sobota 5. září 2015

Spotřebováno tak trochu jinak aneb chutnalo a nechutnalo V.

Ahoj všem. Po článku o spotřebované kosmetice, který jsem publikovala ve středu, je čas na povídání o sežraném spotřebovaném jídle. Dnes vám mimo jiné konečně ukážu svůj nejmilovanější chleba a oblíbené chipsy ☻ Ještě se chci omluvit za horší kvalitu fotek. Prázdné obaly od potravin fotím většinou za pochodu - třeba v práci na kopírce nebo na gauči, a vzhledem ke špatným světelným podmínkám, které jsou u mě v kanceláři, ty fotky nejsou úplně nejkvalitnější. Snad mi to odpustíte ☺


Lay´s -> Fromage




S chipsy Lay´s Fromage to mám tak, že na ně jednou za pár měsíců dostanu strašnou chuť a musím si je prostě jít okamžitě koupit :-D Jsou chuťově hodně výrazné a originální a také poměrně dost slané. Samozřejmě jako každé chipsy jsou nezdravé, takže vás vůbec nenabádám, abyste je jedli každý večer, ale jednou za čas na chuť - proč ne :-) Až mě to zas chytne, určitě si je koupím znovu.

Teekanne -> Zelený čaj, verze opuncie



V práci mi došel můj oblíbený Pickwick a v Bille ho zrovna neměli v akci, tak jsem sáhla po zeleném čaji, který v akci byl - což byl právě tento Teekanne. Musím říct, že mi hodně chutnal a určitě si ho koupím znovu. Chutnal nasládle a celkově bych jeho chuť popsala jako vyváženou a tak akorát :-) Doporučuji.

Mixit -> Mixitka Goji+espresso+čokoláda





Co by to bylo za článek o jídle, kdyby chyběly produkty od mé oblíbené značky Mixit :-) Tentokrát jsem sem zařadila Mixitku, na kterou jsem se původně vůbec netěšila a snědla jsem ji až jako poslední. Nemám totiž ráda chuť kávy a už vůbec jsem si neoblíbila goji. S čokoládou tento problém samozřejmě nemám. Ve finále ale Mixitka až tak špatná nebyla. Byla poměrně šťavnatá a chuť goji nebyla příliš intenzivní. Všeobecně je však tato Mixitka - jak jsem pochytila v diskuzích - hodně oblíbená.

Penam -> Fit den celozrnný žitno-slunečnicový chléb



V minulém článku jsem slíbila, že vám ukážu svůj nejoblíbenější chleba - takže tady je. Mám ho hodně ráda a z pečiva víceméně nic jiného ani nejím. Nejdřív jsem si na něj nemohla zvyknout, protože co si budem povídat, například k křupavoučké ciabattě má hodně daleko, ale zase je zdravý a na zpočátku zvláštní chuť se dá v pohodě zvyknout. Jím ho většinou v práci k obědu. Mažu na něj různé pomazánky, nebo ho konzumuji s tuňákovým salátem, šunkou a zeleninou a tak podobně. Kupuji ho v Bille za 16 Kč. Určitě doporučuji :-)

Lunter -> Škvarková veganská pomazánka



Neděste se názvu :-) Pomazánka se sice jmenuje škvarková, ale jedná se o rostlinnou (veganskou) pomazánku, takže opravdové škvarky vážně neobsahuje. Když jsem ji ochutnala poprvé, tak mě vůbec nezaujala. Přišla mi strašně mastná (JE mastná, to má asi imitovat ty škvarky) a chutnala hodně po droždí. Po chvilce jsem si ale na její chuť zvykla a už jsem si i koupila další balení :-) Moji nejoblíbenější mexickou pomazánku sice nepřekonala, ale dle mého názoru je tak zajímavá, že za ochutnání určitě stojí. Kupuji v Bille za 18 -22 Kč.



 Věřím, že se vám článek líbil, a budu ráda, když mi zase napíšete, co dobrého v poslední době chutnalo vám, případně jestli máme nějaké (ne)oblíbence společné :-)

9 komentářů:

  1. Tenhle článek je super, vždy si ho u tebe ráda přečtu. :) A ohledně jídla - ten celozrný chléb je naprosto boží! Se ségou kupujeme tenhle, nebo ještě jeden z místní pekárny. Mně celkově přijde, že chutní líp, než "klasický" chleba. :)

    Jinak bych tě chtěla pozvat na giveaway, soutěží se u mě zase o LUSH. :)
    http://shades-of-silvie.blogspot.cz/2015/08/back-to-school-lushgiveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Silvi :-) Jsem ráda, že ti také chutná :-) Už se účastním :-)

      Vymazat
  2. Chipsy od Lays mám ráda, ale teď se snažím jíst méně slané a sladké tak si je musím hold odpustit:D Naopak čaj od Teekanne mi vůbec nechutnal:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, ale jednou za čas se jich přejím ráda :-D :-D

      Vymazat
  3. Miluju tento článek a kvůli tobě jsem teď dostala velkou chuť na chipsy, achjo! :D

    20 Knižních Faktů

    OdpovědětVymazat
  4. Goji zase mně chutná moc, takže bych si na mixitce určitě smlsla :) Leni, díky za tip na čaj, zelené mám ráda, tak tento vyzkouším.
    A za srpen jsem si asi 2x v Rossmanu koupila balíček kešu a pak kešu + brusinky (vše nesolené) a jsou strašně výborný, takový zdravý mslání :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo, Veru :-) Oříšky mám ráda :-)

      Vymazat
  5. Mne nejvíc zaujal ten chleba - příležitostně (tj. až budu mít cestu kolem Billy, protože tam chodím jen sem tam) po něm kouknu a koupím na vyzkoušení.
    Co mne naopak neláká ani trochu je Škvarka - mastná pomazánka chutnající po droždí je pro mne zlý sen. Raději si jednou za dva roky koupím kus sádla a vyškvařím si ho doma. Když už mastné, tak ať mi to chutná :-D (a příchuť droždí fakt nesnáším odmala).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.