sobota 12. prosince 2015

Můj čtvrtý Brandnooz box - listopad 2015

Ahoj. Měsíc se s měsícem sešel a mně nedávno dorazil další box s dobrotami, neboli Brandnooz box. Všimla jsem si, že to mám tak, že když ostatní jsou z boxu totálně nadšení, mě zas tak nezaujme - a samozřejmě naopak ☻ Tentokrát jsem četla spíš vlažné ohlasy, já jsem však s boxem spokojená velice.

A co se v tradiční zelené krabici ukrývalo?


V krabičce bylo ještě spoustu letáčků, mimo jiné tam byl i leták s receptem na bramborový salát, který mě hodně zaujal, protože je úplně odlišný od salátu, který děláme doma.

Meggle -> Smetana do kávy (hodnota 36,90 Kč)



Smetana do kávy by mě za jiných okolností potěšila hodně. Bohužel poslední dobou je mi po mléčných výrobcích špatně, takže jsem si kávu se smetanou nemohla vychutnat tak, jak bych chtěla. Trošku smetany jsem si do kafe cmrndla, zbytek jsem nechala v lednici pro ostatní. Všem smetana chutnala, ale vzhledem k velkému balení nevíme, zda si ji budeme kupovat pravidelně. Přece jen kafe se smetanou nepijeme každý den, tak uvidíme ☻

Chocoland -> Jsem sladká (hodnota 7,90 Kč)



Konečně nějaká sladká tyčinka v boxu, co mi chutnala, a ona je zrovna tak prťavá :-( Mělo by se jednat o tradiční sójový suk se sladkou náplní. Sójové suky nejím a upřímně řečeno, tato tyčinka mi sójový suk nepřipomínala ani v nejmenším. Byla fakt výborná, karamelovo-vanilková náplň byla slaďoučká a originální.

Dr. Oetker -> Crema Tiramisù (hodnota 21,90 Kč)



Tohle je jediná věc, kterou bych v boxu mít nemusela. Myslím si, že není zas takový problém udělat domácí Tiramisu bez chemie v pytlíku. Nelíbí se mi ani složení. Krém v prášku si vzala nakonec ségra, která s ním prý něco vykouzlí ☻ Možná výsledný krém nebude chuťově špatný, ale ani tak to nebude věc, kterou bych si sama od sebe koupila.

Kofola -> Limitovaná edice Marcipán (hodnota 24,90 Kč)



Kofola mě potěšila. Normálně sladké nápoje vůbec nepiji, ale párkrát za rok si Kofolu nebo třeba Fantu dám. Marcipánová Kofola mi přišla skoro stejná jako klasická Kofola. Jen byla lehce ovoněná něčím sladkým. Kdybych nevěděla, že to má být marcipán, nepoznala bych to. Byla ale dobrá, doma jsme ji vypili za večer a všem chutnala.

Krahulík -> Sušený snack Wingy (hodnota 29,90 Kč)



Snack mi moc chutnal. Byly to takové jako by sušené klobásky, které nebyly přehnaně mastné a na chuti bylo poznat, že jsou hodně kvalitní. Kdybych byla velký masožrout, kupovala bych si je asi pravidelně, protože jsou fakt výborné. Skvělá věc v boxu.

Knorr -> Bohatý bujón zeleninový (hodnota 33,90 Kč)



Bujóny při vaření nevyužívám, proto jsem balení věnovala celé mámě a ta říkala, že ho určitě využije. Myslím si, že je to fajn produkt, který využije skoro každý.

Pectol ->Medicinální dropsy s vitamínem C, příchuť Citrón a med (hodnota 18,90 Kč)

Vitar -> Maxi Vita Horký nápoj Černý bez (hodnota velkého balení 69,90 Kč)



Dropsy a horký nápoj, které by měly pomáhat při nachlazení, jsem zatím pořádně nevyužila, protože jsem nachlazená nebyla. Jen jsem ochutnala jeden bonbon a chuťově jsou docela dobré. Jen mám obecně trochu problém s tím, že podobné dropsy mi skoro vždycky podráždí a porýpou jazyk. Nevím, čím to je, ale stalo se to i v tomto případě. Na horký nápoj se těším ☻

Heineken -> Březňák Světlý ležák (hodnota 13,90 Kč)

Heineken -> Krušovice Pšeničné (hodnota 15,90 Kč)



Březňák mi chutná moc, Krušovice Pšeničné vůbec. V Krušovicích cítím takovou hnusnou pachuť lihu a kupodivu toto pivo nechutnalo ani bráchovi a tátovi - a to jsou nějací pivaři ☻ Březňák má naopak výbornou vyváženou chuť bez jakékoli pachuti. Obě piva jsou na mě ovšem dost silná. Dám jsi skleničku a už se se mnou točí svět ☻☻ Nové druhy piva ale ochutnávám ráda, takže i v dalším boxíku klidně nějaké pivko opět uvítám ☻

SPAK -> Lahodná a krémová majonéza (hodnota 42,90 Kč)



Majonéza má zajímavou chuť. Je opravdu hodně krémová a chuťově jemná - mnohem víc než třeba ta od Hellman´s. Chtěli jsme ji použít do bramborového salátu, ale obávám se, že do Vánoc v lednici nevydrží ☻ Trošku mám výhradu k balení. Mám radši majonézy ve skleničce, protože vyškrabu veškeré zbytky ze stran sklenice i ze dna a vyhodím pak rovnou prázdnou sklenici. To u tohoto plastového balení udělat nelze. 

Walmark -> Marťánci Gummi s echinaceou (hodnota velkého balení 143 Kč)



Želatinové vitaminové tablety jsem ochutnala ráda. Normálně si je samozřejmě nekupuji, ani je kupovat neplánuji, ale chutnaly dobře. Jen mě trošku mrzelo, že v boxíku nebylo větší balení. V každém pidi pytlíčku byly jen dva bonbony a z toho člověk nic moc nepozná.

Kofola ČeskoSlovensko -> Rajec Kojenecká voda (hodnota 9,90 Kč)



Z vody jsem měla docela radost a hned jsem si ji odnesla do práce. Doma piji vodu z kohoutku úplně běžně - máme totiž vlastní studni a ta voda je chuťově fakt výborná. V práci mi teče z kohoutku ale bohužel hnusná městská voda a tahat si ze supermarketu kupovanou vodu v petce mi přijde na hlavu, takže tam piji pouze čaj. Kojenecká voda proto pro mě byla příjemné zpestření ☻ Všichni asi víme, co je to kojenecká voda, takže se nebudu moc rozepisovat. Voda byla úplně bez jakékoli příchuti a pachuti, dokonale čistá a samozřejmě nesycená. Možná si ji někdy ještě koupím, třeba na krátkou cestu autobusem je takováhle malá lahvička ideální.

Chupa Chups -> Lízátko s příchutí Coly (hodnota 12,90 Kč)



Z lízátka jsem měla radost, z colové příchuti už menší. Cola jako taková mi chuťově nevadí, sladkosti s příchutí Coly ale vůbec nemusím. Lízátko chutnalo jako naředěná zvětralá Cola, což nebylo nic extra. Víc bych ocenila lízátko s ovocnou příchutí, nebo třeba lízátko se žvýkačkou uvnitř. 


Celkové hodnocení:
S boxem jsem celkově hodně spokojená. Až na práškový krém do Tiramisu mě potěšilo všechno. Moc mi nechutnalo pšeničné pivo a colové lízátko, ovšem spousta lidí byla zase z těchto produktů nadšená - vše je o osobních preferencích ☻ V dalším boxíku bych uvítala třeba nějaké dobré chipsy, kvalitní kávu nebo čaj. 


Jak se vám líbí listopadový box? A co říkáte na nový tradiční box? Já jsem ho neobjednávala, nějak mě nezaujaly avizované značky, ale co jsem tak koukala na recenze, holky jsou vesměs hodně spokojené ☻

1 komentář:

  1. Ahoj, tento box byl super. Také mě nenadchl sáček na přípravu tiramisu a bujony. A těším se na ten předvánoční. Doufám, že nezklame. Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.