středa 6. ledna 2016

J.Cat Beauty - Pout-Holic Lipstick

Ahoj. Vítám vás u druhého letošního článku a zároveň první recenze. Dnes vám napíši svůj názor na další kosmetický produkt od značky J.Cat Beauty, kterou jsem měla možnost v rámci spolupráce vyzkoušet. Recenze na bázi pod řasenku a vysoce pigmentovanou barvu na rty najdete tady.

Jako třetí věc k testování jsem si zvolila rtěnku Pout-Holic v odstínu Like For Like. Tento růžový odstín se mi ze všech šesti dostupných barviček zamlouval nejvíc. Too Much Information a I Can vypadají také moc pěkně, zbylé odstíny (třeba černou ☻) bych úplně nevyužila.



Dle popisu se jedná o krémovou a vysoce pigmentovanou rtěnku obohacenou o vitamín E a osvěžující mátovou vůni. Pro český trh je dostupná v šesti odstínech, což mně osobně přijde docela málo. 
Nové složení rtěnky zaručuje dlouhou výdrž na rtech a bezvadnou hydrataci. Rtěnka stojí 129 Kč.




Jak už jsem psala, zvolila jsem si odstín Like For Like, což je poměrně výrazná - na mně až lehce neonová - růžová. Rtěnka je moc dobře pigmentovaná a na rtech se dá v pohodě vrstvit. Samozřejmě platí, že čím více vrstev nanesete, tím je odstín výraznější a neonovější. 
Moc se mi nelíbí balení, protože dávám přednost klasičtějším černým obalům. Jinak je ale balení úplně v pořádku, rtěnka se nijak neviklá, neláme, nápisy na obalu se neošoupávají.



Doporučuji nanášet rtěnku na silnější vrstvu balzámu, protože když ji nanesu na rty bez balzámu, špatně se roztírá a hlavně zvýrazňuje suchá místa - i ta, která normálně nejsou vidět. Po nanesení na balzám vypadá parádně. Rtěnka je poměrně lesklá, ale ne nijak přehnaně. Výdrž hodnotím jako střední. Určitě se nejedná o žádný stain, který by na rtech držel i po jídle, pití a mluvení, na druhou stranu rtěnka ze rtů mizí pomalu a vytrácí se rovnoměrně. Čili v praxi to znamená, že se obtiskne na hrneček, opusinkuju psa, mluvím - a vrstvička rtěnky na rtech je sice méně výrazná, ale stále to vypadá dobře. Dle mého názoru je toto skvělý kompromis mezi dlouhotrvajícími, ale vysušujícími rtěnkami, a krémovou rtěnkou, která sice hydratuje, ale na rtech vydrží tak půl hodiny.



Rtěnka je příjemně krémová a rty nevysušuje. S odstínem Like For Like jsem spokojená. Osobně se mi podobné výrazné růžovky líbí hlavně na brunetkách se světlou pletí, takže se musím pochválit - zvolila jsem dobře ☻☻ Lehce mátová parfemace rtěnky je bezva. Pokud vůni máty nemusíte, tak vás také potěším - je cítit jen při nanášení rtěnky. Na rtech cítit není a ani po olíznutí rtů neucítíte žádný peprmint ☻

129 Kč je běžná cena za rtěnku a kvalitě, kterou tato rtěnka poskytuje, zcela odpovídá. Do budoucna plánuji ještě koupi odstínu Too Much Information - ten se mi fakt hodně líbí. Rtěnku hodnotím určitě pozitivně a ze svého pohledu ji mohu doporučit.

Celkové shrnutí v bodech:

+ přijatelná cena odpovídající kvalitě
+ příjemná mátová vůně
+ pěkný odstín (Like For Like)
+ poměrně slušná výdrž
+ po nanesení na balzám rtěnka na rtech vypadá krásně
+ krémová konzistence


- malý výběr odstínů
- osobně mě až tak nezaujalo balení
- je pro mě nezbytné použít pod rtěnku balzám

17 komentářů:

  1. Značku vůbec neznám, ale na rtech vypadá krásně;)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Já ji taky neznala, ale jsem ráda, že jsem ji poznala :-D

      Vymazat
  2. Ta rtěnka je moc hezká! A na Tvých krásných rtech zvlášť.

    OdpovědětVymazat
  3. Značku jsem někde už četla u na blogu ale osobně nic od značky nemám. Líbí se mi výsledný krémový efekt rtěnky. Jak píšeš, balení není tak pěkné a vypadá dost lacině ale to nic nemění na jejím výsledku. Pěkná recenze.

    OdpovědětVymazat
  4. Balení se mi taky nelíbí, působí na mě dost lacině. Ale barvička je to krásná, jen já už si rtěnku koupit nesmím, mám jich doma hodně a vůbec je nenosím :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ježiš ten obal je otřesnej! :D Jsem asi už moc zhýčkaná, ale kvůli tomuhle bych si nekoupila sebelepší produkt. Nicméně na rtech ti odstín moc sluší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to zas tolik neřeším, jen jsem se zmínila :-)) Jde mi spíš o funkčnost obalu, aby to nebyl chatrnej plast a tak.
      Děkuji :-)

      Vymazat
    2. Já chápu a naprosto tomu rozumím. Jen prostě bych ani blíž nezkoumala co je pod obalem :D Prostě na mě působí jak dětské malovátko... :D

      Vymazat
  6. Značku vůbec neznám, ale barva je úžasná!

    Benefit They're Real

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, ta barva je intenzivní!! :) Parádní, škoda, že mi tenhle odstín nesedne..

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tá ma uplne krásnu farbu, len u nas som ich este nevidela :(

    OdpovědětVymazat
  9. A inak mne sa ten obal celkom paci, je taky vesely :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.