středa 16. prosince 2015

Dobroty z Candy-Store.cz II. část

Přeji vám krásné dopoledne a celý den a jsem tu s dalším článkem o sladkostech, které jsem si pořídila v e-shopu Candy-Store.cz.
První část z této série je tady
Dnes vám mimo jiné ukážu slíbené božské arašídovo-čokoládové košíčky.

Cadbury - Karamelová čokoládová tyčinka - 35 Kč (já ji kupovala za 29 Kč)




Čokoládová tyčinka s karamelovým vnitřkem mi chutnala. Mám ráda spojení čokolády a karamelu, i když někdy je ta kombinace tak strašně sladká, že mi z toho až trnou zuby. Podobné čokolády a čokoládové tyčinky běžně vídám v českých obchodech (například Milka) a já úplně mezi touto tyčinkou a tyčinkou třeba Milka nevidím rozdíl. Až zas budu mít chuť na čokoládu s karamelem, spíš si koupím Milku, než abych objednávala Cadbury z e-shopu. Ale dobrá byla, to zas jo ☻

Cadbury - Pomazánka z mléčné čokolády - 129 Kč (já ji kupovala za 125 Kč)




Čokoládová pomazánka chutná jako o něco méně sladká a chuťově mnohem jemnější Nutella. Nejvíc mi chutnala namazaná na rohlíku. Bohužel složení není nic extra. V poslední době se hodně řeší palmový olej a upřímně, čím víc informací se o téhle problematice dovídám, tím méně mám chuť ho konzumovat. Tato pomazánka palmový olej obsahuje, ve složení je dokonce už na druhém místě. Takže i když je chuťově výborná, už si ji nekoupím (stejně jako třeba Nutellu). Mimochodem, ráda bych vyzkoušela zdravou verzi "Nutelly" z avokáda - nedělal jste ji někdo? Zajímalo by mě, jak to chutná ☻

Reese´s Nut Bar - 35 Kč/kus




Čokoládové tyčinky s oříšky a karamelem jsem si objednala rovnou dvě, protože jsem tušila, že budou moc dobré ☻ A taky byly. Chuť bych částečně přirovnala k u nás běžně dostupným Snickerskám, jen tyto tyčinky od Reese´s byly mnohem lepší, oříškovější, zároveň méně sladké a nebolely mě z nich zuby. Výborná věc - pokud budu ještě někdy z e-shopu objednávat, určitě si aspoň jednu do košíku přihodím.

Reese´s - Arašídové košíčky - 45 Kč




Tadá - to nejlepší jsem si nechala na konec. Božské arašídovo-čokoládové košíčky prostě musíte vyzkoušet ☻ Spojení sladké čokolády a slaného arašídového másla je nebe v puse. Víc asi nemám co dodat ☻ Zkrátka si to kupte ☻☻


Doufám, že jsem vám zase udělala chutě a těším se na vaše komentáře ♥ Zajímá mě, co vás ze zmíněných sladkostí nejvíc oslovilo a jestli si třeba i něco objednáte :-P
Budu se těšit u dalšího článku - snad už konečně kosmetického, píšu furt jenom o jídle ☺☺☺

6 komentářů:

  1. Leni, tento článek mi úplně připomněl Londýn, protože jsme tam zmíněné dobroty ochutnali. Od Cadbury jsme si teda koupili takové pytlíky, kde byly právě kolečka plněná karamelem nebo jen tak čokoládové. A kolečka od Reese´s jsme taky měli i tyčinku - mňamka ♥
    Tobě taky přeju krásnej den :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nevim, na co mam chut vice, ale snedla bych vse :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že to poslední jsem kdysi měla a taky mi to chutnalo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou fakt boží, škoda, že se neprodávají i u nás běžně v obchodech.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.