pátek 25. března 2016

Moje novinky od Saloos + povídání o plánovaném konci blogu

Přeji vám pěkný večer.

Pokud mě sledujete na Facebooku, tak jste si možná všimli, že jsem psala o tom, že budu testovat další kosmetiku Saloos. Jsem za tuhle spolupráci neskutečně ráda, protože Saloos produkty mi až na jeden všechny perfektně sedly. A samozřejmě budu s nadšením testovat další.

Než vám nové produkty, které jsem si k testování vybrala, ukážu, se chci vyjádřit ještě k jedné věci. Na Facebooku jsem před nějakou dobou psala, že už mě blogování nebaví tak, jako dřív, a že mám v plánu s psaním článků přestat, nebo ho minimálně velice omezit. Toto období jsem měla v prosinci a v lednu. Celkově mě nic nebavilo, nedávalo mi smysl a byla jsem hrozně otrávená. V tu dobu jsem publikovala pouze již dříve napsané články a doháněla resty. Opravdu jsem v té době byla přesvědčená o tom, že dokončím všechny rozepsané články a recenze a budu nově pouze publikovat články o spotřebované kosmetice, které mě jako jediné stále hodně bavily.

Dala jsem si tedy od psaní téměř stoprocentní oraz a ani jsem skoro nechodila na ostatní blogy. Nekoukala jsem ani na beauty videa, prostě jsem si dala takový detox ☺ Pak se ve mně ale něco přeplo a já zase dostala chuť blogovat. Pomalu jsem začala chystat nové články a shodou okolností mi o pár týdnů později dorazily do e-mailové schránky dvě skvělé nabídky na spolupráci, které se zkrátka neodmítají. 

Začalo mě opět bavit číst články ostatních blogerek (a komentovat!) a koukat se na beauty videa. Brala jsem to jako takové znamení a rozhodla jsem se, že budu v blogování pokračovat ☺ Původně jsem o téhle situaci nechtěla ani psát, protože jsem si jistá, že si naprostá většina z vás nepamatuje, že jsem vůbec kdy psala o tom, že chci s blogováním skončit, ale nakonec jsem si řekla, že se k tomu vyjádřím. Dneska mě totiž napadlo, že by to mohlo vyznít tak, že jsem obnovila svou aktivitu jen proto, že mi začaly chodit nabídky na spolupráci - což tak samozřejmě není, proto vám to chci vysvětlit ☺


A jdeme už na ty nové miláčky ☺ Opět jsem si ze sortimentu kosmetiky Saloos mohla vybrat čtyři libovolné produkty, které chci otestovat. Balíček mi přišel teprve včera, takže jsem ještě nic z uvedených produktů nezkoušela. Chci vám je jen představit a podělit se o to, proč jsem si zvolila právě je.

Tělový bio peeling Levandule a Tea tree


Minule jsem testovala čokoládový peeling a byla jsem s ním velice spokojená, proto jsem si peeling zvolila i tentokrát a jsem zvědavá, jestli mezi nimi bude nějaký rozdíl. Tento peeling s levandulí a tea tree by měl pokožku detoxikovat a díky své vůni dokonce zlepšovat náladu ☺ Voní spíš po tea tree než po levanduli a vůně je taková svěží, jarní a "dobíjející". 

Bio tělový a masážní olej Jasmín


I s tělovým olejem Saloos už mám zkušenost - minule jsem měla Antistri. Tento jasmínový obsahuje vzácný jasmínový olej a další přírodní oleje. Slibuje regeneraci a zvláčnění pokožky a je také vhodný k partnerským masážím ☺

Květinová pleťová voda Růže


Květinové pleťové vody jsou velice oblíbené. Četla jsem na ně jen samé pozitivní recenze, proto jsem se rozhodla i já jednu vyzkoušet. Saloos má mnoho druhů květinových pleťových vod - například levandulovou, rozmarýnovou nebo s neroli. Já jsem si nakonec zvolila tu s růží, protože je vhodná i pro tu nejcitlivější pleť. Mám v plánu ji používat zejména jako "podklad" pod pleťový olej taktéž od Saloos. Květinová pleťová voda se dá použít i při rozčesávání vlasů nebo na zklidnění pokožky po holení, což mě taky docela zaujalo ☺

Hydrofilní odličovací olej Argan Revital


Když by mi někdo před rokem či dvěma řekl, že se budu odličovat olejem, nebo vůbec budu na obličej používat něco mastného, poklepala bych si na čelo. Vždycky jsem totiž měla smíšenou pleť s velice mastnou T-zónou a snažila jsem se s tou mastnotou bojovat. Čím více jsem ale bojovala, tím víc se mi pleť mastila. Už ani nevím, kdy se to zlomilo, ale momentálně používám pleťové oleje i mastnější odličovače moc ráda. Pleť už mi tak mastná nepřijde, naopak pozoruji čím dál víc sušší tváře a často mám po použití některých kosmetických produktů pocit pnutí. Na odličování teď používám místo micelárek pleťové mléko, které mi zrovna dochází, proto velice ráda vyzkouším i hydrofilní odličovací olej. Opět je možnost zvolit si z mnoha verzí oleje. Já měla upřímně řečeno docela problém si vybrat. Nakonec jsem sáhla po oleji Argan Revital a nemůžu se dočkat, až ho důkladně otestuji.


Děkuji vám za přečtení článku a přeji vám pěkný prodloužený víkend a Velikonoce. Věřím, že vás kosmetika, kterou jsem vám dnes představila, zaujala, a že se těšíte na recenze stejně jako já ☺☺

18 komentářů:

  1. Leni taky Ti preju krasne Velikonoce a pekny vikend. Tvoje clanky me bavi tak jsem rada, ze blogovani opet zacalo bavit i Tebe :). Taky jsem mela cokoladovy peeling a byl uzadnej. I presne tento hydrofilni odlicovac byl mym velkym oblibencem. Na oba produkty od Saloos mam clanek na blogu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, děkuju ♥ Na tvoje recenze jsem zrovna koukala. Máš je moc pěkně zpracované a líbí se mi i fotky, hlavně s tou čokoládou :-D

      Vymazat
  2. Leni, jsem moc ráda že nekončíš. Tvůj blog mám moc ráda, našla jsem díky němu spoustu skvělých věcí. :) Jinak co se týče Saloos, nemám velké zkušenosti. Ale poslední zmiňovaný produkt jsem zkoušela, účinky super, ale nemohla jsem se přenést přes tu 'vůni', takže jsem ráda, že je odličovač pryč a třeba někdy v budoucnu zase zkusím jinou variantu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám velkou radost, Míšo ♥ I proto bloguji. Určitě zkus jiný, minimálně ten s růží nebo levandulí prostě vonět musí :-D Mně zatím přijde, že tenhle můj arganový voní tak trochu po citrusech a hodně po bylinkách. Ale četla jsem už, že arganový olej někomu "voní" jako kozí bobky :-D

      Vymazat
  3. I Tobě krásné Velikonoce :) Já si dobře pamatuji, jak jsi chtěla skončit a jsem moc ráda, že se to změnilo :) Vybrala sis moc pěkné věci, chtěla bych je všechny :D Jen na peelingy jsem dost líná :D Ale zbytek bych určitě používala pravidelně :) Zatím mám zkušenost jen s bambuckým máslem a pleťovými oleji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Janičko ♥ Ty jsi prostě zlatíčko. haha, pěkně se to rýmuje :-D
      Já ten peeling používám i ve dnech, kdy se mi nechce mazat. Funguje líp než tělový mlíko do sprchy :-D Obsahuje hodně oleje, takže kůže je po sprše obroušená, ale zároveň i vyživená.

      Vymazat
  4. Leni jsem neskutečně ráda za Tvé rozhodnutí! Věci okolo nás se mění a je dobře že budeš pokračovat, moc bys mi chyběla. Mám Tvůj blog velmi ráda.

    Saloos má skvělé výrobky, miluji odličovací hydrofilní olej (levandulový) a kokosový olej s čokoládou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, děkuju ♥♥♥
      Také tvůj blog moc ráda čtu.

      Vymazat
  5. Jé, tak to gratuluji k ak úžasné spolupráci. Saloos je super, já je miluju, takže pro tebe musí být spolupráce úplně báječná. Těším se na recenzi na peeling, ten jsem neměla a zajímá mě, jaký je :). Jinak jsem to teď delší dobu měla podobně, jen ne tolik s blogem, ale v životě.. Pořád jsem se plácala sem tam, nic mě tolik nebavilo a prostě to nebylo úplně.. Musela jsem se dostat úplně na dno, zažít zlomový bod, abych byla opět šťastná a nadšená.Teď mě všechno baví ještě víc a ze všeho se raduji. tak ti přeju, ať ti to taky dlouho vydrží :)

    OdpovědětVymazat
  6. Samozřejmě, že se těším na recenze:-) Blahopřeji ke krásné spolupráci:-) Jsem ráda, že ses přehoupla přes to období, kdy Tě blogování nebavilo a zvažovala jsi konec..fakt by to byla škoda:-) Doufám, že Tě chuť blogovat už nepřejde a zkrátka Tě to bude bavit:-) A přeji krásné Velikonoce, Leni:-)

    OdpovědětVymazat
  7. To jsem moc ráda, že tě blogování nakonec zase začalo bavit, tvůj blog se mi moc líbí a ráda se sem budu vracet pravidelně :) Značku Saloos mám moc ráda, peeling mám ve verzi Mojito a je skvělý, květinovou vodu jsem zkoušela mátovou a určitě si ji na léto plánuji pořídit znovu a oleje jsem si poslední dobou na odličování také oblíbila, od Saloos mám aktuálně levandulový :) Tak přeji příjemné testování, ať ti všechny produkty sedí :)

    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. Mně se tvůj blog také moc líbí. Mátová voda musí být ve vedrech úžasná.

      Vymazat
  8. Lekla jsem se nadpisu, teď jsem moc ráda, že nekončíš. ;)
    Jinak Saloos mám ráda, jediné, co mi dělá zle, jsou hydrofilní odličovací oleje, mé oči nesnáší cokoliv mastného. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc ♥ Já ten olej budu asi používat asi hlavně na pleť. Ohledně očí uvidím, mám taky docela citlivé oči. Vyzkouším a dám vědět :-)

      Vymazat
  9. Jsem moc ráda, že si s blogem neskončila. Jsi jedna z prvních blogerek, které jsem začala sledovat, a proto by mě to celkem mrzelo. Jinak gratuluji k další spolupráci se Saloos, spolupráce s touto firmou jsou vždy dokonalé. Já mám tuhle značku moooooc ráda ♥ Doufám, že ti produkty sednou.

    March Favourites

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluji ke spolupráci :* Věř, že jsem na tom byla úplně stejně. V jednu chvíli jsem myslela, že s blogem seknu definitivně. Taky jsem měla období, kdy mě blog ani čtení jiných blogů naprosto nebavilo. Ale vše chtělo svůj čas. Odpočinula jsem si a jsem zase plná sil do dalšího psaní :) Saloos mám ráda, moc se těším na recenze :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.