středa 2. prosince 2015

Spotřebováno za listopad 2015

Ahoj. Máme tu zase začátek nového měsíce, tudíž je nejvyšší čas na zveřejnění článku o spotřebované kosmetice za měsíc předchozí. V listopadu jsem dopotřebovala docela dost produktů a vypoužívala jsem i pár vzorečků. 




PÉČE O TĚLO



Eveline Cosmetics -> Intenzivní zeštíhlující a zpevňující sérum Extreme 3D

Jednalo se o hutný gelový krém, který voněl po mentolu a na pokožce příjemně chladil. Z toho důvodu jsem ho používala hlavně v létě. Chtěla jsem si zbytek nechat ještě na příští léto, ale přišlo mi, že krém už nějak divně zavání, tak jsem ho radši dodělala teď. Nepoužívala jsem ho pravidelně, takže nemohu zhodnotit, jestli opravdu má nějaké zeštíhlující účinky. Byl ale příjemný, mám ráda krémy s obsahem mentolu. 7/10.


Balea -> Tělová emulze s mandlovým olejem

Emulze byla velice mastná, a to tak, že se v podstatě do pokožky vůbec nevstřebala, i když jsem jí nanášela jen malé množství. Pokožka byla sice po namazání vyživená, ale od takto mastného produktu jsem čekala víc. Třeba to, že budu pociťovat vyživení pokožky ještě další den po namazání - to se nestalo. Měla jsem pocit, že většina produktu se vsákla do pyžama. Co musím pochválit, je velice příjemná vůně a hedvábná konzistence. Roztírání šlo skoro samo :-) 6,5/10.


Avon -> Skin So Soft Hydratační tělové mléko do sprchy

Recenze. Mléko mi moc nevyhovovalo. Měla jsem i horší (zdravím Baleu), ale i mnohem lepší (čau Niveo). Nic zázračného neumí, proto si ho už nepořídím. 6/10.


Saloos -> Bio kokosová péče Vanilla

Recenze. Kokosová péče mi naopak vyhovovala moc. Olej krásně voněl a skvěle pokožku vyživil. Vstřebával se samozřejmě velmi pomalu, ale dalo se to. Určitě doporučuji. 9/10.


Dove Derma Spa -> Tělové mléko Goodness3

Na základě vzorečku mě tělové mléko nepřesvědčilo k tomu, abych si koupila velké balení. Sice jsem s ním neměla nějaký zásadní problém - hezky vonělo, dobře se roztíralo i vstřebávalo, ale jak už jsem několikrát psala, mně kosmetika Dove není úplně sympatická a mnohem radši než krém od této značky si koupím třeba přírodní bio kokosovou péči od Saloos. Tentokrát bez hodnocení.


ODLIČOVÁNÍ A ČIŠTĚNÍ PLETI



Lilibe -> Odličovací vatové tampony 70 ks

Stoprocentně bavlněné tamponky byly příjemné. Už jsem je měla několikrát a klidně si je budu kupovat i nadále. Tyto menší používám zejména při odlakování nehtů, výjimečně k dočištění pleti. Jsou zkrátka fajn, nemám s nimi žádný problém. 10/10.

Balea young -> Odličovací ubrousky Green Coconut

Ubrousky byly moc fajn, byla jsem s nimi spokojená. Byly z příjemného materiálu a hezky, byť dost chemicky, voněly. Před odličováním jsem je vždy ještě pokapala micelární nebo pleťovou vodou, aby byly více mokré. Samy o sobě ale taky suché nebyly. 8/10.


Astrid -> Čisticí pleťová voda bez alkoholu

O pleťové vodě jsem psala tady. Byla naprosto skvělá a určitě si ji časem pořídím znovu. Na pleti byla moc příjemná, nevysušovala, nepálila, krásně voněla. Používala jsem ji i na dočištění očního okolí. Moc doporučuji. 10/10.


Rival de Loop -> Čisticí maska Pure Skin

Kaolinové čisticí masky mám ráda a docela často si je i kupuji. Většinou dělají všechny to samé - pleť povrchově vyčistí, zmatní a zjemní. Bonusem je to, když mi pleť nevysuší a nejsem po smytí masky rudá jako rak. To se v tomto případě nestalo, ale i tak jsem měla lepší pocit, když jsem po masce použila ještě krém. Za dvacku je toto rozhodně fajn maska, koupím si ji znovu. 8/10.

VLASY



Mixa Baby -> Velmi jemný micelární šampon

Ze šamponu jsem nejdřív nebyla vůbec nadšená. Přišlo mi, že špatně myje vlasy, navíc mě z něj svědila pokožka hlavy. Po několika použitích si na něj ale mé vlasy zvykly a já jsem byla spokojená. Při pravidelném používání a nestřídání tohoto šamponu s jinými mě téměř přestala svědit pokožka hlavy a pocítila jsem i úbytek tvorby lupů. Šampon i moc pěkně voněl. Nevýhodou bylo to, že jsem ho musela použít větší množství, abych měla pocit dokonale umytých vlasů. Doporučila bych ho spíš na jemnější vlasy a také těm z vás, které si myjí hlavu každý den nebo obden, protože na hodně znečištěné nebo mastné vlasy je slabší - je potřeba je umýt minimálně dvakrát. Možná si tento šampon v budoucnu koupím znovu. 7/10.


Isana Hair -> Kondicionér Expres Oil Care pro suché a lámavé vlasy

Kondicionér ve spreji nic zázračného neuměl, přesto jsem ho používala docela ráda, a to hlavně kvůli jeho příjemné jablečné parfemaci. Byl fajn třeba na uhlazení vlnitých vlasů nebo culíku, ale žádnou ochranu vlasů nebo brilantní lesk (info na obalu) jsem určitě nepocítila. 7/10.


VZOREČKY - PÉČE O PLEŤ



Nivea -> Zklidňující denní krém s OF 15

Nevím, čím to je, ale když zkouším současně jakýkoli denní a noční krém, vždy mi ten noční vyhovuje víc. Ani v tomto případě tomu nebylo jinak. Denní krém byl sice na pleti pocitově příjemný, ale byl pro mě dost mastný a špatně fungoval i jako podklad pod make-up. Velké balení bych si nekoupila. 6/10.

Nivea -> Zklidňující noční krém

Krém byl příjemný, nemám mu co vytknout. Dobře se roztíral i vstřebával, nebyl přehnaně mastný, neucpával póry. Měla jsem už druhý vzoreček a kdybych neměla doma tolik krémů, možná bych si koupila plné balení. 10/10.

Lush -> Enzymion

Vzoreček krému na obličej jsem našla nedávno náhodně v jedné krabici a bohužel jsem po otevření kalíšku zjistila, že krém vyschnul. Zbyteček, který zůstal na straně kalíšku, smrdí, takže jsem krém ani nemohla vyzkoušet :-( Mělo by se jednat o matující krém, o to mě to mrzí víc.

Rexaline -> Omlazující extra hydratační krém

Krém jsem ráda používala na noc. Vydržel mi zhruba na týden používání, protože se jednalo o větší než klasický pidi vzoreček. Na noc byl moc fajn, byl hutný a výživný. Pod make-up mi nevyhovoval, protože jsem se pak hodně leskla. Líbila se mi i parfemace. 7/10.

Yves Rocher -> Sérum Végétal3 Péče proti vráskám

Vzoreček mi vydržel pouze na dvě použití, takže produkt nemohu moc hodnotit. Krém byl hodně hutný a obtížně se roztíral. Nevím, jestli jsem někde udělala chybu, ale při roztírání krém dělal hrozné gumové žmolky. Hezky voněl. To je asi všechno, co mohu říct.

Avon -> Anew Clinical Zesvětlující krém

Krém měl řidší gelovou konzistenci a celkem výrazně voněl. Vzoreček mi vystačil jen na tři použití, takže efekt zesvětlení nemohu posoudit. Na obličeji mi nebyl úplně příjemný, velké balení bych si určitě nekoupila. Bodově si hodnotit netroufám.

VZOREČKY - PARFÉMY



Adidas -> Born Original for Her EdP

Vůně mě zaujala a líbila se mi. Na to, že se jedná o Adidas, mi vůně přišla poměrně elegantní a zajímavá. Výdrž ale nijak excelentní nebyla. Ve složení je například meruňka, pomeranč, kokos nebo tonka fazole. Vůně na mě působila příjemně harmonicky, nic mě v ní nerušilo. Velké balení si však nekoupím, protože mám doma parfémů více než patnáct a potřebuji je spíš spotřebovávat, než si dokupovat stále nové a nové ☻ Každopádně je ale Born Original zajímavá vůně a řekla bych, že se bude líbit hodně lidem. 7/10.

Avon -> Rare Amethyst EdP

Vůně Rare Amethyst byla pěkná, ale ničím mě extra nezaujala. Ve složení jsou fialky, švestky a santalové dřevo. Výdrž vůně nebyla nic moc. Velké balení si nekoupím. 6,5/10.


ZUBNÍ PASTA



Signal -> Zubní pasta Herbal Fresh 

Tato pasta byla úplně průměrná, vůbec ničím mě nezaujala. Docela mi vadilo, že mi zabarvila kartáček do zelena - s tím jsem se dosud nesetkala. Nebyla špatná, ale už ji potřebovat nebudu. 6,5/10.


Tak jako na konci každého článku o spotřebované kosmetice se vás i dnes zeptám, jestli máte s některým ze zmíněných produktů zkušenost, případně vás něco zaujalo a podíváte se po tom v obchodech ☺ Moc se těším na vaše komentáře ♥

21 komentářů:

  1. Ten Eveline krém jsem měla taky, ještě s peelingem, a opravdu fungoval až překvapivě dobře. Rossmannáckou masku jsem zkoušela jednou a pálila jak čet, tak tu bych znovu nevyzkoušela i přes tvé kladné hodnocení. Zabarvený kartáček do zelena mě docela překvapil, netušila jsem, že mají zubní pasty takovýhle efekt, to by mě asi nepotěšilo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, mně se to taky u některých masek stává, že mě pálí a jsem pak rudá - hlavně teda u těch od Freemana.
      Taky mě to právě nepotěšilo :-D V životě se mi to nestalo.

      Vymazat
  2. Super článek, olejovou emulzi jsem měla také a byla super :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Mě určitě zaujala Astrid pleťová voda :) Jinak výrobky vesměs znám, ale nezkoušela jsem je

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, určitě by podle mě byla super i na suchou pleť, není vůbec dráždivá ani nepálí na obličeji.

      Vymazat
  4. Jé ta vanilková kokosová péče od Saloos musela být super! Já mám teď čokoládovou :) Krásná spotřeba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čokoládový mám peeling a je taky boží :-) Díky, Luci :-)

      Vymazat
  5. Pěkná spotřeba;) Vůně Adidas Born se mi taky moc zalíbila:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) To jsem moc ráda, že se shodnem, je to fakt zajímavá vůně :-)

      Vymazat
  6. Tělové mléko do srchy od Avonu je fakt k ničemu, už si ho nikdy nekoupím. Ale bio kokosovou péči od Saloos mám ve variantě Caffe Latte a to jsem naopak odhodlaná si kupovat pořád dokola, dokonale voní:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty bio kokosový péče jsou vůbec super :-D Brala bych všechny verze.

      Vymazat
  7. Vzoreček vůně od Adidas mám taky a docela mě nadchla, vůbec bych se nebránila plné velikosti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, na to, že je to Adidas, je to zajímavá vůně.

      Vymazat
  8. Měla jsem tu mandlovou Baleu a to samé, šíleně mastná a většinu jsem stejně otřela do pyžama. Pak jsem měla ještě Enzymion, ale nezaujal mě. Přišlo mi, že se do pleti úplně nevsákl a zkrátka nebylo to ono, navíc za ty peníze. Zaujal mě micelární šampon, nikdy jsem o něm neslyšela, ale pro mé vlasy by asi nebyl. Každopádně mě udivuje ta spotřeba, já nikdy nemám víc jak kolem 10 obalů :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani. No, snažím se toho spotřebovat co nejvíc, abych se mohla zaměřit na přírodnější péči :-) Ale zas s tou kosmetikou zbytečně neplýtvám
      Tak to je škoda, že Enzymion nebyl nic moc, podle popisu bych čekala zázraky :-D

      Vymazat
  9. Tu Saloos kokosovou péči bych brala, koukala jsem i na tvou recenzi a vypadá skvěle. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  10. Hezký den, děkuji za článek. Také toho vypotřebuji za měsíc dost. A musím říct, že ráda zkouším nové věci. Koukala jsem na tuhle masku: http://www.misshashop.cz/missha-skin-essential-sheet-mask-bird-s-nest.html. Co na ni říkáte? Případně, máte s ní zkušenosti? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.