středa 28. října 2015

Spotřebováno za říjen 2015

Ahoj. Vítám vás u dalšího článku o spotřebované kosmetice - tentokrát za měsíc říjen. Co se týče množství prázdných obalů, tak toho moc není, na druhou stranu jsem vážně ráda, že jsem dodělala pár kousků, které jsem měla doma už velice dlouho, nebo mi hodně dlouho trvalo, než jsem je dopoužívala. Věřím, že se vám článek bude líbit, a podělíte se v komentářích o své zkušenosti se zmíněnými produkty ☻



ZE SPRCHY



Yves Rocher -> Sprchový gel Kakao a malina s intenzivní gurmánskou vůní

O sprchovém gelu jsem psala tady. Nádherně voněl, hodně pěnil a dobře umyl. Bohužel také dost vysušoval pokožku. 7/10.

Balea -> Tělové mléko do sprchy pro suchou pokožku s vůní vanilky

Jak jsem psala v recenzi, při prvním použití jsem byla z mléka nadšená díky jeho krásné vůni a sametové konzistenci. Nadšení však vystřídalo zklamání, když jsem zjistila, že mléko absolutně nic nedělá. Pokožku jsem měla po použití tohoto produktu ve stejném stavu, jako bych po sprchovém gelu žádnou péči nepoužila. Mléko proto hodnotím negativně a určitě ho nemohu doporučit. 2/10.

Siddhalepa -> Ajurvédská zubní pasta Supirivicky

O pastě jsem psala podrobně v tomto článku. Hodně mi vyhovovala. Zuby krásně dohladka vyčistila, v ústech zanechala svěží mátovou chuť. Objektivně jí nemám co vytknout, pocitově mi o trošku víc vyhovovala pasta Sumudu, o které jsem v recenzi také psala. 9/10.

VLASY



label.m -> Profesionální jemně čisticí šampon

Tento šampon byl naprosto příšerný. Měla jsem divný pocit už při mytí vlasů. Po umytí jsem měla vlasy poměrně rychle u kořínků mastné a druhý den po umytí mě vždy začala svědit kůže na hlavě. A co hůř - dělaly se mi hlavně v místech nad čelem hrozné lupy. Pokožku hlavy jsem měla hodně vysušenou. Nelíbila se mi ani vůně šamponu. Hrůza, nikdy víc ho nechci. 1/10 za příjemnou gelovou konzistenci a elegantní balení.

Avon -> Advance Techniques Hydratační sprej na vlasy s antistatickým účinkem

Sprej jsem měla doma minimálně pět let, takže jsem se rozhodla ho už konečně dodělat. S vlasy mi nic neudělal, i když jsem ho použila velké množství. Docela pěkně voněl, aplikátor byl fajn. 3/10.

Syx -> Profesionální kondicionér na suché a poškozené vlasy

O balzámu na vlasy jsem psala podrobně v tomto článku. Dlouho mi vyhovoval a měla jsem po jeho použití krásně jemné vlasy, ale posledních pár měsíců mi přišlo, že si na něj už moje vlasy zvykly. Efekt už nebyl tak úžasný. I tak jsem s ním však byla spokojená a mohu ho doporučit hlavně na suché a příliš objemné vlasy. 8/10.

KRÉMY


Wall´s -> Tělové máslo Twister

Máslíčko jsem pořídila na e-shopu Galaxie přání. Celý článek o nákupu na tomto e-shopu najdete tady. Byla jsem s ním moc spokojená. Máslo krásně vonělo, bylo hutné, pokožku skvěle vyživilo. Druhé máslíčko ze sady - verze Split, mi však vyhovovalo ještě o trošku víc. 8/10.

Dermacol -> Aroma Ritual Antistresový krém na ruce Hrozny s limetkou

Krém krásně voněl a měl příjemnou konzistenci. Dobře se roztíral a rychle vstřebával. Bohužel však pokožku skoro vůbec nevyživil. Za pár minut po namazání jsem měla pocit, jako bych si ruce ani nenamazala. 5/10.

OSTATNÍ


Balea -> Deo a tělový sprej Black Secret s vůní vanilky a pomeranče

Sprej hodně výrazně a sladce voněl. Samozřejmě celodenní ochrana před pachem potu je nesmysl. Pokud chcete příjemně vonět celý den a nechcete používat antiperspirant, je určitě potřeba se minimálně jednou nebo dvakrát přestříkat. Osobně používám antiperspiranty pouze když jsou velká horka, po zbytek roku si vystačím s deodorantem. Sprej od Baley si někdy klidně znovu pořídím v jiné parfemaci. 7/10.

Gucci by Gucci -> Première EdP

Tato vůně mě vůbec nezaujala. Ve složení je bergamot, pomerančové květy, květiny a dřevité tóny. Já jsem necítila nic konkrétního, ale vůně mi přišla poměrně nudná. Výdrž také nic moc. 3/10.

Escada -> Born In Paradise EdT

Jedná se lehkou nekomplikovanou vůni, která je dle mého názoru hodně univerzální, a bude vonět skoro všem. Je poměrně dost sladká a cítím z ní především kokos. Ve složení je dále ještě ananas nebo dřevo. Vůně se mi docela líbila, ale vzhledem k tomu, že mám radši intenzivnější a zajímavější vůně, plné balení si nepořídím. 6/10.

Essence Pure Skin -> Kompaktní pudr s efektem Anti-Spot (odstín 01 Beige)

Pudr mi dala na dopotřebování ségra, já bych si ho sama asi nekoupila. Tento pudr by měl bojovat proti černým tečkám a pupínkům a samozřejmě pleť zmatnit. Na pupínky teď moc netrpím, takže nemohu posoudit v tomto směru jeho účinky, nicméně si nedovedu reálně představit, jak by pudr, který nanáším až na make-up a korektor (případně ještě na krém či bázi), mohl něco udělat s pupínky a černými tečkami na pleti. Matující efekt nebyl nic moc, navíc mi připadal pudr poměrně hrubě mletý a nepracovalo se mi s ním moc dobře. Spotřebovala jsem ho, ale další balení si určitě nekoupím. 5/10.


Mějte krásnou středu ♥

23 komentářů:

  1. Nic z toho jsem nezkoušela. Ten Dermacol jsem měla, akorát ve verzi na tělo a byla jsem spokojená. Spreje Balea mám hodně ráda, ale zrovna tuhle parfemaci jsem nějak prošvihla :( Já používám antiperspiranty i do školy, takže deodoranty jen na doma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, třeba ještě bude v nějakém výprodeji. U nás byla tahle limitka v drogérii docela dlouho.

      Vymazat
  2. Zrona dnes jsem psala o tom, že parfemaci hroznů a limetky od Dermacol naprosot zbožňuji. Deospreje Balea jsou nyní už moje stálice, jsem s nimi spokojená a jejich ochranná schopnost mi dostačuje :)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za doporučení na ten šampon Leni, ten by byl přesně pro moje vlasy .. značka se prodává v Marionnaud že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, jestli myslíš ten od Syx, tak to je kondicionér :-) Jinak je z Marionnaud, jojo. Kupovala jsem ho za stovku.

      Vymazat
  4. Z těchto výrobků nemám nic ozkoušené, ale hodně mě láká celá sada Wall's. Black Secret teď používám ve formě sprchového gelu a ta vůně je skvělá ♥

    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta sada je úžasná, není ani drahá :-)
      Na sprcháč se taky chystám.

      Vymazat
  5. Měla jsem deo sprej Balea, stejnou parfemaci jsem měla i ve sprchovém gelu a teda nic moc, vůbec mi to nevonělo:-( Stejně tak parfemace hrozny a limetka od Dermacolu, ta vůně mě vůbec neoslovila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je škoda, ale určitě máš zas jiné své oblíbence :-) Mně zas úplně nenadchla všemi milovaná Irská káva.

      Vymazat
  6. Náhodou dobrá spotřeba, já říjnové spotřebováno ani dělat nebudu :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Tak příští měsíc si to vynahradíš :-D

      Vymazat
  7. Jé tak to mléko do sprchy od Baley jsem tento měsíc také spotřebovala a mám na něj velmi podobný názor :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to škoda, že nic nedělá :-( Konzistenci má skvělou a nádherně voní.

      Vymazat
  8. Pure skin pudr od Essence mám a přijde mi že rychle ztvrdnul a nedá se používat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si ho rozmělnila na prášek, protože už ho bylo jen málo po okrajích. Tak to zkus taky :-)

      Vymazat
  9. Já miluju Aroma ritual řadu od Dermacolu :)
    Nicole
    Soulmates.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ten sprej od Avonu proti elektrizovaniu vlasov som mala tiež. Viac sa mi páčil olejček na končeky od Avonu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mám také doma, ale ještě jsem ho nepoužila.

      Vymazat
  11. vyskúšala som len deosprej od Balea a ten je fajn, hlavne rôzne zaujímavé vôňe :) Inak ma zaujalo Twister body butter, Syx kondicionér a sprcháč od YR :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář :-) Spreje od Baley mají pěkné vůně, to je pravda, ale bohužel účinek nic moc.

      Vymazat
  12. To je hrůza, jak na tebe působil ten šampón! To bych u takové známé a drahé značky nečekala... Mám kamarádku a ta má tuhle značku jako nejoblíbenější... No, evidentně stejně musí člověk vyzkoušet ty věci přímo na sobě, jinak neví! Díky za tvoje recenze i ostatních produktů :) Baleu mám moc ráda...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.