sobota 24. října 2015

J.Cat Beauty - Wonder Lip Paint

Přeji vám krásnou sobotu a vítám vás u dnešní recenze. V tomto článku vás seznámím s dalším produktem, který jsem získala v rámci spolupráce se značkou J.Cat Beauty. Na mém blogu jste si už jednou mohli přečíst recenzi na líčidlo od této značky - konkrétně se jednalo o bázi pod řasenku, se kterou jsem moc spokojená. Dnes si budeme povídat o dalším produktu, kterým je barva na rty - Wonder Lip Paint v odstínu 112 Blabberwocky.


Dle oficiálního popisu se jedná o hodně pigmentovanou barvu na rty, která by měla na rtech také hodně dlouho vydržet. V nabídce je mnoho odstínů a každý si jistě vybere ten pravý. Na nabídku všech odstínů se můžete podívat tady.  Mně se nejvíc líbí odstíny do fialova. Wonder Lip Paint stojí 189 Kč. 


Barva na rty se ukrývá v měkké tubičce, která je zakončena úzkým hrdlem. Součástí produktu není žádná houbička ani jiný aplikátor, takže je potřeba barvu nanášet na rty štětečkem. Já používám obyčejný štěteček na rty od Oriflame a naprosto mi k tomuto účelu vyhovuje. Barva na rty jemně mátově voní, což je pro mě osobně dost zajímavé, protože většina produktů na rty voní sladce nebo klasicky rtěnkově. 


Odstín Blabberwocky je moc pěkná lehce zastřená, avšak zároveň výrazná barvička. Na mých rtech vypadá pokaždé trošku jinak a fotky se mi zobrazují jinak v počítači a jinak v telefonu, takže pokud uvažujete o koupi tohoto produktu, doporučuji vygooglit si více swatchů. Také záleží na pigmentaci vašich rtů - na někom může barva vypadat výrazněji než na mně, na někom zase tlumeněji. Však to znáte ☻


Barva je opravdu hodně pigmentovaná a k nalíčení celých rtů stačí malinká kapička. Já barvy dávám obvykle spíš jen malé množství, protože když jí dám víc, cítím se pak hodně zmalovaně.


Co se týče výdrže, tak dle mého názoru drží o něco méně než dlouhotrvající rtěnka. Není to žádný balzámek, co ze rtů do hodiny zmizí, na druhou stranu ani stain, který vydrží i jídlo a pití. Při pití se barva obtiskává na hrneček, po jídle zůstanou na rtech už jen kontury. 


Barva rty vůbec nevysušuje, ani nezvýrazňuje suchá místa. Za to jsem moc ráda, protože bohužel druhý produkt na rty od J.Cat Beauty, který momentálně testuji, toto dělá - ale o tom zase příště.

Celkové hodnocení:
S barvou na rty Wonder Lip Paint jsem celkově spokojená. Moc se mi líbí hlavně odstín a konzistence produktu. Balení i vůně jsou také fajn. Ocenila bych ale trošku delší výdrž barvy na rtech. Ráda budu Wonder Lip Paint používat i dál a celkově vám ho mohu doporučit. 


Pac a pusu ♥

8 komentářů:

  1. To je ale pěkná barva Leni a hlavně vypadá na rtech fakt dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Veru :-) Jsem také spokojená, akorát výdrž by mohla být lepší, jinak nemám co vytknout.

      Vymazat
  2. Nevím, mě se moc nelíbí. Přijde mi i konzistencí vodovější což nemusím a za ty peníze bych si koupila raději rtěnku jiné značky která by mi na rtech určitě vydržela déle. Nechci kritizovat, to rozhodně ne, každému se líbí něco jiného.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je úplně v pořádku, jsem ráda, že jsi napsala svůj názor :-) Konzistence je řidší, to je pravda, ale mně to nijak nepřekáží. Nanáším produkt štětečkem a během nanášení ani po nanesení barva nikam nestéká ani se nemaže, takže za mě spokojenost :-)

      Vymazat
  3. Vůbec tento produkt neznám, ale barvička se mi moc líbí a na tobě vypadá moc dobře!

    Sprchový krém Weleda

    OdpovědětVymazat
  4. Odstín Ti sluší :) Mě by asi štvalo to nanášení štětečkem už jen z toho důvodu, že žádný nemám :D A ta cena se mi zdá taky moc na to, že moc nevydrží. Ale hodně zajímavá je ta vůně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Slusi ti,ale ja bych od takoveho produktu chtela zaschnuti a mega vydrz, tak nic....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.