čtvrtek 17. března 2016

Brandnooz box únor 2016

Ahoj. Dnešní článek bude hodnocením aktuálního Brandnooz boxu.
Tentokrát jsem si boxík převzala o několik dní později než ostatní, jelikož si ho nechávám doručovat do práce a zrovna jsem v den plánovaného doručení byla nemocná. Nechat si ho poslat domů už nešlo, proto jsem změnila na webu České pošty termín plánovaného doručení až na den, kdy už jsem v práci byla. Samozřejmě jsem ale neodolala a obsah boxu jsem si prohlédla hned jak byl zveřejněn. Také jsem četla několik recenzí jiných blogerek.
Box se mi na pohled velice líbil a neskutečně jsem se na ty všechny dobroty těšila.



Box mi byl doručen v pondělí 29.2. Jako vždy byly všechny produkty pečlivě zabalené a nic mi nepřišlo rozbité nebo jinak poničené. První chybky jsem si ale všimla hned po otevření. Na webu Brandnooz boxu jsem si ve svém profilu za body vyměnila 2x 2 ks ochucené kávy Nescafé. Na výběr byly ještě džusy Jumex, které ale byly už v té době vyprodané, a popcornové trojúhelníčky, které mi sice docela chutnaly, ale přece jen jsem radši chtěla vyzkoušet tu kávu. V profilu jsem měla "úspěšně zakoupeno", proto jsem si myslela, že je vše v pořádku a nepočítala jsem s žádným problémem. No a bohužel po rozbalení boxu jsem zjistila, že místo kávy mám v boxu popcornové trojúhelníčky. Hned jsem psala e-mail s žádostí o nápravu. Paní z klientského servisu mi za pár hodin odepsala, že se za chybu moc omlouvají a že mají zprávy i od jiných zákazníků, kterým také přišlo něco jiného. Slíbila mi zaslání kávy v příštím boxu. Tak si na kafíčko budu muset ještě měsíc počkat, ale jsem ráda, že to dopadlo aspoň takhle. Chyba se samozřejmě může vloudit, jsme jen lidi ☺

No ale přejdeme k obsahu boxu ☻

Bohemia -> Chipsy Vrrruby! solené (hodnota 39,90 Kč)



Už jsem to psala asi milionkrát, ale brambůrky miluju mnohem víc než sladké, takže jsem za každý balíček v boxu ráda. Tyto chipsy se silnými plátky nebyly špatné. Někdo psal, že jsou málo slané, někdo zase že až moc slané. Já se přikláním k druhé variantě, ale dalo se to ☺ Chipsy nebyly mastné, naopak byly pěkně křupavé. Možná si je příležitostně koupím znovu, nicméně mnohem víc mě zaujaly Hobžovy brambůrky z jednoho z předchozích boxů. Ty už jsem si koupila i několikrát sama a jsou fakt super. Vrrruby! hodnotím 7/10.

Kofola -> Semtex Granátové jablko (hodnota 35,90 Kč)



Energy drinky jsem si kupovala občas dřív, když jsem dělala dlouhé dvanáctihodinové noční směny. Sice na mě moc nepůsobily, ale snaha o neusnutí byla ☻ Tento energy drink Semtex Granátové jablko byl chuťově docela dobrý. Vypila jsem ho v práci během dopoledne a řekla bych, že jsem pak byla odpoledne o dost čilejší než obvykle. Takže splnil svůj účel ☺ Určitě to ale není nic, co bych si kupovala pravidelně - už jen proto, jak mi po jeho vypití trnuly zuby. Hodnotím 6,5/10.

Chipita -> 7 Days Piškotový řez plněný jahodovým džemem (hodnota 7,90 Kč)



Croissanty ani další sladké pečivo 7 Days moc nemusím. Vždycky mi chutná náplň, ale nechutná mi to těsto. Piškotový řez nebyl špatný, snědla jsem ho k dopolední svačině, nicméně to není nic, co bych si šla koupit sama do krámu. Hodnotím 6,5/10.

White Bear -> Originální sladový nápoj s příchutí jablka (hodnota 24,90 Kč)

White Bear -> Originální sladový nápoj s příchutí jahody (hodnota 24,90 Kč)





Sladový nápoj už jsem měla od jiné značky a moc mi nechutnal. Respektive jeho chuť byla velice zvláštní a nějak jsem si na ni nezvykla. Tento White Bear sladový nápoj však chutnal úplně jinak. Slad jsem v něm necítila, spíš to byla normální sladká limonáda. Četla jsem, že někomu chuť připomíná ovocné pivo - to mně vůbec ☺ Podobná pitíčka testuju ráda, takže nějaké podobné uvítám klidně i v dalším boxu. Hodnotím 7/10. 

Racio -> Toast multigrain (hodnota 32,90 Kč)



Já moc tyhle typy "polystyrénů" nemusím a nekupuji je, ale tyhle byly chuťově fakt výborné. Snědla jsem celé balení za dva dny ☻ Na toasty jsem si mazala veganskou pomazánku a byla to fakt lahoda. Určitě jsem je neměla naposledy. Hodnotím 10/10.

Intersnack -> Chio POP corners (hodnota velkého balení 24,90 Kč, já měla v boxíku neprodejný vzorek) 



Popcornové trojúhelníčky jsem měla v boxu místo původně objednané kávy (viz výše). Nejsou špatný, malý pytlíček jsem sezobla v práci cobydup, ale není to nic, co bych si šla koupit znovu. Radši mám bohužel chipsy. Hodnotím 6/10.

Havlík Opal -> Havlík tyčinky Kornspitz (hodnota 16,90 Kč)



Podobné slané tyčinky nemám vůbec ráda a nekupuji si je. Původně jsem i tyto tyčinky Kornspitz chtěla nechat doma na stole, ať si je dá ten, kdo je má rád, ale nakonec jsem je ochutnala sama, a prostě ne - tohle mi nejede. Měly by obsahovat i sýr, ten jsem vůbec necítila. Tyčinky mi přišly tvrdé, slané a zkrátka o ničem. 2/10.


Wasa -> Sandwich sýr s rajčaty a bazalkou (hodnota 24,90 Kč)



Tohle nebyla špatná věc, ale úplně mě to nezaujalo. Nevidím moc smysl v tom, že bych si šla koupit tento sendvič za 25 Kč, když za tu stejnou cenu mohu mít např. velkou celozrnnou bagetu, k tomu sýr a ještě zbyde i na zeleninu. Navíc to balení je poměrně malé a určitě mě nezasytí na moc dlouho. Chuťově byl sendvič dobrý, ale jak jsem psala, moc nevidím smysl v pravidelném kupování podobných výrobků. 5/10.

Boneco -> Klasická česká majonéza (hodnota 24,90 Kč)



Majolka či tatarka nesmí chybět ☺ Někdo brblá, že jsou v boxu pořád, mně ale nevadí. U nás doma se vždy zužitkují. Tato Majolka od firmy Boneco mi nepřišla v ničem jiná než ostatní majonézy, co jsem kdy měla. Zkrátka normální chutná majonéza. 7/10.


Perfetti Van Melle -> Chupa Chups Big Babol Strawberry (hodnota 11,90 Kč)



Pokud jsem to dobře pochopila, tak každý měl v boxu nějakou drobnost jako překvapení či dárek. Na mě vyšly jahodové žvýkačky Chupa Chups. Nadšená jsem z nich nebyla. Žvýkám sice ráda, ale kupuji si výhradně žvýkačky s mátovou příchutí, sladké ne. U těchto Chupa Chups žvýkaček mi vadilo, že velice brzy ztratily svou sladkou chuť a po chviličce jsem jen žvýkala gumu bez chuti. 3/10.

Unilever -> Lipton Čaj citrón a zázvor (hodnota 49,90 Kč)



V recenzích většina lidí uvádí, že tento čaj je silný a opravdu hodně zázvorový. Pro mě ne. I když obsahuje 49% zázvoru, já ho tam prostě cítím hodně málo. Citrón vůbec. Čaj na mě působí jako hodně naředěný pravý zázvorový čaj. Určitě ho vypiju - čaje miluju a momentálně jsem nemocná, tak se jimi nalévám od rána do večera, ale sama si ho nekoupím. Mám raději zelené čaje Lipton. 6/10.


Celkové hodnocení boxu není zas tak pozitivní, jak jsem si původně myslela, že bude. Skoro ze všech věcí jsem byla nejdříve nadšená, ale pak mi až tak nechutnaly. I tak se ale těším na další boxík, který si určitě zase objednám.

7 komentářů:

  1. Za mě je tenhle box skvělý. Jahodový medvěd byl naprosto výborný a klidně bych brala dalšího a většího :D Tyčinky mi také moc chutnaly a popcornové trojúhelníčky jsou výborné.
    Beauty of pink / Soutěž

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba se tam medvěd ještě objeví :-D Nebo bude možnost ho vyměnit za body.

      Vymazat
  2. Leni, mě by boxík taky potěšil. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych tyhle boxy vůbec neocenila, to je pořád chipsy-přeslazená pitíčka-majonéza-bonbóny... :) Ale zaujaly mě medvědi. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, ale já tyhle prasárny ráda :-D

      Vymazat
  4. Tyhle jídelní boxy mě hrozně zajímají na koukání, ale vůbec nic z toho nejím a ani bych nechtěla vyzkoušet :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.