středa 20. ledna 2016

Spotřebováno tak trochu jinak aneb chutnalo a nechutnalo IX.

Ahoj. Vítám vás u dalšího článku o snědených potravinách. Našla jsem v počítači ještě pár starších fotek (ne)dobrůtek, které jsem vám ještě neukazovala. No a resty je třeba dodělat, takže jdeme na to ☺


Mixit -> Mixitka Třešeň + Mandle




Mixitka mi chutnala, jen byla na můj vkus poměrně kyselá. Obsahuje kyselé třešně a višně, takže se to dalo čekat ☺ Nebyla až tak hutná, jako jsou Mixitky obsahující ovesné vločky. Ty mi vyhovují o něco víc - hlavně rybízová. Ale i Třešeň + Mandli mohu doporučit, určitě nebyla nijak špatná.

Nutspread -> Oříškový krém 100% mandle


Mandlový krém jsem si dávala na celozrnné lupínky k snídani. Skvěle je ochutil. Jinak mandle jsou spíš hořké, takže úplně nemohu říct, že bych tento krém snědla jen tak na lžičku a pochutnala si na něm. Ale na kaše nebo na lupínky je dle mého názoru ideální. A mandle jsou samozřejmě i moc zdravé ☺

Nutspread -> Oříškový krém 100% kešu oříšky


Jednalo se o takovou mazlavou světlou pastu, která nevypadala moc vábně na pohled a měla zvláštní chuť. Kešu oříšky nejím nijak pravidelně a řekla bych, že si na jejich chuť asi ještě musím zvykat. Neumím ji popsat, takže pokud s kešu zatím nemáte zkušenosti, budete si je holt muset koupit ☻☻ Popřípadě toto máslo. Máslo jsem snědla jen tak na lžičku, protože mě nenapadlo, jak ho zakomponovat třeba do kaše - tam mi přišlo vhodnější právě mandlové máslo, viz výše.

Milka -> Mléčná čokoláda s oříšky a rozinkami


Čokoládu jsem dostala k narozeninám a přiznám se, že jsem nejdřív byla zklamaná. Nejím totiž rozinky a předpokládala jsem, že dotyčný, který mi čokoládu dal, o tom ví. Měla jsem původně v plánu čokoládu poslat dál, ale nakonec jsem ji ochutnala a dobře jsem udělala. Byla totiž fakt výborná. Chutnala mi hlavně ta mléčná čokoláda, která přebila i chuť rozinek ☻ Rozinky naštěstí nebyly vyschlé a až moc aromatické (ty nemám ráda), ale naopak působily čerstvě a šťavnatě. Nemohu říct, že bych si šla tuto Milku koupit hned zítra znovu, ale rozhodně mě příjemně překvapila.

Fin Carré -> Bílá čokoláda


Bílou čokoládu jsem koupila v Lidlu asi za 15 Kč. Poslední dobou mi bílé čokolády docela zachutnaly - a to jsem je dřív nejedla vůbec. Chutnala jako klasická bílá čokoláda (třeba jako Milka). Nepozoruji mezi nimi žádné rozdíly. Byla dobrá, určitě si ji ještě někdy koupím.


Budu ráda, když mi napíšete vaše zkušenosti s uvedenými výrobky ☺ Máte taky rádi bílou čokoládu? ☻☻

14 komentářů:

  1. Bilou coko mam rada, driv jsem ji take ale nejedla. Miluji od Ritter sport bilou s orisky.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, další tip na Ritter, tak to ji musím ochutnat :-D

      Vymazat
  2. Já mám ráda všechny druhy čokolády, nevím o žádné, která by mi nechutnala :) Teďka byly velké Milky v akci v Kauflandu, tak jsem zrovna 2 koupila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem slyšela, že v Kauflandu jsou Milky třeba i za 13 Kč :-D Já chodím jen do Billy a tam stojí pomalu 40 Kč.

      Vymazat
  3. Hrozně mě zaujaly ty oříškové krémy, tohle se v běžném obchodě koupit nedá a tak mě láká ochutnat třeba ten mandlový. Čokoládu si dám ráda a jsem klidně schopna zhltnout celou tabulku na posezení :-D. Miluji například Milku Oreo. Co ale musím říci k té bílé čokoládě. Celkově tyto čokolády z Lidlu které stojí kolem asi 15 Kč a chuťově jsou srovnatelné s Milkou či jinou docela slušnou značkou je opravdu směšné, hlavně ta cena a co si jiní výrobci vůbec dovolují. neříkám že obal je lákavý ale chutí rozhodně stojí za vyzkoušení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :-)
      Milka Oreo mi taky chutná.

      Vymazat
  4. Neznám nikoho, kdo by nejedl bílou čokoládu. :)
    Já mám nejradši Milku a Geishu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jo, hodně lidem přijde nevýrazná a taková divná :-)

      Vymazat
  5. Tak já naopak bílou čokoládu nejím - vůbec. Prostě mi nechutná. Jsem na hořkou - čím víc % kakaa, tím líp. Ale kupuji ji pro manžela (ten zas nejí tu hořkou ;-)) a ten si nejvíc chváli bílou Rittersport s oříšky.
    Třešňovou mixitku jsem měla a chutnala mi moc (mám na ní i "recenzi" na blogu - http://werka13.blog.cz/1511/mixitky ).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to mně zas hořká nechutná :-D Když mám chuť na čokoládu, tak spíš potřebuju jako by ten cukr a dobrou příchuť. Ale hořká je určitě zdravější, takže dobře děláš :-)) Rittersport jsem, myslím, ještě neměla.
      Na článek kouknu :-)

      Vymazat
  6. niečo od Mixit chcem strašne dlho vyskúšať takže vďaka za tipy na mixitky! A tie orieškové krémy, to je proste mňamka do ovsenej kaše :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, do kaše by taky byly super ;-) Mixitky určitě vyzkoušej, s müsli tyčinkami z běžných obchodů se vůbec nedají srovnat.

      Vymazat
  7. Leni já vůbec poslední rok na sladké nemá chut dám si max ovoce a o Vánoích maličko cukroví jinak sladké ne spíš slané sýra ta tak, :-¨)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem spíš na slané :-D Miluju teda hlavně brambůrky, které bych mohla jíst bohužel každý den :-D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.