čtvrtek 31. března 2016

Brandnooz box březen 2016

Ahoj. Měsíc se s měsícem sešel a opět tu máme další Brandnooz box. Tentokrát jsem nekoukala na žádné články ani videa a nechala jsem se úplně překvapit. Když mi box přišel, podivila jsem se, jak je hrozně těžký. Měl přes 2 kila. Hned po rozbalení boxu jsem produkty nafotila a začala je ve spolupráci s rodinou ochutnávat ☻


efko -> Červená řepa předvařená, krájená (hodnota 29,90 Kč)



Červená řepa mě potěšila, protože ji mám moc ráda. Jen je škoda, že není vůbec nijak ochucená. Není ale samozřejmě problém si ji dochutit doma dle vlastní chuti. U nás ji však nikdo jiný kromě mě nechtěl jíst, protože jsou všichni zvyklí na řepu v tom dobrém nálevu a jiná jim prostě nejede. Za mě ale dobrý a jsem ráda, že se v boxu čas od času objeví i zelenina.

Vitana -> Farmářská polévka s ovesnými vločkami (hodnota 29,90 Kč)

Vitana -> Farmářská polévka s červenou čočkou (hodnota 29,90 Kč)



Nejdříve jsem vařila polévku s červenou čočkou. Byla vcelku dobrá, jemná a nepřesolená. Jen bych určitě netvrdila, že obsah vystačí na 4 porce. Maximálně na 3 menší. V návodu stojí, že obsah sáčku se má rozmíchat v litru vody, což mi přišlo taky hodně. Příště bych dala určitě míň vody, protože polévka byla dost vodová a musela jsem ji hodně zahustit. Chuťově byla ale dobrá. Dokonce chutnala i mému tátovi, který je zvyklý výhradně na domácí a takové ty poctivé (gulášová, nudlová) polévky.
Polévka s ovesnými vločkami byla výborná. Dle návodu se má směs ze sáčku rozmíchat v 300 ml mléka a 700 ml vody. Poučila jsem se a tekutin jsem dala méně. Mléka přibližně 250 ml, vody asi 500 ml. Polévka byla mnohem lepší než ta čočková. Nemusela jsem ji tolik zahušťovat a přišla mi i lépe dochucená. Opět chutnala i tátovi ☺

Nescafé 3in1 -> Sweet Vanilla (hodnota 5,90 Kč)

Nescafé 3in1 -> Warmy Caramel (hodnota 5,90 Kč)



Kávičky jsem si vyměnila za body a měly přijít už v minulém boxu. Bohužel mi místo nich přišlo něco jiného a bylo mi slíbeno, že mi ty 2x 2 kusy od každé dopošlou v tomto boxu. Jak ale můžete vidět na fotce, přišly mi pouze 2 pytlíčky místo 4, takže jsem opět psala e-mail a doufám, že situace se už konečně definitivně vyřeší.
Vanilková káva nebyla špatná, ale neohromila mě. Na karamelovou jsem se moc těšila a nezklamala mě. Byla výborná a slaďoučká. Možná si koupím velké balení. 


Balconi -> Mix Max Caramel (hodnota 6,90 Kč)

Balconi -> CeReal (hodnota 5,90 Kč)



Tyto piškotové řezy mi docela chutnaly, karamelový víc. Jak už jsem ale psala mnohokrát, na podobné sladkosti si moc nepotrpím. Když už sladké, tak mám radši čokoládu nebo sladké kafe ☻ Ale jako doplnění boxu - proč ne.


Figaro -> Čokoládové pralinky s perličkami (hodnota 59,90 Kč)



V boxu jsme mohli najít buď tyto Perličky nebo Karamelky (které jsem ale u nikoho neviděla). Karamel miluju, takže ty bych ocenila mnohem mnohem víc. Perličky byly také docela fajn. Prostě čokoládová bonboniéra... Bonbony byly dost sladké, proto jsem jich pár ochutnala a zbytkem jsem podělila rodinu. Příště karamel, prosím ☻

Top Topic -> Tradiční česká limonáda s citrónovou příchutí (hodnota 17,90 Kč)



I když převážně piju vodu a zelený čaj a vyhovuje mi to, občas dostanu chuť na nějaké pořádně přeslazené pitíčko ☺ Sama si je v poslední době ale skoro vůbec nekupuju, protože v téměř každém boxu na mě nějaké čeká. Tentokrát to byl Top Topic s citrónovou příchutí bez umělých barviv a sladidel. Byl dobrý, vypila jsem ho během chvilky. Víc mi však přece jen chutná ten klasický Top Topic s hroznovou příchutí.


Časopis Psychologie - únor 2016 (hodnota 69 Kč)



Časopis mě potěšil, protože mám ráda psychologické články. Sice není tak tématický, jako byl v jednom z minulých boxů časopis F.O.O.D., ale jako doplnění boxu - proč ne. Už se těším, až si ho přečtu.

Maggi -> Tekuté koření limitovaná edice s libečkem (hodnota 24,90 Kč)



Osobně Maggi při vaření nepoužívám (spíš teď do všeho cpu sušený česnek), proto jsem ho věnovala mámě, kterou naopak Maggi potěšilo. Využije ho do polévek.


Karlovarská Korunní -> Korunní energetická s příchutí červeného rybízu (hodnota 15,90 Kč)



Korunní jsem si vyměnila za body v rámci věrnostního programu. Byla dobrá, i když nechutnala úplně po rybízu, ale spíš po nějakých lesních plodech. Perlivá byla opravdu jemně a tak akorát. Příležitostně si ji možná koupím znovu.

Kand -> Živáňská omáčka tradiční (hodnota 32 Kč)



Dle informace v letáku měla část zákazníků v boxíku tradiční omáčku, část žampionovou. Já bych dala určitě přednost té žampionové, jelikož houby miluju. Tradiční byla také celkem fajn. Standardní pálivější zeleninová omáčka. Vystačila mi na tři porce. Dvakrát jsem ji měla s bramborami a jednou jsem ji použila po smíchání s osmaženým tofu a sušeným česnekem jako přílohu k těstovinám. Uvažuji o tom, že si ze zvědavosti pořídím ještě i tu žampionovou omáčku. Za mě tedy ano - myslím si, že je dobrý nápad zařadit do boxu i něco zeleninového.


Ahmad Tea -> Varianty Zelený čaj s karamelovými tóny javorového sirupu, Zelený čaj Milk Oolog, Černý čaj Spice (hodnota plné krabičky každého čaje 79,90 Kč)



Já jsem hodně čajová, takže mi téměř jakákoli forma čaje v boxíku udělá radost. I za tyto jednotlivé pytlíčky jsem ráda. Ahmad Tea jsem nikdy předtím nepila, toto pro mě byla premiéra. Zelený čaj s javorovým sirupem nebyl špatný, ale chutnal dost po goji, které nemám ráda. Milk Oolong byl standardní zelený čaj. Byl dobrý, ničím mě však nezaujal. Černý čaj ráda nemám a nekupuji si ho. Téměř každý černý čaj mi přijde hrozně takový těžký a jako by "hutný" a taky nevidím důvod, proč černý čaj pít. Žízeň vůbec nezažene a chuťově mi zkrátka nevyhovuje.
Čaje jsem ráda vyzkoušela, žádný si ale nekoupím v plném balení.

Chocoland -> Ovocná tyčinka Fruity (hodnota 11,90 Kč)



Tyčinka s obsahem 45% ovocné náplně mi chutnala. Když jsem viděla obal, tak jsem si pomyslela, že tyčinka bude chutnat jako linecké cukroví. Prostě suché těsto s ovocnou náplní. Tyčinka byla ale opravdu dobrá. Náplně v ní bylo tak akorát. Jen vzhledem k velikosti (25 gramů) se mi zdá cena tyčinky poměrně vysoká.

Spak -> Jemná krémová omáčka se zakysanou smetanou (hodnota 33,90 Kč)



Podle informace v letáku měla být v boxu buď tato omáčka nebo Zátkovy celozrnné těstoviny. U několika známých youtuberek a blogerek jsem viděla, že měly v boxu oboje. Říkala jsem si, že jim poslali oboje asi proto, že mají velký počet odběratelů, a že my, "menší" blogerky, jsme dostaly buď omáčku nebo těstoviny jako ostatní neblogerští zákazníci. Pak jsem se ale dozvěděla, že oboje měly mít v boxu všechny spolupracující blogerky jako poděkování za recenze. Zeptala jsem se tedy přímo zastoupení Brandnooz boxu a slečna mi potvrdila, že opravdu všechny blogerky měly mít v boxu těstoviny i omáčku. A prý ověří stav zásob a případně mi chybějící těstoviny dopošlou.
Docela jsem z toho rozmrzelá. Už minule byl problém s tím věrnostním programem, teď vlastně taky a ještě do toho aby si člověk hlídal, jestli mu přišlo všechno, co mělo. Na Facebooku Brandnooz boxu docela často čtu, že někomu třeba nepřišly až tři produkty. Po pravdě jsem tomu moc nevěřila, myslela jsem si, že lidi na tom chtějí vydělat a chtějí některé třeba i dražší produkty víckrát. Ale když se to stalo i mně, tak věřím tomu, že se to může stát i ostatním. Působí to na mě, jako by byli na balení boxů najímáni nějací nezkušení brigádníci, kteří nejsou schopní všechno důkladně ohlídat. Spokojenost platícího zákazníka by ale měla být to nejdůležitější...
Abych se ale vyjádřila ještě k té omáčce ☺ Byla dobrá, je ideální k pečeným bramborám či masu. Od Spaku jsem měla už několik omáček a dresingů a s většinou jsem byla spokojená. Určitě bychom doma využili i další.


CELKOVÉ HODNOCENÍ:
Box obsahoval hodně produktů a byl opravdu nadupaný (a těžký!). Nejvíc mě zaujaly polévky a ochucené kávy, které mám v plánu si pořídit znovu. Naopak bych klidně mohla postrádat bonboniéru a piškotové řezy. To jsou věci, které nevyhledávám a kupovat si je znovu určitě nebudu.
Nebýt té nepříjemnosti s věrnostním programem a chybějícími těstovinami, hodnotila bych box pozitivněji, než ho hodnotím. Doufám, že se brzy vše vyřeší a v příštím boxu bude již vše v pořádku.

3 komentáře:

  1. Velice povedený box, nejvíce mě zaujaly ty instantní polévky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Potěšila by mě červená řepa, sladkosti a čaje :)

    OdpovědětVymazat
  3. Boxík vypadá docela dobře, i když mě jejich obsah nikdy nezaujal natolik, abych si ho sama pořídila :o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.