středa 16. září 2015

TAG: 7 faktů o mně a o módě

Ahoj. Před nějakou dobou jsem viděla na blogu u skvělé blogerky Lady eS neméně skvělý článek s názvem 7 faktů o mně a o módě. Článěk mě zaujal a rozhodla jsem se, že dám pár faktů také dohromady :-)


1. Módu moc neřeším. Nejsem v tomhle vůbec typicky holčičí typ - nebaví mě chodit po obchodních centrech a nákupy oblečení, bot a kabelek jsou pro mě utrpením. Spoustu věcí nosím skoro až do doby, kdy jsou na rozpadnutí, a teprve pak si jdu z donucení koupit nové. Dřív jsem ale nakupovala docela ráda, takže oblečení mám dostatek.


2. Nerada nosím kalhoty. Nemám vůbec ráda džíny, asi i proto, že jsem ještě nepotkala takové, které by mi seděly. Většinou mě odradí už to, že jsou mi dlouhé. A abych sháněla a platila švadlenu, která mi je zkrátí, to se na to radši vykašlu a koupím si další sukni :-D Na jaře a na podzim občas vytáhnu látkové kalhoty, doma nosím tepláky, ale v džínách a tričku mě fakt nepotkáte.


3. Doma se oblékám do velkých trik a tepláků. Myslím si, že až někdy budu žít ve společné domácnosti s mužem, tak se toho asi vzdám, ale prozatím mě z pohodlného trika a tepláků nikdo nedostane! :-) :-) :-)




4. Moje nejoblíbenější barvy jsou zelená, černá a fialová. Nosím klidně i zelené doplňky a mým snem je si jednou koupit nádherný zelený zimní kabát ♥ Jarní kabátek v zelené barvě jsem už sehnala, mrkněte :-)




5. Nemám ráda vyzývavé oblečení. Nemůžu si pomoct, ale přijde mi maximálně trapné až vulgární, když vidím mladá děvčata (nebo i starší dámy, které by už měly mít rozum) třeba v tílku s výstřihem pomalu až k pupíku, a s čouhajícím spodním prádlem. Stejně tak mi přijdou nevkusné šortky, ze kterých kouká půlka zadku.



6. Nepotrpím si na velké množství doplňků. Zvykla jsem si nosit náušnice a celoročně nosím šály/šátky. Kabelky mi v podstatě stačí čtyři - jedna černá, jedna hnědá, látková na léto a psaníčko na ples. Náramky, prsteny a další blbůstky jdou většinou mimo mě :-) Nicméně pár krásných kousků doma také mám.



7. Dřív jsem hodně nosila podpatky, ale dnes dávám spíš přednost pohodlí. Holt asi stárnu :-) Elegantnější typ obuvi vyhledávám stále, ale spíš si vezmu třeba kozačky na klínu než na jehle.


Doufám, že se vám článek líbil, a budu se těšit u dalšího ☺ 
Zítra mě čeká trhání zubů v celkové narkóze a už začínám být "lehce" nervózní, tak mi prosím držte všechny palce, co máte, a já doufám, že se zase sejdeme u sobotního článku ☺

17 komentářů:

  1. Ve spoustě věcí se shodneme, ale ne v kalhotách. Miluju sukně, ale jsem líná je nosit, takže mám často kalhoty. Všechny jsou delší než bych potřebovala, tak je prostě ohrnu, švadlenu také nechci platit :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líná? :-D Mně právě přijde pohodlnější a jednodušší na sebe natáhnout punčochy a sukni/šaty, než kombinovat kalhoty :-D
      Ohrnutý se mi to až tak nelíbí, ale je fakt, že když jsem byla mladší, tak jsem taky nosila ohrnutý džíny a nějak jsem to neřešila...

      Vymazat
  2. Pekny clanek, to ja naopak nosim dziny furt. Ale mam ten samy problem, jsou mi dlouhe.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímalo by mě, na koho to šijou. Podle mě v ČR je mnohem víc menších holek, než těch vysokých...

      Vymazat
    2. Ja mam i problem s tim, ze je mi vse strasne volny v pase, dziny sundavam bez rozepinani :D I sehnat tilka, ktera mi nespadnou pres prsa je problem, vse velky :D

      Vymazat
  3. Ten bod jedna, v tom jsem diametrálně odlišná, já zase strašně ráda nakupuji (a je jedno jestli oblečení, kosmetiku, boty, doplňky..), což nelibě nese hlavně peněženka a pak taky skříně, protože už zas je nemůžu dovřít a do čistky se mi ještě nechce (mám pocit, že všechno, co v nich mám nutně potřebuji:-D), takže je pro mně nejlepší se obchodům vyhýbat, jenže pak je tu zase Vinted a tak dále, takže je to boj:-D
    Článek se mi líbil, moc ráda jsem si početla a držím palečky ohledně zítřejšího zákroku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to věřím :-D Čistkám se také vyhýbám :-D
      Nemáš to holt jednoduché :-P
      Moc děkuju, jsi zlatá ♥

      Vymazat
  4. Tak to já bych naopak mohla oblečení nakupovat pořád, strašně mě to baví, ikdyž taky ne vždy je nálada :) Líbí se mi, když ženy nosí sukně, ale já osobně dávám na podzim a zimu přednost kalhotám. A moc se mi líbí zelený jarní kabátek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :-) Mně je právě tepleji v silných punčochách a sukni než v džínách. (Nikdo to nechápe :-D)

      Vymazat
  5. Taky nesnáším nákupy oblečení a bot, hlavně když opravdu něco nutně musím koupit :D A tepláků se nevzdám ani kvůli chlapovi, není lepší oblečení na doma :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D To ne, ale jsou hezký a ošklivý tepláky. Já je nosím většinou až do roztrhání a co si budem povídat, to moc vábné ani sexy není :-D

      Vymazat
  6. Tak to já naopak kalhoty miluji, prakticky nenosím nic moc jiného, protože nerada odhaluji moje ne moc výstavní nohy v krátkých sukních. :D To samé miluju chodit po obchodech a vybírat si nové kousky do šatníku. :)
    Beautyna-cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme naopak :-D Děkuji za komentář.

      Vymazat
  7. |Super článek, ve spoustě věcech s tebou souhlasím :)

    Unboxing | Keep Calm... I'm the winner

    OdpovědětVymazat
  8. To já zase nákupy oblečení miluju, ale změnila jsem se v tom, že chodím už teď jen do obchodů, kde vím, že bych si tam mohla něco koupit. Dříve jsem jela vždycky nakupovat, prošla každý obchod i když jsem viděla už předem, že si tam beztak nic nevyberu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.