středa 7. října 2015

Aktuální novinky u mě v koupelně (L´Occitane, Avon, Neutrogena, Isana, Yves Rocher)

Ahoj. Po několika měsících mám pro vás článek s přehledem aktuálních novinek u mě v koupelně. Pojďme se tedy spolu podívat, jakou kosmetiku jsem začala nově používat v září a v říjnu.


L´Occitane -> Extra jemné mýdlo "Mléko" s bambuckým máslem



Tuhé mýdlo jsem kupovala na e-shopu L´Occitane za přibližně 100 Kč. Momentálně na e-shopu mají pouze velké mýdlo o hmotnosti 250 g, které stojí 200 Kč. Mýdlo nádherně jemně a čistě voní. Pění velice dobře a i znečištěné nebo mastné ruce umyje rychle a spolehlivě. Ruce na poměrně dlouhou dobu po umytí krásně provoní. Trošku mě ale zklamalo to, že docela vysušuje.

Avon -> Pěna do koupele s vůní vanilky a fíku



Pěnu jsem dostala, jinak se dá zakoupit klasicky přes Avon lady. V katalogu naleznete různé vůně a velikosti pěn. Menší se dají zakoupit za přibližně 60 Kč, velké balení stojí kolem stovky. S pěnou jsem moc spokojená. Krásně voní, hodně pění a vytvořená pěna jen tak neslehne. Vydrží mi po celou dobu koupele. Říká se, že pěny vysušují pokožku, ale toho jsem si v tomto případě nevšimla. Stejně se vždy po koupeli mažu, takže by mi to ani nevadilo. Pěnu určitě doporučuji a jsem si jistá, že jsem neměla poslední balení.

Avon -> Skin So Soft Hydratační tělové mléko do sprchy



Tělové mléko do sprchy od Avonu je poměrně čerstvá novinka. Já jsem ho dostala, jinak ho seženete v katalogu za cenu kolem stovky. Mléko voní jako většina produktů z řady Skin So Soft. Mně ta vůně k srdci nepřirostla, ale úplně špatná není. Mléko mi připadá velice průměrné a tělovým mlékům do sprchy od Nivey nesahá ani po kotníky. Na druhou stranu musím uznat, že je o něco lepší než tělové mléko do sprchy od Baley, které nedělá vůbec nic. Toto mléko od Avonu není mastné, nezanechává slizký film na kůži a nemastí vanu. Konzistence je příjemně krémová, dobře se roztírá. Na občasné použití mi celkem vyhovuje, ale vzhledem k tomu, že výživa pokožky není taková, jak jsem čekala, si ho už určitě nepořídím.

Neutrogena -> Visibly Clear Peeling proti černým tečkám



Peeling už jsem před několika lety měla a vyhovoval mi, takže jsem šla na jistotu. Když jsem ho viděla v DM za skvělých 78 Kč, nemohla jsem ho tam nechat. Mimochodem, cedulky s cenou si na kosmetice nechávám záměrně, protože mi při každém použití udělá radost, když vidím, kolik jsem ušetřila ☺ Peeling je velice jemný, ale zároveň i účinný. Pleť krásně vyhladí a nevysušuje. Moc příjemně voní. Co se týče odstranění černých teček, tak toho jsem si nevšimla, přesto ho i tak moc ráda používám. V budoucnu si ho klidně koupím znovu, pokud na něj zase narazím v zajímavé akci.

Isana Men -> Pěna na holení Sensitiv pro citlivou pleť



Pánskou pěnu na holení od značky Isana Men jsem si koupila na doporučení a vůbec toho nelituji. Tato pěna je totiž skvělá a upřímně - kam se na ni hrabou barevné gelíčky od Baley. Pěna od Isany vytvoří úžasnou pevnou pěnu, která nikam nestéká a nemizí, takže holení je skoro zábava ☺ Pánská vůně mi nevadí, přece jen se jedná o produkt určený pro muže, takže nelze čekat, že bude vonět po jahodách nebo karamelu. Pěna se dá sehnat v akci za 30 Kč, běžná cena je 40 Kč. Za takto kvalitní produkt, který mi vydrží hodně dlouho, protože ho stačí malé množství, je ta cena naprosto luxusní. Pěnu vám mohu rozhodně doporučit - věřím, že budete příjemně překvapené stejně jako já ☺ Za doporučení děkuji Monice

Yves Rocher -> Sprchový gel Kakao a malina s intenzivní gurmánskou vůní



Kolekci kakaových sprcháčů jsem kupovala na konci roku 2013. Vzhledem k tomu, že se jednalo o limitku, je už neseženete, ale Yves Rocher přichází každý rok s novými vánočními limitkami a já věřím, že ta letošní bude neméně voňavá ☺ Sprchový gel Kakao a malina NÁDHERNĚ voní - jako malinové želé v čokoládě. Dobře pění i myje, stačí ho poměrně malé množství k umytí celého těla. Bohužel mě však v poslední době hodně vysušuje. Nevím, jestli je to vyloženě jen tímhle produktem, nebo i tím, že mám po létě pokožku vysušenější než obvykle, ale stalo se mi, že když jsem se jednou po sprše nenamazala, následující den mě svědila kůže a dokonce se mi začala na pár místech loupat. To mi hodně vadí, protože i když se mažu ráda a pravidelně, občas prostě vynechám a očekávám, že to pokožka přežije bez větší úhony. Kdyby byl sprcháč ještě v prodeji, tak bych si ho z tohoto důvodu nekoupila. Mám doma ještě verzi Kakao a pomeranč a jsem zvědavá, jak ta se osvědčí ☺


Máte/znáte některý ze zmíněných produktů? Pokud ano, jaká je vaše zkušenost? Moc ráda si to přečtu ☺

16 komentářů:

  1. Moc mě zaujal ten peeling a sprchový gel, docela jsi mě navnadila.
    Pozvu tě na moji narozeninovou soutěž.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/10/muj-blog-slavi-1-narozeniny-to-si.html

    OdpovědětVymazat
  2. Neutrogena vypadá dobře, už jsem něco od téhle značky měla a bylo to fajn :) Sprcháč od YR musí vonět božsky, těším se na letošní limitku :) Na sprcháče náročná nejsem a stačí mi Balea, ale asi si udělám radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky, zatím mě od Neutrogeny nic nezklamalo.
      Na limitku se taky těším, ale budu hodně přemýšlet, jestli si něco pořídím :-D

      Vymazat
  3. Tělové mléko do sprchy od Avonu jsem si pořídila, abych zjistila, jak si bude stát oproti těm Niveáckým, ale k vyzkoušení jsem se zatím nedostala, to jsou ty mé mega kosmetické zásoby:-D Vánoční limitky od YR jsou prostě neodolatelné, aspoň co se vůně týče, už se nemůžu dočkat, až se objeví ta letošní:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pak písni, jak ti vyhovuje :-)
      Na letošní limitku jsem také zvědavá :-)

      Vymazat
  4. Zajimavý článek více takových prosim:-) Já mám moc ráda pěny od Avonu až na to, že mi některé nevoní a nejsou tak hydratační oproti pěnám od Lush, které používám častěji. To tělové mléko mě láká, zatím jsem žádné neměla.. :|

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Deni, jsem ráda, že se ti článek líbí :-) S Lushem se určitě pěny od Avonu nedají srovnávat, ale za ty peníze si myslím, že jsou hodně fajn :-)

      Vymazat
  5. Konkrétně tahle pěna mě v katalogu zaujala, ale jelikož nemám vanu,.. :D
    Mléku do sprchy jsem neodolala a nejsem z něj vůbec nadšená, mám pocit, že absolutně nic nedělá. Znovu si ho nepořídím, ale i tak jsem ráda, že jsem ho vyzkoušela :)

    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já jsem taky ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet. Kdybych ho nedostala, tak bych si ho časem stejně asi koupila :-D

      Vymazat
  6. Pěny do koupele od Avonu mám taky moc ráda, ale je pravda, že teď už jsem je dlouho neměla. Budu to muset napravit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy, teď na podzim k tomu jistě bude příležitost ;-)

      Vymazat
  7. Pěny do koupele si často objednává mamka :) Já mám teď malinový sprchový gel od YR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od YR prý byl super i karamelový sprcháč z loňské limitky :-)

      Vymazat
  8. Avonu teda moc nefandím, mám raději přírodní kosmetiku :-) Mám ráda značku L´Occitane a to jejich mýdlo mám doma taky. Krásně voní, ale jak jsi psala, tak celkem vysušuje :-/ Ale za to mají úžasný krém na ruce s bambuckým máslem, ten určitě vyzkoušej :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušela jsem ho, je super :-) Krásně voní a je skvělé hutný a výživný.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.