neděle 13. března 2016

Dobroty z Candy-Store.cz III. část

Ahoj. Dnes vám ukážu poslední várku sladkostí, které jsem si ke konci minulého roku objednala z e-shopu Candy-Store.cz. První a druhá část článku jsou tady a tady

Peanut Butter & Co -> Arašídové máslo s javorovým sirupem - 149 Kč




Toto arašídové máslo mě úplně neohromilo. Respektive bylo dobré, ale neviděla jsem téměř žádný rozdíl mezi arašídovým máslem prodávaným u nás v běžných obchodech a tímto arašídovým máslem s javorovým sirupem, které obsahuje tolik propíraný palmový olej. Chuť javorového sirupu jsem necítila, maximálně mohu říct, že máslo bylo o trošku sladší, než je obvyklé. Arašídové máslo si obvykle dávám s banánem nebo jen tak na lžičku. Jde ale samozřejmě použít i do různých receptů nebo namazat na toast. Nebylo špatné, ale znovu si ho už nekoupím.

Nestlé -> Butterfinger - 40 Kč




Dle informací na e-shopu se jedná o unikátní sladkost s opečenými arašídy a cukrem, které se pak zamíchají a polijí čokoládovou polevou. Na rovinu řeknu, že tohle bylo hodně divný. Náplň zvláštně vypadala i chutnala. Ač mám kombinaci čokolády a arašídů ráda, toto mě vůbec nezaujalo. Konzistence byla taky zvláštní, taková napůl suchá a napůl mazlavá. Znovu nekoupím.

Reese´s BIG Cup - 25 Kč  




A na závěr jsem si nechala mé milované arašídové košíčky s čokoládou. Už jsem o nich psala, tohle je jen jiné balení ☺ Co dodat - jsou výborné a určitě si je ještě někdy pořídím. 
P.S. Omlouvám se za rozmašírovaný košíček na fotce. Takhle rozmačkaný mi už bohužel přišel a chtěla jsem vám ukázat, jak moc je BIG ☻


Celkové hodnocení:

S nákupem na Candy-Store.cz mám dobrou zkušenost. Ráda jsem vyzkoušela u nás neznámé nebo méně známé americké a britské dobroty. 
Nejvíc mi chutnaly již zmíněné arašídové košíčky v čokoládě a čedarové chipsy Kettle. Ty si - pokud budu ještě z Candy-Store.cz objednávat - určitě koupím znovu. Ostatní věci mě buď moc nezaujaly, nebo zaujaly, ale ne natolik, abych za ně dala znovu ty prachy ☻

Děkuji za přečtení článku a budu se těšit u dalšího ☺

12 komentářů:

  1. Tak z tohohle mě výjimečně nic moc neoslovilo. Hlavně nejsem milovník arašídového másla, tak asi proto :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to chápu, tohle byl vyloženě arašídový článek :-D

      Vymazat
  2. Určitě bych ráda ochutnala ale nevím zda by mi to chutnalo. Arašídové pomazánky a celkově vše co obsahuje arašídy mi moc nechutná ale myslím že bych si jinak na eshopu vybrala, mají tam zajímavé dobrůtky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to nezvyklé a docela přeslazené, ale jednou za čas... :-D

      Vymazat
  3. Reeses jsme si kupovali s přítelem v Londýně a mňam, hned bych si je koupila znovu :). Zjistila jsem, že v Pardubicích mají kamenný obchod candy store, tak se tam chci jít podívat :). Arašídový máslo mám taky ráda

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji všechno s arašídovým máslem a šíleně bych chtěla zkusit Reeses

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda jsem si článek přečetla, ale z těch sladkostí by asi ani jedna nebyla pro mne ta pravá...

    OdpovědětVymazat
  6. Arašídové máslo mám strašně ráda! Bohužel mi po něm vyskáče vyrážka, takže ho nahrazuju tahini (vypadá to stejně, ale vyrábí se ze sezamu) a taky je moc dobré :)

    Piosek
    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.