čtvrtek 31. prosince 2015

MEGA nákup v povánočních slevách v LUSH a super den s Alíšem v Praze

Ahoj všem. Dnešní článek nebyl plánovaný, ale mám takovou radost ze včerejšího dne, že se s vámi o ni musím podělit ☻ Včera jsem vyrazila po delší době do Prahy. Plán by takový, že se nejdřív podívám do Palladia na výprodeje v mém milovaném Lushi, okouknu třeba ještě zlevněné boty a oblečení v jiných obchodech, a pak se sejdu s kamarádkou Alčou (alias od včera Alíšem) v OC Chodov. Mimochodem, Alča má super účet na instagramu, kam přidává hlavně fotky outfitů, bot a kabelek a občas i fotek se mnou, tak můžete juknout a třeba ji i začít sledovat ☺ Na její účet se dostanete kliknutím na slovo Alčou výše ☻


V Palladiu byly všude překvapivě šílené fronty, všude mraky lidí a co mě naštvalo nejvíc - nebylo si tam kde sednout ☻ Zašla jsem tedy jen do Lushe, kde jsem si koupila dvě věci (jednu z toho jsem dala kamarádce), zašla do Camaieu pro svetrové šaty a černou sukni, které byly ve skvělé slevě, a jela jsem na Chodov. Řeknu vám, že ačkoli jsem dřív ten pražský frmol milovala, teď mě to spíš vytáčí a hlavně unavuje. Samozřejmě všechno má své pro a proti, ale momentálně mi mnohem víc vyhovuje život na vesnici.

S Alíšem jsme si daly výborný karamelový dort ve Světozoru, který jsem vám bohužel zapomněla vyfotit. Respektive jsem si na to, že bych ho mohla vyfotit, vzpomněla těsně po dojedení ☻ 
Také jsem byla svědkem legendárních front u Pandory ☻☻



Nakonec mi kamarádka předala obří tašku s Lush produkty, které mi ulovila hned v prvních dnech slev. Nebýt jí, tak bych je neměla, jelikož e-shop je již od 26.12. totálně vybrakovaný a v obchůdku taky už některé věci neměli. Takže ještě jednou moc děkuji ♥

Jinak pokud se ještě chystáte do Lush obchůdku, určitě doporučuji s návštěvou neváhat, obzvlášť pokud máte konkrétní představy o tom, co si chcete pořídit. Já jsem si hned první den slev vypsala asi patnáct věcí, které jsem chtěla. Alča pak šla s tímto seznamem do krámku a z těch všech věcí měli pouze tři. Druhý nákup byl již úspěšnější a probíhal tak, že se Alča prodírala s košíkem v jedné ruce a telefonem ve druhé zástupy dalších nakupujících, zatímco já se snažila ze seznamu produktů na e-shopu vyselektovat ty, které chci a které hlavně zároveň mají. Nakonec jsem musela docela zaimprovizovat a jsem trošku zklamaná, že pár věcí, které jsem moc chtěla, nemám, ale ve finále jsem se svými nákupy velice spokojená a mám fakt velkou radost ☻ Lush jsem poslední dva roky poměrně zanedbávala a spíš jsem spotřebovávala nasyslené zásoby, takže z nových miláčků jsem totálně nadšená ☻

Co se týče věcí ve výprodeji, tak měli spoustu sprchových gelů z vánoční limitky (malé, střední i největší balení), ale i ze stálé řady (např. It´s Raining Men nebo The Olive Branch), dále měli spoustu balistik Yog Nog, dárkových balíčků Joy To The World, pár kusů jiných vánočních dárkových balíčků, pak jsem viděla spoustu pleťových vod ve slevě, měli i odličovač Ultrabland za polovic a rovněž i tělové krémy. Tuším, že i kondicionér Jungle měl nálepku -50%.

No ale abych vám ty svoje poklady taky ukázala, že jo ☻ K fotkám produktů budu psát i ceny - vždy už po 50% slevě.

Začnu sprchovými gely.


Krémový sprchový gel Yuzu and Cocoa jsem si původně neplánovala kupovat. Přičichla jsem si k němu v obchodě spíš jen proto, že mě zajímalo, jak voní, no a bylo rozhodnuto ☻ Voní totiž naprosto božsky. Dle informace na obalu by to měla být vůně pomeranče a čokolády. Mně spíš trošku voní jako piňacolada, Alíš v něm zase cítila kokos. Když se hodně soustředím, i tu čokoládu s pomerančem tam identifikuji ☻ Je to zkrátka velice příjemná vůně a já jsem moc ráda, že jsem si sprcháč pořídila. Cena: 213 Kč. U všech sprchových gelů, o kterých se budu zmiňovat, jsou dostupné velikosti 100 ml, 250 ml a 500 ml.


Sprchový gel Lord of Misrule mě nezaujal ani tak svým popisem, jako spíš výrazně zelenou barvou ☻ Jsem prostě zelenofil. Pokud mi chcete udělat radost, kupte mi něco zeleného ☻☻☻ Sprcháček by měl voněl po pepři, pačuli a troše vanilky. Nejvíc cítím pačuli a vůně se mi moc líbí. Trochu mi připomíná takové ty tajemně vonící vosky od Yankee Candle. Cena: 112 Kč. 


Sprchový gel Beautiful mi kamarádka kupovala naslepo. Vůbec jsem netušila, jak bude vonět a na e-shopu ani nebyly žádné recenze, tak to byl opravdu risk - který se ale vyplatil. Sprcháček voní krásně šťavnatě. Spíš než po avizovaných broskvích bych řekla, že po citrusech. Líbí se mi i jeho barva. Myslím si, že se jedná o vcelku univerzální vůni, která bude vyhovovat snad všem ☻ No a je to také skvělý dárek, pokud nevíte co by. Cena: 223 Kč.


Sprchový gel It´s Raining Men jsem už jednou měla v malém balení. Docela jsem si k němu hledala cestu, ale nakonec jsem naštěstí zjistila, že mi voní a vyhovuje ☻ Proto jsem si ho koupila ve větším balení. Vůně je hodně sladká a výrazná, řekla bych medovo-karamelovo-květinová. Vzhledově vypadá sprcháč stejně jako Beautiful, akorát bez třpytek. It´s Raining Men má hodně hutnou konzistenci a je to jako byste se myli karamelem ☻ Už se na něj moc těším. Cena: 213 Kč.

Od sprchových gelů se přesuneme k mýdlu.


Krémové mýdlo Yog Nog mě zaujalo už svým popisem na webu a od začátku jsem věděla, že ho chci. Jé úžasně měkoučké a krásně sladce perníčkově voní. Chci ho začít používat co nejdřív, aby mi nevyschlo a nevyčichlo ☻ I toto mýdlo si myslím, že by byl skvělý dárek, protože si nedovedu představit, že by vůně perníčků mohla někomu smrdět. Cena: 84 Kč/100 g.
Koukněte, jak božsky mýdlo vypadá vcelku:

Zdroj: www.lushcz.cz

Dále jsem si samozřejmě nemohla odpustit balistiky a pěny do vany ☻


Holly Go Lightly vypadá zkrátka božsky a musela jsem tuto pěnu mít. Měla by vonět jako grog, s čímž docela i souhlasím. Cítím z ní hodně koření a trošku alkoholu - ale nepředstavujte si ten alkohol jako třeba vodku, to fakt ne ☻ Je to moc příjemná hřejivá vůně. Navíc by tato pěna měla zabarvit vodu na zeleno ♥ Takže se moc těším. Cena: 97 Kč.


Podívejte se na tu krásu - zlaté prstýnky 5 Gold Rings jsem prostě musela mít! ☻☻ Měly by zabarvit vodu do žluto-oranžova a díky vysokému podílu přírodních másel vyživit pokožku. Voní lehce po citrusech, lehce po něčem sladkém. Cena: 122 Kč.

No a poslední věcí od Lushe, kterou jsem si pořídila, je tato nádherná plechovka, která je ve skutečnosti hrací skříňkou ♥
Plechovka včetně obsahu stála 675 Kč. Jednotlivé produkty se dají zakoupit i samostatně, ceny vám zase napíšu ☻


video

V plechovce se ukrývaly následující poklady:


Koupelová pěna Peeping Santa se už nedá zakoupit samostatně, proto jsem ráda, že jsem ji ulovila aspoň v balíčku (plechovce). Svou vůní mi připomíná legendární Snow Fairy. Je to slaďoučká, až žvýkačková a hodně holčičí vůně. Díky obsahu bio kakaového a bambuckého másla slibuje vyživení pokožky a díky svému krásnému zabarvení i zážitek pro oči. Cena: 75 Kč.


Další koupelová bomba Shoot for the Stars voní stejně jako další legendární produkt od Lushe, a to mýdlo Honey I Washed the Kids. Jedná se o sladkou medovou vůni, která by měla mít zklidňující účinky. Bomba slibuje zabarvení vody ve vaně do modro-stříbrna a z toho plynoucí úchvatnou barevnou podívanou. Tuto koupelovou bombu jsem ještě nikdy neměla, takže i na ni se moc těším. Cena: 79 Kč.


Roztomilý méďa Butterbear slibuje vytvoření jemné krémové koupele a vyživení pokožky. Obsahuje mimo jiné i fair trade kolumbijské kakaové máslo. Voní hodně jemňoučce, nasládle. Cena: 43 Kč.


Po pravdě, mycím modelínám jsem nějak nepřišla na chuť, ale Snowmana samozřejmě vyzkouším, když jsem ho měla v plechovce. Modelína se dá použít jako pěna do koupele, mýdlo i šampon. Snowman voní exoticky s citrusovou a sladkou příměsí. Uvidíme, třeba mě překvapí ☻ Cena: 110 Kč.


Koupelovou bombu Golden Wonder jsem už před pár lety měla, ale nevzpomínám si, jaká byla. Z toho plyne, že mě asi úplně extra nezaujala. Uvidíme tentokrát. Každopádně tvar dárečku a citrusovo-koňaková vůně se mi moc líbí, tak snad udělá bomba pořádnou bombu i ve vaně ☻ Cena: 75 Kč.


Předposlední kráskou, která na mě čekala v plechovce, byla znovupoužitelná koupelová pěna Magic Wand s vůní Snow Fairy. Používá se tak, že se s ní párkrát zatřepe ve vaně, vytvoří se pěna, a až ta pěna bude dostatečná, třepat se přestane, hvězdička se nechá oschnout a je připravena na další použití. Ten nápad se mi moc líbí, tak uvidíme, jak to bude fungovat v praxi. Cena: 122 Kč.


Úplně na konec jsem si nechala tohoto pochroumaného chudáčka alias koupelovou bombu Star Dust. Bohužel jsem ji v plechovce našla takto rozbitou. Nafotila jsem aspoň ty větší části, zbytek je na prach. Bomba voní po bergamotu a má energizující účinky. Obsahuje mimo jiné fair trade vanilku a silici z růžového dřeva. Cena: 69 Kč.


Zdroj: www.lushcz.cz

Kamarádce jsem jako poděkování za skvělý nákup a za ty nervy v narvaném Palladiu koupila koupelovou bombu Yog Nog, která voní krásně po vánočním koření a sójovém mléce. V obchodě jich měli ještě spoustu ☻ Cena: 75 Kč.


Z věcí, které jsem už nesehnala, mě mrzela hlavně dárková plechovka It´s Christmas Deer a čisticí roláda na pleť The Icing on the Cake. Ale to se nedá nic dělat, tak třeba příští rok ☻



Po nákupu v Lushi jsem zašla ještě do DM a koupila jsem si božsky vonící čokoládový sprchový gel od Palmolive. Cena: 40 Kč.



To je z dnešního mega dlouhého článku všechno ☻ Pokud jste dočetli až sem, tak jsem moc ráda ☻☻☻ Přeji vám všem příjemně stráveného Silvestra a do nového roku hlavně hodně trpělivosti s těmi méně inteligentními mezi námi ☻ A samozřejmě i mnoho zdraví, štěstí, lásky a úspěchů.

14 komentářů:

  1. Ty fronty u Pandory..:-D Vůbec se nedivím, že máš radost, i přesto, že nebylo k mání vše, co jsi chtěla, tak sis zásoby doplnila opravdu vydatně:-) I Tobě vše nejlepší do nového roku:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hrůza, co? :-D
      To tedy doplnila, máš pravdu :-D A moc děkuji za přání ♥

      Vymazat
  2. Já byla před Vánoce svědkem legendární fronty u Pandory, haha :D Jinak je super, že máš něco ze slev Lush, protože já když koukla na eshop pár hodin, co začal výprodej, tak už nic nebylo :D Tak snad příští rok! A Leni, do nového roku ti přeji jen to nejlepší!

    Chapter #12 of 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Ty fronty jsou tam asi celý prosinec či co :-D
      Já jsem se vzbudila ten den, kdy slevy v Lushi začaly, až v 11 a všechno - snad až na jedno mýdlo, které jsem ale nechtěla, bylo pryč :-D Prý ty slevy spustili už asi v 7 ráno, možná ještě dřív. Nebýt kamarádky, tak taky nemám skoro nic. Je to takový docela nevychytaný, měli by pár věcí na ten e-shop doplnit. Krámek byl fakt narvanej a když jsem odcházela, potkala jsem ještě slečnu s plným vozíkem věcí na doplnění.
      Děkuji moc ♥

      Vymazat
  3. I Tobě Leni vše nejlepší do nového roku, na fotce jsi kočka a kamarádka samozřejmě taky :) Škoda, že jsi nesehnala tu čistící roládu, ta by mě zajímala. Jinak jsi se tedy rozšoupla pořádně :D První sprcháč mě podle Tvého popisu láká :) Mycí modelíny se mi vždycky v obchodě líbí, ale nějak si nedokážu představit, jak bych je používala, nějak jsem si vsugerovala, že to nepění :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkujeme, Janičko ♥ Mě právě taky zajímala, ale možná je to tak lepší - objevila jsem v mrazáku další dvě rolády, které mi tam leží zmrzlé už rok, tak bych spíš měla vypoužívat ty :-D
      Modelíny nepění, ale mně spíš přijde, že ani pořádně neumyjí. Je to spíš taková hračička pro děti :-) Ale uvidíme, třeba tahle bude jiná a překvapí mě.

      Vymazat
  4. Koukám že jste si udělali pěkný výlet, taky do Prahy jezdím na nákupy. Momentálně teď ačkoliv mám za co utrácet mě obchodní centra příliš nelákají, dost mě štvou ty cpanice na pár kusů hadrů někde v obchodech ze kterých jsem akorát unavená a rozčílená a vždycky si říkám ať už jsem doma, no mám to zapotřebí? Minulý rok v Madridu jsem si den před tím vyhlídla věci v obchodech a druhý den hned ráno s otvíračkou naběhla do obchodu a nakoupila vše ve slevách v klídku bez front :-) . Lush mě dost láká, nejvíce tuhé šampony. Nic od této značky stále nevlastním ani nic vyzkoušeného nemám ale jednou bych chtěla. Vcelku nechápu ten celý humbuk kolem Pandory od té doby co v televizi začali dávat reklamy, hold ví jak zlákat lidi.
    Přeji ti vše nejlepší do nového roku a ať ten nový je zase o něco lepší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Praze se nakupuje nejlépe, ale právě ty davy lidí všude, horko a příšerné fronty jsou strašné. Já tam jezdím spíš nárazově párkrát za rok. Většinou to spojím s návštěvou kamarádky.
      To je super postup, nakoupila sis pěkně v klidu a i tak jsi měla to, co jsi chtěla. Prostě bez nervů, tak to má být :-)
      Děkuji mockrát za přání ♥

      Vymazat
  5. Já tedy osobně ještě nic z lushe nemám, ale s padesátiprocentní slevou už se to vyplatí tedy. O jo pandora, to je šílenství, musí být hrozné pracovat tam, kort když ti lidé jsou z tý fronty často podráždění a protivní na prodavačky, které za to nemohou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, ono celkově pracovat v obchodě - kor před Vánoci, je "lahůdka" :-/
      Jinak Lush se se slevou určitě vyplatí :-)

      Vymazat
  6. Páni tolik Lushe, také jsem neodolala a objednala hned rano, když začal vyprodej a mám pár produktu a určitě taky bude článek☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je super, na článek určitě kouknu :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.