středa 18. listopadu 2015

Moje výhra z e-shopu Prodavamekosmetiku.cz

Ahoj. Nedávno jsem měla to štěstí, že jsem vyhrála poukaz v hodnotě 300 Kč na nákup kosmetiky na e-shopu Prodavamekosmetiku.cz. Z výhry jsem měla obrovskou radost a hned jsem si začala plánovat, co všechno si pořídím ☺ E-shop prodává kosmetiku od značek Dermacol, MOJE, Makeup Revolution London, E style, Ardell a Lambre. Já jsem si chtěla určitě pořídit další paletku od Makeup Revolution London a chtěla jsem konečně vyzkoušet všemi milovanou kosmetiku MOJE. Nakonec jsem dala objednávku dohromady, něco málo doplatila a během pár dní jsem se těšila z úžasného balíčku.

E-shop Prodavamekosmetiku.cz vlastní manžel blogerky Lucky z blogu LSG a Lucinka byla tak hodná, že mi do balíčku přidala ještě dva dárečky. Už jsem jí samozřejmě poděkovala, ale opáčko neuškodí, takže Luci, ještě jednou moc díky, udělala jsi mi radost

Balíček mi přišel přepečlivě zabalený a ukrýval tyto poklady:
a 2 dárečky:

MOJE -> Hydratační a balzámová rtěnka v odstínu 4 (80 Kč)





Balzámová rtěnka mě nadchla a určitě ráda vyzkouším i další odstíny. Č. 4 je krásná sytá růžová, která se mi moc líbí. Rtěnka se jednoduše a pohodlně nanáší a na rtech je velice příjemná. Je krémová a vůbec rty nevysušuje. Navíc i moc hezky voní. Jak už to u hydratačních rtěnek bývá, výdrž není moc velká, ale to se nedá brát jako negativum - rtěnka ani žádnou extra výdrž neslibuje. Já jsem s ní spokojená a mohu ji určitě doporučit jako alternativu k všelijakým pastelkám na rty z drogérie, které jsou dle mého názoru většinou naprosto předražené.

Makeup Revolution London -> Paletka očních stínů Hot Smoked (199 Kč)





Paletky od Makeup Revolution mám velice ráda. Už mám doma tři a vtipné je, že ani jednu jsem si nekupovala sama ☻ Všechny jsem vyhrála. Co se týče paletky Hot Smoked, tak jsem se docela dlouho rozhodovala mezi touto paletkou a paletkou Mermaids vs Unicorns. Nakonec jsem si vybrala Hot Smoked, a to z toho důvodu, že barvy stínů se mi zdály univerzálnější a více použitelné. Paletka Mermaids je na pohled nádherná, ale nejsem si jistá, jestli bych ty všechny zelené a modré třpytivé stíny využila. 
Paletka Hot Smoked obsahuje jak barevné a výrazné stíny, tak i světloučké a neutrální. Proto je tak skvělá ☻ Na stíny nejsem moc náročná - na víčku mi drží víceméně všechny i bez báze, takže se při koupi řídím většinou jen tím, jak se mi stíny líbí, a výdrž a extra kvalitu neřeším. Stíny v paletce Hot Smoked mají skvělou pigmentaci, jsou příjemně máslové a krásně se nanášejí. Aplikátor přiložený k paletce není vůbec tak blbý jako obyčejné hrubé molitanové aplikátory a při líčení ho často používám. 
S paletkou Hot Smoked jsem moc spokojená a určitě se nejedná o moji poslední paletku od Makeup Revolution. 

MOJE -> Balzámy na rty: Multivitamin, BIO Arganový olej, BIO Rakytník (30 Kč/kus)




S balzámy na rty jsem také spokojená. Svým účinkem mi přijdou všechny stejné. Jediný rozdíl je ve vůni a trošku v konzistenci. Oba BIO balzámy jsou trošku tvrdší než balzám Multivitamin. Multivitamin zároveň jako jediný zabarvuje rty do jemně růžového odstínu s troškou stříbrného třpytu. Multivitamin a Rakytník nádherně sladce voní a docela sladce i chutnají. Arganový olej má spíš neutrální vůni a chuť. Všechny balzámy používám moc ráda a klidně bych si za 30 Kč koupila i další verze - mají ještě například colový nebo brusinkový. Zároveň ale nemohu říct, že by se jednalo o nejlepší balzámy, co jsem kdy měla. O trošku víc mi vyhovuje třeba Blistex nebo Baby Lips. Za ty peníze jsou však balzámky od značky MOJE perfektní a pokud netrpíte na hodně popraskané rty, které potřebují speciální péči, mohu vám je určitě doporučit.

Avon -> Tělové mléko do sprchy (cena je různá dle aktuálního katalogu, nejlevněji jsem ho viděla za 79 Kč)



Toto tělové mléko do sprchy mě o své kvalitě nepřesvědčilo a určitě si ho sama nepořídím. Nebyl to sice nejhorší produkt z této kategorie, co jsem kdy měla, ale například mléka do sprchy od Nivey jsou dle mého názoru daleko lepší. Moc se mi nelíbila chemická vůně a hlavně to, že po použití tohoto produktu jsem neměla pocit opečované pokožky. Jakýs takýs efekt tam byl, ale opravdu jen minimální. Za mě tedy ne. Pokud budu mít někdy chuť si pořídit tělové mléko do sprchy, sáhnu určitě po tom od Nivey.


Jak se vám líbí kosmetika, kterou jsem hodnotila v dnešním článku? ☻ Máte něco z toho doma? Já jsem moc ráda, že jsem mohla vyzkoušet zase pár dalších pro mě nových produktů a s výhrou z e-shopu Prodáváme kosmetiku jsem spokojená. 
Mějte pěkný zbytek dne ♥

6 komentářů:

  1. Vybrala sis krasne veci, pastelka vypada uzasne a Lucka je moc hodna :)

    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. To jsi vyhrála parádní poukaz a Lucka je hodná, že Ti přidala ještě něco navíc :) A myslím, že sis vybrala za ty penízky fakt skvěle
    Já všechny produkty znám, ale nezkoušela jsem nic z toho :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to gratuluji k výhře:-) Tělové mléko do sprchy od Avonu mám a jsem z něj zklamaná, v tom s Tebou musím souhlasit. A balzámovou rtěnku od Moje bych chtěla vyzkoušet, moc se mi líbí to pastelkové balení:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pastelku od Moje mám taky a jsem s ní moc spokojená. Za málo peněz hodně muziky! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pastelka se mi hodně líbí, ale už jich mám doma celkem 6 od jiných značek, tak se musím krotit :D Hezká je i paletka, líbí se mi všechny odstíny, i když bych je rozhodně všechny nevyužila.

    OdpovědětVymazat
  6. Vybrala sis super věci, Leni :) Mně by zajímaly ty balzámky Moje :)

    DM Soví Hrneček

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.