středa 21. října 2015

Recenze pro Blogerky.cz: Hydratační sjednocující krém od Avène

Ahoj. Opět se na mě usmálo štěstí a vyhrála jsem v rámci výzvy na portálu Blogerky.cz produkt k testování. Tentokrát se jednalo o Hydratační sjednocující krém od značky Avène. 



Krém mi přišel klasicky v krabičce a ve velké obálce. Charmedka psala na Facebooku, že jí přišel krém ještě v bílém pouzdře (a ostatním blogerkám taky, co jsem tak vypozorovala z recenzí) - to mně bohužel ne, ale i tak mi krabička postačuje a balení se mi líbí :o)



Krém je určen pro suchou a dehydratovanou citlivou pleť, která trpí pocity diskomfortu, je zašedlá a neprojasněná. Krém by měl tyto nepříjemnosti odstranit, dále slibuje vylepšení tónu pleti a díky SPF 30 i ochranu před škodlivými následky UV záření. Odstín krému by měl být univerzální a sednout téměř všem. Více informací naleznete tady. Krém je k dostání v lékárnách za 559 Kč.



Krém jsem začala testovat hned, jak mi dorazil. Při prvním nanášení jsem se docela lekla tmavého odstínu. Asi nebude překvapením, že většina univerzálně zabarvených krémů je tmavší, než bychom my bledule potřebovaly. Odstín je navíc docela i do oranžova. Vždy se snažím krém pečlivě rozetřít - roztírám ho prsty a pak ještě zapracovávám štětcem, ale i tak je vidět, že krk a zbytek těla mám prostě bělejší. Řešením by bylo nanášet krém i na krk a na dekolt, ale to se mi moc nechce, protože bych si ušpinila oblečení. Řeším to tedy tak, že nosím šálu nebo šátek. Což bych nosila stejně, protože šátky nosím od podzimu do jara téměř non-stop :o) Čili to pro mě žádné omezení není, nicméně i tak bych se cítila líp, kdyby krém více odpovídal mému odstínu pleti.



Krém je hodně mastný. Jak už jsem psala, je určen hlavně na suchou pleť. Tu já sice mám jen na tvářích, ale posledních pár měsíců cítím, jak je moje pleť dehydratovaná a nevypadá zkrátka dobře. Proto jsem si řekla, že by jí mohl nějaký kvalitní krém pomoci. Co se týče balení, tak to musím moc pochválit. Tubičky s úzkým hrdlem mám nejradši, protože krému vymáčknu přesně tolik, kolik chci. Krém docela příjemně voní. Jak jsem psala, nanáším ho na pleť prsty, rozetřu a pak ho ještě důkladně zapracuji štětcem. Neroztírá se úplně nejlíp, a to hlavně proto, že odstín neodpovídá barvě mého obličeje. Takže je docela umění krém rozetřít tak, aby vypadal v rámci možností přirozeně.





těsně po nanesení krému - bez pudru


kompletní make-up (možná vidíte obličej jako flekatý, ale není ☻)

Až po týdnu používání jsem si přečetla, že by se krém neměl používat na oční okolí a víčka. Já jsem to celou dobu dělala a žádný negativní efekt (podráždění) jsem nezaznamenala. Pokud máte pleť dehydratovanou, ale zároveň i třeba v T-zóně mastnou, je potřeba krém hodně zapudrovat, protože je opravdu mastný. Já si sušší tváře přepudrovávám jen lehce, ale na nos a čelo nanáším pudru větší vrstvu. Tváře zůstávají v super stavu celý den, z nosu a čela musím každých pár hodin odsát přebytečný maz. Znovu se přepudrovávám zhruba tři až čtyři hodiny po nalíčení. Pak už ne, protože nemám ráda extrémní nánosy pudru na obličeji. 



foceno hodinu a půl po nalíčení - můžete vidět lesknoucí se T-zónu


tři hodiny po nalíčení - zapudrováno

Co se týče krytí, tak je téměř nulové. Jedná se sice o zabarvený krém, ale ten pleť opravdu jen lehce sjednotí. Kruhy pod očima ani pupínky nezakryje ani trošku. Naštěstí mám teď pleť v dobrém stavu, tak mi to ani nevadí. Krém neucpává póry. 

Krém doporučuji hlavně majitelkám hodně suché pleti, které zároveň nejsou totální bledule. Já osobně si plánuji krém míchat se světlejším a více krycím make-upem. Vzhledem k tmavšímu odstínu a vysokému ochrannému faktoru, který krém má, si myslím, že bude ideální i na léto.



Děkuji portálu Blogerky.cz za poskytnutí produktu k recenzi.

Co na krém říkáte vy? Nalákala jsem vás na něj svou recenzí nebo spíš naopak? ☺

9 komentářů:

  1. Tak mě naopak pro velmi suchou pleť nepřijde, pleť mám suchou a dostatečně hydratující není. Ale jak jsem psala v recenzi, pro mě je to spíše make-up, takže první krém, potom tento produkt a mě kryje tedy parádně, hlavně ty kruhy pod očima zvládá bravůrně :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě suché tváře a přišel mi na ně v pohodě, naopak mastnější T-zónu mi ještě víc mastil. Krytí za mě špatné, musím říct, že bych uvítala, kdyby mi zakryl aspoň ty kruhy jako tobě :-D

      Vymazat
  2. Když jsem viděla tu fotku s nerozetřeným krémem, jako bych viděla sebe! :-D Mně se to ale tak hezky rozetřít a ztratit nepovedlo nikdy. Mimochodem, nošení šály nebo šátku je dost dobrej nápad, to by mě vůbec nenapadlo. :-) A taky mi přijde zvláštní, že některé blogerky dostaly krém v taštičce a některé ne...

    OdpovědětVymazat
  3. Mě teda vůbec nezaujal už kvůli toho odstínu a že je hodně mastný.. Já mám mastnou pokožku a tohle bych používat nemohla:-(

    OdpovědětVymazat
  4. Podľa mňa je na teba moc tmavý. Ja by som to teda nenosila ani netestovala.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já jsem bledule prvotřídní, takže tohle by nebylo nic pro mě :D

    OdpovědětVymazat
  6. Z recenzí mám smíšené pocity u tohoto krému. Mám mastnější pleť, světlou asi jako ty takže ani barvou by mi neseděl. Myslím si že běžně v drogerii se dá sehnat BB krém s lepší službou a levnější než tento.

    OdpovědětVymazat
  7. Nezaujal mě :/ Hydratační nemusí být mastný, nemám ráda mastnou pleť. A to, že ti ho neposlali v tom pouzdru jako ostatním, by mě naštvalo. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Sakra, ten jsem potřebovala loni, když jsem byla suchá jak treska :D teď mám opačný problém.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.