úterý 24. listopadu 2015

Recenze pro Blogerky.cz: Aktivační šampon a obnovující kondicionér Revitalon

Ahoj. Dnes mám pro vás další recenzi na kosmetiku, kterou jsem měla možnost otestovat pro server Blogerky.cz. Velice mě tato forma testování baví, protože vyzkouším i produkty, o kterých jsem nikdy neslyšela nebo by mě nenapadlo si je koupit.

Naposledy jsem testovala aktivační šampon a obnovující kondicionér Revitalon, které vyrábí česká firma Vitar ze Zlína. Šampon i kondicionér jsem testovala spolu se svojí ségrou. Produkty jsou určené pro jemné, poškozené a vypadávající vlasy.


Přibrat k testování i ségru mě napadlo ze dvou důvodů. Jednak proto, že já mám vlasy hodně suché a myji si je pouze dvakrát týdně. Na testování kosmetiky máme vždy určitou dobu a nepřišlo mi fér použít šampon třeba jen pětkrát a hned psát recenzi. Ségra si naopak myje vlasy téměř každý den, navíc je má mnohem jemnější než já, takže si můžete přečíst, jak šampon a kondicionér fungují na dva různé typy vlasů - to je ten druhý důvod ☻


Jak jsem již psala, aktivační šampon s kofeinem a keratinem je určen zejména pro jemné a poškozené vlasy. Šampon se po nanesení na vlasy a pokožku hlavy nechává minutu působit a až poté se oplachuje. Mně osobně tento způsob mytí nevyhovuje. Mám velice citlivou pokožku hlavy, a když nechám šampon takto působit a až poté ho opláchnu, svědí mě pak hlava a hlavně se mi dělají lupy. Šampon bohužel obsahuje i silikon, který moje pokožka hlavy hodně špatně snáší. Co se týče vlasů samotných, následující den po umytí jsou krásné, uhlazené a hebké. Další den se mi u kořínků začínají mastit a už nemohu mít rozpuštěné vlasy, protože to prostě vypadá blbě.


Ségra používala šampon téměř každý den a neměla s ním žádný problém. Její vlasy jsou jemné, rychle se mastící a poškozené má pouze konečky, protože si vlasy velice často žehlí. Šampon jí vyhovoval i voněl ☻ Dobře pěnil, vlasy umyl a nepociťovala, že by je měla rychleji mastné. S pokožkou hlavy nemá žádné problémy, na lupy netrpí, takže i tady bylo vše v pořádku. K tomu, abychom zjistily, zda šampon opravdu podporuje růst vlasů a zabraňuje jejich poškozování, je dle mého názoru třeba vypoužívat více než jedno balení. 


Souhrnné hodnocení: Já bych si už šampon podruhé nepořídila. Na mytí vlasů  jako takových mi vyhovuje, ale vzhledem ke své citlivé pokožce hlavy si musím šampony pečlivě vybírat a faktem je, že 90% mi jich nesedne. Ségře šampon vyhovoval a pořídila by si ho znovu. Šampony Revitalon seženete v různých e-shopech či lékárnách za doporučenou cenu 179 Kč.


Kondicionér jsem používala hlavně já. Jak jsem již psala, ségra má vlasy hodně jemné a rychle se mastící, takže při každodenním mytí balzámy nepoužívá. Dává si je většinou dvakrát týdně. Kondicionér vyhovoval nám oběma. Pěkně vlasy zjemnil a dobře se po něm rozčesávaly. Parfemace byla také příjemná, taková lehká a svěží. 


Souhrnné hodnocení: Ačkoli jsme byly s kondicionérem spokojené, pravděpodobně si ho ani jedna nekoupíme. Já proto, že mám doma balzámů a masek stále obrovskou zásobu a nemá smysl si v nejbližších měsících cokoli dalšího pořizovat, ségra z toho důvodu, že balzámy používá jen občas a stačí jí jakýkoli produkt z drogérie za 30 Kč. Obnovující kondicionér Revitalon seženete opět v lékárnách či na internetu a doporučená cena je 189 Kč.

Součástí této řady je ještě vlasový stimulátor v ampulích, na který se můžete podívat tady

Děkuji vám za přečtení recenze a děkuji také serveru Blogerky.cz a společnosti Vitar za poskytnutí produktu k recenzi.

moje vlasy po použití šamponu a kondicionéru

Budu ráda, když mi napíšete, zda vlasovou kosmetiku Revitalon znáte, nebo je to pro vás naopak novinka stejně jako pro mě ☻

6 komentářů:

  1. Na fotce Ti to hrozně moc sluší :) Škoda toho silikonu v šamponu, taky se jim snažím vyhýbat. A balzám podle popisu taky nepotřebuju, když vystačím s Baleou.

    OdpovědětVymazat
  2. Zatím jsem na něj četla hodně dobrých recenzí, těžko říci, jak by vyhovoval mně, ale holky si ho chválily, tak na tom asi něco bude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem také slyšela dobré ohlasy. Doporučila bych ho ale spíš těm, co nemají žádné problémy s pokožkou hlavy, netrpí na lupy a neřeší silikony.

      Vymazat
  3. Teda tady ti to neskutečně slušší))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.