sobota 2. ledna 2016

Spotřebováno za celý rok 2015

Ahoj. Přeji vám krásný druhý den nového roku 2016 a vítám vás u slíbeného článku o spotřebované kosmetice za celý rok 2015.
Loni se setkal článek o spotřebované kosmetice za celý rok 2014 s velkým úspěchem, proto jsem se rozhodla opět si celý rok evidovat spotřebovanou kosmetiku a výsledky pak zveřejnit v souhrnném článku ☺


LEDEN


ÚNOR


 BŘEZEN


DUBEN


KVĚTEN


ČERVEN


ČERVENEC


SRPEN


ZÁŘÍ


ŘÍJEN


LISTOPAD


PROSINEC


Dohromady jsem spotřebovala 234 kusů kosmetiky. Z toho 40 kusů tvořily vzorečky pečující kosmetiky. Následovala sekce mazadel - tělové krémy, másla, oleje, mléka včetně menších kelímků (např. másla Alverde) se 34 kusy. Na třetím místě se umístily sprchové gely, kterých jsem spotřebovala 13. Opět jsem zařadila do této kategorie i menší cestovní balení sprcháčů.

Další pořadí:

  • vzorek parfému (ampulka) - 12 kusů
  • ústní hygiena (kartáček na zuby, pasta, ústní voda ) - 11 kusů
  • pleťová maska (včetně pytlíkových balení, např. Freeman) - 11 kusů
  • vzorek dekorativní kosmetiky - 8 kusů
  • vatové tampony (malé kulaté i velké oválné) - 7 balení
  • šampon (včetně malých balení) - 7 kusů
  • pleťový krém (včetně malých balení) - 6 kusů
  • odličovací ubrousky - 6 balení
  • odličovač - 6 kusů
  • pěna, sůl do koupele - 6 kusů
  • krém na ruce - 5 kusů
  • mýdlo tuhé, tekuté - 5 kusů
  • balzám na rty - 5 kusů
  • pudr - 4 kusy
  • krém, olej na nohy - 4 kusy
  • tělový sprej, deodorant - 4 kusy
  • holení (holítka, gely na holení) - 3 kusy
  • péče při sprchování (tělový kondicionér, mléko do sprchy, tělový peeling) - 3 kusy
  • čisticí náplasti na ucpané póry - 3 balení
  • oční krém - 3 kusy

Po dvou kusech (baleních) jsem spotřebovala:

  • čisticí gel na pleť
  • antiperspirant
  • make-up
  • řasenka
  • kondicionér
  • sprej, pudr na nohy
  • termální voda
  • odlakovač
  • olej na vlasy
  • sprej na vlasy

Po jednom kuse (balení) jsem spotřebovala:

  • lak na vlasy
  • tužidlo na vlasy
  • parfém
  • gel na intimní hygienu (ne že bych se tak málo myla, ale jinak používám normální sprcháč ☻)
  • maska na vlasy
  • pleťová voda
  • pleťový peeling
  • líčidlo na řasy (náhradní náplň do řasenky)

Uff, tak jsme ve finále. 234 kusů spotřebované kosmetiky zní možná dost hrozně, ale jak jsem psala, je v tom zahrnuta i spousta vzorečků a malých balení. Loni toho bylo mnooohem víc. Ale i tak mám doma stále obří zásobu téměř všeho, hlavně sprchových gelů, šamponů a odličovačů. Můj cíl do budoucna je to všechno spotřebovat a zaměřit se na přírodní kosmetiku. Z toho důvodu už téměř žádnou novou kosmetiku nenakupuji (většinou jen dokoupím zásoby vatových tamponů, odličovačů a občas si udělám radost novým parfémem) a snažím se tu stávající zásobu opravdu poctivě spotřebovávat.

Děkuji za přečtení článku a těším se na vaše komentáře - jak se vám moje spotřeba za celý uplynulý rok pozdává? ☻

14 komentářů:

  1. Fíha, to je dobrá spotřeba! Tak si říkám po přečtení tvého článku, že si taktéž vyčlením stránku v zápisníku... kvůli té orientaci a taky hodně ze zvědavosti. Spotřebovávám také určité věci, ale docela mě zajímá kolik čeho to vlastně bude. Takže díky za podnět! Máš to moc pěkně zpracované. Jako vždy mimochodem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-D Já mám právě taky ráda v tomhle přehled, i když jinak jsem bordelář a moc v ničem systém nemám :-D
      A rádo se stalo :-*

      Vymazat
  2. To je masakr :D Ani se nezdá, že toho člověk tolik spotřebuje :) Ale pěkně zpracovaný článek Leni

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě že tam máš ty vzorečky, jinak by to teda bylo šílené číslo, kdyby to byla plná balení :D Já zas tak velké zásoby nemám, ale taky se snažím spotřebovávat a díky blogu jsem se hlavně naučila neotvírat 5 lahviček najednou a hezky všechno otestovat a pak vytáhnout další :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, počítám do toho všechno :-D Protože i na to, jak spotřebovávám vzorečky, jsem náležitě pyšná :-D :-D
      To jsi šikovná, já to taky tak většinou dělám, akorát u parfémů a dekorativky toho mám rozpoužívanýho tunu.

      Vymazat
  4. I když tam jsou ty vzorečky, je toho vážně hodně. Když si vezmu kolik plastu vyhazujem jenom za kosmetiku.. No uf.. :D
    Já moc velké zásoby kosmetiky nemám, většinou to co zrovna nepotřebuji někomu daruji. S tou dekorativkou by si měla trošku přidat :D :)
    Začínám s blogem a budu ráda když se na můj blog koukneš a podpoříš mě, třeba jen komentářem. :)http://fancy-ss.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, i z toho důvodu se toho snažím vypoužívat co nejvíc, abych se mohla zaměřit na přírodní kosmetiku, docela i uvažuji o tom, že bych si zkusila něco doma vyrobit.
      Kouknu, díky za pozvání.

      Vymazat
  5. Já si myslím, že jsi se doopravdy činila, protože je to výživné číslo:-) To nenakupování závidím, mně se pořád něco líbí a pořád něco láká, takže ty svoje už i tak obrovské zásoby ještě vydatně rozšiřuji:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? :-D Vloni toho bylo ještě víc, to jsem měla větší množství nasyslených vzorečků.
      Mně se taky často něco líbí, ale dospěla jsem už do fáze, kdy to nutně nemusím mít. Ráda používám přirovnání se slonem - slon se mi líbí, ráda na něj koukám na fotkách, ve filmech, pročítám si o něm různé zajímavosti, ale nemusím ho mít doma :-D Tak takhle to mám s kosmetikou. Když se mi líbí třeba nějaká rtěnka, tak si představím, kolik rtěnek už doma mám a taky mi dojde, že je nemám nikdy šanci spotřebovat a že většina se mi jich nakonec stejně asi zkazí, aniž by byly vypotřebované. No a to mě od nákupů odradí :-) Ale myslím si, že nemá cenu se nijak přemáhat, nebo si to dávat jako výzvy a tak podobně, protože to člověka stejně pořád láká a jen si namlouvá, že ne :-D Každý do toho stádia musí přijít sám, no :-)
      Ale taky si občas ráda udělám radost, třeba obřími nákupy v Lushi :-D

      Vymazat
  6. Super článek Leni! :) Taky už ho sepisuji, vzorečky tam nezahrnuji, ale stejně mám pocit, že proti tobě budu pěkný břídil :D

    OdpovědětVymazat
  7. No teda - to je číslo. Já teda vůbec nemám přehled, kolik toho spotřebuju. Sice moc kosmetiková nejsem (hlavně pečující kosmetiku), ale možná bych se sama divila... Uvidím, jestli se nechám inspirovat a udělám si taky statistiku :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.