čtvrtek 25. února 2016

Spotřebováno za únor 2016

Ahoj. I tentokrát jsem tu ještě před koncem měsíce s článkem o spotřebované kosmetice. Opět jsem si začala dělat seznamy kosmetiky, kterou chci daný měsíc dopotřebovat, protože ačkoli si novou kosmetiku téměř nekupuji, přijde mi, že moje zásoby nijak extra neubývají. Je jednoduché hodit v krámě do košíku dva make-upy jen proto, že jsou ve slevě, ale pak trvá rok je dopoužívat ☻ Asi tak nějak...


S únorovou spotřebou kosmetiky jsem spokojená. Dopotřebovala jsem vše, co jsem chtěla, a už mám samozřejmě plán i na březen ☺




VZOREČKY PARFÉMŮ



Chanel -> Chance Eau Fraîche EdT

Tahle vůně mě moc zaujala, je krásná. Připomíná mi Perceive Dew od Avonu, i když samozřejmě vůně od Chanel je mnohem zajímavější a propracovanější. Má však s Perceive Dew společné citrusy a ambru ve složení a je to opravdu poznat. Chance je však - hlavně když se rozvoní - více elegantnější a taková i smyslnější. Malinko mi přijde i pudrová. Perceive Dew je prvoplánově citrusová, byť s příjemným dřevitým podtónem. Půl bodu strhávám za ne moc oslňující výdrž (Chance vydrží vonět spíš na oblečení než na těle), jinak jsem byla s vůní velmi spokojená a nemít tolik parfémů, určitě bych si ji v nejbližší době koupila. 9,5/10.

Avon -> Rare gold EdP


Vůně byla moc krásná a elegantní. Ve složení je například vanilka, pižmo, ambra, broskev, gardénie, konvalinka nebo jasmín. Parfémy na vanilkovém a pižmovém základu mám obecně hodně ráda. 50 ml se dá sehnat pod 300 Kč, což si myslím, že je super cena. Budu se opakovat, ale pokud bych neměla takové množství parfémů, Rare gold bych si určitě pořídila. Byla jsem spokojená i s výdrží. Vůni jsem dlouho cítila jak z pokožky, tak i z oblečení. Určitě doporučuji Rare gold aspoň vyzkoušet ☺ 9,5/10.

Avon -> Femme Icon EdP 2x


Jednalo se o výraznou ženskou vůni s průměrnou výdrží. Ve složení je růže, pačuli a mošus. Nic z toho a vlastně ani nic konkrétního jsem z ní ale necítila. Vůně nebyla špatná, nicméně po velkém balení toužit nebudu. Mimochodem, z Avonu mi momentálně hodně voní Attraction (viz níže), doporučuji očichat ☻ Femme Icon hodnotím 7/10.

Avon -> Attraction for Her EdP

Tohle byla naprosto úžasná vůně, která mě fakt dostala. Popsala bych ji jako ženskou, výraznou, sexy (ale vůbec ne lacinou) a orientální. Ve složení dominuje vanilková ambra, ostružiny a mošus. Vůni jsem ze sebe cítila hodně dlouho. Je ale docela drahá - nebo aspoň mně se nechce dávat za vůni od Avonu 500 Kč. 10/10.

ŠAMPONY


Balea -> Šampon pro lesk vlasů s vůní vanilky

Šampon byl docela fajn. Dobře pěnil i umyl vlasy, pěkně sladce voněl. Svědila mě po něm hlava jako po 90% šamponů, ale nebyla to žádná tragédie. Za ty peníze byl úplně v pohodě. 8/10.

Vitar -> Aktivační šampon Revitalon


Recenze. Na mytí vlasů jako takové mi šampon vyhovoval. Docela pěkně voněl, hodně pěnil a vlasy umyl velmi dobře. Bohužel si však nesedl s mojí pokožkou hlavy. Svědila mě další den po umytí hlava a dělaly se mi lupy. Šampon spolu se mnou testovala i moje ségra. Té šampon ze začátku vyhovoval, ale po několika týdnech mi ho přišla vrátit s tím, že už ho používat nebude, protože jí z něj taky svědí hlava - a to po umytí hlavy jinými šampony tento problém nikdy neměla. Čili za nás bohužel ne, šampon si už nepořídíme. Četla jsem však na něj hodně pozitivních recenzí, tak třeba právě vám by vyhovovat mohl ☺ 4/10.

Urtekram -> Šampon na normální vlasy Růže


Vzoreček mi nevystačil ani na jedno umytí vlasů, takže šampon nemohu moc hodnotit. Každopádně pěkně voněl po růžích a docela dobře pěnil. Šampon jsem použila zejména na pokožku hlavy a horní polovinu vlasů, abych otestovala, zda mě po něm bude svědit hlava. Žádný zásadní rozdíl ve srovnání se šampony z drogérie jsem nezpozorovala, ale nevím, jak by to bylo při pravidelném používání tohoto růžového šamponu. Vlasy jsem si umyla v neděli večer a už v úterý ráno jsem je měla mastné, což u mě tedy rozhodně není standardem. Koupi velkého balení šamponu neplánuji. 

PÉČE O TĚLO


Alverde -> Tělová emulze Procházka venkovem

Mléko mi vyhovovalo a za těch 37 Kč bych si ho klidně koupila znovu. Bohužel to byla limitka, takže už ho asi neseženu. Vonělo po levanduli a trochu i po citrusech (taková ta typická parfemace produktů od Alverde), obsahovalo např. bio bambucké máslo a olivový extrakt. Roztíralo se dobře a vstřebávalo se rychle. Výživu pokožky hodnotím jako lehce nadprůměrnou. V budoucnu si pravděpodobně ještě nějaké tělové mléko od Alverde pořídím. 8/10.

Avon -> Hydratační krém na ruce s vanilkou

Krém byl velice podprůměrný a už si ho určitě nepořídím. Sice pěkně voněl (hlavně v tubě, po rozetření už méně) a rychle se vstřebával, ale výživa pokožky pro mě nebyla dostatečná. Používala jsem ho na ruce i na chodidla a zkrátka mi nevyhovoval. 3,5/10.

BALZÁMY NA RTY


MOJE -> Bio balzám na rty Rakytník

O balzámech od značky MOJE jsem psala tady. Můj názor na ně se nezměnil. I tento rakytníkový jsem používala ráda. Pěkně voněl a rty solidně hydratoval. Nebyl to sice nejlepší balzám na rty, co jsem kdy měla, ale rozhodně se řadí k těm lepším. Akorát mě napadlo - je v pořádku, že když je balzám označen jako bio, je ve složení na prvním místě petrolatum a na druhém paraffinum liquidum? Pokud tomu někdo více rozumíte, budu ráda za váš názor ☺ Jinak balzám ale hodnotím kladně. 7,5/10.

Maybelline -> Baby Lips Intensive Care

O balzámu na rty jsem psala tady. Příjemně nasládle voněl, dobře se roztíral a rty pěkně hydratoval. Doporučuji. 10/10.

Blistex -> Balzám na suché a poškozené rty

Tohle je asi miliontý spotřebovaný vzorek. Balzám si určitě pořídím ve velkém balení, protože jsem s ním byla velmi spokojená. Na rtech příjemně chladí, voní po mentolu a hlavně rty opravdu zklidňuje a léčí. Doporučuji. 10/10.

PÉČE O PLEŤ


theBalm -> TimeBalm 

Recenze. Čím déle jsem krém používala, tím víc mě štval. On nebyl úplně špatný, neoznačila bych ho za propadák, ale prostě když krém stojí více než 800 Kč, čekáte od něj něco jiného než od krému třeba od Baley nebo Avonu. Tento krém byl lehký, po nanesení na pleť jsem nebyla mastná, ale dlouhodobě určitě nematoval. Zároveň jsem postupem času zjistila, že pokud používám ráno i večer výhradně tento krém, moje pleť je silně dehydrovaná. Už si krém určitě nekoupím a nedoporučuji ho. 3/10.

Rival de Loop -> Wellness maska Jahody & vanilka

Maska mi docela vyhovovala - až na vůni. Vůně byla divná a mdlá. Když přimhouřím obě oči, tak tam tu jahodu malinko cítím, ale je hodně umělá. Jinak byla maska fajn. Pleť hezky vyživila, nezanechávala mastný film, naopak se pěkně vsákla. Maska obsahuje výtažek z jahod a z vanilky a také bambucké máslo, ale i silikony. Pravděpodobně si ji už nekoupím, ale vám, pokud neřešíte složení a nevadí vám divná vůně, ji doporučit mohu, protože výsledný efekt byl fakt příjemný. 8/10.

VANA A SPRCHA


Balea young -> Sprchový gel s vůní čokolády Sweet wonderland

Tento sprcháč jsem si oblíbila. Měl krémovější konzistenci, dobře umyl a voněl jako hodně oslazené kakao (nápoj). Pokožku nevysušoval. 8,5/10.

Kneipp -> Perlivá tableta do koupele Arnika

Tableta do koupele byla docela fajn, ale nebavila mě tolik, jako věcičky do koupele od Lush. Obsahovala spoustu přírodních olejů a výtažků. Voněla poměrně zvláštně a trochu babičkovsky. Vůně mi připomněla doby, kdy jsem jako malá jezdila k babičce na prázdniny a kochala jsem se její zásobou kosmetiky před zrcadlem ☻ Tableta obarvila vodu do žluto-oranžova. Vydržela mi asi na čtyři použití. Kromě zabarvení vody mi nepřišlo, že by tableta uměla něco jiného. Ale i tak - za 12,50 Kč to nebyla špatná věc ☺ 7/10.

OSTATNÍ


Tesco -> Bavlněné kosmetické tampony

Tamponky byly docela v pohodě, jen bych ocenila, kdyby byly jemnější. Sice bylo super, že se nevytahovaly a netrhaly při používání, ale přišly mi na pleti trošku "tvrdší". Používala jsem je i při odlakovávání nehtů a na to byly naprosto super. Na odličování si je už nepořídím, ale na odlakovávání nehtů - proč ne. 8/10.

Rexona -> Antiperspirant s vůní květin a černého rybízu

Antiperspirant byl skutečně velmi účinný. Stačilo jedno stříknutí do každého podpaží a přísahám, že ještě večer po návratu z práce domů jsem cítila jeho vůni. Ta byla ale na mě dost výrazná až vlezlá. Černý rybíz jsem necítila, spíš ty kytky. Po použití antiperspirantu jsem se v podpaží zpotila jen malinko. Nepotím se nijak extrémně a žádné koláče potu v podpaží u mě naštěstí nehrozí, takže mi většinou plně dostačují deodoranty a víceméně veškeré antiperspiranty, co doma momentálně mám, jsou z mých nekonečných zásob. Tento antiperspirant od Rexony bych doporučila těm z vás, které neřeší hliník v kosmetice a mají rády výraznou vůni květin, co vydrží od rána až do večera ☺ Za mě 7/10.

Dermacol -> Kompaktní pudr v odstínu 2


Tohle už je mé několikáté balení a konečně jsem si tedy na tento pudr utvořila názor ☺ Mám ho docela ráda. Je jemný, na pleti není vidět, příjemně se aplikuje a hezky voní. Ocenila bych ale, kdyby mi udržel T-zónu déle matnou. Jinak nemám co vytknout. 8/10.



Dohromady jsem v únoru dopotřebovala 20 kusů kosmetiky (včetně vzorečků). Nejvíc spokojená jsem byla s balzámy na rty Baby Lips a Blistex, naopak velkým zklamáním pro mě byl pleťový krém od theBalm a šampon Revitalon.

Máte zkušenost s některým z uvedených produktů? ☻

14 komentářů:

  1. Super spotřeba, já taky téměř nenakupuji, i slevám odolávám, přesto mi přijde, že stačí něco k testování a zásoby zas nemizí :D Za únor mám ale i dekorativku, tak jsem spkojená.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Peti :-)
      To jsi šikovná, těším se na článek.

      Vymazat
  2. Ty toho teda máš :-) Z tvých produktů mám ten BabyLips, popravdě v něm nevidím nic extra, vyhrála jsem ho tehdy v giveway ale sama bych si ho nekoupila. Moc mě zaujal ten sprchový gel Balea, pěkný obal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda jo :-D Já ten balzám taky vyhrála a jsem za to fakt ráda. Jinak bych si ho asi nekoupila, resp. by mě nenapadlo si ho koupit.
      Sprcháč má boží obal, taky se mi moc líbí ;-) I tvarově.

      Vymazat
  3. Ahoj Leni, proč kosmetika MOJE označovala některé balzámy na rty jako BIO nevím, nicméně teď mají jiné obaly a BIO už nejsou. Zdají se však stejné, tak nevím...:D
    Jinak parádní spotřeba, mám Tvé spotřebováno moc ráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci. Moc díky za info, to jsem nevěděla, že mají už jiné obaly :-)
      Já mám tvoje spotřebováno taky ráda, máš toho vždycky tolik! :-D

      Vymazat
  4. Ten antiperspirant od Rexony už mám podruhé, celkově mám tuhle značku ráda:-) A krém na ruce od Avonu mám, ale moc ho nepoužívám, teď přes zimu potřebuji silnější kalibr, ale až se oteplí, tak na takové to přemáznutí snad postačí. Naopak žlutý Baby lips mi moc neseděl, čekala jsem od něj víc. A jinak jsi spotřebovávala pilně, s takovouhle budou Tvoje zásoby za chvíli pryč, uvidíš:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Má jediná zkušenost je s Alverde mlíkem. Škoda, že to byla limitka. Vyhovoval mi a krásně voněl. Jinak seznamy na spotřebování je dobrý nápad :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem tuto variantu Rexony měla už aspoň 3x, úplně tu vůni zbožňuju :). Tak mě ten krém od Avonu s vanilkou na ruce vystačil a probém se šamponem od Revitalon jsem neměla a naštěstí se mi to nestává u žádné značky, že by mě svědila hlava

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Četla jsem to u tebe, Veru :-) Mně se to stává bohužel skoro se všemi šampony.

      Vymazat
  7. Tak ten balzám na rty bych vyzkoušela, mám věčně suché rty. Kde se dá sehnat? Ještě jsem ho nikde neviděla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzorečky jsou z DM, takže předpokládám, že tam by ho měli mít i ve velkém balení :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.