sobota 12. září 2015

Lanýžová specialitka od Dermacolu

Když se do našich drogérií dostal Lanýžový hydratační make-up od značky Dermacol jako novinka, zatoužila jsem po něm jako mnoho jiných slečen a dam. Pak jsem několikrát četla, že je absolutně nevhodný na mastnější typy pleti, a taky to, že vypadá na obličeji jak maska. To mě od okamžité koupě odradilo, ale pořád mi vrtalo hlavou, jestli ho přece jen nemám vyzkoušet. Zaujaly mě hlavně světlé odstíny, protože jsem zrovna v té době žádný make-up, který by mi odstínem stoprocentně sedl, neměla. Nakonec za mě tuto situaci vyřešila milá Erika, která mi make-up poslala na otestování.




Když jsem ho použila poprvé, připadal mi absolutně příšerný. Sice se mi líbila opravdu světloučká barva (odstín č. 1), ale make-up se mi zdál hrozně hutný, špatně se roztíral, zalézal do pórů a prakticky okamžitě jsem se po něm - i po zapudrování - leskla. Jako podklad jsem používala klasický denní krém. Pak mě napadlo, že mu dám ještě šanci a zkusím pod něj místo krému použít nějaké podkladové báze, co mám doma. Hned první báze, co jsem použila, se s make-upem skamarádila naprosto perfektně. Byla to konkrétně tato báze od Catrice:



Zkoušela jsem i jiné báze, ale tato mi v kombinaci s lanýžovým make-upem vyhovuje nejvíc. Když ji použiji, make-up se velmi lehce a příjemně nanáší, na pleti není skoro vidět a za mastňáka taky nejsem :-) Přesto se samozřejmě nejedná o matující make-up, takže na velice mastnou pleť bych ho asi nedávala. Já mám pleť smíšenou, a když se nalíčím tímto make-upem, na tvářích líčení vydrží v perfektním stavu celý den, z T-zóny je párkrát za den potřeba odsát přebytečný maz, případně ji lehce zapudrovat.




Na složení se můžete mrknout tady:



Krytí hodnotím jako velice dobré. Momentálně žádné extra velké pupínky nemám, takže si vystačím s tímto make-upem a většinou nepoužívám ani korektor. Na velké pupínky a kruhy pod očima ale nestačí. Pokud na toto trpíte, doporučovala bych korektor určitě použít. Jak vypadá make-up na mé pleti, se můžete podívat na následující fotce:




Celkové hodnocení:
Make-up jsem si přes počáteční vzájemné nesympatie nakonec oblíbila :o) Oceňuji na něm hlavně světloučký odstín a příjemnou aplikaci. S krytím jsem také spokojená. Osobně bych uvítala, kdyby make-up byl více matující, ale to asi od hydratačního make-upu úplně čekat nelze, tudíž to neberte jako kritiku - spíš je to jen takový můj osobní poznatek. Make-up používám každý den už poměrně dlouhou dobu a kromě toho nežádoucího lesku v T-zóně s ním nemám žádný problém. Make-up mohu doporučit těm z vás, které máte suchou, normální či smíšenou pleť a hledáte cenově dostupný dobře krycí make-up se slušným výběrem odstínů.





Máte/znáte lanýžáka? ☺

12 komentářů:

  1. Já mám doma jen jeden MU a stejně ho nepoužívám, dávám si buď BB nebo nic :) Ale věřím, že mít doma skvěle padnoucí MU je základ, protože pleť je zákeřná, hlavně v důležitých momentech :D

    OdpovědětVymazat
  2. Včera jsem o něm v Dermacolu uvažovala, ale vyhrál to můj oblíbený a ověřený Caviar Long Stay make-up. Ale musím říct že mně pořád láká...tak snad příště :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Caviar jsem taky slyšela rozporuplné názory. Někomu vyhovuje a někomu zas dělá masku. Od něj mě zatím odrazuje to hrozné balení se špachtlí.

      Vymazat
  3. Koupila jsem si ho celá nadšená hned v době, kdy přišel k nám do drogerií, ale velice brzy se s ním rozloučila a poslala dál, za mně doopravdy ne, bez ohledu na podklad, způsob nanášení, fázi měsíce..mojí pleti prostě nesedl. Odstín byl fajn, ale jinak to byla trága..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda, ale zase jsi udělala radost někomu jinému, komu snad sedl lépe ;-)

      Vymazat
  4. O tomto makeupu už jsem četla dost a názory byly většinou negativní. Ostatně to píšeš v úvodu článku :-) Jsem překvapená, jaký ti dělá makeup hezký finiš a je super, že jsi s ním nakonec spokojená.

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, také si myslím, že to nakonec není až tak hrozné, ale fakt to hodně zachraňuje ta báze :-)

      Vymazat
  5. Ffffuuuu, tak nic, s bázemi pod make-up si nemám co říct, tak bych to asi neměla čím zachránit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli máš suchou pleť, tak by určitě bylo možné ho používat i klasicky na krém :-)

      Vymazat
  6. O tomto make-upu jsem už slyšela, ale vždy v dobrém slova smyslu :) Každopádně, já bych si ho asi nekoupila, protože nerada testuji nové make-upy kvůli jejich vyšší ceně :D Každopádně, když mi nějaký fakt sedne, tak se ho nevzdávám a používám ho pořád a pak tady nastane to, že se bojím vyzkoušet nějaký jiný :D

    Bio aroma roll-on Sladké spaní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super přístup a nemohu než souhlasit :-) Když bych našla make-up zcela dle svých požadavků, určitě bych ho taky používala pořád dokola.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.