sobota 19. prosince 2015

Oblíbenci za podzim - parfém, kosmetika, štětec, oblečení, boty, šátek, knížka

Ahoj. Nedávno jsem si říkala, že už jsem pěkně dlouho nepsala článek o svých oblíbencích. A jak vám určitě došlo už z nadpisu dnešního článku, rozhodla jsem se to napravit ☻ Ukážu vám nejen svou oblíbenou kosmetiku, ale také pár dalších věcí, které s beauty světem až tak nesouvisejí. 


Začneme ale pěkně kosmeticky ☺ Jako první vám chci ukázat jednu ze svých nejoblíbenějších vůní vůbec. Jedná se o šeříkovou toaletní vodu od Yves Rocher.
Na podzim většina lidí sahá po výraznějších, těžších a teplejších parfémech, já si však zamilovala vůni rozkvetlého šeříku. Voní naprosto nádherně a výdrž toaletky je taky skvělá. Pokud máte chuť na čistou vůni květin, která nikdy neomrzí, vřele doporučuji. Vlastním ještě Konvalinku, která voní také moc pěkně, ale Šeřík mě oslovil víc.


Dále vám chci napsat o produktu, který jsem měla hodně dlouho na svém pomyslném wishlistu. Zkoušela jsem ho kdysi ze vzorečku a úplně mě uchvátil. Jedná o Pore Refiner od Biodermy, neboli o sérum stahující póry. Pore Refiner je lehký krém, který se aplikuje zejména na mastnou oblast T-zóny. 
Já jsem si ho velice oblíbila hlavně jako podklad pod make-up, protože opravdu znatelně stáhne póry, pleť zmatní a make-up se potom na něj nanáší přímo perfektně.


Mým absolutně nejoblíbenějším sprchovým gelem vůbec je Stmívání od značky Lush. Voní jako pocukrovaná levandule, vůbec nevysušuje a pokožku krásně provoní. 
Je to však limitovaná edice, která letos bohužel není v e-shopu Lushe samostatně k sehnání. Prozatím po dalším balení cíleně pátrat nebudu, jelikož mám doma sprchových gelů stále několik desítek, ale věřím, že se ještě s tímto božským sprcháčkem setkám ♥


Co se týče dekorativky, tak jsem si moc oblíbila řasenku Lash Sensational od Maybelline.
Má zajímavý plastový kartáček, krémovou konzistenci a dělá nádherné černočerné řasy. Koupila jsem ji za krásných 85 Kč v DM v akci 1+1. Druhou má ségra a také si ji nemůže vynachválit.


Velice ráda používám fyziologický deodorant bez aluminiových solí od La Roche-Posay. V 90% případů mě ochrání před pachem potu po celý den, což mnohdy nedokáže ani antiperspirant. Trochu mi vadí jeho štiplavá a příliš výrazná "vůně" během aplikace, ale ta se naštěstí po pár minutách vytratí. 


Chci vám ukázat ještě perfektní krém na ruce, nohy a lokty od Avonu z řady Planet Spa. Voní jako Salko, je krásně hutný a výživný. Doporučuji nanést si večer na chodidla silnější vrstvu, nechat chvíli zaschnout, obléct si teplé ponožky a ráno se radovat z hebkých nožek ☻


A poslední věcí z beauty sekce je štětec. Jedná se o Buffing Brush od realTechniques, který mám doma už docela dlouho, ale pořádně jsem ho začala používat teprve nedávno. Je krásně jemný, hustý a já jsem si ho oblíbila hlavně na nanášení tvářenky. Vždy jí nabere ideální množství, které na tvářích vypadá přirozeně.


Ze sekce doplňků jsem si zamilovala šátek, který jste viděli už na předchozích fotkách ☻ Je z katalogu Oriflame a je naprosto skvělý a krásně velký. Trochu jsem se bála, co mi přijde, protože jsem si nikdy šátek z katalogu neobjednávala. Ale nakonec jsem byla velice příjemně překvapená i z jemného materiálu a vlastně z celkového vzhledu šátku.



Co se týče oblečení, tak tento podzim moc ráda nosím zateplené legíny a kotníčkové boty. Boty jsem koupila od kamarádky a jsou z jedné ze starších kolekcí Tally Weijl. Líbí se mi vzhledově a jsou i moc pohodlné. Legíny jsou z e-shopu NejLegíny.cz - konkrétně tento model. Z vnitřní strany legín je mikroplyš, díky kterému jsou teploučké a příjemné na nohách. 


A jako úplně poslední věc vám ukážu knížku, kterou jsem dočetla teprve před pár dny. Jmenuje se Kate a jak jste určitě poznali podle fotky na obálce, popisuje příběh britské vévodkyně Catherine.
Nejsem žádná fanatická fanynka, ale britskou královskou rodinu docela sleduji a baví mě právě hlavně Kate a William. Knížka popisuje dětství a dospívání Catherine Middleton, která se díky svému dlouholetému vztahu a následné svatbě s princem Williamem dostala do královské rodiny. Uprostřed knihy je i pár krásných fotografií. Kniha je psaná velice čtivě a ukazuje Kate i z jiného pohledu než ji známe z bulvárních plátků. Nechci prozrazovat příliš, proto pokud vás knížka zaujala, určitě doporučuji si ji minimálně půjčit v knihovně ☻



Nakonec to nebylo jenom pár oblíbenců, jak jsem plánovala, ale pěkná hromada a hodně dlouhý článek ☻ Budu ráda, když mi napíšete, jestli vás některá ze zmíněných věcí zaujala, případně ji máte už doma také ji milujete ☺ A nebo taky ne...
Mějte krásnou sobotu ♥

9 komentářů:

  1. Vlastním jen řasenku od Maybelline a naprosto ji zbožňuji:-) Od Yves Rocher jsem ještě žádnou toaletku neměla, ale až tam budu, tak si tuhle očichám:-) A líbí se mi i šátek z Oriflame:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :-) Ostatní toaletky od YR voní taky krásně, ale Šeřík je u mě top :-)

      Vymazat
  2. Šátek se mi líbí, taky jsem o koupi uvažovala, ale nakonec jsem ho neobjednala. Ten krém z Avonu používám Leni taky hlavně na nohy s tlustou ponožkou :D a ráno se vždycky vzbudím a nádherně hladký nožky mám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě taky přemýšlela, měla jsem pochybnosti ohledně kvality, ale nakonec jsem moc spokojená :-) To jsem ráda, že ti taky vyhovuje, je fakt boží :-)

      Vymazat
  3. Nic z tebou zmíněných produktů jsem nezkoušela,ale dost mě zaujal ten parfém od YR a sprcháč od Lush :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :-) Obojí je super, určitě moc doporučuji.

      Vymazat
  4. Knížka vypadá hodně dobře :) Viděla jsi film William a Kate? Je to sice taková pohádka a kdo ví, co všechno je pravda, ale mně se líbí a občas na něj kouknu :) Nalákala jsi mě i na krém z Avonu a na řasenku se taky chystám po spotřebování zásob :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jani. Viděla asi 3x :-D Mám ho stažený. Líbil se mi film i knížka.

      Vymazat
  5. Hezký večer, moc děkuji za článek. Je fajn, že za mě často lidé vyzkouší to, co bych si chtěla koupit. Pak mám větší jistotu, že narazím na dobrou věc ihned. Zajímalo by mě, zda máte vyzkoušenou tuto kosmetiku: http://www.misshashop.cz/? Děkuji moc.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.