pátek 25. prosince 2015

Můj pátý Brandnooz box - prosinec 2015

Všechny vás zdravím a vítám u článku o prosincovém Brandnooz boxu. Tentokrát jsem z boxu hodně nadšená a musím říct, že se mi skoro všechny produkty trefily do vkusu. Už teď se těším na lednový boxík. Docela jsem Brandnooz boxu propadla a baví mě mnohem víc než dřívější boxy krásy. 
Co se tentokrát ve velké zelené krabici ukrývalo?



Bohemia -> Zimní křupání (hodnota 24,90 Kč)



Zimní křupání je mix slaných preclíků a krekrů. Krekry mi chutnaly, preclíky obecně moc nemusím, proto jsem se podělila s rodinou. Nasypala jsem je do misky a během chvilky byly pryč ☺ Krekry ani preclíky nebyly přesolené, jejich chuť byla vyvážená a dobrá. Není to věc, kterou bych si kupovala pravidelně, ale rozhodně ji nehodnotím negativně.

Nescafé Classic -> Rozpustná káva (hodnota 89,90 Kč)



Káva se u nás doma rozhodně neztratí. Já sama piji kávu jen občas (párkrát za měsíc), ale ostatní členové rodiny téměř každý den. Rozpustná káva Nescafé všem chutnala a příležitostně si ji koupíme znovu. Nejsem žádný velký odborník a v druzích ani kvalitě kávy se nevyznám, takže jediné hodnocení, které mohu zveřejnit, je to, které se týká její chuti ☺ A ta je pro nás v pořádku. Kávu v boxu jsem si přála už delší dobu, takže jsem spokojená.

Jumex -> Unico Fresco Pomerančový džus (hodnota 48 Kč)



Stačila by jedna věta - toto je absolutně nejlepší džus, co jsem kdy pila. Má plnou slaďoučkou chuť pomerančů právě uzrálých na slunci. Kromě pomerančového džusu jsme mohli v boxu najít ještě brusinkový nektar nebo nektar s granátovým jablkem. Ty by mě také potěšily, ale pomeranč je zkrátka pomeranč ☺ Jsem jím absolutně okouzlená a prosím víc Jumex pitíček v boxech ☺

Spak -> Křen jablečný (hodnota 32,90 Kč)



Z křenu jsem nejdřív taky měla radost, ale pak jsem si uvědomila, že vlastně nevím, k čemu ho budu jíst ☺ Doporučuje se zejména k vařenému hovězímu masu, jenže to já vůbec nejím. Zatím jsem ho dala do lednice a uvidíme - snad ho k něčemu využijeme. Druhou variantou křenu, který byl v boxech, byl křen smetanový - ten by mě býval potěšil asi víc.

Krtečkova svačinka -> Polomáčené sušenky s mléčnou polevou (hodnota 9,90 Kč)



Polomáčenky mi chutnaly, ale moc se mi nelíbilo složení sušenek. Asi bych si je podruhé nekoupila. Podobné sušenky nepatří k pochutinám, které bych vyhledávala a cíleně po nich v obchodě pátrala.

Petr Hobža -> Moravské brambůrky k dobrému pití jemně solené (hodnota 32,90 Kč)



Tak jo, přiznávám se - miluju chipsy. Přežiju bez sušenek, čokolády a vůbec všeho sladkého, ale na chipsech fakt ujíždím. Ne každé mi chutnají, tyto moravské však byly PERFEKTNÍ. Tak akorát slané, ne moc mastné a těžké, zkrátka přesně takové, jaké mám ráda. Další variantou v boxech byly česnekové, které bych asi taky snědla, ale bylo by mi po nich pravděpodobně těžko. Hobžovy brambůrky si určitě ještě někdy koupím a pokud jste milovník brambůrků stejně jako já, určitě je doporučuji.

Kand -> Zavařené brusinky (hodnota 36,90 Kč)



Brusinky jsou taky fajn a potěšily mě. U nás jíme brusinky výhradně ke svíčkové, takže až bude, určitě je použijeme. Já tuto kombinaci miluju a svíčková bez brusinek pro mě není svíčková ☺ 

Meggle -> Smetana na vaření (hodnota 28,90 Kč)



Smetanu určitě využijeme právě do již zmíněné svíčkové, takže další super věc. 

Dále byl v boxíku ještě jeden pytlíček Horkého nápoje Maxi Vita s příchutí černého bezu od značky Vitar. Tento nápoj jsem měla už v předchozím boxu a musím říct, že mě moc nenadchl. Chutnal jako oslazená voda a že by nějak prohřál tělo nebo tak něco, toho jsem si nevšimla. 



Celkově jsem s prosincovým Brandnooz boxem moc spokojená a jak jsem psala, už se těším na ten lednový ☺ 
Nejvíc mě osobně potěšily brambůrky a pomerančový džus. Doma však - jako skoro vždycky - využijeme všechno.
Moc děkuji zastoupení Brandnooz boxu za skvělou spolupráci a budu se těšit u dalšího článku.

Co říkáte na prosincový Brandnooz box? A jak jste si vlastně užili Vánoce? Já je letos moc neslavila. Neměla jsem vůbec slavnostní náladu a už měsíc předem jsem byla otrávená z toho všeho stresu, povinného uklízení, nakupování atd. Nakonec jsem to nějak přežila, i pár dárků jsem dostala ☻☻ Ale jsem ráda, že je to za mnou.

8 komentářů:

  1. Tak tenhle box bych klidně brala taky :) Většinu věcí bych si dala sama a zbytek by určitě našel využití v rodině :) Hlavně na brusinky mám chuť, dlouho jsem žádné dobré neměla. Do svíčkové bych klidně spotřebovala všechny sama :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :-) Taky si jich na talíř vždycky dám aspoň půlku sklenice :-D

      Vymazat
  2. Jumex jsem si koupila tento týden a byl super.
    Moc pěkný článek :-))
    Jsem ráda, že jsi nezůstala jen u vypotřebováno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Eri :-) Psala jsem, že mám ještě několik článků rozepsaných a určitě budu psát i články, které jsem slíbila v rámci spolupráce. Jinak recenze jako takové, TAGy atd. příští rok už neplánuji.

      Vymazat
  3. ten džús vyzerá dosť dobre :)

    OdpovědětVymazat
  4. Se svíčkovou a brusinkami to mám podobně.
    Moravské brambůrky už jsem taky měla a chutnají mi (víc než třeba Bohemia).
    Jablečný křen si dělám k silvestrovskému ovaru ...

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle Brandnooz se mi moc líbí. Většinu věcí vím že bych upotřebila, až tedy na křen. Jumex jsem měla ale nejspíš v jiné verzi/balení.. Měla jsem broskvový a moc mi nechutnal ale pomerančový byl super.

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá docela fajn :) Ty Jumex džusy mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.