středa 26. srpna 2015

Spotřebováno tak trochu jinak aneb chutnalo a nechutnalo IV.

Přeji vám příjemné dopoledne a vítám vás u dnešního článku. Poslední dobou mě hodně baví psát o jídle - a vás to baví číst, což mě velice těší, takže se dnes podíváme na zoubek dalším potravinám, které jsem za uplynulých několik týdnů snědla ☺



Mixit -> Mixitka Kokos + Čokoláda




Na kokosovo-čokoládovou Mixitku jsem se těšila, ale bohužel mi vůbec nechutnala. Možná už na fotce je vidět, že je hodně mastná. Zároveň byla ale suchá, což asi bude znít divně, nicméně je to tak. Mně jáhly obecně moc nechutnají. Měla jsem od Mixit už jáhlovou kaši a taky mě nezaujala. Složení Mixitky není špatné, chuť bohužel pokulhává. Už si ji určitě nekoupím.

Mixit -> Mixitka Protein + Kakao





Ani proteinová Mixitka mi nechutnala. Byla dost tvrdá, hutná a suchá. Dokonce jsem četla, že někomu přišla tyčka tak tvrdá, že ji nemohl vůbec rozkousat ☻ Moje naštěstí taková nebyla, ale chválit také nebudu. Chuťově byla docela mdlá. Koupě nelituji, aspoň jsem vyzkoušela další produkt od Mixit, ovšem tuto Mixitku doporučit nemohu.

Pickwick -> Zelený čaj Pure Green


Pickwick je moje oblíbená značka čajů, takže ji ve food článcích na mém blogu potkáte poměrně často ☻ Ochucené zelené čaje patří k mým nejoblíbenějším a kupuji je vždy, když jsou v akci za 30 Kč. Nejvíc mi chutná příchuť jahoda a citronová tráva. Mango a jasmín je taky super, citron se dá, brusinky jsou hodně trpké. 

Gervais -> Nadýchaný tvarohový sýr česnek a bylinky



Nadýchaný tvarohový sýr si občas koupím, když je ve slevě. Normálně stojí kolem 30 Kč, což mi přijde za takový kelímek hodně. Příchuť česnek a bylinky je moje nejoblíbenější. Sýr mám hodně ráda na celozrnném slisovaném chlebu, navrch dám dva plátky šunky a k té dobrůtce přikusuji ještě cherry rajčata ☻ Je to super jídlo, rychlé, jednoduché, lehké - ale přesto zasytí. Mimochodem, můj nejmilovanější chleba vám ukážu zase příště. 


Pringles -> Sour cream & onion



Chipsy od proslulé značky Pringles jsem měla poprvé. Normálně jsou hrozně drahé, ale v Bille je zrovna nedávno měli ve velké slevě a já ten den dostala po dlouhé době chuť na brambůrky, tak jsem je přihodila do košíku. Když jsem si dala do pusy první kousek, řekla jsem si - COŽE? Co to sakra je? Chipsy mi přišly velice suché, moučné a bez chuti. Po chvíli jsem si ale na chuť zvykla a docela mi přišly dobré :-D Dávala jsem si je ráda ke svačině a konzumovala je tak, že na každý plátek jsem dala trochu veganské pomazánky a měla z toho takové jako by jednohubky ☻ Tato kombinace mi vyhovovala. Podruhé ale už asi po Pringles nesáhnu, je to poměrně drahá sranda a dle mého názoru chipsy za tyto peníze úplně nestojí.


Věřím, že se vám dnešní článek líbil, a že z mých tipů třeba i něco ochutnáte, popřípadě se vyvarujete něčeho, co až tak dobré nebylo ☺

16 komentářů:

  1. Bylinkové sýry mám moc ráda, miluji je na čerstvém pečivu :D Často kupujeme bylinkovou lučinu :) A jinak Pringles jsem měla asi jen 3x v životě, ale vím, že mi strašně chutnaly, ale nekupujeme kvůli té vysoké ceně :D Vím, že už jsem ti o mixitce psala, ale jakou bych podle tebe měla zkusit, aby mi chutnala? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lučina je taky fajn, pravda :-)
      Já doporučuju Mixitku rybízovou, ta mi chutná nejvíc :-) Pak ještě datle a fíky. Ostatní jsou slabší, hlavně mi přijdou takové dost suché a hutné, to nemám ráda...

      Vymazat
  2. Tvarohový sýr od Gervais v kombinaci s křupavým pečivem a zeleninou nemá chybu, mám ho moc ráda:-) Ale kupuji i jiné sýry tohoto typu podle toho na co narazím v akci:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento sýr od Gervais mám taky moc ráda a kupuji si ho poměrně často. Už se těším až nám příště ukážeš ten tvůj chlebík, jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že ti taky chutná ;-) Chleba bude v příštím článku, dnes jsem ho zrovna připravovala ;-)

      Vymazat
  4. Tak já se chystám temNo měsíc napsat Spotřebováno food, a myslím si, jak budu originální😏a dnes, nãhodou, narazím na Tvůj blog a hned jako první příspěvak čtu o jídelním spotřebováno😀Aspoň naberu inspiraci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to vůbec nevadí :-D Klidně také napiš spotřebováno, inspirace se vždy hodí ;-)

      Vymazat
  5. Gervais je super, ráda mám i Lučinu a nebo Palouček z Lidlu :)

    Monča / KOSMETICKÉ RECENZE /

    OdpovědětVymazat
  6. Tyto články zbožňuji! Gervais znám a mám ho ráda, ostatní jsem neměla, jen čaje, ale než ovocné mám raději černý, nebo zelený :o) Mixit bych také ráda zkusila :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Luci, to jsem ráda :-) Zelené čaje mám také ráda.
      Mixit doporučuji ;-)

      Vymazat
  7. Mixitky nejsou právě nejlevnější, tak je škoda, že nechutnaly. I když jáhly a cokoli je obsahuje není ani můj šálek kávy. Gervais zbožňuju

    Jsi krasna giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některé jsou dobré, ale zrovna tyto dvě mě nezaujaly :-/

      Vymazat
  8. Hezký článek, ale nějak mě z toho nic neoslovilo, co bych si běžela koupit :D, tak snad příště :)!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.