 22. března 2016

Spotřebováno za březen 2016

Vítám vás u dalšího článku o spotřebované kosmetice, tentokrát za měsíc březen. Opět jsem si na začátku měsíce udělala seznam kosmetiky, kterou chci spotřebovat. Došla jsem k tomu, že mi vyhovuje spotřebovávat kolem dvaceti produktů za měsíc. Není to moc ani málo a aspoň se budu snažit svou kosmetiku opravdu používat ☺ 




VLASY



Balea Professional -> Balzám pro přirozeně hnědé nebo barvené vlasy

Tohle byl zajímavý produkt. Obsahoval barevné pigmenty a extrakt z henny, díky kterým měl zvýrazňovat hnědou barvu vlasů. Při smývání mi z vlasů tekla hnědá voda, ale nevšimla jsem si, že bych měla po použití balzámu vlasy výrazněji hnědé nebo lesklejší. Přesto jsem ho používala ráda. Měl zajímavou pudinkovou konzistenci a zvláštně voněl. Jinak to byl zcela průměrný balzám na vlasy. Už bych si ho nekoupila, ale jak jsem psala, používala jsem ho ráda - nějak mi byl zkrátka sympatický ☻ 7/10.


Le Petit Marseillais -> Kondicionér ve spreji Jasmín a grapefruit

Recenze. Tady budu stručná - tento "kondicionér" mi přišel jen jako navoněná voda. Parfemace byla O.K., praktické balení se sprejovým aplikátorem taky, ale to je všechno. Na moje suché vlasy byl produkt zcela nedostačující. 2/10.

label.m -> Profesionální jemně čisticí šampon

Toto byla moje druhá lahvička šamponu. Když jsem o něm psala poprvé ve článku o spotřebované kosmetice za říjen 2015, hodnotila jsem ho 1/10. Byl pro mě totiž v té době naprosto hrozný. Tentokrát to kupodivu taková tragédie nebyla, ale i tak si velké balení tohoto šamponu určitě nekoupím. Mám s ním hlavně ten problém, že mi hodně vysušuje pokožku hlavy a dělají se mi lupy. O tom jsem psala už minule, ale tentokrát to bylo o něco lepší. 4/10.

Kallos -> Vlasová maska Latte


recenzi jsem masku docela zdrbla a dostala ode mě negativní hodnocení. Je však fér říct, že když jsem recenzi psala, měla jsem vlasy mnohem sušší a celkově v horším stavu než teď. Tenkrát jsem si vlasy také pravidelně žehlila. V recenzi jsem psala, že na masce oceňuji zejména její božskou vanilkovou vůni. Vším ostatním mi přišla podprůměrná. Teď už bych masku tak přísně nehodnotila, i když se nejedná o žádný zázrak. Řekla bych, že je to něco jako lepší kondicionér s krásnou vůní, která ve vlasech vydrží několik dní. Doporučila bych ji na vlasy zdravé, které si jednou týdně zaslouží trochu péče navíc. Asi už si ji podruhé nepořídím, i když kvůli té vůni...☺ Kamarádka mi nedávno koupila banánovou masku od Kallos, která má být mnohem lepší, tak jsem zvědavá. 6,5/10.

VANA, SPRCHA



Fa -> Vyživující sprchový krém s tělovým mlékem Avocado

Když jsem si kupovala tento produkt, očekávala jsem, že to bude něco jako tělové mléko do sprchy, které mě zároveň i umyje. Bohužel takhle to nefungovalo. Jednalo se o velice příjemný sprchový krém s hutnou konzistencí a příjemnou "zeleninovou" vůní, ale pokožku jsem po sprše neměla vyživenou ani trochu. Navíc jsem úplně nepochopila název sprchového krému, protože ve složení nic z avokáda není a vůni bych taky nepopsala jako avokádovou. Takže pokud hledáte fajn sprchový krém - doporučuji, pokud hledáte cokoli navíc - za mě ne. 6/10.

Lush -> Luxury Lush Pud

Tato koupelová bomba momentálně bohužel není na e-shopu Lushe dostupná, což je velká škoda, protože je BOŽSKÁ. Bomba je hodně velká a já jsem si ji proto rozdělila na čtyři kusy. Když jsem měla zrovna zabarvený kus, voda ve vaně byla výrazně růžovo-fialová. Bílé kusy vodu nezabarvily vůbec. Ale ta VŮNĚ - to musíte prostě někdy očichat. Božská levandule. Doporučuji a určitě si kouli ještě někdy pořídím. 9,5/10.

L´Occitane -> Extra jemné mýdlo "Mléko" s bambuckým máslem

Recenze. Mýdlo moc pěkně jemně vonělo, při mytí vytvářelo krémovou bohatou pěnu a i mastné a znečištěné ruce rychle a spolehlivě umylo. Docela však ruce vysušovalo. Nebyl to úplně extrém, ale cítila jsem pnutí pokožky. 7/10.

Holítko (asi z Lidlu)


Těchto holítek jsem si kdysi koupila velké balení a udělala jsem dobře. Jsou totiž moc fajn. Dlouho vydrží ostrá, holí spolehlivě a snad nikdy jsem se při holení nepořezala. Pravděpodobně jsou z Lidlu, ale ruku do ohně za to nedám ☺ 9/10.

Vademecum -> Expert White booster zubní pasta


Jednalo se o standardní zubní pastu z drogérie, která mě ale docela bavila, protože zanechávala hodně svěží dech. Mám teď v plánu vyzkoušet nějaké přírodní pasty, takže si tuto Vademecum pastu momentálně znovu kupovat nebudu, ale do budoucna to nevylučuji. Byla fajn. 8/10.


ODLIČOVÁNÍ A ČIŠTĚNÍ PLETI


Neutrogena -> Peeling proti černým tečkám Visibly clear

Recenze. Ačkoli peeling s černými tečkami nic neudělal, používala jsem ho ráda. Pěkně voněl, byl jemný a nevysušoval. 8/10.

Avon -> Čisticí pleťová voda na mastnou pleť


Pleťová voda mi částečně vyhovovala a částečně ne. Vyhovovala mi z toho důvodu, že opravdu naprosto dokonale vyčistila pleť. I když jsem už byla odlíčená a měla jsem pocit, že je pleť čistá, po dočištění touto pleťovou vodou jsem měla ještě vždy na tamponku zbytky make-upu. Bohužel je ale voda hodně agresivní kvůli velkému obsahu alkoholu, a tudíž pleť dráždí a vysušuje. Také byla po alkoholu velmi silně cítit, až mě to kolikrát pálilo v očích. Používala jsem ji jen párkrát měsíčně. Ačkoli byla na doodlíčení vážně skvělá, už si ji nekoupím - měla jsem totiž pocit, že mojí pleti ubližuje. 5/10.

Garnier -> Osvěžující odličovač očí Essentials


Odličovač krásně voněl, ale možná bych uvítala, kdyby nebyl tak moc parfémovaný. Přece jenom se jednalo o produkt na oči. Jinak jsem s ním byla spokojená. Odličoval dobře, běžné líčení stáhl bez problémů, voděodolné nepoužívám, tak těžko říct. 8/10.

Oriflame -> Pure Skin Čisticí pleťová maska


Tohle byla taková standardní čisticí maska. Pleť povrchově vyčistila, nevysušovala, ale zázraky neuměla. Určitě mi však vyhovovala víc než peeling z této řady. 6,5/10.


PÉČE O PLEŤ A O TĚLO


La Roche-Posay -> Effaclar K Obnovující péče pro mastnou pleť

S krémem jsem byla spokojená. Používala jsem ho většinou ráno, protože nebyl mastný. Zároveň jsem ale nepociťovala, že bych měla pleť dehydratovanou. Krém pěkně voněl, příjemně se nanášel a rychle vstřebával. A bože - MILUJU krémy v tubě, do kterých nemusím sahat rukama! Krém hodnotím 9/10.

Garnier -> Zkrášlující suchý olej

Recenze. Moje druhé spotřebované balení. Olej byl výborný. Používala jsem ho výhradně před rozčesáváním svých kudrnatých vlasů. Fungoval bezvadně a velice mi vždycky rozčesávání zacuchaných vlasů ulehčil. Moc krásně voněl. Složení je na Garnier velmi dobré. Olej obsahuje mandlový, makadamiový, růžový a arganový olej. Pokud bych na něj narazila opět v akci 1+1, neváhám a kupuji. Rozhodně doporučuji. 10/10.

Avon Foot works -> Deodorační krém na nohy

Po pravdě je mi záhadou, proč jsem si kdysi tento krém vůbec kupovala ☻ Jedná se totiž o krém, který se používá ráno. Měl by nohy osvěžit a díky obsahu kukuřičného škrobu pohlcovat vlhkost a zápach. Nikdy jsem si ráno nohy nemazala a nebudu s tím začínat, proto jsem ho používala normálně po večerní sprše. S pocením nohou nemám moc problémy, takže nemohu zhodnotit, zda krém dělal to, co sliboval. Docela rychle se vstřebával a voněl jemně po mátě. Krém jsem dopoužívala, podruhé si ho nekoupím. 7/10.


DEKORATIVKA A VZOREČKY VŮNÍ



Bvlgari -> Mon Jasmin Noir EdP

Hodně zvláštní vůně. Vzoreček jsem měla doma už dlouho a pořád jsem přemýšlela, jestli si Mon Jasmin Noir mám pořídit ve velkém balení. Nakonec jsem usoudila, že zatím ne a vzoreček jsem konečně dopotřebovala. Vůně se mi velice líbí, ovšem není to ten typ parfému, co se dá nosit denně. A že já si na nějaké rozdělování na denní a večerní vůně nepotrpím ☺ Tahle vůně je velmi velmi specifická a myslím si, že bych na ni měla chuť jen zřídka. Není vůbec sladká, naopak je hodně jasmínová a dřevitá a hlavně silná. Ve složení je dále ještě konvalinka a třeba i nugát. Dle mého názoru je toto vůně určená pro hodně speciální příležitosti a jen pro určitý typ žen. 8/10.

Avon -> Urban Flowers Roma EdT

Vzoreček jsem měla doma velice dlouho a až nyní ho vyhazuji. Urban Flowers Roma byla pěkná vůně, kterou jsem měla i ve velkém balení. Ve složení byla růže, černý rybíz a dřevité tóny. Výdrž byla dobrá. Toaletní voda už se nedá sehnat, takže víc ji hodnotit nemá smysl. 7/10.

Oriflame -> Amber Elixir EdP

Na základě tohoto vzorku jsem si koupila velké balení, což svědčí o tom, že se mi vůně líbí ☺ Je ženská, hřejivá a kořeněná. Ve složení je santalové dřevo, jantar, pižmo, pivoňka či mandarinka. Vůně má i skvělou výdrž. Není to pro mě úplně top vůně, ale patří k rozhodně k těm oblíbeným. 8/10.


Max Factor -> 2000 calorie Dramatic look

Řasenku jsem si kupovala už před několika lety na internetu. V podstatě od začátku používání byla velice suchá a opadávala pod oči. Že by vytvořila Dramatic look, to bych určitě netvrdila. Nicméně tato řasenka je všeobecně velice oblíbená, takže je možné, že ve skutečnosti je fajn, jen mně přišel nějaký vadný kus. Bodově ji hodnotit nebudu. Zkusím kartáček ještě umýt a použít ho s náplní z jiné řasenky. Pokud by nastala nějaká změna, ještě to sem dodatečně doplním.



Tak a jsme na konci ☺ Rovných dvacet kousků a já jsem spokojená. Budu ráda, když mi napíšete, zda máte s některým z produktů zkušenost a případně jakou ☺

14 komentářů:

  1. Dvacet je obrovske cislo, tolik jsem nikdy nemela :D
    Beauty of pink / Soutěž

    OdpovědětVymazat
  2. Mám zkušenost jen s těmi žiletkami z Lidlu, jinak jsem nezkusila nic a některé kousky vidím poprvé :).
    Nejvíce mě zaujal zkrášlující suchý olej.
    A vlastně jsem měla masku od Kaloos, ale variantu OMEGA - bylo to kilové balení a tak obří už bych si nekoupila, protože mi přišlo, že si po určité době vlasy na masku zvykly a už to nebyl takový efekt jako na začátku používání. Navíc vždycky ta sladká vůně popcornu mi pak už taky lezla krkem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, to kilový balení je fakt obrovský. Mně tahle malá vydržela přes 2 roky :-D

      Vymazat
  3. to je škoda,že ti řasenka nesedla, já ji mám moc ráda :) asi i nejlepší řasenka,co jsem kdy měla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, to slyším ze všech stran :-D Zkusím ji ještě s tou jinou náplní.

      Vymazat
  4. Dvacet kusů za měsíc je super spotřeba, je vidět, že to neflákáš:-) Měla jsem jen vlasovou masku Kaloos a celkem se shodneme, hezky voněla, ale žádný zázrak to nebyl. A zkrášlující olej od Garnier bych si ráda pořídila, ale vyčkávám, až bude v nějaké zajímavé akci:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda, snažím se :-D Ten olej je fakt super, já ho kupovala za -50% a to už se fakt vyplatil. Normálně stojí přes 2 stovky, což je docela dost.

      Vymazat
  5. Odličovač Garnier jsem také ted dopotřebovala, a byl super. Určitě si koupím další.

    OdpovědětVymazat
  6. Měla jsem jen ten odličovat Garnier a vyhovoval mi, kdybych nepoužívala furt micelárky, možná bych si ho koupila zas :) Jinak mě zaujal ten balzám Balea, škoda, že s barvou nic nedělá. Ale balzám z téhle "vyšší" řady jsem snad ještě neměla, tak nějaký zkusím :) Stejně ti tu obří spotřebu závidím, já toho mít tolik nikdy nebudu, už takhle mi přijde, že se furt něčím patlám :D A za březen to bude obzvlášť slabé...

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkná várka. Já mám zkušenost pouze s tou Neutrogenou a za mě je to fajn produkt ke kterému bych se někdy určitě ráda vrátila ale souhlasím s tebou že černé tečky neeliminuje ani náhodou. Odličovač Garnier má mamka a popravdě mě odrazuje ta přeparfemovanost ale já mám raději odličování se mlékem nebo gelem.

    OdpovědětVymazat
  8. Musí sa uznať, že maska od Kaloss skutočne vonia úžasné :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.