sobota 31. října 2015

Velká recenze kosmetiky theBalm

Zdravím vás. Před několika měsíci probíhala na e-shopu známé značky kosmetiky theBalm akce 2+1. Přesněji řečeno kup dva produkty a třetí (nejlevnější) dostaneš zadarmo. Musím říct, že hned jak jsem uviděla avízo na Facebooku, rozhodla jsem se, že si něco objednám. Už nějakou dobu kosmetiku nenakupuji téměř vůbec, tak jsem si řekla, že si tentokrát udělám radost a něco pěkného si pořídím :-) 

Hned jsem začala šmejdit na e-shopu a přemýšlela, co bych asi tak nejvíc chtěla. Jako první mě napadly samozřejmě paletky. Když jsem však koukala na swatche, došlo mi, že paletek s podobnými stíny mám doma spoustu a byť se je snažím pravidelně používat, nemám nikdy šanci ani jednu spotřebovat. No a k čemu mít doma další? I když tedy obaly jsou úžasné a nepochybuji ani o kvalitě stínů, nakonec jsem se rozhodla pořídit si něco jiného. Podobně jsem uvažovala ohledně tvářenek i rozjasňovačů, které mají navíc tak obrovská balení, že je to pro mě zbytečné. Tvářenky používám dvě nebo tři oblíbené a na rozjasňovače většinou kašlu úplně.

Několikrát jsem naplnila a zase vyprázdnila virtuální košík, až jsem dala konečně dohromady tři kousky, o kterých jsem byla přesvědčená, že mi tu radost udělají a hlavně je využiji.


Vanilla-Oil Absorbing Face Moisturizer
- cena 836 Kč








Přiznám se, že takhle drahý krém jsem v životě neměla :-D Velice mě zaujal svým popiskem. Jedná o lehký krém, který není mastný a obsahuje "mikro-houbičky", které absorbují přebytečný maz. Zabraňuje lesknutí pleti bez vysušování. Krém je určen pro normální a smíšenou pleť. Obsah nádherné LAHVIČKY s pumpičkou (nikoli kelímku, juch juch) je 45 ml.



Krém jemně nasládle voní a má lehoučkou konzistenci. Nikde jsem se nedočetla, jestli obsahuje nebo neobsahuje SPF. Předpokládám tedy, že ne, a používám ho ráno i večer. Pumpička je velice praktická a umožňuje přesně takové dávkování krému, které potřebujete. Mně ráno pod make-up stačí jedno pumpnutí, večer dávám krému víc, takže pumpičku stisknu dvakrát. Krém se rychle vstřebává a nezanechává mastný pocit. Póry mi také neucpává.

Nemohu však říct, že by krém byl vyloženě matující a zabraňoval by, jak je avizováno, lesknutí pleti. To určitě ne. S krémem jsem sice spokojená, nicméně za ty peníze jsem čekala víc. Normálně ho budu ráda používat dál, další balení si však nekoupím.

Autobalm Hawaii
- cena 499 Kč








I když jsem si nepořídila paletku stínů, této multifunkční krásce jsem už neodolala. Obsahuje 

  • růžovou matnou tvářenku (1,6 g)
  • světlý matný odstín - rozjasňovač, stín na oči (1,1 g)
  • hnědý oční stín se shimmerem (1,45 g)
  • tmavě fialový matný oční stín (1,45 g)
Gramáže jsou pro mě naprosto dostačující. V paletce se mi líbí, že mohu najednou vyzkoušet tvářenku, rozjasňovač i oční stíny a všechno je to vlastně pohromadě. K dostání je ještě jedna verze Autobalm, a to California. Tato paletka je taky celkem pěkná, ale mnohem víc mě zaujala Hawaii, která má pro mě zajímavější odstíny.




S paletkou jsem maximálně spokojená a používám ji velice často. Nejradši mám světlý matný stín, který si dávám na celé víčko, případně i pod obočí. Úžasně sjednotí barvu víčka a připraví ho na aplikaci dalšího stínu. Tento světlý stín velice ráda kombinuji s lesklejším hnědým stínem, který vidíte na fotce jako druhý zprava. Výdrž stínů je celodenní - nepoužívám bázi.



Tvářenka se mi také moc líbí. Je hodně pigmentovaná - stačí štětec jen lehoučce otřít a ulpí na něm dostatečné množství barvy. Dodá tvářím šťavnatost a pěknou barvičku :-)

Mr. Write (Now)
- cena 399 Kč (zadarmo)




Jedná se o tužku na oči a nedávnou novinku. Vzpomínám si na soutěž právě o jednu z těchto tužek, která běžela na Facebooku. V soutěži jsem si přála vyhrát odstín Raj B. Navy (tmavě modrá), ale sama jsem si nakonec pořídila odstín Wayne B. Olive (což je, jak už napovídá název, olivová). Trošku jsem měla problém si mezi osmi nabízenými odstíny vybrat, protože tužky ve většině z nich už doma mám. 



Wayne B. Olive sice na ruce vypadá jako olivová barva, což jsem chtěla, nicméně na oku je to klasická tmavá (lesní) zelená. Určitě není ošklivá, ale já už tužku v tmavě zeleném odstínu doma dám, takže jsem další nepotřebovala.





Tužka je poměrně tvrdá. Už mám víčka trošku vrásčitá, takže upřednostňuji spíš krémovější a měkčí tužky. Také pozoruji, že mi tužka začíná lehce vysychat. Kreslí sice stále stejně, ale přijde mi o dost tvrdší než ze začátku. Na oku drží celý den, nerozmazává se. Bez problémů mi jde odlíčit, není potřeba víčko nijak dřít.


Celkově jsem z tužky rozpačitá. Kdybych si ji koupila za plnou cenu 399 Kč, tak bych z ní byla vyloženě zklamaná. Podle mě za ty peníze nestojí. Osobně mi víc vyhovují tužky za pár korun od Essence než tato.


Celkové hodnocení:
Ze zmíněných produktů jsem nejvíc spokojená s paletkou Autobalm. Při líčení ji používám pravidelně a nemám s ní sebemenší problém. Krém je také fajn, ale jak už jsem psala, čekala jsem od něj mnohem víc - prostě nějaký wow efekt, který se nedostavil. Tužka na oči je dle mého názoru zcela průměrná (a ještě k tomu tvrdá) a za skoro 400 Kč nestojí. Opravdu mi tužky od Essence, které nestojí ani 50 Kč, vyhovují víc.



Dnes mě obzvlášť zajímá váš názor na kosmetiku theBalm. Stojí za ty peníze nebo ne? Pokud doma něco od této značky máte, jste z toho nadšené?

25 komentářů:

  1. Jej, to je ale nákup. Já mám od theBalm dvě paletky očních stínů (jednu nově, ještě jsem ani nepsala recenzi) a pak rozjasňovač, na který nedám dopustit a používám jej i jako oční stín, který luxusně prozáří víčka. :) Pak tedy ještě Hot Mama tvářenku, která je v naprosto dokonalém odstínů a troufám si tvrdit, že mi sluší. Nad tužkami jsem taky přemýšlela, ale nakonec jsem odolala a asi kupovat nebudu. Láká mě vyzkoušet ještě některá ze rtěnek, ale ještě nevím... theBalm podle mého nejlépe umí právě práškové/pudrové věci... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na rtěnky jsem ještě ani nekoukala, díky za nápad :-) Rozjasňovač jsem zrovna nedávno vyhrála v giveaway, ale ještě jsem ho nezkoušela. Tužky za mě nic moc, za 4 stovky spíš nic než moc.

      Vymazat
  2. Paletka je pěkná, tu bych taky využila :) Krém je teda pekelně drahý, takže chápu, že jsi čekala něco extra. A tužka se mi taky líbí, ale taky mám nejradši obyčejné od Essence. Jinak jsem od této značky nic nezkoušela a zas tak moc mě neláká, i když dostat něco jako dárek, nezlobila bych se :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako dárek by to bylo perfektní :-D Nějaká pěkná sada... :-D I kvůli nádherným obalům.

      Vymazat
  3. Téda, škoda toho krému...já mám od The Balm rozjasňovač Mary Lou a je BOŽSKÝ. Nic jiného mně neláká. Možná nějaká paletka o té bych ještě přemýšlela. Jinak tedy mají krásné obaly, to se musí nechat.

    OdpovědětVymazat
  4. Já zatím neměla možnost kosmetiku od theBalm vyzkoušet, ale mám ji na wishlistu, přesněji ten jejich slavný rozjasňovač :) Z tvého nákupu se mi nejvíc líbí paletka, vypadá opravdu skvěle!

    Chapter #10 of 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, také jsem s ní moc spokojená :-)
      Rozjasňovače jsou hodně chválené.

      Vymazat
  5. Par věci této značky mam a jsem moc spokojena. Nejvíc s Mary lou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mary Lou se mi také líbí, ale já na ty třpytivé rozjasňovače úplně nejsem, neumím je použít tak, aby to vypadalo hezky :-/

      Vymazat
  6. První produkt by se mi určitě hodil. Když bych si měla něco koupit od The Balm asi bych sáhla nejdříve po vyhlazujících pází, primerů apod. věcí které mají The Balm úžasné. Myslím si že stejně skvělou paletku stínů seženu i od jiných značek ale i tak se mi tvoje paletka moc líbí a určitě ti dobře poslouží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za komentář :-) Určitě i jiné značky mají kvalitní paletky.

      Vymazat
  7. Ta paletka nevypadá vůbec špatně, možná bych ji i vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mám doma slavou Marylou a bronzer Balm Desert a obě věci jsou vážně skvělé. :) U tebe mě zaujala Autobalm paletka, tu bych možná i zkusila. :) Jinak mám u theBalm problém hlavně s tím, že se mi velmi nelíbí ty papírové obaly...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je fajn, že jsi taky spokojená ;-) Obaly nelíbí? Mně mooc :o)

      Vymazat
  9. Tak tá Hawaii paletka je super. Ideálna na cestovanie, človek má všetko v jednom :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mě u téhle značky fascinují především ty krásné obaly, mají je náderné. ♥ Jinak už delší dobu si chci pořídit paletku Hawaii, takže děkuji za recenzi, teď už vím, že nebude jen pěkná na oko, ale i něco svede! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, obaly jsou úžasné. Díky nim by člověk nejradši skoupil celý sortiment :-D
      Určitě budeš s Hawaii taky spokojená ;-)

      Vymazat
  11. Já chci od the balm teď vyzkoušet bahama mama na tu se opravdu těším hodně :) ostatní věci mě zase tolik ještě nezaujaly :)

    OdpovědětVymazat
  12. hawaii vypadá DOKONALE :O :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělá, mohu ji jedině doporučit :-)

      Vymazat
  13. No, kosmetika vypadá opravdu dost dobře. Uvidím, zda ji také vyzkouším. Každopádně mám dotaz, zda znáte tuhle kosmetiku: http://www.misshashop.cz/? Vcelku se mi líbí, takže bych ji možná vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.