sobota 23. ledna 2016

Spotřebováno za leden 2016

Ahoj. Vítám vás u dalšího článku o spotřebované kosmetice. Tentokrát jsem se rozhodla ho publikovat trochu dřív než obvykle, protože už jsem měla tašku s prázdnými obaly plnou. Pokud ještě něco dopotřebuji do konce ledna, zahrnu to do únorového spotřebována.


Se spotřebou kosmetiky jsem opět spokojená, dokonce se mi podařilo dodělat několik kousků dekorativky. Stále platí, že novou kosmetiku si už téměř nekupuji a mám v plánu zaměřit se po zredukování své kosmetické sbírky na přírodní produkty.




Balea -> Tělové máslo Kakao

Kakaové tělové máslo už jsem jednou měla v tom hnědém obalu. Tohle růžové mi přišlo tužší, ale zároveň méně mastné. Neroztíralo se úplně perfektně jako třeba tělové mléko, nicméně s tím jsem počítala. Krásně vonělo po kakau. Pokožka byla vyživená i následující den po večerním mazání. 8/10.

Wellness & Beauty by Sandro Lorenzo -> Tělový olej Vanilka & Makadamia

Olej jsem měla rozpoužívaný už hodně dlouho, určitě minimálně tři roky. Ze začátku jsem ho používala k masážím, momentálně není s kým se masírovat, tak jsem poslední třetinu vypoužívala jako normální mazání po sprše ☻ Moc pěkně a docela výrazně voněl. Docela se mi zamlouvalo i složení, které obsahovalo hodně přírodních olejů a výtažků. Byl to olej, takže byl samozřejmě mastný a v podstatě nevstřebatelný. Jako olej k partnerským masážím bych si ho pořídila znovu (jen možná pro změnu v jiné parfemaci), jako mazání na sebe už ne. Ale nevím, jestli je stále v prodeji... 7/10.

Garnier Hand -> Intensive 7 Days SOS regenerační krém na ruce

Z krému jsem úplně nadšená nebyla. Pozitivně hodnotím jeho moc příjemnou vůni. Mám pocit, že všechny výrobky z řady 7 Days takto voní (minimálně ještě ty medové). Krém měl sice sametovou konzistenci a dobře se roztíral, ale zanechával na rukách takový jako by mokrý film, kterého se nešlo zbavit. Jakž takž se vstřebal až za hoodně dlouhou dobu. Zajímavé je, že na obale je napsáno, že krém má nemastné složení a vůbec nelepí ☻ Hydrataci pokožky hodnotím jako průměrnou. Krém si už znovu nekoupím. 6,5/10.

Weleda -> Rakytníkové tělové mléko

Mléko bylo super a budu uvažovat o koupi plného balení. Vonělo jako lipo, bylo řidší konzistence a dobře se roztíralo. Vsakovalo se pomaleji, výživa pokožky mi dostačovala. 9/10.


L´Occitane -> Sprchový gel Verbena

Tento sprchový gel mě moc neoslovil. Vůně byla celou dobu používání taková mdlá, rozvoněl se až při posledním sprchování. Nevím, jestli ty vonné složky byly usazené na dně nebo co... Jinak sprcháč moc nepěnil, ale na druhou stranu bylo fajn, že nevysušoval. Velké balení si určitě nepořídím, nemám důvod. 4/10.

Saloos -> Bio tělový peeling Čokoláda

Recenze. Peeling byl naprosto perfektní. Jediné, co mi vadilo, bylo to, že když jsem byla třeba poškrábaná nebo jsem měla záděr na rukách, peeling v rankách příšerně štípal. V případě solného peelingu je ale potřeba s tím zkrátka počítat. Určitě si ho pořídím znovu, případně si zkusím vyrobit něco podobného doma. 9,5/10.

Balea -> Krémový sprchový gel Guava

Sprchový gel mě zaujal víceméně hlavně svou krásnou šťavnatou vůní. Dle popisu obsahuje vzácné pečující mléko, díky které bude pokožka po sprše sametově hebká. S tím vůbec nesouhlasím - dle mého názoru tento sprchový gel pokožku lehce vysušoval, stejně jako většina sprcháčů. Jinak dobře umyl, žádný zásadní problém jsem s tím neměla, ale i kdyby byl ještě v prodeji, už bych si ho nekoupila. 6,5/10.

Avon -> Pěna do koupele s vůní vanilky a fíku

Recenze. Pěna byla skvělá. Krásně voněla, hodně pěnila, nevysušovala pokožku. 10/10.


Bel Cosmetic -> Kosmetické tampony s mikrovláknem

Tyto vatové tampony jsem měla už dřív a nevyhovovaly mi. Přišly mi na pleť strašně hrubé. Teď to sice bylo lepší, ale základní problém zůstává - vzhledem k tomu, že tampony nejsou ze stoprocentní bavlny, špatně sají odličovač i odlakovač a produkt vám pak teče po prstech. Tentokrát to však nebyla taková tragédie jako minule, takže možná došlo k vylepšení složení. Já každopádně zůstanu u klasických bavlněných tamponů. 6/10.


Signal -> Zubní pasta Anti-Tartar

Tuto pastu hodnotím úplně stejně jako pastu od Odol. Nebyla špatná, nicméně já se do budoucna zaměřím na přírodnější produkty. 7/10.

Odol3 -> Zubní pasta Maximum

Upřímně řečeno mezi drogérkovými pastami nevidím až tak rozdíly. Skoro všechny mají standardní svěží příchuť, dost pění a zuby se mi s nimi dobře čistí. Tato pasta nebyla výjimkou. Podruhé si ji však už pravděpodobně nekoupím. Nejvíc spokojená jsem byla s ajurvédskými zubními pastami Siddhalepa, které si chci kupovat pravidelně. 7/10.


Bioderma -> Micelární voda Sébium

Lahvička je sice od micelárky Sensibio, ale měla jsem v ní na vyzkoušení odlitou micelárku Sébium. Jedno balení jsem už spotřebovala (to jsem vyhrála v soutěži) a micelárku jsem na základě vypotřebování tohoto balení ohodnotila velmi kladně. Bohužel tato druhá lahvička micelárky, kterou jsem měla doma víc než rok, se zřejmě zkazila. Micelárka mě totiž pálila na obličeji a zanechávala ulepený pocit. Přišla mi také nějaká taková kalná. Mám doma ještě další - velké balení, takže to rozhodne ☻ Vzhledem k tomu, že si nejsem jistá, zda produkt nebyl zkažený, ho bodově hodnotit nebudu.

Avon Planet Spa -> Hydratační pleťová maska s ovocem acai a plody z Amazonie

Recenze. Tato maska byla naprosto PŘÍŠERNÁ a čím déle jsem ji používala, tím víc mě štvala. Na obličeji někdy docela příjemně hřála, jindy však vysloveně pálila. Občas se mi stalo, že jsem měla pleť po smytí masky červenou. Proto jsem to vzdala a vypoužívala jsem ji na krk, dekolt a horní část zad, kde mi podráždění nezpůsobovala. Nechci ani pomyslet na to, že by si tuto "hydratační" masku pořídil někdo s velmi citlivou nebo suchou pletí. Pozitivně hodnotím nádhernou šťavnatou vůni, gelovou konzistenci masky a pěkné balení. U masek je však pro mě nejdůležitější výsledný efekt, takže maska ode mě získá hodnocení 2/10. Už si ji nikdy nekoupím a nikomu ji nedoporučuji.

Oriflame -> Pure Skin čisticí peeling

Peeling mě vůbec nezaujal. Podivně chemicky smrděl, nevyhovovala mi ani konzistence. Byl to takový zvláštní řídký gel s poměrně hrubými částečkami. Neměla jsem pocit, že by něco dělal. Možná bych při pravidelném používání změnila názor, ovšem plné balení si kupovat neplánuji. Proto bez bodového ohodnocení.


L´Oréal -> Rozjasňovač v peru

Rozjasňovač jsem si koupila už rozpoužívaný od jedné blogerky. Moc jsem pro něj nenašla využití, protože v poslední době mám docela kruhy pod očima a používám radši korektor. Tento rozjasňovač v peru jsem použila párkrát a už je pryč. Hodnotit si ho netroufám.

Maybelline -> Color Whisper v odstínu 220 Lust for Blush

Hurá, dodělala jsem rtěnku!! ☻ Kupovala jsem si ji hned když přišla do ČR Color Whispers mánie a musím říct, že ze začátku jsem byla docela zklamaná. Přišlo mi, že rtěnka mi hrozně vysušuje rty a celkově jsem prostě nechápala to všeobecné nadšení. Naštěstí po čase se vše srovnalo a já si rtěnku docela oblíbila. Odstín 220 byla příjemná tělová barvička s fialovo-růžovým nádechem. Na rtech vypadala moc hezky a přirozeně. Dobře se roztírala, nezalézala do vrásek. Mám doma ještě další dva odstíny a kdybych neměla trilion dalších rtěnek, klidně bych si ještě nějaký do sbírky pořídila (pokud se ještě prodávají). 8/10.

Avon Nail experts -> Lak proti štěpení a lámání nehtů

O laku jsem psala tady. Lak mám doma už hodně dlouho a nedávno začal smrdět a hrozně zhoustl, tak ho vyhazuji. Používala jsem ho docela často, přesto jsem si nevšimla žádného efektu. Navíc byl absolutně nevhodný jako podlak, protože barevné laky na něm bublinkovaly a brzy se olupovaly. Nevím jistě, jestli se tento lak ještě prodává - ale mám pocit, že ho v katalogu Avonu vídám. Už bych si ho ale určitě nekoupila. 2/10.


Docela dobrý, co myslíte? ☻ Jsem ráda hlavně za tu spotřebovanou dekorativku, protože třeba rtěnka se určitě nedodělává každý rok měsíc den ☻


P.S. Pokud mě ještě nesledujete na Instagramu, určitě budu ráda, když začnete. Jsem tam mnohem aktivnější než na blogu nebo Facebooku a budu s vámi ráda v kontaktu ♥

11 komentářů:

  1. Já mám naopak micelárku od Biodermy moc ráda. Myslím si, že jsi opravdu měla nějaký vadný kus, protože normálně není vůbec kalná a na pleti nelepí ani neštípe. Kakaové tělové máslo od Baley jsem taky měla a byla jsem s ním moc spokojená. Už se taky těším, až se mi podaří někdy v budoucnu spotřebovat rtěnku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím. Doufám, že ta ve velkém balení, která na mě čeká teď, bude super ;-)
      Držím palce! :-D

      Vymazat
  2. Wellness and Beauty jsem měla ve stejné vůni tělové mléko a to nebylo vůbec špatné. Avon pěny v těchto podlouhlých obalech miluji, pěna vydrží a tělo po ní i voní. Avon Planet Spa Amazonia mám krém na ruce, který za mě vůbec nehydratuje a zanechává lepivý film na rukách. Obal nádherný i vůně ale to je vše. pěkné spotřebováno, máš toho dost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Jsem ráda, že máme podobné názory ;-)

      Vymazat
  3. Kakaové tělové máslo Balea jsem si oblíbila, na zimu bylo perfektní. A i když nerada plýtvám kosmetikou, tak v případě pleťové masky od Avonu se nic jiného dělat nedalo, byla prostě strašná:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Přitom tak krásně voní, je to škoda.

      Vymazat
  4. Saloos peeling jsem měla také a mám stejný názor byl skvělý až na to občasné štípání, ale moc se mi líbilo jak hydratoval pokožku. Avon pěny do koupele mám pravidelně doma, tuhle vůni jsem zrovna neměla, ale vždy jsem s nimi skoro spokojená, ale Lush nebo Radox mi dělají, alespoň něco s pokožkou ty od Avonu mi přijdou, že jen provoní a víc nic..:/ Na masku na obličej také od Avonu mám stejný názor, nic nedělala a nešla vůbec smýt, vždy jsem s tím měla strašný problém a trvalo mi to ji dostat z obličeje pryč, musela jsem ji vyhodit, protože byla k ničemu, ale za to krásně voněla.

    OdpovědětVymazat
  5. Zredukovat přírodní kosmetiku, to chválím :) Budeš určitě spokojená, i když někdy je to běh na dlouhou trať. Do dneška jsem nenašla takový přírodní deodorant, aby mi vyhovoval :( Dlouho jsem hledala i šampón a hlavně MU. Chce to trpělivost :) Jinak jsem si myslela, že jsem toho za Leden spotřebovala hodně, ale na tebe ještě nemám :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kakaové maslo od Balea som mala, ale mne príliš nevoňalo, tak som ho nakoniec spotrebovala len tak na silu. Ale inak hydratovalo skvelo, to sa mu musí nechať. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.