pátek 18. března 2016

NOVINKY: Můj nákup z Prodavamekosmetiku.cz + recenze na e-shop

Zdravím vás netradičně u druhého článku za dva dny ☺ Dnes mi přišel balíček, který vám jednoduše musím ukázat a nemohu čekat už ani minutu ☺☺ Nedávno jsem náhodně na Facebooku narazila na informaci, že na e-shopu Prodavamekosmetiku.cz mají 50% slevu na kosmetiku Dermacol. Zprvu jsem nakoukla jen ze zvědavosti, ale po chvilce mě napadlo, že jsem si vlastně už delší dobu chtěla pořídit nějaký make-up. Zjistila jsem totiž, že nemám žádný světlý make-up a všechny, které mám, musím míchat se zbytečkem světlého make-upu od Revlonu, jinak jsou pro mě nepoužitelné. 

No a pak jsem narazila ve výprodeji na kaviárový make-up od Dermacolu v nejsvětlejším odstínu Pale a bylo rozhodnuto ☺ Toto byl tedy první impuls k mému nákupu. Samozřejmě jsem ale nezůstala jen u make-upu, nemyslete si ☺ Všechny věci, které jsem si pořídila, vám dnes ukážu, a v závěru článku zhodnotím ještě i samotný e-shop.

Jak můžete vidět, každý jednotlivý produkt mi přišel velmi pečlivě zabalený. Vykoukla na mě ještě menší obálka s dárky od Lucky, která spolu s manželem e-shop provozuje. Moc děkuji ♥



No ale k samotnému nákupu ☺ (Dárečky vám ukážu na konci článku.)

Jak jsem psala, hlavním důvodem k nákupu byl pro mě Kaviárový make-up od Dermacolu v odstínu Pale. V akci mě vyšel na krásných 175 Kč a už se na něj moc těším. Momentálně jsem nemocná a ještě minimálně týden budu, takže se nelíčím, ale jakmile ho začnu používat, určitě vám o něm napíšu - ať už tady, na Facebooku nebo na Instagramu.


Od Dermacolu jsem si vybrala ještě dva Kompaktní krajkové pudry. V odstínu 1 měli už poslední kus, tak jsem pro ségru vzala odstín 2, který je taky docela světlý. Já už jsem měla oba odstíny a neviděla jsem mezi nimi žádný extra rozdíl. Jen ta dvojka (napravo) se mi zdá růžovější, ale na obličeji opravdu nepoznáte rozdíl. Každý pudr vyšel na 45 Kč.


A poslední věcí od Dermacolu, kterou jsem si pořídila, je Čisticí micelární voda s kyselinou hyaluronovou. 400 ml micelárky vyšlo na 90 Kč, což je parádní cena. Ne, že bych měla málo odličovačů, ale zrovna micelárka je pro mě produkt, který se doma rozhodně neztratí a který se vyplatí mít v zásobě.


Dále jsem chtěla vyzkoušet něco dalšího od značky MOJE. Sáhla jsem po řasence Senza, která mě zaujala svým plastovým kartáčkem. Řasenka stála 69 Kč.


Nezapomněla jsem do košíku přihodit i dva balzámy na rty - varianty Brusinka a Pšenice. Každý stál 30 Kč. Jeden z nich dostane možná ségra, ale ještě si to rozmyslím ☻☻


Od MOJE jsem si vybrala ještě lak na nehty v odstínu 24 Orchidea. Vyšel na 40 Kč, což je taky super cena.


To je z mého nákupu všechno a teď vám ještě ukážu dárky, které mě opravdu velice potěšily ♥




Mé hodnocení e-shopu:

Toto byl již můj druhý nákup na e-shopu Prodavamekosmetiku.cz a určitě ne poslední. Nemám k němu jedinou výtku. Oceňuji skvělou komunikaci a vstřícnost, dále také pečlivé zabalení kosmetiky, přiložené dárky a dopis.
Mnohem radši nakupuji na takovémto e-shopu, než na nějakém velkém a neosobním, kde vám do krabice přiloží maximálně tak fakturu a letáky. Takže e-shop všem vřele doporučuji a ještě jednou děkuji za perfektní nákup.


Jak se vám věci, které jsem si pořídila, líbí? Už jste někdy nakupovali na e-shopu Prodavamekosmetiku.cz?

16 komentářů:

  1. Tak to se tam taky mrknu, nakoupila jsi opravdu výhodně:-) Od Moje jsem ještě žádný balzám na rty neměla a přitom se mi tak líbí ty obaly, budu to muset napravit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě koukni, četla jsem na e-shop samé pozitivní ohlasy :-)
      Obaly od těch balzámků jsou vážně moc pěkné a i samotný produkt není za ty peníze vůbec špatný.

      Vymazat
  2. Ty ceny jsou opravdu příznivé :) Jsem zvědavá jak zhodnotíš tu micelárku. Ne že bych neměla dlouhý nákupní seznam a nějaké zásoby, ale momentálně se rozčiluju s Yves Rocher, která neodličuje, tak se hrozně těším na nějakou funkční :D

    OdpovědětVymazat
  3. Super nakup, Dermacol make-upy mam moc rada :)
    Beauty of pink / Soutěž

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme, jaký bude :-) Minimálně rozjezd má dobrý, jelikož je pěkně světlý :-D

      Vymazat
  4. Leni mám velkou radost, že se balíček líbí! Děkujeme moc i s Davidem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potěšení je i na mé straně, Luci ;-)

      Vymazat
  5. Krásné nákupy :) moc se mi líbí ten lak :)

    OdpovědětVymazat
  6. Koupila jsi samé výhodné kousky :) Hned jdu e-shop omkrnout taky.
    A pěkná pozornost od Lucky, určitě potěšila :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já tam bohužel nenakupuji, jelikož nemají značky, které preferuji :-) Ale Lucce fandím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu :-) Třeba časem ještě sortiment rozšíří.

      Vymazat
  8. Super výhodné kousky sis pořídila. Na e-shopu jsem nikde nenakupovala, ale asi to zvážím, protože slyším samá pozitivní slova. Jinak ten balzám na rty se sovičkami mám doma také a nemohu si ho vynachválit :)
    Beautyna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, určitě tam mrkni. Nejlépe, až bude zase nějaká výhodná akce ;-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.