sobota 15. srpna 2015

Voňavá výhra od Shades of Silvie

Už je to nějakou dobu, co se na mě usmálo štěstí a vyhrála jsem giveaway u milé Silvie z blogu Shades of Silvie. Z výhry jsem měla velkou radost, a když jsem kosmetiku důkladně otestovala, řekla jsem si, že na ni napíšu recenzi, a dám vám vědět, jak mi kosmetika vyhovuje. Vyhrála jsem tyto tři produkty:

  • Baby Lips od Maybelline ve verzi Mint Fresh
  • Baby Lips od Maybelline ve verzi Intensive Care
  • Sprchový gel s vůní pomeranče z řady Street Art od Baley



Baby Lips Mint Fresh





Začnu balením, které se mně osobně líbí hodně. Ta barevná kombinace fialové a zelené je prostě boží ☻ Párkrát jsem četla, že ostatním se tyhle barvy dohromady nelíbí a uráží to jejich estetického ducha či co, ale mně se líbí opravdu moc. Balení je jednoduché a naprosto funkční. Balzám se neviklá, neulamuje, ve vedru se neroztéká, nápisy na obalu se neošoupávají. 

Balzám má moc příjemnou sametovou konzistenci a na rty se nanáší jedna báseň. Některé balzámy na rtech drhnou nebo dělají jinou neplechu, na tenhle však nemohu říct jediné křivé slovo. Vůně je, jak už napovídá název, mentolová. Není špatná, ale třeba mentolový balzám od Blistex mi voní a chutná lépe ☻ Vůně je taková autentičtější. Jak Blistex, tak i Baby Lips Mint Fresh na rtech příjemně chladí.

Co chválím hodně, je účinek. Balzám je lehoučký, ale zároveň velmi účinný. Poměrně často trpím na popraskané rty a šupinky a musím říct, že od doby, co jsem začala používat balzámy Baby Lips, se mi tento problém vyhýbá.

Jak je na tom žlutý bratříček?

Baby Lips Intensive Care




I tuto verzi balzámu jsem si oblíbila. Mimochodem - všimli jste si, jak jsou ty tyčinky dlouhé? Asi jsem ještě nikdy neměla takhle dlouhý balzám ☻☻ Balení se mi opět líbí, kombinace oranžovo-červené se žlutou je příjemná a veselá. Aplikace a účinek balzámu je úplně stejný jako u verze Mint Fresh. Vůně je mi ale příjemnější - je nasládlá a připomíná mi nějaké cukroví z pouti. Tento balzám na rtech nechladí. Díky příjemnější vůni a chuti mi vyhovuje o trošku víc než verze Mint Fresh, ale ta je také moc fajn. Momentálně mám na stole vedle počítače oba balzámy a střídám je podle nálady. Jak už jsem psala, velkou výhodou těchto balzámů je i to, že se ve vedru neroztékají.

Konečný verdikt: Balzámy Baby Lips určitě doporučuji a ráda časem vyzkouším i další verze.


Sprchový gel Street Art





Jako první mě zaujalo balení, na sprcháče od Baley netypické. Lahvička vypadá jako od mých oblíbených Lush sprcháčů. Nevím, jestli to byl záměr nebo ne, ale líbí se mi to ☻ Po přičichnutí k lahvičce je parfemace čistě pomerančová. Nevoní zrovna jako pomerančový džus, je to spíš taková chemičtější nasládlá vůně. Na těle se ale sprcháč rozvoní úplně jinak. Vůně mi přijde dřevitá, až skoro pánská. Pro mě to bylo docela překvapení, protože jsem čekala jednoduchou svěží pomerančovou vůní, a ono toto ☻ Po umytí vůně zůstává na pokožce. Sprcháč je gelový a hustší, takže se mi s ním dobře myje. Co se týče (ne)vysušování, tak to nemohu úplně objektivně zhodnotit. V létě mám pořád vysušenou pokožku, proto mi přijde, že vysušuje každý sprcháč, který použiji. Kdo má pokožku normální a dobře snáší obyč sprcháče z drogérie, s ním dle mého názoru nebude mít problém.

Konečný verdikt: Sprchový gel jsem ráda vyzkoušela, nicméně mě nezaujal natolik, abych si šla koupit další balení. Řada Street Art byla v DM poměrně dlouho a ještě nedávno jsem tam tyto sprchové gely viděla ve výprodeji. Za dvacku dobrý, ale fakt to není nic, bez čeho by se nedalo žít ☻


Ještě jednou Silvii děkuji za zaslání krásného balíčku a taky za milý vzkaz ♥

Také se vám podařilo v poslední době vyhrát něco zajímavého? ☻

16 komentářů:

  1. Baby Lips mám taky ráda, mám ten zelený (a taky se mi líbí barevná kombinace, i když jina tyhle barvy spolu moc nemusím) a ještě fialový z nové řady electro. Balea sprcháčky mi nevadí, jsou to spíš taková vonítka, než přímo účinná kosmetika, ale na léto dobrý. Zajímavé, že se rozvoněl takhle "pánsky", to bych taky nečekala. Hezká výhra! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a souhlasím :-)
      Také jsem to nečekala :-D

      Vymazat
  2. Pěkná výhra! Baby lips jsou moc fajn balzámky, mám jich asi 5;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja tiež BabyLips môžem nevadia mi, samozrejme zázrak to nie je ale je to schopný balzam. Oproti Balea melónovému balzamu ktorý mám teraz sú raj. Tento melónový je horor ...natriem si a o 10 minút nič a ešte ma aj štípu pery :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajaj, tak to je nepříjemný :-/ Také jsem měla balzámy, co víc škodily, než pomáhaly.

      Vymazat
  4. Baby lips mam z původní řady všechny, mají dokonalé obaly, ale jinak.. pro mně prostě takový průměr. Ale neodolala jsem novější kolekci Electro a dva odstíny si koupila, třeba mně zaujmou víc:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s nimi poměrně spokojená, měla jsem poslední dobou docela na balzámy smůlu, tak jsem ráda, že aspoň něco funguje :-D

      Vymazat
  5. Pěkná výhra, já jsem asi před 2 týdny vyhrála u Klárky nový deodorant od Rexony (takový ten velký tuhý) :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná výhra, moc mě láká mentolový, protože jsem si teď oblíbila takové balzámy :) Já naposled u Veru vyhrála balzám na rty, krém, masku a náušničky :)
    Aussie Review

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Tak to je taky krásná výhra, gratuluji :-)

      Vymazat
  7. Oba balzámky znám a jsou super :-))

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, tak to jsem moc ráda, že jsi spokojená! :) ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.