středa 30. září 2015

Spotřebováno za září 2015

Vítám vás u nového článku o spotřebované kosmetice za měsíc září. Tento měsíc jsem spotřebovala na mé poměry docela málo produktů. Způsobilo to to, že jsem se skoro půlku měsíce zotavovala doma po operaci zubů a jediná kosmetika, kterou jsem používala, byla pleťová voda, sprchový gel a pasta na zuby. Ani se mi nechtělo zkoušet vzorečky, kosmetika šla zkrátka mimo mě. Nicméně i tak tu pár věcí mám a právě ty dnes zhodnotím v souhrnném článku.



PÉČE O TĚLO



Fleur de Santé -> Tělové máslo Nature´s Secret Cloudberry

Vzpomínáte si ještě na toto tělové máslo z prastarého boxíku krásy? :-) Já jsem se k němu dostala teprve nedávno, když jsem náhodně otevřela jednu krabičku, ve které jsem našla spoustu kosmetiky právě z Ladyboxů a Senzaboxů. Řekla jsem si, že bych ho teda už mohla začít používat :-D Máslo bylo fajn, mělo příjemnou konzistenci, dobře se roztíralo a celkem rychle i vstřebávalo. Vůně byla zvláštní. Nevadila mi, ale nebyla jsem z ní úplně nadšená. Ráda jsem ho vyzkoušela, další koupi (pokud je ještě v prodeji) však neplánuji. 7/10.

Saloos -> Tělový a masážní olej Antistri

Kompletní a podrobnou recenzi najdete tady. Olej byl skvělý. Moc hezky voněl a pokožku krásně vyživil. Vstřebával se poměrně rychle. Určitě doporučuji. 9/10.

Saloos -> Jemný dětský olej

Olej jsem si koupila s tím, že ho budu používat na odličování - i když na to není určen. Říkala jsem si, že je to čistě přírodní produkt a když neublíží miminkům, nemůže ublížit ani mé pleti. Na odličování byl poměrně fajn. Potom ale bylo potřeba ještě obličej něčím dočistit, protože nevzal všechno. Hlavně s řasenkou měl trochu problémy. Nemastil obličej, akorát způsoboval trošku zamlžené vidění, což se ale dalo čekat. Voněl moc hezky po levanduli. 7/10.

Wall´s -> Tělové máslo Split

Máslo jsem pořídila v sadě s dalšími produkty ne e-shopu Galaxie přání. Chystám o tomto nákupu článek včetně zhodnocení veškeré pořízené kosmetiky, kterou již pilně testuji :-) Máslo bylo velice hutné a výživné. Krásně vonělo po jahodách a banánu. Výživu pokožky hodnotím na jedničku. Doporučuji všem :-) 10/10.

Alverde -> Tělové máslo s makadamovým ořechem a bambuckým máslem

Ořechové máslíčko bylo stejně úžasné jako ostatní verze. Krásná vůně, výborné roztírání i vstřebávání, dokonalá výživa pokožky - co víc si přát? 10/10.


ČIŠTĚNÍ PLETI, PÉČE O PLEŤ, DEKORATIVNÍ KOSMETIKA


Ebelin -> Odličovací tampóny maxi

O těchto velkých odličovacích tampónech jsem psala už několikrát. Stále mi vyhovují, kupuji si je vždy do zásoby a kupovat budu i nadále. Doporučuji. 10/10.

Lancôme -> Miracle Air de Teint Perfecting Fluid Make-up

Vzoreček jsem mohla vyzkoušet díky kamarádce, která mi ho přivezla z pražské Sephory. Měla jsem nejsvětlejší dostupný odstín. Make-up je velice lehoučký a úžasně se nanáší. Při roztírání jsem neměla sebemenší problém. Odstín je v pořádku, jen možná trochu víc do žluta, než bych potřebovala. Bohužel jsem ale měla s make-upem ten problém, že se mi po něm hodně leskl nos a čelo - jako po 90% make-upů. Čili na mastnou pleť bych ho nedoporučila, na ostatní typy pleti ano. Ohromilo mě hlavně to, jak je lehoučký a sametový. 7/10.


La Roche-Posay -> Zmatňující fluid na opalování Anthelios AC

Jestli tenhle fluid něco rozhodně nebyl, tak zmatňující. Leskla jsem se po něm naprosto příšerně. Jinak moc nevím, co k němu napsat. Byl to prostě normální krém na opalování. Určitě po něm už toužit nebudu. 3/10.


SPRCHA A VANA



Lush -> Tuhé mýdlo Vanilla Café

Obal od mýdla na fotce není, protože bylo zabalené jen do papíru, který se mi totálně rozmočil a už jsem ho musela vyhodit. Tohle mýdlo jsem si kdysi tak oblíbila, že jsem si ho koupila rovnou dvakrát. Nejvíc mě bavila žlutá pěna, kterou dělalo. Jinak dobře umylo, trošku vysušovalo - jako asi každé tuhé mýdlo. Vonělo jemně po kávě a po vanilce. Oficiálně už mýdlo není v prodeji, takže si ho už nemohu koupit. Pokud by bylo, určitě bych vám ho doporučila. 8/10.

Balea -> Gel na holení Summer Garden

Gel na holení mě zaujal nejdřív krásným obalem, pak pěknou vůní a zelenou barvou ♥ Jinak mi ale přišlo, že ho bylo v balení hrozně málo. Vydržel mi možná tak na šest-sedm použití. Pěna, kterou gel při kontaktu s vodou vytvořil, nebyla extra hustá. Celkově jsem už určitě měla lepší gely na holení. 6/10.



Alverde -> Sůl do koupele Makadamiový ořech a bambucké máslo

Během září jsem spotřebovala další balení mé oblíbené soli do koupele. Už jsem o ní psala několikrát, takže dnes jen velmi stručně - krásně voní, trochu zvláční a zmastí vodu, zkrátka je příjemná. 8/10.

Oriflame -> Mýdlo s hedvábnými proteiny pro citlivou pleť

Mýdlo jsem používala výhradně na ruce, takže nemohu posoudit, jak funguje na citlivou pleť obličeje i těla. Moc pěkně vonělo, málo pěnilo, nepřišlo mi, že by ruce nějak důkladně umylo. Ruce nevysušovalo. Po spotřebování tohoto mýdla jsem začala používat mýdlo od L´Occitane a to je zcela jiná liga. Mýdlo od Oriflame hodnotím 7/10.

Siddhalepa -> Ajurvédská zubní pasta Sumudu

O pastě jsem psala podrobně tady. Výborně vyčistila zuby, dobře chutnala. Zanechala zuby úžasně hlaďoučké. Byla perfektní a určitě jsem ji neměla naposled. 10/10.


VLASY



L´Oréal Professionnel -> Lehký olejový šampon Mythic oil

Šampon by byl super, pokud by mě z něj tak hrozně nesvědila hlava a nedělaly se mi nepříjemné lupy. Nebýt toho, mohla bych ho doporučit. Krásně voněl, dobře pěnil a skvěle vlasy umyl. Nejsem si však jistá, jestli úplně stojí za ty peníze... 6/10.

Klorane -> Objemový šampon pro jemné vlasy

Jemné ani řídké vlasy nemám, přesto mi šampon vyhovoval. Vystačil mi na tři použití. Krásně voněl, výborně pěnil, vlasy dobře umyl. 9/10.

CHI Silk Infusion - Regenerační výživa vlasů

I když jsem nedávno psala, že už nemám v plánu si kupovat silikonové "oleje" na vlasy, tento mě docela zaujal. Používala jsem ho, když jsem chtěla zvýraznit strukturu svých vlnitých vlasů. Vlnky nádherně podpořil a uhladil, ale na druhou stranu jsem měla brzy mastné vlasy. Produkt krásně voněl a vůně se ve vlasech udržela hodně dlouho. 8/10.


To je ode mě dneska všechno :-) Nebylo toho moc, ale aspoň jsem vás neunudila mega dlouhým článkem :-) Mějte se krásně a nezapomeňte mi napsat nějaký pěkný komentář ♥

10 komentářů:

  1. Maslo Split vypada super, tesim se na recenze. Mythic oil byl za me jeden z nejhorsich samponu, mohla jsem se udrbat.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je úžasné, celá ta sada stojí za koupi :-)
      Jsem zvědavá na kondicionér, ten mám také doma. Snad bude lepší :-)

      Vymazat
  2. Krásná spotřeba, musím s tebou souhlasit že máslíčka od Alverde jsou výborná, budu je zase potřebovat:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-D Já taky, doufám, že zas bude nějaká limitka.

      Vymazat
  3. Měla jsem gel na holení Balea a byl fajn, celkově mám gely na holení Balea ráda, krásně voní, nestojí majlant a jsou krásně barevné, to já můžu:-D A pak olejíček na vlasy Chi, který jsem si naprosto zamilovala a budu potřebovat další:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď používám pánskou pěnu na holení od Isany a je ještě lepší :-)

      Vymazat
  4. Ten Split je zhavym kandidatem ke koupi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuju, škoda, že ho je jen 90 ml, klidně bych brala obří balení :-)))

      Vymazat
  5. telové maslo ma veľmi zaujalo, takže sa teším na článok! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.