sobota 5. prosince 2015

Dobroty z Candy-Store.cz I. část

Ahoj. Dnes si trochu odpočineme od kosmetiky a dáme si článek zase pro změnu o jídle ☻ Nedávno jsem udělala první (a hned velký, jak jinak) nákup v e-shopu Candy-Store.cz. Ačkoli určitě nejsem závislák na sladkém a nemusím mít každý den čokoládu a sušenky, zajímalo mě, jak asi chutnají sladkosti  a slané dobroty vyrobené v USA a Velké Británii. Dnes vám představím první část z nich.


Čokoláda GNAW Rocky Road - 69 Kč


Čokoláda mi chutnala. Nebyla vůbec přeslazená a kousky marshmallows byly rozhodně zajímavé zpestření. Čokoláda obsahovala ještě kousky fudge - což by měl být karamel. Tyto kousky byly velice tvrdé a špatně se kousaly. Nevím, jestli to tak má být, protože jsem fudge nikdy předtím nejedla. 


Marshmallow Fluff - Vanilkový krém z marshmallows - 79 Kč 



Na pěnu z marshmallows jsem se těšila ze všeho nejvíc. Možná jsem měla až moc velká očekávání, protože při prvním ochutnání mě úplně nenadchla. Pěna byla chuťově spíš nevýrazná a ne moc sladká. Ale dá se říct, že i když jsem čekala něco víc, pěna mi nakonec celkem chutnala. Zamlouvala se mi hlavně její konzistence ☻ Přemýšlela jsem, co s ní udělám a jestli by šla zakomponovat do nějakého receptu, ale nakonec jsem ji snědla samotnou jen tak na lžičku. Dostupná je ještě jahodová varianta.


Chipsy Kettle Čedar s cibulí - 95 Kč (já je kupovala za 89 Kč) 



Já a chipsy, to je věčný příběh ☻ Jak už jsem psala, sladké mít každý den nemusím, zato brambůrky bych jedla na kila. "Naštěstí" mi po nich bývá těžko, takže si je pravidelně nekupuji. Ale americkým chipsům s čedarem a červenou cibulí jsem neodolala. Byly absolutně fenomenální a já jsem ráda, že jsou tak drahé, jinak bych si je asi kupovala hoodně často ☻☻ Chutnaly jinak než klasické chipsy, které seženete u nás. Byly o mnoho "hutnější" a nebyly tak suché a křupavé. To mi docela vyhovovalo, protože jsem aspoň nesnědla celý pytlík najednou ☻ Cítila jsem hlavně příchuť sýra, cibule byla spíš v pozadí. 


Arašídové máslo smíchané s bohatou tmavou čokoládou - 139 Kč 



Na sladké arašídové máslo jsem se také těšila a nezklamalo mě. Ačkoli krém vypadá spíš jako Nutella než arašídové máslo, čokoládu jsem v něm úplně necítila - respektive rozhodně to nebyla dominantní příchuť. Produkt obsahuje jen 5% kakaového prášku a kakaového másla, takže je jasné, že převažovala příchuť arašídů. Máslo jsem jedla buď s banánem nebo namazané na celozrnném chlebu či rohlíku. Občas jsem si ho na chuť dala i jen tak samotné. Je to rozhodně zajímavá věc ☻


V příštím článku vám mimo jiné ukážu výborné arašídovo-čokoládové košíčky, které si, pokud ještě někdy budu nakupovat v Candy-Store.cz, určitě pořídím znovu ☻
Z dobrot, o kterých jsem psala dnes, bych si teoreticky pořídila znovu asi jen chipsy - i když jsou samozřejmě dost drahé. Určitě jsem ale velice ráda ochutnala všechno, protože se jedná o zajímavé produkty, které nejsou běžně dostupné v českých obchodech.
Znáte Candy-Store.cz? Nalákala jsem vás na něco? :-P ☻ Užijte si sobotu ♥

24 komentářů:

  1. Zaujala mě ta první čokoláda s marshmallows a chipsy, to bych si taky dala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, skvělý článek :) Mně jsi teda nalákala, abych něco objednala
    Myslím, že v létě jsem na této stránce byla a dobroty okukovala, tak možná pak nějak přejdu ty ceny a objednám taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Veru :-) Ty ceny nejsou nejnižší, to je pravda :-/ Ale zas je to dovoz z USA a UK, tak to nemůže stát jako v českých obchodech :-( Možná je to ale i lepší, aspoň "ušetřím" :-D

      Vymazat
  3. Vůbec neznám a přiznám se, že nepéct teď už doma cukroví na Vánoce, tak asi zhřeším a nějaké dobroty objednám:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíc mě láká čokoláda :) Arašídové máslo jsem si koupila jednou a chutnalo mi, ale hrozně rychle zmizelo, takže pro mě je lepší ho doma nemít :D A nějaké americké sladkosti jsem ochutnala v rámci angličtiny na gymplu, kdy nám rodilí mluvčí občas něco přivezli, ale zdálo se mi to hrozně sladké. Ale docela mě zaujala chuť nějaké arašídové tyčinky s čokoládě, ta kombinace sladkého a slaného byla zajímavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, to znám :-D Něco bylo vyloženě přeslazený - ukážu ještě v dalších článcích, ale něco zas tak ani ne. Já právě měla něco podobného, arašídové košíčky v čokoládě a ty byly BOŽÍ.

      Vymazat
  5. Páni vypadá to všechno tak lákavě!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tento e shop vůbec neznám a vypadá to skvěle. Věci které běžně nejsou v obchodech by mě lákali, nejvíce asi ten Marshmalow krém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten jsem se taky nejvíc těšila :-)) Třeba si taky něco dobrého objednáš.

      Vymazat
  7. Samé mňamky, ta čokoláda vypadá báječně :)

    Christmas Giveaway

    OdpovědětVymazat
  8. No mňam! Úplně všechno bych hrozně ráda zkusila! Neskutečně si mě na ty dobroty nalákala! :O :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :-D :-P Třeba taky něco objednáš ;-)

      Vymazat
  9. Páni, tak ten Marshmallows krém bych chtěla ochutnat :))

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  10. Jééé chtěla bych ochutnat všechno!! Hlavně čokoládu s marshmallows ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podobnou čokoládu mívali v Rossmannu asi za 40 Kč :-) Byla možná ještě lepší než tahle.

      Vymazat
  11. Ooo, to se mi zbíhají sliny! Obzvlášť, když jsem na rozdíl od tebe - velký milovník sladkého :D, ještě, že nemám po ruce nic, čím bych mohla hřešit :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je nejlepší, ale zároveň to nejvíc naštve :-D Aspoň teda mě. Když vidím něco luxusního k jídlu a doma nemám nic, co by zahnalo ty chutě :-D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.