středa 30. prosince 2015

Spotřebováno za prosinec 2015

Přeji vám krásný den a vítám vás u posledního letošního článku nejen o spotřebované kosmetice, ale posledního letošního článku vůbec. Během prosince jsem toho zas tolik nespotřebovala, nicméně pár věcí tu je.



ČIŠTĚNÍ A ODLIČOVÁNÍ PLETI



Bioderma Sébium -> Micelární voda na smíšenou a mastnou pleť

Micelárka byla fajn. Používala jsem ji hlavně na setření největších nánosů make-upu včetně stínů a řasenky. Na kompletní odličování očí ji nedoporučuji - štípala mě v očích. Ale mám dojem, že jsem četla, že na odlíčení očí ani není určena. Odličovala velmi dobře, trošku lepila. Celkově ji hodnotím pozitivně. 8/10.

Ebelin -> Odličovací tampóny maxi

Velké odličovací tampóny od Ebelin mám velice ráda a měla jsem již mnoho balení. Nemám jim co vytknout, jsou perfektní a určitě si je zase koupím. 10/10.

Garnier -> Samohřejivá pleťová maska se zinkem

Maska byla celkem fajn. Její účinek nespočíval v tom, že by sama odstranila černé tečky, ale ucpané póry spíš jako by uvolnila a pak šly lépe manuálně vyčistit. Maska moc pěkně okurkově voněla. Nedoporučuji masku nechávat působit déle, než je uvedeno na obale - pleť může pálit. Maska na pleti nezasychala, takže se smývala dobře. Že by pleť byla ozdravená, čistá a matná ještě na další týden, to se mi ale moc nezdálo. Dle mého názoru má podobné účinky čistý jíl, který mám v plánu brzy vyzkoušet. 7/10.

Inecto -> Pleťový peeling Pure Coconut

O peelingu jsem se zmiňovala tady. Kupovala jsem si ho s tím, že se bude jednat o přírodní peeling - jak jsem usoudila z názvu. Bohužel tomu tak nebylo, nicméně peeling jsem samozřejmě spotřebovala. Byl poměrně hrubý, ale pokožku nijak nepodráždil. "Díky" obsahu minerálního oleje jsem měla pleť po použití peelingu takovou zvláštně vyleštěnou a jako by pogumovanou. Tenhle efekt nemám ráda, proto jsem vždycky po peelingu použila ještě čisticí mýdlo, abych se toho zbavila. Peeling pěkně voněl. Určitě bych si ho ale už nepořídila. 6/10.

DEKORATIVNÍ KOSMETIKA A VŮNĚ


Dermacol -> Lanýžový hydratační make-up (odstín č. 1)

Recenze. S make-upem jsem byla i přes počáteční nesympatie nakonec spokojená, ale asi bych si ho znovu nekoupila. Hledám něco víc matujícího. Lanýžový make-up bych doporučila majitelkám normální a sušší pleti. Odstín č. 1 je opravdu světloučký, což je super. Make-up dobře kryje, avšak určitě jsem neměla po nalíčení pocit masky. 7/10.

Avon -> Outspoken Party By Fergie EdP

Ve složení parfémované vody je například šafrán, jasmín, rybíz, mučenka a vetiver. Vůni bych označila jako výraznou a ženskou. Docela se mi líbila a výdrž také nebyla špatná. Neuchvátila mě však natolik, že bych si chtěla pořídit velké balení. 7/10.

Estée Lauder -> Make-up Double Wear 

Tento vzoreček mi bohužel vyschnul, ale Double Wear jsem zkoušela již dříve a přijde mi naprosto úžasný. Krásně kryje, dlouho na pleti vydrží a je moc fajn pro mastnější typ pleti. Určitě si ho časem pořídím ve velkém balení. 10/10.

Regina -> Líčidlo na řasy - náhradní náplň s nástavcem

Barvu jsem použila do několika napůl vyschlých řasenek, které po doplnění náplně malují jako nové :-) Nevidím žádný rozdíl mezi původními náplněmi řasenek a tímto líčidlem. Doporučuji. 10/10.


ZE SPRCHY


Yves Rocher -> Sprchový a koupelový gel bio vanilka

Sprcháč jsem měla docela ráda. Barvou a konzistencí připomínal karamel. Voněl sladce, nicméně úplně bych neřekla, že po vanilce. Každopádně nebyla to vůně vanilky, která je běžně používaná v kosmetice. Vůně byla sladká, ale cítila jsem trošku i nějaké citrusy nebo něco takového. Úplně nedovedu tu vůni specifikovat. Čekala jsem jinou parfemaci, tak jsem si na tuhle musela chvíli zvykat, ale nakonec se mi zalíbila. Sprcháč nevysušoval, pěnil méně. 8/10.

Lush -> Stmívání

Stmívání je můj velice oblíbený sprchový gel a nejradši bych si ho kupovala pořád dokola. Nádherně voní - jako pocukrovaná levandule a moc se mi líbí i jeho temně fialová barva. Pokožku krásně provoní a vůbec nevysušuje. Trošku mi vadí snad jen to, že vzhledem k poměrně přírodnímu složení až tak dobře nemyje. Pokud jsem víc zpocená nebo mám silnější vrstvu antiperspirantu v podpaží, po umytí se necítím (doslova) svěží a dokonale čistá. Také mě mrzí, že ačkoli sprcháček obsahuje krásný stříbrný shimmer, tak tento shimmer zůstává usazený na dně lahvičky a ni po důkladném třepání se nedostane výš. Ale to je jen drobnost. Stmívání miluju a určitě si ho zas někdy pořídím. 9,5/10.


PÉČE O TĚLO


Balea -> Tělové máslo Lískový oříšek

Tělové máslo mě nejdřív vůbec nezaujalo svou vůní. Přišla mi strašně chemická. Postupem času jsem si na ni ale zvykla a dokonce se mi zalíbila. Máslo vonělo jako oříšková sušenka s čokoládovou polevou ☺ Bylo hodně hutné, ale dobře se roztíralo. Vstřebávalo se hodně pomalu. Výživa pokožky byla fajn, nicméně třeba máslíčka od Alverde to umí lépe. 8/10.

Avon Planet spa -> Vyživující krém na ruce, nohy a lokty s bambuckým máslem

Z krému jsem hodně nadšená a zmiňovala jsem se o něm i v podzimních oblíbencích. Voněl jako Salko, byl úžasně hutný a hlavně výživný. Používala jsem ho jen na chodidla. Nemám problém s tvrdými patami, ale po použití tohoto krému byly vždy ještě jemnější než obvykle :-) Krém určitě moc doporučuji. 10/10.

Isana -> Tělový krém Granátové jablko a fíky pro suchou pokožku

Recenzi jsem psala už před rokem a od té doby se můj názor na tento krém nezměnil. Byl poměrně řídký a ne moc dobře vyživující. Vůně byla taková neurazí - nenadchne. Krém se rychle vstřebával, ovšem bylo to na úkor výživy pokožky. Nebyl to úplný propadák, ale určitě bych si ho už nepořídila. 6/10.

OSTATNÍ



La Roche-Posay -> Fyziologický deodorant

Deodorant jsem si hodně oblíbila a psala jsem o něm v podzimních oblíbencích. Skutečně ochrání před zápachem potu téměř celý den. Při aplikaci mi trošku vadila jeho štiplavá parfemace, ale ta naštěstí po chvilce zmizela. 8/10.

Maybelline -> Baby Lips Mint Fresh

O mátovém balzámu na rty jsem psala tady. Dobře hydratoval, příjemně se aplikoval a lehce mátově voněl. Mohu ho doporučit, koupila bych si ho znovu (nemít doma zásoby). 9/10.

Oriflame -> Výživný oční krém Wild Rose

Oční krém byl fajn. Osobně od krémů nečekám vyhlazení vrásek, vyzmizíkování kruhů pod očima a podobné nesmysly. Na vyživení citlivé kůže kolem očí mi vyhovoval. Neštípal v očích ani nedělal jinou neplechu. Nijak nevoněl. 8/10.


V příštím článku vám ukážu všechnu spotřebovanou kosmetiku za rok 2015. Loni se tento článek setkal docela s úspěchem, tak jsem si řekla, že ho sepíšu i letos ☺ Mějte se krásně a užijte si Silvestra (pokud ho slavíte) ☻

16 komentářů:

  1. Ten mätový Babylips je asi najlepší zo všetkých Babylipsov. Na leto je fajn. Na zimu nestačí.

    OdpovědětVymazat
  2. Vyskusala som len micelarku od Biodermy. Je fajn, z casu na cas si ku kupim. Deodorant LaRoche vyzera zaujimavo.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovědětVymazat
  3. Zelenou Biodermu jsem měla a nesedla mi. Obličej jsem měla snad ještě horší než před tím, štípala mě a měla jsem po ní takový ulepený pocit. Sprcháč od YR vypadá hodně zajímavě. Mám vanilkový peeling a očichávala jsem ho zatím jen v tubě a voní pěkně, i když spíš jako vanilkový pudink. Oříškové máslo zrovna používám, i když jen na noc na ruce a nohy a jsem spokojená. Za ty peníze je super :) Mátový balzám by mě taky zajímal, měla jsem broskvový a ten mi nijak extra nepřišel. Na mega spotřebováno se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem teďka začala používat další lahvičku té Biodermy a taky mi nějak nesedí. Hrozně mě pálí na obličeji a jsem taky ulepená. Tak nevím, čím to je :-/
      To jsem ráda, že se těšíš, už mám článek hotový, bude za pár dní online ;-)

      Vymazat
  4. O tom líčidle na řasy od Reginy slyším prvně, neměla jsem tušení, že něco podobného existuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se to dověděla před pár lety od kamarádky kosmetičky. Říkala, že ona si takhle koupí svoji oblíbenou řasenku a pak do ní jen neustále dokupuje náplně. Akorát jsem nezjistila, jestli tu vyschlou řasenku nějak dezinfikuje, nebo jen pořád dokola x let doplňuje náplň :-D

      Vymazat
  5. Zase tak moc jsi toho nespotřebovala? :-O No ty brďo, tohle já mám když dobře, tak za čtvrt roku. :-D Ale musím se pochválit, poslední dobou se mi ve spotřebování docela daří... jen si toho zase fůru kupuju nebo dostávám, takže žádný úbytek vidět stejně není. :)

    OdpovědětVymazat
  6. S tím tělovým máslem Balea to mám přesně opačně, nejdřív mi vonělo hodně, ale teď mi ta vůně začíná lézt krkem a to jsem tak v půlce, takže asi ho na chvíli odložím a domažu ho někdy později.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D To taky není špatný nápad, tak hlavně ať se ti nezkazí ;-)

      Vymazat
  7. Bioderma Sebium mi hrozne vysusila moju zmiesanu plet, teraz mam co robit, aby sa dala zase do normalu :-/orieskove maslo mam tiez a davam si ho v hrubej vrstve,snazim sa ho rychlo minut, lebo mi neskutocne smrdi, na kakaove sa podla mna nechyta. A ta napln do riasenky je skvela, ja som ale vyschnutu riasenku najskor umyla vodou, aj z vnutra a az tak dala novu napln :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to mě mrzí, tak snad budeš mít pleť brzy O.K. :-) Kakaové máslo je i podle mě lepší, zrovna ho mám na stole, brzy ho začnu používat.
      To je dobrý nápad, určitě je to hygieničtější.

      Vymazat
  8. Krém z řady Avon Planet spa taky používám jen na paty a je to pro mě super :) Jinak výrobky takhle znám, ale sama jsem je nezkoušela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že ti taky vyhovuje, Veru :-) Já se do něj zamilovala od prvního použití.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.