neděle 15. listopadu 2015

Glanc box poprvé!

Přeji vám krásnou, i když upršenou neděli. Osobně mám tohle počasí hodně rána, protože když prší a je pochmurně, já jsem naopak plná síly a srším energií ☻ Právě když prší, tak nejraději uklízím, přerovnávám si kosmetiku nebo píšu články. To se stalo i dnes ☻ Dnes vám napíšu svůj názor na první Glanc box na českém trhu


Odebírám už pár měsíců Brandnooz box a stále mě baví. Proto když jsem si přečetla, že se chystá další zajímavý box, který by měl být plný kosmetiky a přípravků do domácnosti, okamžitě mě to nadchlo a šla jsem si ho objednat. Na box jsem se moc těšila. Nakonec mi přišel o pár dní později než ostatním, takže když jsem ho otvírala, přesně jsem věděla, co tam objevím.




První recenzi na Glanc box jsem četla u Moniky. Monika z obsahu boxu nebyla vůbec nadšená, naopak byla zklamaná a psala, že čekala mnohem víc. Já když jsem tu recenzi a fotky viděla, zklamaná jsem byla taky. Napadlo mě - a to je jako všechno? To má být ten úžasný Glanc box, na který nás lákali? Hm, tak to nic moc. Pak jsem si přečetla ještě pár dalších recenzí a viděla pár videí, ve kterých byly naopak blogerky z boxu nadšené. Když přišel box mně a já ho rozbalila, nadšená jsem byla taky ☻ Ono je něco jiného, když ty produkty vidíte na fotce a čtete u toho negativní recenzi, a když je pak máte přímo v ruce a nenecháte se ničím ovlivnit.

V boxu měly být zajímavé produkty z kosmetiky a přípravků do domácnosti. A co se v něm nakonec ukrývalo?

Garnier -> Miracle sleeping cream (hodnota 279,90 Kč)



Pleťový krém je věc, ze které jsem nadšená asi nejméně. Podle mě by bylo univerzálnější dát do boxu spíš krém na tělo, případně když pleťový krém, tak nějaký hydratační. Tento krém od Garnier by měl být vyhlazující (čili silikonový, hned na druhém místě ve složení je Dimethicone) a navíc anti-age. Co jsem tak četla, spousta žen krém nevyužije z toho důvodu, že používají přírodnější kosmetiku, nebo jsou ve věku, kdy anti-age péči nepotřebují. Já osobně anti-age krémy taky nevyhledávám. Z vrásek si hlavu nedělám, naopak se mi líbí a přijdou mi na lidech zajímavé. Silikonové krémy také příliš nemusím, protože mi ucpávají póry na nose a v jeho okolí. Takže uvidíme - krém určitě minimálně vyzkouším a když mi nebude vyhovovat, nabídnu ho ségře nebo si s ním budu mazat třeba ruce.

Borotalco -> Deodorant Original (hodnota 109 Kč)



Deodorant, to už je univerzálnější věc Využije ho snad úplně každý. Od značky Borotalco jsem zatím nic neměla, takže ráda otestuji pro mě úplně novou kosmetiku. Jednu dobu se tato kosmetika objevovala na beauty blozích velice často a co jsem tak postřehla, blogerky si ji vcelku chválily. Deodorant velice zvláštně a výrazně voní. Zatím jsem se nerozhodla, jestli mi voní nebo ne, je to opravdu velice specifická vůně. Pokud mě deodorant něčím zaujme, určitě na něj napíšu recenzi. Pokud ne, časem se o něm aspoň zmíním v článku o spotřebované kosmetice.

Mixa -> Micelární pleťová voda (hodnota 119,90 Kč)



Z micelárky mám radost, tu velice ráda vyzkouším. Momentálně potřebuji spotřebovat několik odličovacích mlék, ale časem se k ní určitě dostanu a opět o ní buď napíšu recenzi, nebo se aspoň zmíním v článku o spotřebované kosmetice. Od micelárky čekám super odlíčení, nevysušený a neulepený obličej, takže pokud toto micelárka od Mixy splní, budu zcela spokojená.

Dove -> Krém na ruce Goodness3 (hodnota 129,90 Kč) + vzoreček Tělového mléka ze stejné řady



Co se týče kosmetiky Dove, já ji příliš nevyhledávám. Sice jsem pár věcí měla a psala jsem o nich, ale jednalo se spíš o produkty, které jsem si nakoupila dřív a teď je spotřebovávám. Když jdu do drogérie, po kosmetice od Dove se téměř nikdy nedívám. Připadá mi strašně chemická, převoněná, silikonová, ze šamponů mě příšerně svědí hlava atd. atd. Proto jsem ráda, že když už v boxíku něco od Dove bylo, byl to právě krém na ruce a malý vzoreček tělového mléka. Například ze šamponu bych byla nadšená o poznání méně. Krém na ruce ale ráda otestuji. Zatím jsem si s ním namazala ruce jen jednou. Má hodně zvláštní konzistenci - takovou silikonovou. Okamžitě se vstřebává a nezanechává vůbec mastné ani hnusně "mokré" (čau Garniere 7 Days) ruce, naopak jsou hezky hladké. Na novou řadu Derma Spa od Dove jsem četla jen samou chválu, tak uvidíme, co na produkty řeknu po důkladnějším otestování já ☻

Herbadent -> Zubní pasta Homeo (hodnota 149 Kč)



Přesně tuto zubní pastu jsem už jednou měla, takže vám mohu rovnou napsat, jak mi vyhovovala ☻ Pozitivem je určitě to, že se jedná o bylinnou zubní pastu, která je velmi vhodná i pro děti. Výborně nasládle chutná a má zajímavou gelovou konzistenci. Dle mého názoru ale bude tato pasta vhodná jen pro ty, co jsou zvyklí na přírodní nepěnivé pasty a právě tato nepěnivost jim vyhovuje. Já jsem si na to musela nějakou dobu zvykat. Pasta Homeo opravdu nepění téměř vůbec a já jsem měla při čištění pocit, že si zuby čistím jen kartáčkem namočeným ve sladké vodě. Zuby však vyčistila překvapivě dobře a zanechala v ústech příjemnou nasládlou chuť. Zařazení pasty do boxu jsem uvítala, i když jsem ji už jednou měla. Je fajn vyzkoušet i jiné pasty než jen klasické drogérkové.

Cif -> Čisticí sprej Power & Shine (hodnota 114,90 Kč)



Sprej na vodní kámen určený zejména k mytí koupelny využije téměř každý. Je to taková univerzální, avšak ne příliš zajímavá věc. Momentálně máme doma rozdělaných několik podobných produktů, takže Cif teď hned otevírat nebudu, ale určitě se u nás neztratí. Měl by fungovat tak, že ho jen nastříkáte na znečištěný povrch, setřete a koupelna bude zářit čistotou - to je ideální pro lenochy, kteří neradi špínu pracně drhnou ☻ Vyzkoušíme a uvidíme.

Coccolino Creations -> Aviváž Honeysuckle & Sandalwood (hodnota vzorečku 20 Kč, cena plného balení 109,90 Kč)



Aviváž s vůní santalového dřeva, vanilky a zimolezy ráda vyzkouším, ale nebude to úplně hned. Aviváž běžně při praní nepoužívám, spíš jen když peru svetry nebo šály. Popis aviváže Coccolino zní velice dobře, určitě bude krásně vonět. Za vzoreček jsem ráda, ale mohlo jich být v boxíku klidně víc, abychom mohli vyzkoušet i další pěkné vůně ☻


No a to je všechno. Kromě dvou letáčků už v krabici nic dalšího nebylo. Jak jsem psala v úvodu, nejdřív jsem z boxu nadšená nebyla, ale jakmile mi dorazil domů, můj názor se zcela změnil. Z některých věcí mám velkou radost, jiné mě nadchly o trochu méně, ale celkově je moje hodnocení určitě pozitivní. Pokud bude časem dostupný další Glanc box, pravděpodobně si ho znovu objednám.

Co vy a Glanc box? ☻ Také jste si ho pořídili, nebo vás boxíky s tajemným obsahem vůbec neberou?

10 komentářů:

  1. Nepořídila jsem, čekala jsem, čím překvapí napoprvé a nevím, no.. Ocenila bych snad jen krém na ruce od Dove a micelárku Mixa, ale u té mně zase nesmírně iritovalo pumpičkové balení (micelárka skončila všude kolem jen ne na tamponku:-D), jinak tam není nic, co by mně potěšilo.

    OdpovědětVymazat
  2. Aviváž jsem dnes zkoušela a voní nádherně. A jsem také nadšená, i když na první pohled mi box přišel takový chudý.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc by se mi líbila micelárka. Dove mi taky přijde hodně chemický a silikonový pocit nemám ráda. To samé ten Garnier, na pleť bych si ho dát nemohla. Ale jinak myslím,že se box celkem povedl :) Mě moc neláká si takové věci objednávat, protože co bych nevyužila, to bych neměla komu dát, když nikoho v okolí kosmetika nezajímá :D Jinak tohle počasí se mi taky docela líbí, konečně si začínám myslet, že budou Vánoce :D Na domácí činnosti ideální, ale ven by mě nikdo nedostal, i když i tohle počasí má své kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  4. Boxíky krásy mám moc ráda, ale tenhle by mě vůbec nenadchnul. Čistící prostředky a aviváže zatím nejsou nic pro mě, stejně tak nejsem náročná ani na zubní pasty :)

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, já bych teda z boxu byla nadšená taky :) Nejmenší radost by mi udělal ten čisticí sprej, ale zase by se určitě využil a zase bych pak byla ráda, že mám do zásoby něco na úklid :D

    OdpovědětVymazat
  6. myslím, že za tú cenu sa vyplatil :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nektere fajn produkty bych i ráda vyzkoušela. Ráda se na boxy podívám v některém článku ale samotnou mě boxy nelákají protože většinu věcí nepotřebuji a ani bych si je nikdy nekoupila a jestli mě zaujmou dvě věci, tak to si je radši půjdu koupit do obchodu ale rozhodně to neodsuzuji.

    OdpovědětVymazat
  8. Takový box by mě nepotěšil. Miracle Sleeping Cream jsem našla v DM boxu, přijde mi, že jsou to spíš takové ohrané produkty. Chybí mi tam něco dekorativního, co by tomu třeba dodalo větší šmrnc.

    OdpovědětVymazat
  9. Nad tou dekorativkou jsem taky přemýšlela, jenže tam by zas byl problém v tom, že by to nesedělo všem. Bylo by to moc tmavé/světlé/výrazné/nevýrazné/mastné/suché atd. Brblalo by ještě víc lidí než teď.

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem boxová královna :-) Stačí mrknout na můj blog a pochopíš.....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.