sobota 30. ledna 2016

TAG Poznej svou blogerku

Přeji krásnou sobotu všem.

Před nějakou dobou jsem byla vyzvána milou Lady eS ke zpracování TAGu s názvem Poznej svou blogerku. Zajímavosti o Sabině si můžete přečíst tady. Když jsem tento článek začínala psát, byl duben 2015 ☻☻ Nějak jsem na něj pozapomněla, i když jsem ho měla téměř dokončený. No a resty je fajn dodělávat, tak se do TAGu hned pustíme.


Co se týče TAGu Poznej svou blogerku, nejsem si úplně jistá, jestli má nebo nemá tento TAG nějaké konkrétní otázky. Na googlu jsem ho našla zpracovaný různými způsoby - někdo odpovídal na otázky, někdo o sobě napsal několik (mnohdy soukromých) zajímavostí. Otázky mě úplně nezaujaly, takže jsem se rozhodla pojmout tento TAG druhým způsobem. Musím ale říct, že to bude poměrně složité, protože jsem toho na blogu na sebe práskla už hodně - třeba tady nebo tady.


1. Ačkoli momentálně pracuji v cestovní agentuře, cestování mi nic neříká. Po Čechách ještě ano, ale abych letěla několik hodin do země, kde bude 5x větší vedro než u nás a pak týden ležela na pláži s tisícovkou lidí - to mě absolutně neláká.


2. Hrozně mě štve seriál Pretty Little Liars, ale stejně na něj pořád koukám :-D Vadí mi, že to tak natahují, a nikdy se nic nedozvíme, i když je týden předem avizováno velké odhalení. Tento bod jsem psala právě v dubnu, kdy ještě nebylo známé, kdo je -A. Teď už to známé je, ale stejně mi vadí to neustálé natahování a rádoby tajemno.

3. Jsem velký bolestínek - špatně snáším většinu druhů bolestí. Nejhorší je pro mě bolest zánětu zubu, protože mi na ni nezabírají léky.


Jeden z mých vytržených zubů moudrosti. Už chápete, proč jsem radši šla do celkové narkózy? ☻☻

4. Dřív jsem milovala nákupy kosmetiky, teď už si klasickou drogérkovou kosmetiku téměř nekupuji. Radši utrácím třeba za knížky nebo za svíčky.



5. Jsem velký bordelář a uklízím až tehdy, kdy je to opravdu potřeba. Z domácích prací mě baví pouze praní, věšení a rovnání čistého prádla. Žehlení oblečení považuji za zbytečnost a přežitek.

6. Moje nejoblíbenější roční období je jaro, zhruba tak duben - květen. Nemám ráda zimu, ale ani léto.


7. Nemám ráda velkou společnost lidí. Ráda zajdu s kamarádkou na víno nebo na nákupy, ale nějaké párty, oslavy a diskotéky mě spíš děsí. A není to věkem, vždycky to tak bylo :-D

8. V pubertě jsem nenáviděla život na vesnici a byla jsem absolutně přesvědčená o tom, že jen co to bude možné, přestěhuji se do Prahy. Bydlení i dojíždění do Prahy za prací jsem si už vyzkoušela a zjistila jsem, že to není nic pro mě. Asi nezůstanu celý život bydlet na úplně malinké vesnici, ale takové menší - střední město je pro mě ideální.

9. Jsem hodně pomstychtivá. Když mi někdo ublíží, do detailu plánuji, jak se mu pomstím a všechno zlé mu vrátím nejmíň desetkrát, ale pak si většinou uvědomím, že mi to za to nestojí a že se nebudu tak shazovat. 

10. Miluji kosmetiku Lush a nejradši bych vykoupila celý obchod i e-shop najednou. Spousta lidí tvrdí, že je to jen předražená a převoněná kosmetika a že v drogérii sežene obdobné produkty, ale dle mého názoru to není pravda. Je mi sympatický celý koncept této značky i to, že se angažují v různých projektech a pomáhají potřebným - např. od žen v Africe vykupují bambucké máslo a zaručují jim fér výdělky.



Tak co, máme něco společného? ☺ Pokud máte chuť TAG také zpracovat, hurá do toho ☻
Děkuji za přečtení článku a přeji vám krásný víkend ♥

10 komentářů:

  1. S těmi párty a diskotékami jsme na tom úplně stejně, taky mám raději spíš komorní popovídání si než nějaké pařby. :) A bordelář jsem taky, i když co mám vlastní domácnost, dost se to zlepšilo. :)
    Ten zub je trochu děsivý, ale stejně mě mrzí, že já žádný nemám, trhali mi ho zaživa a aby ho dostali ven, museli ho celý rozvrtat. :( :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pri jednotke som sa trošku zarazila, veď cestovanie nie len o lehnení na pláži, je to poznávanie nových krajín, ľudí a ich kultúry, ja cestovanie milujem. Pri dvojke sa však úplne zhodneme, neskutočne to naťahujú, ale aj tak sa na dievčatá rada pozerám :). A pri šestke som si povedala, že si môj človek pretože apríl a máj sú najlepšie mesiace! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Když vidím ten vytržený zub, tak velmi dobře chápu celkovou narkózu..Taky jsem bývala docela velký bordelář a uklízela fakt až když to být muselo, ale s vlastní domácností se to změnilo a pořádek raději udržuji průběžně, takže se dá říct, že mám skoro pořád naklizeno:-)

    OdpovědětVymazat
  4. První bod mě rozesmál :D A Pretty Little Liars mě tak strašně naštvali tím odhalením, kdo je A! Takových ztracených let života! A teď, jak to natahují, to bych se pominula!!!! Sice nejsem pomstychtivá, ale jak jde o tyhle malý lhářky, tak se mi vaří krev :D Hezký TAG, ráda jsem se o tobě něco dozvěděla :)

    OdpovědětVymazat
  5. Týjo, ten zub, no nedivím se Ti, já bych musela jít do celkové narkózy taky, já jak už usednu na zubařský křeslo, tak je mi děsně zle :D.
    Na dovolený zase já jedu ráda, ale mám ráda akčnější dovolený, kdy ráda jedu i k moři, ale ne že bych ležela celou dobu na pláži, to mě nebaví. Takže to pak propojujeme s různýma výšlapama a výletama.
    Tak to mě zase žehlení hrozně uklidňuje :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já to mám s tebou dost odlišné. Ačkoliv taky neholduji velkému společenství lidí až tak mě to nevadí že bych se tomu musela vyhýbat. Co se dovolené týče, tak na dovolenou v létě bych jela minimálně na dva týdny protože na týden si člověk nic neužije a hlavně mám v oblibě ne jenom ležet na pláži ale zase léto, velké pařáky já snáším velmi dobře. Ten zub ajjj, běhá mě mráz po zádech když vidím tu fotku.

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný článek, ale shoduji se s tebou snad jen v bodě 3 :D
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkný článek :) Sakra pomstychtivá, no co to tu čtu :D Bolest zubů nebo dásní je jediná bolest, která mě dokáže zkolit :( jinak jsem vůči bolesti hodně odolná.

    OdpovědětVymazat
  9. Hezký den, děkuji za článek. Kdybych se měla přiznat já, mám ráda různé vychytávky. Koukněte sem - http://www.originalnidarky.cz/112-vesely-domov. Takže asi tak.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.