středa 2. září 2015

Spotřebováno za srpen 2015

Přeji vám pěkné dopoledne a vítám vás u dnešního článku o spotřebované kosmetice. Na úvod chci ještě napsat, že jsem se rozhodla publikovat články pravidelně vždy ve středu a v sobotu. Takto mi to vyhovuje a blog už v tomto režimu nějakou dobu běží, ale chci to ještě oznámit oficiálně, protože je mi jasné, že ne každý si toho všiml ☻


Co se týče spotřebované kosmetiky, tak se mi minulý měsíc opět docela dařilo a je toho tady dost ☻


PÉČE O OBLIČEJ



Bioderma -> Hydrabio Sérum

Sérum je určeno na velice citlivou a dehydratovanou pleť, kterou já ovšem nemám, proto jsem ho používala normálně místo nočního krému a žádnou další péči jsem na něj už neaplikovala. Sérum zanechávalo pleť poměrně ulepenou a dlouhou dobu lesklou. Docela mi ucpávalo póry. Pozitivně hodnotím nádhernou vůni. Sérum nemohu hodnotit negativně - beru to tak, že zkrátka nebylo určeno na můj typ pleti. Věřím, že pro suchou pleť může být báječné.

Oriflame Essentials -> Gel na oční kontury

Můj velice oblíbený produkt. Úžasně chladil a osvěžil oční okolí. Rychle se vstřebával a nezanechával mastný film. Žádné zázraky v podobě vyzmizíkování vrásek jsem neočekávala. Nemám co vytknout a dávám plný počet bodů - 10/10.


PÁR MODRO-BÍLÝCH CHLADIVÝCH POMOCNÍKŮ☻


Bioderma -> Hydrabio Brume Dermální voda

Zkoušela jsem už mnoho podobných vod a nepozoruji mezi nimi rozdíl. Je to studený, osvěží to - to mi ke štěstí stačí. Tato dermální voda od Biodermy by měla kromě osvěžení mít ještě spoustu dalších funkcí, například by měla zklidňovat pokožku při začervenání či svědění, pomáhat zahojit dokonce i popáleniny nebo fixovat make-up. Ani na jedno z toho jsem ji nepoužívala, tak nemohu hodnotit. Jako klasická voda ve spreji, co osvěžila ve vedru, byla super. 10/10.

Rival de Loop -> Hydro Aqua Osvěžující sprej

Tato voda ve spreji mi přišla úplně stejná jako všechny ostatní. Ochladila, osvěžila, nic víc nečekám. Neměla jsem s ní problém, až na opravdu velice blbou střičku, která fungovala, jak se jí zachtělo. Občas se zasekla a z obalu šel jen plyn, občas zase vodu na obličej skoro až vychrstla. 7/10.

Odol -> Cool Whitening Gel pro chladivé bělení

Podle mě je tohle naprosto normální zubní pasta, žádný gel pro chladivé bělení. Dobře zuby vyčistila (samozřejmě ve spolupráci s kartáčkem ☻), měla svěží příchuť. Žádného bělícího účinku jsem si nevšimla. 7/10.


PÉČE O VLASY


L´Oréal Professionnel -> Olej na vlasy Mythic oil

Olej nebyl špatný, ale ani zázračný. Rozhodla jsem se, že si přestanu kupovat silikonové "oleje" a upřednostním přírodní péči. Mám vlasy hodně suché a krepaté, přestože se o ně starám nejlépe, jak umím. Silikonové "oleje" používám už hodně dlouho, zkoušela jsem různé druhy i značky, přesto jsem nezaznamenala zlepšení kvality vlasů, které by vydrželo déle, než do dalšího umytí. Tento "olej" byl docela fajn, dělal to, co obvykle tyto přípravky dělají - vlasy na pohled a na dotek uhladil, dodal jim lesk a jemnost. 7/10.

L´Oréal Professionnel -> Vyživující maska pro objem vlasů Volume Expand

Upřímně řečeno nevím, co si mám o téhle masce myslet. Někdy jsem měla po aplikaci masky vlasy jemné a uhlazené, ale už druhý den hodně plihly, jindy maska mým vlasům dodala objem přímo gigantický a byly na dotek hrubé. Fakt nevím, takže tentokrát bez hodnocení.


NĚCO PROTI SMRÁDKU ☻


Secret -> Gelový antiperspirant Va va vanilla

Tuhý antiperspirant od Secret mi moc vyhovoval, gelový bohužel absolutně nikoli. Nezabránil pocení ani zápachu, moc mi nevoněl, v podpaží dělal cucky. 2/10.

Oriflame -> Sprej na nohy Pink Grapefruit

Sprej mi připadal takový normální, nedělal nic extra, ale aspoň příjemně grepově voněl. 7/10.


ODLIČOVÁNÍ A ČIŠTĚNÍ PLETI



Corine de Farme -> Odličovací voda

Odličovací alias micelární voda byla naprosto perfektní a je mi líto, že už tato značka není v Rossmannech dostupná. Ocenila jsem praktické balení s pumpičkou, i samotný produkt byl super. Micelárka krásně odlíčila, neštípala v očích, nelepila (!!) a nedráždila pleť. Uvítala bych ale, kdyby byla trochu méně parfémovaná. Vůně byla sice příjemná, nicméně pro mě až moc výrazná. 9/10.

Olay Essentials -> Vlhčené čisticí ubrousky s aloe vera

Ubrousky byly příšerné a v jednom z předchozích článků jsem je zařadila mezi propadáky. Nejvíc mi vadilo to, že ten odličovač, kterým byly napuštěny, hrozně štípal a řezal v očích. Navíc hrozně smrděly - jako nějaká dezinfekce. 1/10.

Montagne Jeunesse -> Pleťová maska Ledový krystal

Podrobná recenze je tady. Maska byla naprosto skvělá a mrzí mě, že se neprodává i ve velkém balení. Krásně pleť vyčistila, vyhladila a ochladila. Bodík dolů dávám za "vůni" zvětralé zubní pasty, jinak nemám co vytknout. 9/10.

Balea -> Slupovací čisticí maska

Maska straaašně smrděla po alkoholu a alkoholové výpary mě pálily v očích. S pletí žádné zázraky neudělala. Povrchově ji vyčistila, trochu zmatnila. Podruhé nekoupím. 5/10.


VZOREČKY PARFÉMŮ


Avon -> Simply Her EdT

Ve složení je pomeranč, konvalinka a vonné cedrové dřevo, což je poměrně zvláštní kombinace. Vůně ale byla příjemná - nejvíc jsem cítila květiny. Bohužel mám obecně u parfémů/toaletek od Avonu problém s výdrží, která je velmi mizerná. 5/10.

Avon -> Christian Lacroix Ambre for Her EdP

Moc hezká a zajímavá vůně s vcelku obstojnou výdrží. Popsala bych ji jako výraznou a ženskou. Ve složení je například mandarinka, růže nebo karamel. Vůně mě zaujala a pokud bych na ni narazila v zajímavé akci, nebránila bych se koupi. 8/10.

Avon -> Premiere Luxe Gold Blush EdP

Vůně byla příjemná, ale na to, že se jednalo o EdP, mi přišla strašně slaboučká. Ve složení by mělo být hlavně aroma růže, jasmínu, orchideje a pačuli. Vůni bych označila jako výrazně ženskou a květinově-dřevitou. Líbila se mi, nicméně tu mizernou výdrž jí neodpustím. 6/10.


Avon -> Christian Lacroix Absynthe EdP

Opět moc příjemná ženská vůně, navíc zajímavá, což se cení. Ve složení je třeba frézie, zelený anýz, orchidej, šafrán, starodávné dřevo a samozřejmě i absint. Mně osobně vůně přišla silná a dřevitá, ale zároveň ne přehnaně těžká a bolehlavová. Bohužel i tady jsem měla problém s mizernou výdrží. Přesto jsem si říkala, že pokud bych na Absynthe narazila v nějaké extra slevě, třeba za 150 Kč, byla bych ochotná si ji koupit, protože tato vůně mě fakt zaujala - ale bohužel se prý již nevyrábí. 7/10.


SPRCHA A VANA



Alverde -> Sůl do koupele Pomeranč a vanilka

Tato sůl mě úplně nezaujala. Víc mi vyhovovala i voněla verze s bambuckým máslem. Nepozorovala jsem vůbec žádný účinek, jen byla voda trošku provoněná. 5/10.

Tanamera -> Peelingové mýdlo

Mýdlo jsem používala výhradně na obrušování chodidel, protože bylo hodně hrubé a hlavně jsem ho měla doma už spoustu let. Bylo docela příjemné. Chodidla dobře ubrousilo a "probudilo" :-) 8/10.

Balea -> Sprchový gel Street Art s vůní pomeranče

Psala jsem o něm tady. Překvapila mě jeho vůně. Čekala jsem pomeranč, ale na těle se parfemace rozvinula spíš pánsky a dřevitě. Tím ale nechci říct, že se mi nelíbila :-) Jinak vlastnostmi to byl klasický drogérkový sprcháč. 7/10.

Nivea Baby -> Hypoalergenní mycí gel s bambuckým máslem

Produkt mi ze začátku nevyhovoval, ale postupem času jsem si k němu našla cestu, a byla jsem s ním spokojená. Používala jsem ho velice všestranně - na odličování, ranní očistu pleti, na štětce, místo gelu na intimní hygienu. Jediné, co mi vadilo, bylo to, že trošku vysušoval. Jinak ho mohu doporučit. 8/10.


PÉČE O TĚLO


Nivea -> Remodelační tělový krém

Krém jsem používala docela ráda. Hezky voněl, měl hutnější konzistenci, díky které jsem měla po namazání pokožku dobře vyživenou. Vstřebával se středně rychle. Žádného zpevňujícího účinku jsem si nevšimla - ani jsem ho neočekávala. Můžu doporučit. 8/10.

Premiere Pression Provence -> Olivový krém na ruce

Recenze. Krém mi vyhovoval tak napůl. Moc se mi líbí balení i zvláštní "babičkovská" vůně. Nevyhovovala mi aplikace a konzistence krému. Zanechával ruce upatlané a při rozmazávání se drolil. Ráda jsem vyzkoušela něco z tradiční francouzské kosmetiky, ale krém už si určitě nepořídím. 5/10.

Alverde -> Masážní a koupelový olej na nohy

Moje třetí a poslední balení. Používala jsem ho ráda hlavně kvůli jeho olejové konzistenci, která mi byla velice příjemná, a krásné sladké citrusové vůni. Na pravidelnou péči o chodidla byl ideální, ale extra výživný nebyl. 8/10.

Palmer´s -> Tělový krém s kakaovým máslem

Kosmetiku Palmer´s miluju a jestli si dobře vzpomínám, vyhovovaly mi všechny produkty, co jsem kdy zkusila. Jsou úžasně hutné, výživné a krásně voní. Toto mléko nebylo výjimkou a já mu nemám absolutně co vytknout. 10/10.


Děkuji za přečtení článku a budu moc ráda, když mi napíšete, jestli jste ze zmíněné kosmetiky něco zkoušeli, případně jaká je vše zkušenost ☺

14 komentářů:

  1. Mythic oil jsem chtela zkusit, ale nedostala jsem se k tomu, za coz jsem po precteni celkem rada;) Alverde sul do koupele s bambuckym maslem je super, skoda ze pomeranc-vanilka uz ne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho úplně doporučit nemůžu, ale někomu s méně suchými vlasy třeba vyhovovat může :-)

      Vymazat
  2. Tak mela jsem jen Palmer's a mam opacny nazor, hlavne silene smrdi :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky nejdřív smrděl, ta parfemace je taková zvláštní. Ale teď už mi voní jako oslazený kakao :-D

      Vymazat
  3. Měla jsem ubrousky Olay a byla to tragédie, ale dopotřebovala jsem je aspoň na takové to otírání, protože na odličování byly naprosto nevyhovující. Jo a vůni Absynthe jsem měla v plném balení, ale posílala jsem ji dál, nejen, že se mi nelíbila, ale přišla mi taková jedovatá nebo jak bych to řekla:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, jedovatá? :-D To mě pobavilo. Možná za to může ta zelená barva :-D
      Ubrousky jsou vážně hrozné.

      Vymazat
  4. Teda, to je pořádná spotřeba. Mythic oil mám taky a jsem s ním spokojená, ale třeba olejíček od Avonu mi udělá stejnou službu. Na značku Palmer´s čtu samou chválu, ráda bych taky něco časem zkusila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Na olejíček od Avonu se chystám, musím dopotřebovat své železné zásoby :-D
      Palmer´s je super, určitě doporučuju, akorát je v ČR těžko k sehnání...

      Vymazat
  5. Mythic oil jsem měla a mám stejné pocity jak ty...Taky mám vlasy krepaté a zničené a to se o ně starám, jak nejlíp dovedu. Olej jsem ani nedopoužívala, protože mi dokonce přišlo, že mi vlasy ještě více vysušuje:-! Ale krásně voněl, jinak nic moc....
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-/ To se mi stalo od hedvábného krému od L´Oréalu. Místo aby vlasům pomohl, ještě je víc vysušil.

      Vymazat
  6. Měla jsem jen vodu ve spreji od Rival De Loop a stříkala opravdu nepravidelně...jinak parádní spotřeba!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uf, tak nejsem jediná :-D Díky, Luci :-)

      Vymazat
  7. To je pořádná spotřeba Leni :) Já jsem měla akorát v cestovním balením Palmers tělové máslo, co jsem měla jednou v Ladyboxu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.