pondělí 21. března 2016

Na Saloos vlně IV. část: Bio regenerační obličejový olej Ylang-Ylang

Přeji vám krásné pondělní dopoledne.

Možná si vzpomínáte, že jsem vloni publikovala minisérii recenzí na kosmetiku Saloos. Měla jsem to štěstí, že mě zastoupení značky Saloos kontaktovalo s nabídkou spolupráce, kterou jsem s obrovskou radostí přijala.
Dosud vyšly recenze (všechny pozitivní) na bio kokosovou péči Vanilla, tělový a masážní olej Antistri a bio tělový peeling Čokoláda. Všechny články týkající se kosmetiky Saloos naleznete tady
Recenze mají velký počet zhlédnutí a také dost komentářů, za což jsem ráda, protože Saloos je úžasná česká přírodní kosmetika a rozhodně si zaslouží, abychom ji používali více než všechny ty chemické srajdy z drogérie.

Posledním produktem, který budu hodnotit, je Bio regenerační obličejový olej Ylang-Ylang. Hned, co jsem se Saloos navázala spolupráci, jsem věděla, že chci nějaký jejich obličejový olej vyzkoušet. Zajímalo mě, zda a v čem bude lepší než pleťový krém, a zda mojí smíšené pleti se sklonem k ucpávání pórů bude vůbec vyhovovat. Variantu Ylang-Ylang jsem si zvolila proto, že tento druh oleje by měl obnovovat rovnováhu pleti, dodat jí svěží vzhled a čistit zanesené póry. 


Saloos má velký výběr obličejových bio olejů, takže si vybere určitě každý. Existují oleje např. na pleť se sklonem k začervenání, dále oleje na pleť zralou či přecitlivělou a tak dále. Osobně mám v plánu zkusit ještě variantu Růže a Bio argan revital.


Olejíčku je 20 ml a cena se pohybuje kolem 130 Kč. Vzhledem k tomu, jak dlouho olej vydrží, je to cena vskutku lidová.

Ačkoli jsem všechny ostatní produkty zrecenzovala již vloni v létě, pleťový olej jsem si záměrně nechala až na tuto zimu. Asi jako většina lidí, i já mívám v zimě pleť sušší a citlivější než po zbytek roku, a z toho důvodu mě zajímalo, jak si s tím olejíček poradí. Jelikož mám velkou zásobu hutných nočních krémů, rozhodla jsem se používat olej ráno pod make-up.


Dělám to tak, že si ráno vyčistím pleť, opláchnu ji vodou, osuším, poté přestříknu termální vodou z lednice a nanáším olej. Olej na pleti nejdříve klasicky rozetřu, poté ho ještě vmasíruji a vklepu. Mezitím, co olej působí, se většinou obléknu, učešu a připravím si snídani. Poté jdu nanášet make-up. Obličej není nijak přehnaně mastný a make-up se na něm roztírá jedna báseň. Jak jsem už psala, mám pleť smíšenou - mastný mám hlavně nos a čelo, takže je potřeba několikrát za den odsát přebytečnou mastnotu a přepudrovat se. Nepozoruji ale, že bych měla během používání oleje pleť mastnější a musela se pudrovat častěji, to určitě ne. 

Po použití oleje je moje pleť krásně napitá, vláčná a vůbec nepne. Olej neucpává póry.

Olej má praktické kapátko, kterým si můžu perfektně korigovat množství produktu. Na celý obličej používám většinou 3-4 větší kapky. Z toho důvodu olej velice pomalu ubývá. Vůně je jako u většiny přírodních olejů trošku zvláštní a musím říct, že se mi moc líbí. Zpočátku cítím takové nasládlé citrusy, pak začne převládat jiná vůně, kterou neumím popsat, ale je příjemná.



Celkové hodnocení:

Bio regenerační obličejový olej Ylang-Ylang hodnotím velice pozitivně. Moc ráda ho používám a budu používat i nadále. Pod make-up je skvělý. Líbí se mi i praktické dávkování oleje a také jeho vůně. Olej rozhodně doporučuji. Pokud by vás náhodou nezaujala tato varianta Ylang-Ylang, jistě si vyberete jinou dle typu vaší pleti.

5 komentářů:

  1. Už delší dobu nad nějakým Saloosáckým pleťovým olejem a tahle varianta by se mi zamlouvala, možná vyzkouším:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě omrkni :-) Jak jsem psala, tak mají hodně druhů olejů a vybere si každý dle svého typu pleti nebo problému, který s ní řeší ;-)

      Vymazat
  2. Oleje mám dva a oba jsou super :) Jen jsem tehdy neodhadla, že mi vydrží tak dlouho, takže se spíš bojím, že se mi zkazí než že mi dojdou :D Tahle varianta by mi mohla sedět, tak možná se k němu časem taky dostanu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Oleje na obličej jsem nikdy nepoužívala a tohle mě docela láká, už jen proto že má dobrý vliv na ucpané póry.

    OdpovědětVymazat
  4. Zaujalo mě, jak píšeš, že mají olej proti začervenání :) Musí to být ranní dávka blaha pro pleť

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.