středa 14. října 2015

Můj nákup na e-shopu Galaxie přání - Cyclax, Wall´s, Technic, Astor, L´Oréal, MUA

Přeji vám krásnou středu a vítám vás u dnešního nákupového článku. Ukážu vám kosmetiku, kterou jsem si nedávno pořídila na e-shopu Galaxie přání. I když jsem e-shop samozřejmě znala už předtím, toto byla moje první objednávka. Přivedla mě k ní svou recenzí blogerka Jahoda, která vychvalovala velice zajímavou sadu tělových másel a peelingu v TOMTO článku. Zrovna jsem ten den měla nakupovací náladu a udělala objednávky na více e-shopech, tak jsem si řekla, že jeden malý nákup už se v tom ztratí a během pár minut jsem měla naplněný košík ☻


Balíček mi přišel velice brzy. V krabici bylo vše, co jsem si objednala, nic nebylo rozbité, vylité atd., komunikace s e-shopem byla taky bezproblémová, takže vám Galaxii přání mohu určitě doporučit. Pojďme se tedy podívat na kosmetiku, která se v balíčku ukrývala.

Cyclax -> Tělový peeling Kakaové máslo a ořech (69 Kč, na e-shopu aktuálně není k dispozici)




Peeling nádherně voní. Hlavně v kelímku mi vůně peelingu připomíná pistáciovou zmrzlinu. Na těle se pak rozvoní trochu jinak, ale stále je to příjemná vůně. Konzistencí se jedná o jemný našlehaný krém s velkým množstvím drobných hnědých zrníček. Tělo obrousí dobře a nevysušuje. Na druhou stranu musím říct, že jsem od něj vzhledem k obsahu kakaového másla čekala i vyživení pokožky, které se ovšem vůbec nedostavilo. Je to zkrátka normální peeling, který vás obrousí, a po použití se určitě musíte namazat.
Potřebujete to? Ačkoli nelituji koupě a peeling používám ráda, nejedná se o žádný top produkt, bez kterého by člověk nemohl žít. 

Wall´s -> Dárková sada tělových másel a peelingu (149 Kč, dostupné tady)

Tato sada byla, jak už jsem psala, počátečním impulzem k mému nákupu na e-shopu Galaxie přání. Se všemi třemi produkty ze sady jsem moc spokojená a příležitostně bych si je klidně koupila znovu.

Tělové máslo Twister





Máslo by mělo vonět jako známá zmrzlina Twister. V kelímku mi ta vůně nepřipadala moc podobná, ale při aplikaci na pokožku už ano. Máslo je velice hutné a výživné. Jsem s ním spokojená a klidně bych si koupila i větší balení, pokud by bylo dostupné.

Tělové máslo Split





Máslo mi vyhovuje ještě víc než Twister. Vůně je hodně výrazná a ovocná, popsala bych ji jako jahodovo-banánovou. Máslo je také velice hutné - ještě možná hutnější než Twister. Pokožka je použití produktu úžasně vyživená a hebká. 

Tělový peeling Feast





Peeling by měl vonět jako zmrzlina Nogger. Při přičichnutí ke kelímku mi to nepřišlo, ale potom ve sprše už ano. Vůně se mi moc líbí. Peeling má zvláštní konzistenci, takovou trochu gelovitou, ale zase to není žádná jemňoučká gommage, která kůži neumí pořádně obrousit. Peeling je jemný, ale zároveň i po čertech účinný. Pokožka je po vydrhnutí krásně hebká a není vysušená. Za mě rozhodně ano :-)

Potřebujete to? Určitě jo :-) Myslím si, že tato sada by byla perfektní i jako dárek třeba pro kamarádku, protože kdo by neměl rád zmrzlinové vůně a kvalitní tělová másla a peelingy. Samozřejmě člověk nic nezkazí ani tím, když bude chtít udělat radost sám sobě :-) Jo a koukněte na tu boží krabičku ♥





Technic -> Paletka očních stínů Sultry (59 Kč, dostupná tady)





Paletku jsem si koupila hlavně ze zvědavosti. Zajímalo mě, jak kvalitní může být paletka šesti stínů za 59 Kč. Hned při prvním použití jsem byla příjemně překvapená. Až na fialkovou jsou všechny stíny slušně pigmentované. Ta je sice pigmentovaná méně, ale ani tak není na oku úplně neviditelná. 


Při líčení je potřeba používat hodně jemný štětec, jinak stíny práší a drolí se. Při prvním líčení jsem zkusila stíny nanést přiloženým aplikátorem, ale prášilo to fakt hrozně a docela jsem si s ním i stíny rozryla. Stíny na oku drží celý den, jen v ohybu se trochu slévají (nepoužívám bázi). Celkově jsem s paletkou spokojená, za 59 Kč to byl úžasný kup.

Potřebujete to? Záleží na tom, jaké moc barevné líčení nosíte, a co od stínů očekáváte. Pro extra náročné milovnice neutrálních paletek typu Naked to asi nebude ☻ Jinak jak jsem psala, já jsem se stíny hodně spokojená a určitě paletku naplno využiji.

Astor -> Lak na nehty v odstínu 880 Forest Green (49 Kč, dostupný tady)





Z laku úplně nadšená nejsem - hlavně tedy z odstínu. Čekala jsem, že lak bude na nehtech vypadat trošku jinak. Respektive tato zelená se mi líbí, jenže mám doma další dva laky, které vypadají skoro stejně. Jinak se lak lakuje dobře, výdrž na nehtech je tak 3-4 dny.

Potřebujte to? Myslím si, že laky od značky Astor jsou kvalitní a za 49 Kč určitě stojí. Takže ano, mohu je doporučit, jen bych příště důkladněji prozkoumala nabídku odstínů.


L´Oréal -> Studio Matt & Messy Sprej se slanou vodou (69 Kč, dostupný tady)



Sea salt sprej jsem chtěla vyzkoušet už dlouho a když jsem viděla na e-shopu tento od L´Oréal za skvělých 69 Kč, neváhala jsem. Sprej docela pěkně voní. Nejdřív je sice cítit hodně po alkoholu, ale po chvilce ho nahradí příjemná nasládlá vůně. Sprej opravdu zvýrazňuje vlny a dodává jim objem. Umí také "nafouknout" unavený culík, což jsem ocenila zrovna včera :-) Nevýhodou je to, že vlasy jsou po aplikaci hrubé a suché na dotek. To mně osobně docela vadí, ale počítala jsem s tím, protože co jsem tak četla, dělají to všechny produkty tohoto typu.

Potřebujete to? Pokud chcete vyzkoušet Sea salt sprej a nechcete do něj moc investovat, je toto dle mého názoru ideální volba. Jsem ráda, že jsem si sprej koupila.

MUA -> 3 v 1 Konturovací tužka na oči v odstínu Fresh Mint (39 Kč, k dostání tady)







Když jsem tužku prvně zkoušela, byla jsem zklamaná ze slabé pigmentace. Pak jsem ale usoudila, že kdyby tužka byla pigmentovaná hodně, tak bych ji vlastně asi ani nevyužila, protože líčení s ní by bylo až moc křiklavé. Používám ji jako silnější horní i spodní linku. Zkoušela jsem ji aplikovat i jako stín přes celé víčko, ale to se mi neosvědčilo, protože barva se v ohybu rychle slila. Tužka je měkká a příjemně se nanáší.

Potřebujete to? Leda kvůli zajímavému odstínu, který jsem já osobně ještě doma neměla. Je to pěkná zelenkavá barva. Jinak tužka dle mého názoru nijak extra kvalitní není a kvalita odpovídá ceně. Podobné tužky seženete v drogérii, jen možná ne tak zajímavý odstín :-)


Tak a to je všechno z dnešního článku o mém nákupu na e-shopu Galaxie přání ☺ Celkově jsem s nakoupenou kosmetikou docela spokojená. Pokud bych vám měla doporučit jen jednu věc, bude to určitě skvělá sada od Wall´s. S přístupem e-shopu jsem také byla spokojená, v tomto směru nemám co vytknout ☺
Máte s e-shopem Galaxie přání nebo s některým z produktů zkušenosti?

12 komentářů:

  1. Tu sadu rozhodne potrebuju, Twister miluju. Ale prvne pockam asi az dopotrebuji nejake zasoby :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ji potřebuješ :-D Také jsem si říkala, že dodělám nejdřív zásoby, ale pak jsem si ji prostě musela koupit okamžitě :-D

      Vymazat
  2. Leni, udělala jsi hodně zajímavý nákup :) Výrobky vůbec neznám a sada od Wall´s mě zaujala hodně, hlavně ty příchutě teda :).
    Odstín MUA tužky se mi líbí hodně, hned jdu galaxii prošmejdit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, budu se případně těšit na tvůj nákupní článek :-D

      Vymazat
  3. Na galaxii se chystám objednávat, takže Tvoje nákupní inspirace přišla rozhodně vhod:-) Mám vybrané nějaké laky na nehty a dekorativku včetně paletek Technic (za tu cenu to zkusit musím:-)) a říct bych si dala i sadu tělových másel a peelingu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší ♥ Doufám, že také budeš spokojená.

      Vymazat
  4. Na Galaxii jsem zrovna nedávno objednávala, chtěla jsem gel lak od Sally Hansen, odstín, který v drogerii není, tak jsem byla moc spokojená, navíc byl za skvělou cenu, Ty jsi nakoupila báječně! Láká mně ta sada :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Luci :-) Doufám, že také budeš se svým nákupem spokojená.

      Vymazat
  5. Přesně Twister a Split ať udělají větší balení a hned beru. :D
    Už je nemám. :( Asi teď zkusím jejich mýdlo. :)

    Jahoda

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.