sobota 28. listopadu 2015

Spotřebováno tak trochu jinak aneb chutnalo a nechutnalo VIII.

Ahoj. Na dnešek jsem si připravila další článek o jídle. Ukážu vám zajímavé potraviny, které jsem snědla v uplynulých několika týdnech či měsících. Jako obvykle vám některé doporučím, jiné zase ne.


Na příští týden chystám další článek o spotřebovaných produktech - tentokrát klasicky o kosmetice. Užijte si víkend a těším se na vaše komentáře ☻


Amylon -> Pudink Čokoláda a višeň



Pudink jsem měla v Brandnooz boxu a rovnou mohu říct, že mám v plánu si ho koupit i sama. Překvapila mě velice snadná příprava a super výsledek. Dosud jsem měla s vařením pudinku skoro vždycky problém. Buď se mi připálil, nebo byl moc hustý/řídký/hrudkovatý, zkrátka nic moc. Pudink Amylon jsem měla uvařený jedna dvě a žádná katastrofa se při vaření nestala :-) Chutnal jako klasický čokoládový pudink, jen s lehkým nádechem višně. Určitě ho mohu doporučit a sama se po něm v obchodech taky rozhodně podívám. Ráda zkusím i jiné příchutě.

Lay´s Max -> Cheese & Onion



Silnější vroubkované chipsy mám moc ráda - mnohem raději než ty klasické tenké. Sýrová a cibulová příchuť je také moje oblíbená, takže nebylo co řešit :-) Brambůrky nebyly vůbec mastné, slané a ochucené byly tak akorát. Příležitostně a na chuť si je klidně koupím znovu.

Teekanne -> Zelený čaj s příchutí zázvoru a citronu



Tento čaj od Teekanne mě moc nezaujal. Sáhla jsem po něm jen proto, že v Bille zrovna neměli v akci můj oblíbený zelený čaj od Pickwick. Příchuť čaje od Teekanne byla hodně nevýrazná, celkově mi přišel nudný a nemám důvod si ho koupit znovu.

Merci -> Finest Selection




Čokoládky Merci jsem dostala od jedné klientky, která je přivezla z Německa. Normálně mi Merci čokoládky chutnají, ale tyto byly takové divně mdlé a málo sladké. Prošlé nebyly, tak nevím, jestli se Merci pro německý trh vyrábí jinak či co... Sama si Merci nekupuji (vždycky je od někoho dostanu) a v plánu to nemám ani do budoucna. Ale jako dárek - proč ne.

Das Exquisite -> Bílá čokoláda s borůvkovým granulátem



Bílá čokoláda s borůvkovým granulátem byla naprosto FENOMENÁLNÍ, a to vůbec nepřeháním. Celkově mám bílou čokoládu ráda a chutná mi skoro každá, to je taky potřeba podotknout :-D Tato byla tak akorát sladká a její chuť skvěle doplňovaly nakyslé borůvky. Až půjdete do Rossmanna, mrkněte na ni :-)

Nutspread -> Dvoubarevný oříškový krém



Oříškové máslo od značky Nutspread bylo výborné a přiznám se, že jsem si ho ani jednou nedala do kaše ani do ničeho jiného, a snědla jsem ho prostě jen tak na lžičku :-D Samozřejmě ne najednou, protože je hodně syté. Moc mi chutnalo a určitě si ho koupím znovu. Bylo příjemně vláčné a tak akorát sladké.

17 komentářů:

  1. Tak to se po tom pudingu podívám, strašně se mi líbí ten retro obal a příchuť čokoláda/višeň by nemusela být špatná, dnes jsem měla Opočenský jogurt, takový ten ve skleničce se stejnou kombinací a chutnal dobře:-) A rozhodně budu pamatovat i na tu čokoládu, děkuji za tip:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji za komentář ♥ Určitě se po tom pudinku podívej, byl fakt super :-) Čokoládu mají i s jinými příchutěmi, ale tahle bílá se mi zdá nejlepší.

      Vymazat
  2. Samé dobré věci, teď bych si dala chipsy s čokoládou... :D No, jdu si pro pomeranč a dodávám, že se mi článek líbil. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :-) Pomeranč je taky dobrej :-D

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Je fakt výborná, mohu ji jedině doporučit :-)

      Vymazat
  4. Bílou čokoládu s borůvkama jsem si v Rossmannu taky koupila a pochutnala jsem si, no ale čokolády já můžu všechny :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé ten puding bych ráda zkusila! Oříškové máslo také vypadá super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej, je fakt dobrej. Akorát jsem někde četla, že je to snad limitka - tak doufám, že je ještě v prodeji.

      Vymazat
  6. Mňam, tu bílou čokoládu z Rossmanna jsem si taky jednou koupila a byla opravdu výborná!

    November Favourites

    OdpovědětVymazat
  7. Tu bílou čokoládu jsem před časem koupila manželovi a nestěžoval si :-). My to máme doma rozdělené - on je na bílou, případně na mléčnou, já na hořkou a v nouzi si dám mléčnou.
    Ten zelený čaj s citronem a zázvorem jsem si koupila před časem a nepřišel mi špatný.

    OdpovědětVymazat
  8. Musím mít tu bílou čokoládu :D A oříškové máslo vypadá taky skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  9. radu Exquisite jsem si koupil po dlouhe dobe a byla to vetsi tragedie nez Orion. Mel jsem konkretne mlecnou s pistaciemi, mlecnou s karamelem a normalni mlecnou. Vsechny tri cokolady mely sedy povlak, nemely formu (byly zvlnene a prilepene z druhe strany k forme) a skripal mi mezi zuby cukr. Pistaciova navic nechavala neprijemny ocas na jazyku kdyz jsem ji normalne cucal. Mozna jsem mel jen smulu na tri vadne kusy, nicmene rozhodne tuto radu co se tvari jako vyssi trida nemuzu doporucit (pro remcaly klidne pridam i fotky). Cili za me tahle cokolada je jedna z nejhorsich za posledni rok, mozna dva - omylem jsem si dal nejakou nabidnutou "cokoladu" z Penny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych ani neřekla vadné kusy, spíš to vypadá, že byly zkažené. Já měla z Rossmanna taky víc čokolád od této značky a všechny byly v naprostém pořádku. Orion taky nemám ráda :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.