sobota 3. října 2015

Můj druhý Brandnooz box - září 2015 (+hodnocení produktů)

Měsíc se s měsícem sešel a máme tady další článek o Brandnooz boxu. I tentokrát článek publikuji o něco déle než ostatní blogerky, protože jsem chtěla produkty nejdřív důkladně vyzkoušet. 






Spak -> Tatarská omáčka (hodnota 44,90 Kč)



Tatarky, kečupy, dresingy a další podobné produkty v boxech určitě vítám. Tatarka od Spak nám doma chutnala a klidně bychom si ji koupili znovu. Na chuti tatarky se nedá podle mě nic moc zkazit, takže nemohu ani nic vytknout :-)


Bear Beer -> Světlý ležák (hodnota 26 Kč)



Pivo bylo dobré - určitě lepší než černé z minulého boxíku. Bylo ale silnější než piva, na která jsem zvyklá. Chuť hodnotím pozitivně. Za další piva v některém z dalších boxíků budu určitě ráda, hlavně za nějaké dobré ovocné :-)

Racio -> Free style Kopr a smetana (hodnota 11,90 Kč)



Někdo se ošklíbal, že rýžová kolečka chutnají a "smrdí" jako koprovka, ale to mně vůbec nepřijde. Naopak jsem si na nich pochutnala. Chutnají příjemně nakysle a aromaticky, je to zkrátka super svačinka :-) Pokud by byly podobné snacky v každém boxíku, nebudu se vůbec zlobit.

Mentos -> Žvýkací bonbóny Popins s ovocnou příchutí (hodnota 22 Kč)



Jak jsem psala už minule, bonbóny, pendreky a další sladkosti vůbec nevyhledávám a nekupuji si je, takže za mě toto ne-e. Mám teď po operaci zubů podrážděné dásně a sladkému se vyhýbám ještě víc, takže jsem jich jen pár ochutnala a zbytek rozdala v rámci rodiny. Nejsou špatné, ovšem příště bych uvítala třeba čokoládu :-)

Korunní -> Minerální voda Extra s obsahem ovocné šťávy (hodnota 32,90 Kč)



V boxu dále byly dvě lahve minerální vody Extra od Korunní. Já měla verze Citrón a Broskev, další variantou byl ještě Černý rybíz, který bych uvítala určitě víc než ten Citrón. Sladké minerálky skoro nepiji, ale broskvová Extra mi hodně zachutnala a příležitostně bych si ji možná koupila znovu. Citrónová mi nechutnala vůbec, její chuť mi připomínala pachuť takových těch levných citrónových sorbetů. Za nápoje v boxíkách jsem ale obecně moc ráda a těším se na další novinky.


Alpro -> Sójový nápoj pro děti (hodnota 79,90 Kč)



Zařadit do boxu sójový nápoj byla určitě skvělá volba. I v budoucnu budu moc ráda za každý podobný produkt. Když nad tím tak přemýšlím, tak čistý sójový nápoj od značky Alpro jsem předtím ještě neměla. Vždy jsem si kupovala ochucené, nejčastěji vanilkový. Tento dětský sójový nápoj mi sice samotný nechutná, ale i tak jsem ho zužitkovala. Udělala jsem si z něj jahodový shake a zbytek jsem vypila ke skvělé domácí buchtě :-) Nápoj by šel použít určitě i do kaší nebo do müsli. Osobně asi zůstanu u ochucených nápojů, ale ráda jsem ochutnala i tuto verzi.


Lipton -> Černý čaj Flirty Lady Lipton (hodnota 49,90 Kč)



Jsem čajová a moc ráda zkouším nové a nové čaje, takže i za tento od značky Lipton jsem byla ráda. Ačkoli piji a chutnají mi všechny možné druhy čajů, černý k nim jako jediný bohužel nepatří. Chuťově není špatný, zvolená příchuť je zajímavá, ovšem více bych ji ocenila právě u zeleného čaje. Chápu ale, že se nelze zavděčit všem, a stejně jako já brblám nad černým čajem, spoustě lidí by zase nevyhovoval čaj zelený.

Santa Maria -> Kořenící přípravek Taco seasoning mix (hodnota 34,90 Kč)



Koření Taco by mělo být výborné třeba k mletému masu, ale i bramborám nebo opečené zelenině. Ve složení nalezneme samozřejmě hlavně sůl, dále například cibuli, kmín, česnek, oregano nebo paprikový extrakt. Já jsem koření zatím použila jen párkrát na brambory a mám na něj takový názor, že se jedná prostě o normální koření. Určitě ho doma já i máma využijeme, ale nejsem si jistá, jestli nás uchvátí natolik, že půjdeme shánět další balení. 


Celkové hodnocení: 75%
I když byl pro mě předchozí boxík podařenější a zajímvější, i tento hodnotím pozitivně. Největší radost jsem měla ze sójového mléka a koprových koleček. Koření a tatarku také rozhodně zužitkujeme. Na sladké moc nejsem, takže bonbóny a sladké limonády úplně nevítám. Čaj mě docela potěšil, i když více bych si pochutnala na zeleném. Pivo nebylo špatné. 



Co říkáte na zářijový Brandnooz box vy? Objednáváte boxíky s jídlem, nebo vás naopak vůbec nelákají? ☺ Já musím říct, že mě baví víc než beauty boxy ☻

4 komentáře:

  1. Mně by nejvíc potěšil čaj :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento box vypadá dobře, já bych ten čaj uvítala, protože miluji černé čaje :)

    Evolution of smooth

    OdpovědětVymazat
  3. Mě nevyhovuje žádný čaj :D Jinak jsi mi ted připomněla, že si schovávám ještě Mentos a už si na nich pochutnávám :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. Já budu mít svůj box na blogu až příští týden, taky vkládám články až mám k produktům co říct. Na 90% se s tvým hodnocením shiduji :-) Já měla v minerálku Černý rybíz- výborný:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.