sobota 10. října 2015

První seznámení s kosmetikou J.Cat Beauty: Recenze na Lash Primer

Přeji vám krásnou sobotu. Dnešní recenze se bude týkat prvního produktu, který jsem měla možnost vyzkoušet od značky J.Cat Beauty. Pokud tuto kosmetiku neznáte, vůbec se vám nedivím - také jsem ji neznala. Firma J.Cat Beauty byla založena v roce 2012 v Los Angeles. Zakládá si na tom, že produkty nejsou testovány na zvířatech a jsou dostupné za rozumnou cenu. Produkty neobsahují například sulfáty, ftaláty a některé jsou i bez parabenů. Více informací naleznete na oficiálním webu J.Cat Beauty.

V rámci velmi příjemné spolupráce jsem si vybrala k otestování několik produktů a prvním z nich, který zhodnotím, bude podkladová báze na řasy (Lash Primer).


Bázi pod řasenku jsem chtěla vyzkoušet už hodně dlouho. V podstatě od doby, co jsem se začala líčit, jsem pokukovala v drogériích po řasenkách, které měly na jednom konci líčidlo a na druhém bílou bázi. Jenže mi nejdřív připadaly hodně drahé - pokud si dobře vzpomínám, jednalo se od L´Oréalky a stály kolem 400 Kč. No a pak jsem začala blogovat a řasenek jsem měla najednou doma tunu, takže jsem se k novým už moc nedostala. Proto když jsem viděla na e-shopu J.Cat Beauty podkladovou bázi pod řasenku, neváhala jsem a vybrala jsem si ji k testování.

Balení je úplně klasické a kdyby kartáček nebyl obalen bílou hmotou místo černé, člověk by ani pomalu nepoznal, že se nejedná o klasickou řasenku. Jednoduché černobílé balení se mi líbí. Kartáček je také fajn a báze se mi s ním nanáší dobře. Báze slibuje efekt intenzivnějších a výraznějších řas. Také by měla díky obsahu kokosového oleje a oleje z hroznových jadérek řasy vyživit. Po nanesení báze vypadá takto:

Na řasy nanáším bázi v silnější vrstvě, poté ji nechám přibližně půl minuty zaschnout a aplikuji svou oblíbenou řasenku. Je potřeba vychytat čas mezi nanesením báze a řasenky. Když jsem řasenku nanesla krátce po aplikaci báze, nebyl efekt výrazných řas tak dobrý. A naopak, když jsem dlouho čekala, řasy jsem měla po nanesení řasenk hodně slepené. Takto vypadají řasy po nalíčení řasenkou:

Zde je stejné líčení (jen foceno za jiných světelných podmínek) BEZ použití báze pod řasenku:

Myslím si, že rozdíl je vidět na první pohled. Řasy s bází jsou o hodně výraznější a delší. Přiznám se ale, že jsem si docela dlouho nebyla jistá, jestli se mi výsledný efekt líbí. Sice mám ráda výrazné řasy, ale takhle dlouhé jsem je po nalíčení žádnou řasenkou dosud neměla, a pak si také myslím, že mám poměrně malé oči, ke kterým se mega řasy až tak nehodí. 

Nakonec jsem si ale na své nové smetáky zvykla ☻ Bázi pod řasenku používám téměř každý den a jsem opravdu ráda za to, že jsem ji mohla vyzkoušet. Pokud máte svoje řasy spíš krátké a rovné a toužíte po hodně výrazných, mohu vám bázi určitě doporučit. Na e-shopu ji seženete za 259 Kč.


Kromě báze jsem si k testování vybrala ještě pár dalších líčidel a jedno mi bylo zasláno jako dárek (ještě jednou děkuji ♥), takže se můžete těšit na sérii recenzí ☺

Budu moc ráda, když mi napíšete, zda máte s něčím od J.Cat Beauty zkušenost, popřípadě zda tuto kosmetiku vůbec znáte ☺ Mějte krásnou sobotu a celý víkend ♥

18 komentářů:

  1. O téhle značce slyším poprvé, ale teda ten rozdíl je vidět na první pohled. Škoda, že jsem moc líná na to, abych používala pod řasenku ještě bázi.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Díky. Já jsem zase líná na bázi pod stíny :-D Ale tahle mi nevadí, když vidím ten efekt.

      Vymazat
  2. Wooow, s bází máš teda úplně nádherný řasy Leni, taková kočka teda :) Já tuto značku neznám a budu se těšit na další recenze

    OdpovědětVymazat
  3. S tou bází je to fakt pecka :) Já jsem kdysi nějakou řasenku s bází zkoušela, ale myslím, že byla sestřenky a ne moje. Bylo to ještě v době, kdy jsem si s líčidly jen hrála :D A protože to byl nějaký šmejd, výsledek byl, že jsem měla s bází plus řasenkou řasy šedé :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jani :-) Jé, tak to ti asi ta báze nezaschla :-D

      Vymazat
  4. Tak ty řasy jsou teda bomba! Stránku kosmetiky si zakládám do oblíbených a o bázi pouvažuju. Zajímavý tip ")

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :-) Třeba tě taky něco zaujme ;-)

      Vymazat
  5. Znacku nepoznam a o existencii bazy pod riasy som tiez netusila. Nie som ani cielovy zakaznik. Skor by som stavila na pouzivanie dobrej riasenky ako pouzivat dalsi produkt navyse. A najma rano ked je kazda minuta vzacna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ty báze taky moc nejsem, ale tahle je fakt super :-) Měla jsem i řasenky, které mi udělaly řasy téměř dokonalé, ale s touto bází už jsou úplně dokonalé :-)))
      Ono to není ani velké zdržení, trvá to tak 10 vteřin :-)

      Vymazat
  6. O zančce slyším prvně, ale tahle báze mě zaujala, já mám ráda výrazné řasy a těším se na další recenze :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  7. Tuto značku neznám, ale báze pod řasenku používám moc ráda, teď mám od essence a jsem spokojená :) Ta tvoje báze vypadá na řasách parádně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Luci :-) Bázi od Essence neznám zase já :o)

      Vymazat
  8. Značka je pro mne neznámá, ale jde vidět, že dělá vážně zázraky:) Řasy máš po použití krásné:)

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, ani jsem netušila, že báze pod řasenky existují :) Ale zní i vypadá to skvěle, rozdíl je opravdu znát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :-) Také jsem byla moc příjemně překvapená.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.