sobota 17. října 2015

Spotřebováno tak trochu jinak aneb chutnalo a nechutnalo VII.

Ahoj. Vítám vás u dalšího článku o "spotřebovaném" jídle. Dnes se částečně zaměříme na nezdravé potraviny, které jsem za uplynulých několik měsíců snědla - abyste si nemysleli, že pořád jím jenom veganské pomazánky, slisovaný chleba a piji zelený čaj :o)



Pilos - > Kakaový snack Milk Break



Balení čtyř snacků jsem koupila v Lidlu za přibližně 25 Kč. Pochopila jsem to tak, že by se mělo jednat o jakousi alternativu Mléčného řezu od Kinder. Chuť trošku podobná je, ale Mléčný řez mi chutná o hodně víc. V kakaovém snacku z Lidlu je trošku cítit taková levná pachuť, kterou nemám ráda. 

Lunter -> Francouzská rostlinná pomazánka



Rostlinné pomazánky z tofu mám velice ráda, ale Francouzská se k mým oblíbencům rozhodně nezařadila. Její chuť mi přišla velice mdlá a divná. Znovu už si ji určitě nekoupím.

Mixit -> Mixitka Jablko + skořice





Jablečno-skořicová Mixitka mi chutnala a příležitostně bych si ji klidně pořídila znovu. Jen bych uvítala, kdyby byla trošku šťavnatější - podobně jako moje nejoblíbenější Mixitka Rybízová. Jinak chuťově byla výborná, ne moc sladká. Doporučuji.

Staropramen -> Sládkova limonáda Original



Limonáda byla jako dárek k časopisu. Sama od sebe bych si ji asi nekoupila. Limonáda mi moc nechutnala, měla takovou zvláštní nasládlou chuť. Nebyla úplně hnusná, normálně bez problémů jsem ji vypila, ale koupit si ji už určitě nepůjdu. Možná jablečná příchuť by mi chutnala víc.

Pringles -> Chipsy Cheesy Cheese



Nějakou dobu mi trvalo, než jsem si zvykla na zvláštní chuť a vůbec celkový vzhled chipsů Pringles. Jsou úplně jiné než klasické brambůrky. Nejsou ani trochu mastné a ze začátku mi připadaly takové divně moučné. Nakonec jsem si ale zvykla a zachutnaly mi. Jedla jsem je buď samotné, nebo jsem si na každý plátek dala trochu veganské pomazánky. S tou byly také moc dobré. Příležitostně a hlavně až budou v akci si chipsy klidně koupím znovu.

Orion -> Lísková jádra v mléčné čokoládě



Lísková jádra v čokoládě jsem si koupila na rychlé doplnění energie, když jsem šla od doktora, kde mi na lačno brali větší množství krve. Bylo mi docela šoufl a potřebovala jsem rychle zvednout hladinu cukru. Na to oříšky v čokoládě posloužily velice dobře :-) Jinak je to ovšem věc, kterou si nekupuji ani kupovat nebudu, jsem spíš na slané. Byly ale dobré, to nemohu popřít ;-)

Bohemia Chips -> Delikátní paprika



Brambůrky mi moc nechutnaly. Paprikové chipsy obecně příliš nevyhledávám, ale zrovna jsem na ně měla v ten den bůhví proč hroznou chuť, tak jsem si je koupila. Tyto chipsy mi přišly hodně mastné a bylo mi po nich docela těžko. Ani příchuť mě nezaujala, měla jsem už lepší paprikové chipsy.


Děkuji za přečtení článku a těším se na vaše komentáře :o) Zajímá mě, jaká je vaše oblíbená příchuť chipsů a zda jste spíš na slané nebo na sladké :-)
Příští týden se můžete těšit na dvě kosmetické recenze ☺ Přeji krásný víkend.

15 komentářů:

  1. Leni, já jsem spíš na sladký a taky miluju různý oříšky (nejvíc kešu) a sušený ovoce :)
    A ze slaných věcí mám nejradši sýrové koule :D a brambůrky třeba nějaký se sýrem, česnekem nebo něco takového, ale spíš častějc jím něco sladkýho než slanýho, to spíš vůbec :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kešu jsou taky dobrý, nedávno jsem měla kešu máslo a bylo zajímavý :-)
      Sýrové koule neznám teda :-D Ale brambůrky jo a jsou super :-D

      Vymazat
  2. Mám ráda sladké i slané. Bohužel po slaném a mastném mě bolí často břicho, ale neodolám čipsům s jarní cibulkou:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Úplně chápu jakou levnou pachuť máš namysli, nesnáším ji :/
    Francouzská pomazánka nezachutnala ani mě, ale škvarkovou a tataráček úplně miluju, stejně jako Pringles. Sládkova limonáda je dost zvláštní, ale mě kupodivu hrozně chutná. :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme podobné chutě :o)) Škvarková mi taky chutná, jen by nemusela být taaak moc mastná.

      Vymazat
  4. nejaké mixitky chcem vyskúšať aj ja :)

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že jsem na obojí, jsou dny, kdy mně honí mlsná na něco sladkého a pak jsou dny, kdy se mi sladké příčí. Chipsy téměř vůbec nejím, ale když už, tak jedině klasiku - solené, ty další příchutě jdou mimo mně.

    OdpovědětVymazat
  6. Mliečny rez z Lidlu som už ochutnávala a chutil mi. Mne chutia všetky tieto mliečne rezy, akosi nevidim v nich velky rozdiel.
    Inak som velmi na sladké. Slane nepotrebujem a také veci ako chipsy jem tak raz za rok. Proste ked poviem, že mám na niečo chut, tak jednoznačne sladké. Takže oblubené chipsy nemám žiadne :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D To je poznat už z tvého blogu, samé receptíky na sladké :o)))

      Vymazat
  7. Škoda že ti Francúzska nesadla, moja je to obľúbená po Hummuse. Ale celkovo sa teším že aj po tej blbej kauze skoro každý koho poznám naďalej kupuje výrobky Lunter :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hummus mi taky bohužel nechutnal :-/ Mám ráda Mexickou úplně nejvíc a pak Tataráček. Bohužel u nás tyto pomazánky nedávno stáhli z Billy, tak už si je nekupuji :-( Ta kauza mě taky mrzela, zrovna nedávno jsem četla rozhovor s majiteli firmy, hodně jim to uškodilo.

      Vymazat
  8. Lutner pomazánky si občas dopřávám ke svačině v práci, jsou moc dobré. Nejvíce brokolicová a tataráček. Já jsem spíše na sladké ale nevadí mi když si dám sladký a na to slaný.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.