středa 9. září 2015

Můj první Brandnooz box - srpen 2015 (+hodnocení produktů)

Ahoj. Dnešní článek bude opět o jídle :-) Navázala jsem novou spolupráci a zatímco já si budu - jako mnoho dalších - užívat každý měsíc skvělých dobrůtek za super cenu, vy se můžete těšit na jejich hodnocení :-) Článek píši až po otestování většiny produktů, protože články, kde jsou jen fotky a vypsaný seznam toho, co v boxu bylo, mi přijdou tak trochu zbytečné.

Již předem mohu říct, že jsem z boxu nadšená. Až na pár výjimek mi většina potravin chutnala a těším se na další boxík.




(Mimochodem, moc se mi líbí i krabice, ve které produkty chodí. Je super bytelná a navíc krásně zelená ☻)



Pedro -> Veselí špuntíci (hodnota 13 Kč)



Jedná o klasické měkké pěnové bonbony. Byly dobré, mně i všem doma chutnaly. Já však obecně podobné sladkosti příliš nevyhledávám. Když mám chuť na sladké, koupím si spíš čokoládu než bonbony. Jedná se ale o novinku, takže do boxu určitě patří, a určitě si najde mnoho příznivců. Ráda jsem bonbony vyzkoušela, nicméně sama si je nekoupím.

Vest -> Mini rybky (hodnota 17 Kč)



Sezamovo-makové krekry mi moc chutnaly a příležitostně si je koupím znovu. Nebyly příliš slané, což mi vyhovovalo. U ostatních členů rodiny se také setkaly s úspěchem :-)

Pure -> Čistá ananasová nefiltrovaná šťáva (hodnota 28 Kč)



Různé šťávy, smoothie a další drinky mám velice ráda a baví mě ochutnávat stále nové. Ananasová šťáva byla výborná a opravdu chutnala jako čerstvě vylisovaná šťáva z ovoce. Za mě rozhodně ano a v boxu uvítám i další podobné produkty.

Pedro -> Kola pendreky & Tutti Frutti pásky (hodnota 15 Kč/balení)



Jak už jsem psala výše u bonbonů, podobné laskominy nevyhledávám. Ale pásky i pendreky jsem ochutnala a byly dobré. Pásky chutnaly jako nějaká sladkost z pouti, pendreky samozřejmě po cole :-) Rodině také chutnaly, takže proč ne.


Nestlé -> Fitness cereálie (hodnota 89,90 Kč)




Cereálie jsem rozhodně uvítala. Zrovna mi dochází snídaňová kaše od Mixit, tak jsem měla aspoň náhradu :-) Cereálie jsou opravdu velmi málo sladké, což je fajn, protože si je můžeme dochutit podle sebe. Kdo nemá rád sladké, dá si je jen s bílým jogurtem, kdo naopak sladké miluje, může si přidat ovoce, kokos nebo med. Já jsem si je oblíbila s bílým jogurtem a oříškovým máslem. Plusem je i to, že jsou krásně křupavé a v jogurtu se nerozmočí. Za mě určitě palec nahoru.

Bear beer -> Prémiový ležák (hodnota 36,90 Kč)



Pivo mi bohužel nechutnalo vůbec. Je hrozně silné (má 7,7% alkoholu) a vůbec mě nezaujala ani jeho hořká chuť. Pivo mám celkem ráda, ale tohle se k mým oblíbencům rozhodně nezařadilo. Přesto další podobné alko nápoje v boxu určitě uvítám, protože ráda zkouším novinky :-)

Megafyt -> Ovocný čaj (hodnota 54 Kč)



Čaj je zvláštní tím, že je možné ho zalít jak horkou, tak i studenou vodou. Ve svém boxu jsem měla verzi Maliny a citrón, ale ani Třešeň by mi nevadila. Čaj je celkem dobrý, vypiju ho ráda, ale zatím nejsem přesvědčená o tom, že si půjdu koupit další balení. Novinky ze světa čajů však zkouším velice ráda, takže doufám, že v dalším boxíku opět nějaký čaj bude :-)

Amylon -> Pudink Čokoláda a višeň (hodnota 5,90 Kč)



Pudink jsem zatím neměla příležitost vyzkoušet, ale myslím si, že mi bude určitě chutnat :-) Na pudinky vůbec náročná nejsem a zatím jsem asi nejedla žádný, co by mi nechutnal.

Vitana -> Omáčky Grunt Svíčková, Kuře na paprice (hodnota 29,90 Kč/balení)



Mám vyzkoušenou svíčkovou a musím říct, že mi moc chutnala. Samozřejmě nad poctivou domácí svíčkovou není, ale tato Grunt omáčka se její chuti velice blíží. Svíčkovou jsem měla komplet připravenou do 15 minut, dala jsem si ji s těstovinami a fakt jsem si pochutnala. Na Kuře na paprice se také těším.


Celkové hodnocení: 85%

Celkově jsem s boxem hodně spokojená. Nejvíc nadšená jsem byla z ananasové šťávy, svíčkové omáčky a makovo-sezamových rybek. Cereálie jsou také super. Naopak mě vůbec nezaujalo pivo. Co se mých preferencí týče, v dalších boxíkách bych uvítala méně bonbonů a více zajímavějších produktů, jako třeba nové příchutě čokolády, kávy, různé nápoje - alko i nealko a tak podobně. 


Napište mi, co z boxu nejvíc chutnalo vám - nebo co by vás lákalo vyzkoušet, a co naopak vůbec ne. Užijte si středu ☺

21 komentářů:

  1. Mě by podobný box hodně lákal, ale kromě čokolády na sladkosti nejsem, takže by mě štvaly ty bonbony a podobně. Zaujala mě svíčková, nevěřila bych, že může být dobrá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to taky úplně nevítám, ale zas je to lepší, kdyby mi chodily věci, které vůbec nejím, nebo mi připadají vyloženě hnusné :-D
      Svíčková byla vážně dobrá :-)

      Vymazat
  2. Mam to presne naopak, bonbony a ruzne dobroty vitam nejvice :D A jelikoz nejsem cajova a caje jsou tam v podstate furt, tak misto nich bych brala kafe :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já neee :-D Čaj miluju, ale kafe by mi taky určitě nevadilo, klidně nějaké dobré ochucené, hmmm :-))

      Vymazat
  3. Tak to je super spolupráce, já mám naopak bonbony a podobné sladkosti moc ráda, ale snažím se jejich konzumaci trochu omezovat. Ananasová šťáva vypadá skvěle, nevíš v jakých řetězcích se dá pořídit? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :-)
      Bohužel přesně nevím, podařilo se mi vygooglit jen to, že by měla být dostupná ve zdravých výživách. Ze supermarketů chodím jen do Billy a tam jsem ji zatím neviděla.

      Vymazat
  4. Box se mi docela líbí, nejvíc by mě potěšily ty bonbonky, které moc nemusíš, musli a ananasová šťáva.

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych si vzala všechno! Ale ty "omáčky" mě mírně děsí, i když jsi říkala, že je dobrá :) Těším se na další boxík! :D :)

    Monča / KOSMETICKÉ RECENZE /

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle mi přišel lepší než ten nový...

      Vymazat
  6. Já nikdy nechápu, jak je možné, že jsem to stále neobjednala!:D Ten obsah se mi moc líbí, tak snad příště:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě stojí aspoň za vyzkoušení ;-)

      Vymazat
  7. Také bych box ráda zkusila, nejvíc se mi líbí ty omáčky a ananasový džus :) Někdy si ho musím objednat :)

    OdpovědětVymazat
  8. Z boxu by mě nejvíc potěšily fitness lupínky a gumové bonbony, ty já můžu :) i ty rybky

    OdpovědětVymazat
  9. Strašně se mi líbí retro obal pudingu :)

    Beauty Wishlist 2015

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jo, že bych konečně boxík testla. Teď jsem si prvně objednala Zajíce v krabici, to je zas taková jedna varianta boxíku se zdravými a bio výrobky, tak jsem taky zvědavá.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.