sobota 8. srpna 2015

Spotřebováno tak trochu jinak aneb chutnalo a nechutnalo III.

Přeji vám krásnou sobotu.

Dnešní článek bude na moje i vaše oblíbené téma - JÍDLO. Opět jsem nafotila pár dobrůtek, které jsem za poslední dobu snědla. Ano, dnešní článek bude vyloženě pozitivní ☻ Jídlo, které mi nechutnalo, a které nemůžu doporučit, uvidíte v jenom z dalších článků.

Veškeré produkty na následujících fotkách mi moc chutnaly a doporučuji je i vám k vyzkoušení.


Začneme čím jiným, než mým oblíbeným...



Mixit -> Mixitka Datle + Fíky





Datlovo-fíková Mixitka mi moc chutnala. Mám ráda Mixitky na bázi ovesných vloček a másla, protože jsou příjemně hutné, sladké a zasytí. Chuť Mixitky byla skvělá, cítila jsem hlavně chuť fíků, kterou doplňovaly datle a ovesné vločky. Hodnotím ji velice pozitivně, nicméně mojí absolutně nej nej nej Mixitkou je...

Mixit -> Mixitka Černý rybíz





Tuhle verzi Mixitek jsem si naprosto zamilovala. Základ chuti i složení je stejný jako u Mixitky Datle + Fíky, ale tahle mi chutná ještě víc. Je sladká a zároveň nakyslá a svěží díky rybízu. Skvěle zasytí a uspokojí chutě na sladké.


Lunter -> Rostlinné pomazánky: Mexická, Tataráček




Vážení, tohle je můj objev roku! O těchto rostlinných pomazánkách jsem četla už hodněkrát, ale v životě by mě nenapadlo, že by je mohli mít i v naší prťavé Bille. Všimla jsem si jich úplně náhodou ve čtvrtek a během tří dnů jsem spořádala čtyři balení ☻☻ Zejména Mexická mi naprosto učarovala a budu si ji kupovat pořád dokola. Je poměrně dost ostrá, což mi ze začátku vadilo, ale rychle jsem si na její chuť zvykla a teď mi přijde naprosto božská. Tataráček je taky dobrá a určitě si ji ještě koupím, ovšem Mexická je top. V nabídce jsem viděla ještě Škvarkovou (tu taky musím mít, živočišné škvarky nejím, ale zajímá mě, jak budou chutnat ty rostlinné ☻), Pažitkovou a Francouzskou. Asi časem vyzkouším všechny a tyhle rostlinné pomazánky doporučuji i zapřisáhlým masožroutům ☻


Pickwick -> Ovocný čaj Fruit Garden



A co by to bylo za spotřebováno bez čaje ☻ Tentokrát vám ukážu ovocný čaj opět od mé oblíbené značky Pickwick. Čaje mi chutnaly, nejvíc asi broskev s jahodami a borůvky s příchutí smetany, které i úžasně voněly. Výhledově koupím znovu, ale stejně mám radši zelený čaj ☻


A to je pro dnešek všechno ☻ V zásobě mám samozřejmě i další fotky, takže se ke konci srpna můžete těšit na další článek z této série. Ukážeme si prasárničky a pak taky několik potravin, které mi nechutnaly a kterým je dle mého názoru lepší se vyhnout.

Samozřejmě mě potěší vaše komentáře a ráda si přečtu o tom, co zajímavého v poslední době (ne)chutnalo vám. 

P.S. Určitě si kupte ty rostlinné pomazánky ☻☻☻

12 komentářů:

  1. Nic z toho jsem neochutnala, nejvíc mě asi zaujaly ty mixit tyčinky. Na pomazánky moc nejsem. Těším se na další článek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to jsem ráda :-D Mixitky jsou super, ale i pomazánky můžu doporučit :-P

      Vymazat
  2. Dočkala jsem se! Na tenhle článek jsem se těšila jak malej Jarda :)
    Rostlinné pomazánky znám, Francouzská mi moc nejela, ale Tataráček miluju! Musím dokoupit a ochutnat i ostaní druhy :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to jsem moc ráda :-D :-D Teď, když si ten článek projíždím znovu, tak si říkám, že mohl být delší :-D Ale aspoň zbude víc na příště :-))
      Určitě tu Mexickou vyzkoušej :-) U Francouzské jsem zkoumala složení a když jsem viděla hořčici, tak mě docela přešla chuť, nedovedu si moc představit, jak bych si to mazala na chleba... ale určitě i tu časem vyzkouším a dám vědět.

      Vymazat
  3. Lunter nátierky mám tiež rada, najmä francúzsku :). A tiež som objavila nové super tyčinky od Raw energy, ktoré sú hlavne z ďatlí a tie môžem odporučiť, žiadny cukor naviac v nich nie je :)

    OdpovědětVymazat
  4. Musím se podívat po těch pomazánkách :) Já v poslední době párkrát koupila nějakou sojovou v kalíšku z DM, ale zázrak to není. Přijde mi hodně slaná a i houbová verze chutná jako obyčejná.

    OdpovědětVymazat
  5. Rostlinné pomazánky? Tak po nich se budu muset podívat, až budu na nákupech:-) Snad budou v prodeji u nás, moc ráda bych ochutnala. děkuji za tip:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mixitku bych chtěla zkusit akorát pořád nevím jakou. Každopádně až budu od září zaase v Ostravě, tak poblíž ode mě prodávají výrobky Mixit a tyhle mixitky tam mají také, tak si aspoň jednu koupím :)

    Saloos BIO Tělový Peeling Čokoláda

    OdpovědětVymazat
  7. super post! mixitky musím vyskúšať :)
    pozývam na giveaway

    OdpovědětVymazat
  8. Na mixitky jsem kolikrát taky koukala, ale myslíš, že mi přišly drahý :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mixitky jsou super! Škoda jen, že jsou trošku dražší a nemůžu je do sebe cpát pořád :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.