neděle 8. listopadu 2015

Můj třetí Brandnooz box - říjen 2015

Ahoj. Přeji vám krásný víkend a hlásím se s novým článkem ☻ Dnes vám napíši svůj názor na říjnový Brandnooz box, který mi přišel před několika dny. 






Kromě podrobností o produktech je v letáčku ještě recept na linecké sušenky a marcipánovou vánočku.


Upřímně řečeno, docela jsem přemýšlela, jak hodnocení boxu pojmout. Pokud ho zhodnotím objektivně, musím uznat, že je opravdu nadupaný a jsou v něm samé zajímavé produkty.


Když ho však budu hodnotit ze svého subjektivního pohledu, zas tak mě nenadchl z toho důvodu, že spoustu věcí nevyužiji. A proč - to se dočtete v podrobné recenzi ☻


Corny -> BIG White (hodnota 14,90 Kč)

Z Corny s bílou čokoládou jsem byla nejdřív nadšená, protože poslední dobou bílou čokoládu přímo miluju. Bohužel tyčinka mi nechutnala. Bílou čokoládu jsem z ní vůbec necítila, chuť byla umělá. Tyčinky Corny nevyhledávám a nekupuji si je, není to můj šálek čaje.


Chocoland -> Jsem Višňová (hodnota 9,90 Kč)

Dneska budu hodně brblat - ani tato tyčinka mě nenadchla. Čokoláda mi belgická a kvalitní nepřišla, chutnala jako úplně obyčejná čokoláda na vaření. Náplň chutnala uměle a měla podivnou výrazně fialovou barvu. Za mě ne a opět musím zmínit, že podobné produkty vůbec nevyhledávám a nekupuji si je. Byla bych moc ráda, kdyby se v boxu objevovaly spíš třeba kvalitní čokolády (tabulky) nebo více slaných pochoutek



Heineken -> Strongbow Honey (hodnota 18,90 Kč)



Přerušuji brblání ☻ Jablečný cider s příchutí medu mi moc moc chutnal. Docela jsem se naučila cidery pít a občas si je v obchodě na chuť koupím. Včera jsem zrovna měla verzi Red Berries, která je taky úžasná. Cider je pro mě skvělé osvěžující pití, které není moc cítit po alkoholu, a zároveň není ani přeslazené. Celkově budu za alkohol v boxech i dál ráda, pokud tam budou tato dámská pitíčka :o) Velký palec nahoru a moc doporučuji. Tento produkt mě z boxíku potěšil ze všeho nejvíc.


Unilever -> Čaj Saga s příchutí Švestka a skořice (hodnota 25,90 Kč)



Někdo na to, že jsou v boxíku čaje skoro každý měsíc, nadává, já jsem za ně naopak velice ráda. Hlavně v práci piji čaj několikrát denně, takže nové příchutě rozhodně uvítám a čaje využiji. Tento čaj není špatný, ale připadá mi docela dost nabarvený, navoněný a chemický. Nedávno jsme měli čaj Saga doma v jiné verzi a měla jsem z ní stejné dojmy jako ze Švestky a skořice. Nicméně ho určitě vypiju, není vyloženě hnusný a "nepitelný", jen jsem zvyklá na jemnější příchutě zeleného čaje. Mimochodem, v příštím boxíku by mě potěšil právě zelený čaj, zatím jsem tam vždycky měla jen černý nebo ovocný.


Nestlé -> Maggi Nápady Špagety Bolognese (hodnota 34,90 Kč)



Zatím jsem směs na přípravu boloňských špaget neměla příležitost vyzkoušet, ale časem si z ní určitě něco dobrého uvařím. Jen místo mletého masa použiji něco jiného, protože ho moc nemusím. Četla jsem, že někdo místo masa použil tofu a bylo to prý moc dobré. Tak uvidíme ☻ Za produkt jsem ráda, podobné směsi na přípravu rychlovek se vždycky hodí.


Vitana -> Sušené pekařské droždí (hodnota 5,90 Kč)

Vitana -> Cukr s rumovou příchutí (hodnota 5,90 Kč)



Sušené droždí ani cukr s rumovou příchutí já osobně nevyužiji. Věnovala jsem je mámě, která z nich naopak byla nadšená a říkala, že oboje rozhodně upotřebí. Takže fajn věc a dobrý nápad ☻


GoodMills -> Babiččina volba hladká na křehké pečivo (hodnota 21,90 Kč)

Unilever -> Hera máslová příchuť (hodnota 25,90 Kč)



Ani mouku a Heru nevyužiji, protože - nebudu vám nic nalhávat - v kuchyni se příliš nezdržuji a už vůbec nepeču. Opět jsem oboje věnovala mámě, která z toho měla radost a říkala, že se jí to ve špajzu/v lednici určitě neztratí ☻ Ačkoli pro mě tyto produkty nejsou zajímavé, dle mého názoru byl dobrý nápad je do boxu obzvlášť teď před Vánoci zařadit.

Intersnack -> Chio POP corners mořská sůl (hodnota 2x 9,90 Kč, samostatně neprodejné)



Hurá, konečně se v boxu objevila taky nějaká slaná pochoutka. Pečené popcornové trojúhelníčky mi chutnaly. Byly docela dost slané, ale u takto malého balení mi to ani nevadilo. Velký pytlík bych jich nesnědla, tyto dva malé byly tak akorát ☻ Uměla bych si představit i zajímavější příchuť než je sůl, třeba sýrové nebo s nějakým zajímavým kořením by mohly být ještě lepší. Za mě ano, ráda jsem je vyzkoušela.

Heineken -> Perlivý ležák s příchutí Tequily (hodnota 2x 15 Kč, samostatně neprodejné)



Musím se přiznat, že jsem nikdy předtím Tequilu nepila, takže jsem nevěděla, jakou příchuť čekat. Toto pivo by mělo být kombinací ležáku, Tequily a ovocných tónů. Po napití jsem v puse opravdu cítila příjemnou chuť piva a ovoce, bylo to něco jako klasické ovocné pivo Staropramen. Ale po spolknutí mi v puse zůstala divná "lihová" pachuť. Tuto pachuť cítím skoro z každého tvrdého alkoholu a hodně mi vadí - i proto z alkoholu piji jen pivo a občas víno. Nicméně nápad je to fajn, zas jsem ochutnala něco nového ☻

Stock Plzeň Božkov -> Božkov Speciál Mandlový (hodnota 79 Kč,  dle informace z letáčku samostatně neprodejné, četla jsem ale, že se dají tyto panáčky sehnat třeba v Albertu)



Rum vůbec nepiji, ale tento mandlový aspoň ochutnám - zajímá mě, jestli bude chutnat líp než klasický rum. Balení panáků jsem uklidila do špajzu a předpokládám, že si rumíky užije táta spolu s kávou a máma jich pár použije při pečení cukroví. Za mě tedy ano, zařazení balení panáků rumu do boxu mě pobavilo ☻

V krabičce jsem našla ještě zářijové číslo časopisu F.O.O.D.


Kdyby se jednalo o jakékoli jiné číslo, měla bych z časopisu velkou radost, protože časopisy o jídle čtu moc ráda. Bohužel zrovna toto zářijové balení už doma mám. Koupila jsem si ho proto, že k němu byla přibalená jako dárek Sládkova limonáda, kterou jsem chtěla ochutnat. Časopis jsem dala mámě - doufám, že v něm třeba nalezne inspiraci a pěkně si počte ☻


Celkové hodnocení:
Jak jsem psala už v úvodu, je pro mě těžké říjnový Brandnooz box nějak celkově zhodnotit. Nebyly v něm určitě žádné propadáky nebo produkty, ze kterých bych byla naštvaná. Na druhou stranu v boxu kromě výborného cideru a popcornových trojúhelníčků nebylo nic, z čeho bych skákala radostí. Věci na pečení osobně nevyužiji, ale doma se neztratí. Sladké tyčinky a pivo s příchutí Tequily mi nechutnaly, to jsou ale jen mé osobní preference - někdo z nich naopak může být nadšený. Čaj Saga neurazí - nenadchne. 
Těším se na další box a věřím, že v něm bude více věcí, které mě potěší ☻

10 komentářů:

  1. Mě strašně chutnají ty popcornové trojúhelníčky, jsou výborné a Jsem višnová mi také přišla super. Za mě je tohle maximálně povedený box.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Četla jsem, že se ti líbil :-) Až na ten čaj, viď? :-D

      Vymazat
    2. Grrr, o tom snad ani nemluv :D

      Vymazat
  2. :D:D:D to mi príde ako Chlastobox ale aspoň pobavilo. Mne Strongbow tiež veľmi chutí :). Mne akurát príde asi čudná tá Hera, najmä kvôli preprave, ja by som sa bála že mi príde nejaká už pokazená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chlastobox zase pobavil mě :-D Hera vypadá v pořádku, akorát obal je trošku pomačkaný...

      Vymazat
  3. Určitě by pro mě (nebo v rodině) byly všechny věci použitelné, ale box bych nechtěla. Něco alkoholického si dám 3x do roka, nepeču, z polotovarů nevařím a na nějaké to slané zobání taky nejsem. Celkově je za mě box docela chemický a nic mě vyloženě neláká, ale ráda si o tom přečtu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm, to je fakt. Trošku organičtější věci by mohli zařadit. V příštím boxíku by se mi líbilo mít třeba celý ananas :-P

      Vymazat
  4. Všechno by se u nás doma využilo, ale asi mě osobně by box tolik nenadchnul :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hmm zajímavý, už jsem obsah viděla, ale mě by asi nejvíce potěšil ten časák, protože rum nepiju, téměř nepeču, instatní omáčky nemám ráda, pivo desperado ani cider nepiju, tak snad jen ten časák pro inspiraci :-)

    OdpovědětVymazat
  6. To jsem vůbec nečekala :D Jsem zvyklá na boxy s kosmetikou a otevřu tenhle článek a tam rum :D Za mě dobrý !

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.